Ik ga Sinterklaas en Kerst overslaan dit jaar, want ik weet helemaal niks te vragen, echt waar.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me een beetje een verwende trut met m'n verlanglijstje van meer dan een half A4-tje..
Kadootjes met kerstquote:Op woensdag 14 november 2007 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben bijna jarig en kerst.
En ik zei het veel grappiger, Alex!
Uiteraardquote:
Haroeeeeeeeee feestvreugde!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:36 schreef Bob. het volgende:
En jij krijgt natuurlijk ook slagroom ja.![]()
Ja ik snapte er even niets van dat dit een nieuw topic was, maar dat komt omdat ik in de MyAT van Do2 erop klikte, gewoon in de veronderstelling terug te keren naar het vorige deel. Snap je?quote:
Wat is er mis met cadeautjes met kerst?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kadootjes met kerstEn je zei het idd erg grappig
Maar ik bewaar geen chatlogs
[..]
Uiteraard
Kerst is stom.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is er mis met cadeautjes met kerst?
Ik vind kerstavond de allerallerallergeweldigste avond van het heeeeele jaar.quote:
Ik krijg er vooral zelfmoordneigingen van.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind kerstavond de allerallerallergeweldigste avond van het heeeeele jaar..
Ik doe niet aan kerstbomen ivm katten.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:02 schreef nietzman het volgende:
Kerstboomoptuigmeet bij Alex!
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het over papier gaat wel, als het over de snelweg gaat is de TT wel correct volgens mij.
Ha, ik win. Ik ga naar Parijsquote:Op woensdag 14 november 2007 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
In december met vrienden even snel enkele daagjes naar Londen![]()
FRYSK lezen, mislukte autocrosserquote:Op woensdag 14 november 2007 21:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
haha, best knap voor iemand die pas vanaf zijn 15e kan lezen
Wil je me niet zo beledigen?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:34 schreef MaxMark het volgende:
DaD, is het niet "half"?
Och. Ik vind die van mij beter.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je me niet zo beledigen?.
* Viking84 is masterstudent Nederlands.
Ik zou wel zeggen: een half A4'tje btw.
Ik weet eigenlijk ook niet wat grammaticaal correct is. Mijn voor mijn gevoel is dat 'halve', maar als het voor jou 'half' is, be my guestquote:
Ik ook bijna.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je me niet zo beledigen?.
* Viking84 is masterstudent Nederlands.
Ik zou wel zeggen: een half A4'tje btw.
Bijna?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ook bijna.
A4 is onzijdig, dus ik zou eigenlijk ook gaan voor 'half'. Toch?. Ik doe maar letterkunde hoor.
.
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me een beetje een verwende trut met m'n verlanglijstje van meer dan een half A4-tje..
Vanaf februari, hoop ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bijna?
[..].
Ik denk eigenlijk dat het allebei wel kan.
Wie ben ik om te zeggen dat 'half' niet correct is? Ik zeg namelijk wel: 'Een heel brood' ipv 'een hele brood', dus ik ben niet heel consequent. Ik heb net even gegoogled en zowel 'half A4' als 'halve A4' komen voor.
Maar ik ga even mijn aflevering van Desperate Housewives uit kijken en dan naar bed.
Lekker koesequote:
Ik interpreteerde jouw opmerking als: ik typte bijna een half A4'tje en ik quootte (?) je dus nog een keer, omdat je in die post al 'een half A4'tje' schreef, maar ik heb het dus verkeerd begrepenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanaf februari, hoop ik.
Waarom quote je mij nog een keer?.
Googlen op hoe vaak iets voorkomt is niet zó heel erg wetenschappelijk verantwoord hè?. Het is het A4, en onzijdige onbepaalde bijvoeglijke naamwoorden krijgen geen uitgangs -e, toch? Maar zoals ik al zei, ik ben niet bepaald een expert.
En ik typ dit met m'n lenzen al uit, zonder bril, en met -5 aan elk oog, dus ik kijk morgen wel wát ik nu eigenlijk heb getypt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |