Nee, ik overweeg steeds vaker hier weg te gaan zelfsquote:Op woensdag 14 november 2007 17:58 schreef maok het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan moest ik zeker ook nog naar Friesland verhuizen ofzo![]()
[..]
Dank je![]()
lezen kan ik ook pas vanaf mn 15equote:Op woensdag 14 november 2007 17:59 schreef maok het volgende:
Fries is trouwens wel beter te verstaan dan te lezen moet ik zeggen.
Late student?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lezen kan ik ook pas vanaf mn 15eSchrijven pas een jaar of 2 a 3 zelfs
Autodidact. En stiekem ben ik helemaal niet Friestalig.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Late student?![]()
Als ik later oud en versleten ben lijkt een huisje ana het water in het friese land me wel fijn, maar denk ook neit dat ik daar de komende jare nweer woon!
mag ik een hapje van jou helft dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:53 schreef Bob. het volgende:
Zijn helft is toch vies, die wil je niet Alex. Rozijnen.![]()
Lust je dit dan wel? Ik weet nog een bepaalde cake sig die er ook tijden heeft gestaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mag ik een hapje van jou helft dan?
Ja dit wel!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Lust je dit dan wel? Ik weet nog een bepaalde cake sig die er ook tijden heeft gestaan.![]()
Lekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 19:02 schreef Bob. het volgende:
En ik zit onder het deeg.
Ik heb het nooit echt geleerd.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lezen kan ik ook pas vanaf mn 15eSchrijven pas een jaar of 2 a 3 zelfs
"Wat wil je voor je verjaardag?"quote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me een beetje een verwende trut met m'n verlanglijstje van meer dan een half A4-tje..
Ben bijna jarig en kerst.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:12 schreef Bob. het volgende:
Niks verwend aan veel dingen leuk vinden en alleen maar makkelijk voor de persoon die cadeautjes voor je moet kopen (neem aan dat je het over een sinterklaas lijstje ofzo hebt?)
Met slagroom hè?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:53 schreef Bob. het volgende:
Zijn helft is toch vies, die wil je niet Alex. Rozijnen.![]()
Oh jij hebt het over Friesquote:Op woensdag 14 november 2007 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Autodidact. En stiekem ben ik helemaal niet Friestalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |