Ik ga Sinterklaas en Kerst overslaan dit jaar, want ik weet helemaal niks te vragen, echt waar.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me een beetje een verwende trut met m'n verlanglijstje van meer dan een half A4-tje..
Kadootjes met kerstquote:Op woensdag 14 november 2007 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben bijna jarig en kerst.
En ik zei het veel grappiger, Alex!
Uiteraardquote:
Haroeeeeeeeee feestvreugde!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:36 schreef Bob. het volgende:
En jij krijgt natuurlijk ook slagroom ja.![]()
Ja ik snapte er even niets van dat dit een nieuw topic was, maar dat komt omdat ik in de MyAT van Do2 erop klikte, gewoon in de veronderstelling terug te keren naar het vorige deel. Snap je?quote:
Wat is er mis met cadeautjes met kerst?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kadootjes met kerstEn je zei het idd erg grappig
Maar ik bewaar geen chatlogs
[..]
Uiteraard
Kerst is stom.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is er mis met cadeautjes met kerst?
Ik vind kerstavond de allerallerallergeweldigste avond van het heeeeele jaar.quote:
Ik krijg er vooral zelfmoordneigingen van.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind kerstavond de allerallerallergeweldigste avond van het heeeeele jaar..
Ik doe niet aan kerstbomen ivm katten.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:02 schreef nietzman het volgende:
Kerstboomoptuigmeet bij Alex!
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het over papier gaat wel, als het over de snelweg gaat is de TT wel correct volgens mij.
Ha, ik win. Ik ga naar Parijsquote:Op woensdag 14 november 2007 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
In december met vrienden even snel enkele daagjes naar Londen![]()
FRYSK lezen, mislukte autocrosserquote:Op woensdag 14 november 2007 21:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
haha, best knap voor iemand die pas vanaf zijn 15e kan lezen
Wil je me niet zo beledigen?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:34 schreef MaxMark het volgende:
DaD, is het niet "half"?
Och. Ik vind die van mij beter.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je me niet zo beledigen?.
* Viking84 is masterstudent Nederlands.
Ik zou wel zeggen: een half A4'tje btw.
Ik weet eigenlijk ook niet wat grammaticaal correct is. Mijn voor mijn gevoel is dat 'halve', maar als het voor jou 'half' is, be my guestquote:
Ik ook bijna.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je me niet zo beledigen?.
* Viking84 is masterstudent Nederlands.
Ik zou wel zeggen: een half A4'tje btw.
Bijna?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ook bijna.
A4 is onzijdig, dus ik zou eigenlijk ook gaan voor 'half'. Toch?. Ik doe maar letterkunde hoor.
.
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me een beetje een verwende trut met m'n verlanglijstje van meer dan een half A4-tje..
Vanaf februari, hoop ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bijna?
[..].
Ik denk eigenlijk dat het allebei wel kan.
Wie ben ik om te zeggen dat 'half' niet correct is? Ik zeg namelijk wel: 'Een heel brood' ipv 'een hele brood', dus ik ben niet heel consequent. Ik heb net even gegoogled en zowel 'half A4' als 'halve A4' komen voor.
Maar ik ga even mijn aflevering van Desperate Housewives uit kijken en dan naar bed.
Lekker koesequote:
Ik interpreteerde jouw opmerking als: ik typte bijna een half A4'tje en ik quootte (?) je dus nog een keer, omdat je in die post al 'een half A4'tje' schreef, maar ik heb het dus verkeerd begrepenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanaf februari, hoop ik.
Waarom quote je mij nog een keer?.
Googlen op hoe vaak iets voorkomt is niet zó heel erg wetenschappelijk verantwoord hè?. Het is het A4, en onzijdige onbepaalde bijvoeglijke naamwoorden krijgen geen uitgangs -e, toch? Maar zoals ik al zei, ik ben niet bepaald een expert.
En ik typ dit met m'n lenzen al uit, zonder bril, en met -5 aan elk oog, dus ik kijk morgen wel wát ik nu eigenlijk heb getypt.
Ik weet eigenlijk niet welke hoogleraar Taalbeheersing je bedoelt.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:15 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, DaD: weet je zeker dat je in februari wilt beginnen? Ik neem aan dat je historische letterkunde gaat doen, dus misschien is het daar wel anders, maar bij taalbeheersing was het echt een rommeltje. Theoretisch kun je in februari met de master beginnen, maar we begonnen 3 weken later, want de hoogleraar Taalbeheersing (ik ga maar niet teveel met namen strooien hier, je weet wel wie ik bedoel) moest begin februari nog een thema voor een onderzoekscollege bedenken. Dus dat liep niet allemaal even gladjes. Ga je eigenlijk ook een stage doen? Die zou je evt wel van februari tot aan de zomer kunnen doen. Dan zit je ook niet met een ongeorganiseerde bende op de uni
.
Tot zo!quote:Op donderdag 15 november 2007 08:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemoggel!
Straks college
Tot zo DaD
Net te drok meitsjequote:Op donderdag 15 november 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tot zo!
Haast haast haast!
Klaar! Zelfs m'n kamer nog opgeruimd. Ben je nog ziek trouwens? Dág!quote:
Nee gister me ff als een mongool gedragen, daar ben ik flink van opgeknapt.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klaar! Zelfs m'n kamer nog opgeruimd. Ben je nog ziek trouwens? Dág!
6,3 wat?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:57 schreef Grulez het volgende:
6,3 ftw
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:57 schreef Grulez het volgende:
6,3 ftw
En die is er ook niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:18 schreef Dangel het volgende:
En in Brazilie spreken ze portugees zodat je van die kant ook geen hulp hoeft te verwachten...
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En die is er ook niet meer.
Heb al een Engels boek gevonden, over Spaanse literatuur weliswaar, maar hij komt erin voor.
quote:Massale staking leerlingen Augustinuscollege
Gepubliceerd op 15 november 2007, 09:59
Laatst bijgewerkt op 15 november 2007, 11:49
groningen -
Zo'n 600 leerlingen van het Augustinuscollege in Groningen staken op de Grote Markt. Ze vinden dat ze teveel uren maken en dat er te weinig leuke dingen als excursies zijn naast de reguliere lessen.
Wethouder José van Schie heeft de leerlingen donderdagochtend enige tijd te woord gestaan. De leerlingen blijven de hele dag staken.
Update 11:20
De protestactie heeft inmiddels geleid tot een sneeuwbaleffect. Bij elke onderwijsinstelling waar ze langs komen, wordt de stoet groter en sluiten meer leerlingen zich aan.
Update 11.40
De directie van de school heeft gezegd volledig achter de leerlingen te staan, en dat ze het goed vinden dat de leerlingen voor hun mening uitkomen. De protestactie is onstaan door de zogeheten 1040-regeling, die is opgelegd door de regering. Tegen deze regeling, waarin staat dat er minimaal 1040 klokuren aan onderwijs per jaar moet worden gegeven, zijn al meer acties geweest deze week.
Op dit moment splitst de groep zich op in diverse groepjes die zich verspreiden in de Stad.
Update volgt
Ik weet nog dat wij in de eerste klas (ik niet hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet nog dat wij in de eerste klas eens uit protest (geen idee meer waartegen, natuurlijk) met de hele klas op de tafels zijn gaan staan tijdens Godsdienstles.
Gelukkig groei je daar overheen..
Ja, je moet natuurlijk wel het gedachtengoed van de school uitdragen hè.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:23 schreef Dangel het volgende:
Op mijn oude school hebben ze een gymleraar ontslagen omdat hij niet christelijk was
Bij mij hebben we het heel even over gandhi gehad, maar daar kwamen klachten over van de oudersquote:Op donderdag 15 november 2007 14:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed punt. Op de basisschool heb ik heel veel onderwijs gehad over andere godsdiensten bij het vak godsdient (hindoeisme, islam, boeddhisme) maar op de middelbare school zaten we volgens mij alleen maar tekeningen te maken van Bijbelse verhalen..
God, bij jullie was het wel heel erg, blijkbaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:26 schreef Dangel het volgende:
[..]
Bij mij hebben we het heel even over gandhi gehad, maar daar kwamen klachten over van de oudersGandhi zit volgens diezelfde ouders ook in de hel natuurlijk, geen christen
Jaquote:Op donderdag 15 november 2007 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
God, bij jullie was het wel heel erg, blijkbaar.
Mensen die steeds bijhouden op hoeveel woorden ze inmiddels zittenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, zit hier nog maar sinds half 12 en een half uur pauze, en toch al 1000 woorden geschreven..
Ik en de Wordcountfunctie zijn de grootste vriendjes!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mensen die steeds bijhouden op hoeveel woorden ze inmiddels zitten
Echt waar?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:53 schreef MaxMark het volgende:
Sorry hoor, DaD. Verder vind ik je wel lief
vier wat?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:54 schreef nietzman het volgende:
Dit zijn er vier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |