abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 november 2007 @ 08:15:33 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54618296
Oh ja, DaD: weet je zeker dat je in februari wilt beginnen? Ik neem aan dat je historische letterkunde gaat doen, dus misschien is het daar wel anders, maar bij taalbeheersing was het echt een rommeltje. Theoretisch kun je in februari met de master beginnen, maar we begonnen 3 weken later, want de hoogleraar Taalbeheersing (ik ga maar niet teveel met namen strooien hier, je weet wel wie ik bedoel) moest begin februari nog een thema voor een onderzoekscollege bedenken. Dus dat liep niet allemaal even gladjes. Ga je eigenlijk ook een stage doen? Die zou je evt wel van februari tot aan de zomer kunnen doen . Dan zit je ook niet met een ongeorganiseerde bende op de uni .
Niet meer actief op Fok!
pi_54618427
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:15 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, DaD: weet je zeker dat je in februari wilt beginnen? Ik neem aan dat je historische letterkunde gaat doen, dus misschien is het daar wel anders, maar bij taalbeheersing was het echt een rommeltje. Theoretisch kun je in februari met de master beginnen, maar we begonnen 3 weken later, want de hoogleraar Taalbeheersing (ik ga maar niet teveel met namen strooien hier, je weet wel wie ik bedoel) moest begin februari nog een thema voor een onderzoekscollege bedenken. Dus dat liep niet allemaal even gladjes. Ga je eigenlijk ook een stage doen? Die zou je evt wel van februari tot aan de zomer kunnen doen . Dan zit je ook niet met een ongeorganiseerde bende op de uni .
Ik weet eigenlijk niet welke hoogleraar Taalbeheersing je bedoelt. . CdeG?

Volgens mij is die kant sowieso heel anders geregeld, als ik ook hoor hoe het gaat bij een studiegenootje van me die nog met haar BA-scriptie daarvoor bezig is. Ik heb er met Berndsen en Ramakers over gepraat, en het is zeker de bedoeling om in februari in te stromen. Ik werk niet voor niets zo hard.

Van een stage heb ik nog geen idee... First things first.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 15 november 2007 @ 08:39:29 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54618495
Ik zag het idd ook niet zitten om pas in september te beginnen met m'n master. Zat er al niet lekker mee dat ik een half jaar vertraging had opgelopen. De meeste studenten TBH halen hun master niet binnen het jaar, vanwege het zware programma (Trends en twee onderzoekscolleges). Ik hoef 'Trends' gelukkig niet te doen (schijnt echt een rotonderdeel te zijn), dus dat scheelt weer .
Niet meer actief op Fok!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 november 2007 @ 08:48:18 #54
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_54618615
Goedemoggel!
Straks college
Tot zo DaD
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_54618623
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemoggel!
Straks college
Tot zo DaD
Tot zo!
Haast haast haast!
pi_54618631
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Tot zo!
Haast haast haast!
Net te drok meitsje
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_54618730
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:49 schreef Dangel het volgende:

[..]

Net te drok meitsje
Klaar! Zelfs m'n kamer nog opgeruimd. Ben je nog ziek trouwens? Dág!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 15 november 2007 @ 09:02:35 #58
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_54618815
Bonjour.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_54619171
Hallo
Hier mandarijntjes, tevredenheid en de ontdekking van de beste en goedkoopste scrub van de wereld
pi_54619228
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Klaar! Zelfs m'n kamer nog opgeruimd. Ben je nog ziek trouwens? Dág!
Nee gister me ff als een mongool gedragen, daar ben ik flink van opgeknapt.
~Autumn, 2002
pi_54619344
Goeiemorgen!

Wat voor scrub freecell?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54619762
Kruidvat, 2,50 voor een grote pot! Is er in lavendel en in grapefruit geur. Ik heb de laatste
Het is heel lekker, omdat het voor het grootste gedeelte uit zout bestaat en geen douchegel is met een beetje zout er in, zoals de meeste scrubs.

Het voelt aan als het scrubzout in de sauna, alleen dan een beetje natter
pi_54622346
6,3 ftw
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 november 2007 @ 12:08:42 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54622610
Goeiemorgen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 november 2007 @ 12:08:55 #65
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54622617
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:57 schreef Grulez het volgende:
6,3 ftw
6,3 wat?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54622629
graden
~Autumn, 2002
pi_54622723
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:57 schreef Grulez het volgende:
6,3 ftw
.

Het probleem met een stuk willen schrijven over een Spaans dramaturg, is dat de meeste boeken over hem ook in het Spaans zijn. En laat ik dat nu net niet kunnen lezen.
pi_54622788
En in Brazilie spreken ze portugees zodat je van die kant ook geen hulp hoeft te verwachten...
~Autumn, 2002
pi_54622820
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:18 schreef Dangel het volgende:
En in Brazilie spreken ze portugees zodat je van die kant ook geen hulp hoeft te verwachten...
En die is er ook niet meer.

Heb al een Engels boek gevonden, over Spaanse literatuur weliswaar, maar hij komt erin voor.
pi_54622857
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

En die is er ook niet meer.

Heb al een Engels boek gevonden, over Spaanse literatuur weliswaar, maar hij komt erin voor.

Waar is ze naar toe dan?
~Autumn, 2002
pi_54622892
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:22 schreef Dangel het volgende:

[..]

Waar is ze naar toe dan?
Gewoon, huis. .
pi_54623132
LOL
gisteren op opdracht gegaan, vandaag komen ze er achter dat ze mij eigenlijk helemaal niet moeten hebben.
Ergo: ik ben weer thuis en schrijf lekker 8 uurtjes.
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2007 @ 12:50:08 #73
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_54623395
Kutban
Anyway, back. dag kinders
pi_54623401
ChipsZak. is denk ik niet druk met school bezig..
quote:
Massale staking leerlingen Augustinuscollege

Gepubliceerd op 15 november 2007, 09:59
Laatst bijgewerkt op 15 november 2007, 11:49

groningen -
Zo'n 600 leerlingen van het Augustinuscollege in Groningen staken op de Grote Markt. Ze vinden dat ze teveel uren maken en dat er te weinig leuke dingen als excursies zijn naast de reguliere lessen.

Wethouder José van Schie heeft de leerlingen donderdagochtend enige tijd te woord gestaan. De leerlingen blijven de hele dag staken.

Update 11:20

De protestactie heeft inmiddels geleid tot een sneeuwbaleffect. Bij elke onderwijsinstelling waar ze langs komen, wordt de stoet groter en sluiten meer leerlingen zich aan.

Update 11.40

De directie van de school heeft gezegd volledig achter de leerlingen te staan, en dat ze het goed vinden dat de leerlingen voor hun mening uitkomen. De protestactie is onstaan door de zogeheten 1040-regeling, die is opgelegd door de regering. Tegen deze regeling, waarin staat dat er minimaal 1040 klokuren aan onderwijs per jaar moet worden gegeven, zijn al meer acties geweest deze week.

Op dit moment splitst de groep zich op in diverse groepjes die zich verspreiden in de Stad.

Update volgt
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54623436
Het zal wel druk zijn in de kroegen. Aangezien er ook altijd voldoende jeugd is dat misbruik maakt van dergelijke regeleingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')