Ik weet eigenlijk niet welke hoogleraar Taalbeheersing je bedoelt.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:15 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, DaD: weet je zeker dat je in februari wilt beginnen? Ik neem aan dat je historische letterkunde gaat doen, dus misschien is het daar wel anders, maar bij taalbeheersing was het echt een rommeltje. Theoretisch kun je in februari met de master beginnen, maar we begonnen 3 weken later, want de hoogleraar Taalbeheersing (ik ga maar niet teveel met namen strooien hier, je weet wel wie ik bedoel) moest begin februari nog een thema voor een onderzoekscollege bedenken. Dus dat liep niet allemaal even gladjes. Ga je eigenlijk ook een stage doen? Die zou je evt wel van februari tot aan de zomer kunnen doen. Dan zit je ook niet met een ongeorganiseerde bende op de uni
.
Tot zo!quote:Op donderdag 15 november 2007 08:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemoggel!
Straks college
Tot zo DaD
Net te drok meitsjequote:Op donderdag 15 november 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tot zo!
Haast haast haast!
Klaar! Zelfs m'n kamer nog opgeruimd. Ben je nog ziek trouwens? Dág!quote:
Nee gister me ff als een mongool gedragen, daar ben ik flink van opgeknapt.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klaar! Zelfs m'n kamer nog opgeruimd. Ben je nog ziek trouwens? Dág!
6,3 wat?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:57 schreef Grulez het volgende:
6,3 ftw
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:57 schreef Grulez het volgende:
6,3 ftw
En die is er ook niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:18 schreef Dangel het volgende:
En in Brazilie spreken ze portugees zodat je van die kant ook geen hulp hoeft te verwachten...
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En die is er ook niet meer.
Heb al een Engels boek gevonden, over Spaanse literatuur weliswaar, maar hij komt erin voor.
quote:Massale staking leerlingen Augustinuscollege
Gepubliceerd op 15 november 2007, 09:59
Laatst bijgewerkt op 15 november 2007, 11:49
groningen -
Zo'n 600 leerlingen van het Augustinuscollege in Groningen staken op de Grote Markt. Ze vinden dat ze teveel uren maken en dat er te weinig leuke dingen als excursies zijn naast de reguliere lessen.
Wethouder José van Schie heeft de leerlingen donderdagochtend enige tijd te woord gestaan. De leerlingen blijven de hele dag staken.
Update 11:20
De protestactie heeft inmiddels geleid tot een sneeuwbaleffect. Bij elke onderwijsinstelling waar ze langs komen, wordt de stoet groter en sluiten meer leerlingen zich aan.
Update 11.40
De directie van de school heeft gezegd volledig achter de leerlingen te staan, en dat ze het goed vinden dat de leerlingen voor hun mening uitkomen. De protestactie is onstaan door de zogeheten 1040-regeling, die is opgelegd door de regering. Tegen deze regeling, waarin staat dat er minimaal 1040 klokuren aan onderwijs per jaar moet worden gegeven, zijn al meer acties geweest deze week.
Op dit moment splitst de groep zich op in diverse groepjes die zich verspreiden in de Stad.
Update volgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |