Ik weet nog dat wij in de eerste klas (ik niet hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet nog dat wij in de eerste klas eens uit protest (geen idee meer waartegen, natuurlijk) met de hele klas op de tafels zijn gaan staan tijdens Godsdienstles.
Gelukkig groei je daar overheen..
Ja, je moet natuurlijk wel het gedachtengoed van de school uitdragen hè.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:23 schreef Dangel het volgende:
Op mijn oude school hebben ze een gymleraar ontslagen omdat hij niet christelijk was
Bij mij hebben we het heel even over gandhi gehad, maar daar kwamen klachten over van de oudersquote:Op donderdag 15 november 2007 14:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed punt. Op de basisschool heb ik heel veel onderwijs gehad over andere godsdiensten bij het vak godsdient (hindoeisme, islam, boeddhisme) maar op de middelbare school zaten we volgens mij alleen maar tekeningen te maken van Bijbelse verhalen..
God, bij jullie was het wel heel erg, blijkbaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:26 schreef Dangel het volgende:
[..]
Bij mij hebben we het heel even over gandhi gehad, maar daar kwamen klachten over van de oudersGandhi zit volgens diezelfde ouders ook in de hel natuurlijk, geen christen
Jaquote:Op donderdag 15 november 2007 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
God, bij jullie was het wel heel erg, blijkbaar.
Mensen die steeds bijhouden op hoeveel woorden ze inmiddels zittenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, zit hier nog maar sinds half 12 en een half uur pauze, en toch al 1000 woorden geschreven..
Ik en de Wordcountfunctie zijn de grootste vriendjes!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mensen die steeds bijhouden op hoeveel woorden ze inmiddels zitten
Echt waar?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:53 schreef MaxMark het volgende:
Sorry hoor, DaD. Verder vind ik je wel lief
vier wat?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:54 schreef nietzman het volgende:
Dit zijn er vier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |