als je me sponsort/sponsert (hoe de * schrijf je dat) vergezel ik je met alle plezierquote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie wil er met me naar Marseille?.
Buitenland!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is er in Marseille?
Was dat gister niet? Toen heeft daar als het goed is een tijd lang een trein gestaanquote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef Crack_david het volgende:
ik wou over het spoor richting helperzoom, en daar stond een trein stil op de overgang.. zou dat er ook mee te maken hebben?
Dan haak ik af, ik meld me wel weer als ik rijk en welgesteld benquote:Op donderdag 15 november 2007 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Buitenland!
Valencia mag ook. Of Madrid. Of Barcelona.
En sponsoren doe ik niet aan..
Na Londen wil ik best ook nog wel even naar Marseillequote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
oh, ik dacht dat het over gister gingquote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was dat gister niet? Toen heeft daar als het goed is een tijd lang een trein gestaan![]()
Nope. Ik zat trouwens in die dubbeldekstrein die er gister een hele poos gestaan heeftquote:Op donderdag 15 november 2007 21:17 schreef Crack_david het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het over gister ging![]()
Ja, toch wel?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Na Londen wil ik best ook nog wel even naar Marseille![]()
Ongeluk dacht ik, bij het pannenkoekenship?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef MaxMark het volgende:
Waarom waren er vanavond overal straten afgezet door de politie? Iemand die er iets van weet?
quote:
Ik moe thuis blijven, de poesjes over hun bol aaien.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil ook weg! Ik wil Oud en Nieuw in het buitenland vieren (heb ik dan een excuus voor dat vreselijk mooie jurkje van Warehouse?)!
Mits we met de Visa gaan, en ook ff in Monaco kijken, wil ik met de kerst best ff naar Marseille.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ongeluk dacht ik, bij het pannenkoekenship?
[..]
[..]
Ik moe thuis blijven, de poesjes over hun bol aaien.
Hoe dan ook, weer terug uit GroningenWas zoals altijd weer erg gezellig met Lyssa, en het eten was heerlijk EN goedkoop
Feest. Ja. Nee.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar hebben jullie gegeten? Hadden ze er schnitzel? Hebben jullie het ongeluk bij het pannenkoekschip veroorzaakt?
Oeh, details die niet geschikt zijn voor een openbaar forum?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Feest. Ja. Nee.
Verdere details op Gtalk
Ja ik ben Gtalk een beetje, euh, kwijt, geloof ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Feest. Ja. Nee.
Verdere details op Gtalk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |