Sexyquote:Op donderdag 15 november 2007 16:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Hier in zijn 'het is nog niet zo koud' kledij.
[ afbeelding ]
Ja, kleine foto, is geprintscreened uit een filmpje.
Anywho.
Dat was Bassie nieuws.
Ik ben ent naar de tandarts geweest.![]()
quote:GRONINGEN - De gezamenlijke onderwijsvakbonden roepen de leraren van alle middelbare scholen in Groningen, Friesland en Drenthe op te staken.
Reden voor de staking zijn de vastgelopen cao-onderhandelingen. De bonden eisen niet alleen een stevige loonsverhoging, maar ook een verlaging van de werkdruk. Ze willen daarom dat de docenten donderdag 29 november het werk neerleggen om hun eisen kracht bij te zetten.
De aangekondigde werkonderbreking voor het Noorden maakt deel uit van een landelijke estafettestaking in het onderwijs, die de hele week zal duren. Vrijdag 30 november vindt er een afsluitende demonstratie plaats in Utrecht.
Mja.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, dé manier om 'leuke dingen als excursies' af te dwingen. Belachelijk.
Daarom post je hier?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Zo eindelijk na 1,5 week SOGgen weer eens wat aan mijn studie gedaan
Ook gebruik gemaakt van de Ryanair actie?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
In december met vrienden even snel enkele daagjes naar Londen![]()
Als die Ryanair actie nog loopt kun je voor 2ct heen en weer.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort even bij een vriend langs in stockholm, voor een weekend
Is nog niets geboektquote:Op donderdag 15 november 2007 19:34 schreef maok het volgende:
Ook gebruik gemaakt van de Ryanair actie?
Niets van gemerkt, waar dan? In de Euroborg parkeer garage was trouwens ook overal lint. Ik was even vergeten dat je beter niet op koopavond boodschappen kunt gaan doen bij die Jumbo, door die afzetlinten moest ik de halve garage rond terug lopen om bij de Jumbo te komen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef MaxMark het volgende:
Waarom waren er vanavond overal straten afgezet door de politie? Iemand die er iets van weet?
Ik heb het van horen zeggen, maar het moest ergens tussen grote markt en die plek waar de ring over het spoor gaat (zuid-groningen).quote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef maok het volgende:
[..]
Niets van gemerkt, waar dan? In de Euroborg parkeer garage was trouwens ook overal lint. Ik was even vergeten dat je beter niet op koopavond boodschappen kunt gaan doen bij die Jumbo, door die afzetlinten moest ik de halve garage rond terug lopen om bij de Jumbo te komen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |