Daar heb ik nog nooit gegeten maar ik hoor wel telkens dat het er best goed is.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Feest. Ja. Nee.
Verdere details op Gtalk
Zelfs het anwtoord op deze vraag is niet gechikt voor op een openbaar forumquote:Op donderdag 15 november 2007 22:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, details die niet geschikt zijn voor een openbaar forum?![]()
Ik heb er één keer gegeten en het was wel ok. En we kregen verdomme wéér sterretjes op ons toetje.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:39 schreef maok het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit gegeten maar ik hoor wel telkens dat het er best goed is.
De gewone dagmenu's zijn goedkoop, maar je krijgt genoeg en het is erg lekker. Ik ben fan van de slasaus die ze gebruikenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:39 schreef maok het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit gegeten maar ik hoor wel telkens dat het er best goed is.
Ik wilde zeggen dat je eens iets anders moet proberen, maar ik neem zelf ook altijd vis.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
En heerlijke schnitzels.
Zelf gaan zinegn danquote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n fles wijn is leeg en Bruce houdt het weldra voor gezien....
Denk je dat ik niet al de hele cd zit mee te blèren?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zelf gaan zinegn danheb ik ook de hele reis gedaan
Die repeatknop zit er niet voor niks opquote:Op donderdag 15 november 2007 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Denk je dat ik niet al de hele cd zit mee te blèren?.
AL sjij je macbook dichtklapt sluit ik je PC af.. Wel ff de wekker van mn mobieltje een uur vroeger zetten, moet wat vroeger naar mn werk vertrekken.. 72 kilometer ipv 7 morgenochtend...quote:
Ik zie je zo weer in bed dan! Tot zo!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
AL sjij je macbook dichtklapt sluit ik je PC af.. Wel ff de wekker van mn mobieltje een uur vroeger zetten, moet wat vroeger naar mn werk vertrekken.. 72 kilometer ipv 7 morgenochtend...
Mag ik jou tandenbortsel gebruiken?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik zie je zo weer in bed dan! Tot zo!Ik ga even mn tandjes poetsen!
Ik heb er 3! Dus je mag kiezen!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag ik jou tandenbortsel gebruiken?Ik had er niet op gerekend dat ik mocht blijven...
Degene die het meest naar jou smaakt natuurlijkquote:
Is sowieso niet iets om vrolijk van te worden en dan heb je daarna nog het mooiequote:Op vrijdag 16 november 2007 07:36 schreef Dangel het volgende:
Oh, heb ik mn computer thuis nog aan staan? Daar gaat mn geld! Allemaal naar Nuon..
Mogge!
Best druk op de waldwei 's ochtends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |