14 uur geslapen ofzo?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:10 schreef maok het volgende:
ATV dagje, ik had expres geen wekker gezet (al ging ie perongeluk wel om 6 uur maar toen heb ik hem snel uitgezet) maar ik had niet verwacht dat ik zo lang zou kunnen blijven slapen
Zoietsquote:
Heb ik nog wat spannend beleefd?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
It's a dirty job but someone's gotta do it.
Heel spannend gewerkt! En vanmorgen bijna de trein gemist! Op drie minuten na!quote:
Is dat niet wat jij hebt beleefd?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel spannend gewerkt! En vanmorgen bijna de trein gemist! Op drie minuten na!![]()
![]()
.
Ja, da's tof! Maar dat vroeg ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel spannend gewerkt! En vanmorgen bijna de trein gemist! Op drie minuten na!![]()
![]()
.
Nouhou!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
Is dat niet wat jij hebt beleefd?
Of ontgaat me nu iets?![]()
Geen AC-leerlingen.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog even een fatsoenlijk antwoord: alles wat jij beleefd is spannend.
Ja.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:17 schreef Lyssa het volgende:
Bankhangen![]()
Maar zonder mij is het een stuk minder tof![]()
Er wordt een zaal omgetoverd tot Zweinstein-zaal en dan gaan ze in optocht naar de Selexyz toe om 0:00 uur.quote:
Uhuh, had ik dus ook.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:24 schreef freecell het volgende:
Ik was vanmiddag in de binnenstad en heb wel een stapeltje scholieren gezien, maar die waren gewoon aan het ronddwalen en shoppen.
Het waren er alleen wat méér dan normaal.
Als dat zo was geweest, was ze er vast naast gaan zitten, denk je ook niet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:00 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft DaD nog een zusje ofzo? Zat vanmiddag namelijk iemand in de trein die erg leek op DaD. DaD zat op dat moment elders in dezelfde trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |