Ohnoesquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Binnen een uur een gezamenlijke miskraam.
Staat er: "Wat laat Viking84 zich gemakkelijk voor de gek houden!"?quote:
Bedoel je mij?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Staat er: "Wat laat Viking84 zich gemakkelijk voor de gek houden!"?
Vrouwen kunnen soms heerlijk subtiel zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Staat er: "Wat laat Viking84 zich gemakkelijk voor de gek houden!"?
Je moet je niet meteen zo in je pik getrapt voelenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen soms heerlijk subtiel zijn.
Oh, ik ben soms net een kerel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen soms heerlijk subtiel zijn.
Op welk vlakquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik ben soms net een kerel.
Ik ook!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik ben soms net een kerel.
quote:when we think back to all this and i'm sure we will
me and you, here and now
will we forget the way it really is
why it feels like this and how?
and we always have to go i realize
we always have to say goodbye
always have to go back to real lives
Ze voor straf enkele zaterdagen naar school laten gaan. Zal ze lerenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:56 schreef MaxMark het volgende:
Nou, de kneuzenbrigades zijn ook weer aan hun opmars richting Grote Markt bezig.
welke kneuzenbrigades?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:56 schreef MaxMark het volgende:
Nou, de kneuzenbrigades zijn ook weer aan hun opmars richting Grote Markt bezig.
Ah, ze hebben het blusvliegtuig gestuurd!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:14 schreef teigan het volgende:
Heej, er was gisteren ook weer eens een containerbrandje in selwerd..
Pr 2 CONTAINERBRAND POPULIERENLAAN TO 64 GRONINGEN Eenheden: 747
Datum 15-11-2007 22:55:26
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ah, ze hebben het blusvliegtuig gestuurd!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik heb een vak niet gehaald wat ik moest halen.. als ik de her niet haal mag ik niet verder met mn master en alle mastervakken die ik nu al gedaan heb en gehaald heb tellen dan niet meer.. En heb ik dus een jaar studievertraging (en ik doe er al een jaar langer over) Toffe stageplek waar 2 mensen konden is al 1 iemand voor gekozen dus mijn kans is weer kleiner.. Ergens anders waar ik een sollicitatiebrief anar had gestuurd heeft niets laten horen en blijkt ook al iemand aangenomen te hebbenGezeur met mn woningbouwvereniging.. gaat lekker vandaag
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef maok het volgende:
Goedemorgen. Ik heb heb heerlijk uitgeslapen en word net pas wakker. Ik was blijkbaar wel erg moe dat ik zoveel slaap nodig had. Misschien heb ik nu wel een veel geslapen
, nou ben ik duf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |