quote:Hallo,
al jaren kom ik af en toe langs de Peizerweg.. en zolang als ik me kan herinneren staat er naast de Super de Boer een rijtje met huizen, en het huis dichtstbij de SdB staat áltijd een deur open..
Kan iémand mij vertellen wat dit is?
Mijn suggestie is: een soort van massage salon (misschien erotisch?)
Maar een hoerentent kan ook..
Er staan arabische tekens naast de deur (die altijd open staat).
Ik én mijn vrienden hebben nog nooit het lef gehad om naar binnen te gaan..
Is er iemand die hier meer van weet?
Iemand die het weet? Het gaat trouwens niet om de peizerweg maar om de paterswoldseweg, tussen het spoor en het kruispunt met de eeldersingel.quote:
Heb je een huisnummer? Dan kun je het opzoeken via zo'n ik-heb-het-adres-wel-maar-de-naam-niet-site, of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand die het weet? Het gaat trouwens niet om de peizerweg maar om de paterswoldseweg, tussen het spoor en het kruispunt met de eeldersingel.
Aww, wat dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:19 schreef Lyssa het volgende:
Bah! Ik heb een kutdagHet ene stressvolle en vervelende nieuws na het andere
Ik fiets daar regelmatig langs. Volgens mij is het een Russisch winkeltje. Voor levensmiddelen of snuisterijen oid. Of misschien ben ik in de war met een andere winkel daar in de buurt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand die het weet? Het gaat trouwens niet om de peizerweg maar om de paterswoldseweg, tussen het spoor en het kruispunt met de eeldersingel.
Ik heb een vak niet gehaald wat ik moest halen.. als ik de her niet haal mag ik niet verder met mn master en alle mastervakken die ik nu al gedaan heb en gehaald heb tellen dan niet meer.. En heb ik dus een jaar studievertraging (en ik doe er al een jaar langer over) Toffe stageplek waar 2 mensen konden is al 1 iemand voor gekozen dus mijn kans is weer kleiner.. Ergens anders waar ik een sollicitatiebrief anar had gestuurd heeft niets laten horen en blijkt ook al iemand aangenomen te hebbenquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik heb een vak niet gehaald wat ik moest halen.. als ik de her niet haal mag ik niet verder met mn master en alle mastervakken die ik nu al gedaan heb en gehaald heb tellen dan niet meer.. En heb ik dus een jaar studievertraging (en ik doe er al een jaar langer over) Toffe stageplek waar 2 mensen konden is al 1 iemand voor gekozen dus mijn kans is weer kleiner.. Ergens anders waar ik een sollicitatiebrief anar had gestuurd heeft niets laten horen en blijkt ook al iemand aangenomen te hebbenGezeur met mn woningbouwvereniging.. gaat lekker vandaag
Klopt ,maar die bedoel ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik fiets daar regelmatig langs. Volgens mij is het een Russisch winkeltje. Voor levensmiddelen of snuisterijen oid. Of misschien ben ik in de war met een andere winkel daar in de buurt.
Toen ik nog een relatie had (MET veel sex) praate ik ook veel over sex.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:07 schreef nietzman het volgende:
Is het ons Alexje dan nu eindelijk gelukt? Zijn wij nu eindelijk bevrijd van z'n seksuele frustraties?
Dat, en een goede morgen iedereen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:46 schreef Crack_david het volgende:
Ik ben brak!
Maar heb je nou iets met Lyssa of niet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
Toen ik nog een relatie had (MET veel sex) praate ik ook veel over sex.
Bedoel je mij?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat laat iedereen hier zich gemakkelijk voor de gek houden!
We gunnen het 'm allemaal zo hard!quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat laat iedereen hier zich gemakkelijk voor de gek houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |