ik wachtte op jou.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
Dat duurde potdomme lang zeg
Dat is er net éénquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
laten we maarbeginnen met een foto van 2 eenden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd, net een noob het 1 en ander 3 keer uitgelegt .. ik stond op hun punt mijn trein te gaan halen ...
zegt ie gewoon vrolijk, ik SNAP HET NIET, KAN JE HET NOG 1 KEER UITLEGGEN ?!
GVD NU MIS IK MIJN TREIN ...
NIET TE GELOVEN HIJ BELD WEER TERUG, MOET IK HET WEER UITLEGGEN!!!!!!!!!!!
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRg
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:13 schreef DavyE het volgende:
als dit je buurmeisjes waren wat zou je doen dan?
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Adem in, en nu weer rustig uit.. neem je tijd.. er komt wel weer een nieuwe trein.. er is geen grotere voldoening dan iemand te kunnen helpen, waarna jullie allebei tevreden naar huis kunnen, gelukzalig het weekend in.
Nadat ik die gozer een minderwaardigheidscomplex heb aangepraat wel jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En, gekalmeerd? Of hadden de 3 buurmeisjes een rustgevender effect
Ja nou voelt ie zich lullig. Zal je zien dat ie zich straks voor een trein gooit, nu is gewezen is op zijn onbeleefdheid bovenop z'n onkunde.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nadat ik die gozer een minderwaardigheidscomplex heb aangepraat wel ja![]()
Ik heel droog:
ik: Zo, dus ik moet het nog een keertje uitleggen? ... ik heb nou toch al mijn trein gemist,
dus we kunnen er nu een half uur over doen![]()
klant: uh ... echt waar?
ik: helaas maar waar, ja, echt waar!
ik: Waar waren we gebleven ...![]()
Dat valt vast wel mee, onkunde is het zeker!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja nou voelt ie zich lullig. Zal je zien dat ie zich straks voor een trein gooit, nu is gewezen is op zijn onbeleefdheid bovenop z'n onkunde.
Doe rustig aan, je trein heeft vast vertraging door die gast die eronderligtquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt vast wel mee, onkunde is het zeker!
Maarja, zijn probleem is opgelost dus eind goed, al goed![]()
p.s
Ik ben nu wel mijn trein halen! Iedereen een prettig weekend !!!!!!!!
omg die rage heb je fotootje of nie Dylanesquequote:Op vrijdag 9 november 2007 15:51 schreef Dylanesque het volgende:
Nieuwe rage: met je zatte kop op internet
stageverslag, gewoon een beetje ouwehoeren en dan kom je er welquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:00 schreef lynda het volgende:
Oja WL: ik woon niet in de gouden kooiLas even terug in het vorige topic
Ouders werken beide FT en tja ze zijn gewoon aso
![]()
Ik heb zowaar TWEE hele uren aan me stageverslag gewerkt![]()
Twintig pagina eis haal ik neverMAAAAAAAAAR ik ben weer een stukje verder
![]()
Nu ga ik toch echt eens de drank + etenslucht van het werken van gisteravond van me af douchen en maar eens aankleden (word wel eens tijd)
ah, ja voor je het weet begint de schoonmaakster aan je te knabbelenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:00 schreef lynda het volgende:
Oja WL: ik woon niet in de gouden kooiLas even terug in het vorige topic
Ouders werken beide FT en tja ze zijn gewoon aso
![]()
Ik heb zowaar TWEE hele uren aan me stageverslag gewerkt![]()
Twintig pagina eis haal ik neverMAAAAAAAAAR ik ben weer een stukje verder
![]()
Nu ga ik toch echt eens de drank + etenslucht van het werken van gisteravond van me af douchen en maar eens aankleden (word wel eens tijd)
Doei WL fijn weekend !!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, ja voor je het weet begint de schoonmaakster aan je te knabbelen
sorry, maar tis weekend voor me![]()
![]()
![]()
Prettig Weekend allemaal, Succes met je clubje zondag lynda
He ik dacht dat je al naar huis wasquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
aaacross the 110th street....
sorry liet me ff gaan
Je gaat me toch niet vertellen dat er een topic moet komen Geen Reet te doen thuis hequote:Op vrijdag 9 november 2007 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zit nu thuis
ik heb hier toevallig ook internet
mag ik eigelijk hier niet meer posten heh ?
ik heb er al een paar missies opzittenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef DavyE het volgende:
Ik hoop dit weekend namelijk een beetje call of duty 4 te kunnen spelen![]()
Mwa is helaas net iets andersquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]stageverslag, gewoon een beetje ouwehoeren en dan kom je er wel
ik zit hier ff te rommelen achter mn pc, wat sites bezoeken, downloaden je kent het wel. ik heb even rust totdat ik aan mn eten kan beginnenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat er een topic moet komen Geen Reet te doen thuis he![]()
waar gaan we naatoe lynda ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Mwa is helaas net iets andersEventjes een kwaliteitshandboek opstellen.. processen ellende is ALS je ze uiteindelijk weet inderdaad slap lullen maarja moet je ze wel 1st weten
Ik ga nu officieel nog genieten van me vrije dag.. en ik sleep WL mee uit het topic!
tot maaaaaandag
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ga nu officieel nog genieten van me vrije dag.. en ik sleep WL mee uit het topic!
tot maaaaaandag
jij hebt hem al in huis. Man ik moet denk ik morgen naar dynabyte had hem daar pre ordered besteld.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er al een paar missies opzitten
moet snel zijn voordat crysis volgende week komt
whaha, een werkster, en een taxichauffeur. zo te horen heb je het goed voor mekaar ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:27 schreef lynda het volgende:
WL je hebt weekend.. niet meer aan het werk denken![]()
Er moet eigenlijk een topic komen ala:
Ik val de hele dag de mensen lastig in het geen reet te doen op je werk topic en na mijn werk wil ik daar nog zitten topic (zo mooie zin)
Ik gaat vriendlief maar eens blij maken en daar de avond doorbrengen (met de hoop dat hij mij vanacht om 4 uur met de auto komt halen)
tja een 20Mbit verbinding is eenmaal sneller dan de postquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
jij hebt hem al in huis. Man ik moet denk ik morgen naar dynabyte had hem daar pre ordered besteld.
EIgenlijk vanmiddag al moeten halen maar ja geen halve dag werk vandaag![]()
maar speelt call of duty 4 wel een beetje chill online of nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit hier ff te rommelen achter mn pc, wat sites bezoeken, downloaden je kent het wel. ik heb even rust totdat ik aan mn eten kan beginnen
geen ideequote:Op vrijdag 9 november 2007 16:28 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar speelt call of duty 4 wel een beetje chill online of niet![]()
nee, nog niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
je hebt toch wel een originele versie he![]()
oh oke het is namelijk mijn eerste call of duty 4 versie. Ik wilde ooit call of duty 2 kopen of 3, maar heb daar gewoon mee gewachtquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, nog niet.
eerst downloaden , testen, leuk = kopen, anders delete
dat gephotoshopte spel, nee bedanktquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:32 schreef Dylanesque het volgende:
Doe mij maar UT3
raar dat ik het zeg ik krijg daar gewoon hoofdpijn van net als quakequote:Op vrijdag 9 november 2007 16:32 schreef Dylanesque het volgende:
Doe mij maar UT3
COD4 is het wel waard om te kopen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:31 schreef DavyE het volgende:
Het spel lijkt me vetter dan cs s of is dat niet zo online
ben cs s eigenlijk wel een beetje zat![]()
Crysis ik moet ff kijken wat voor spel dat is ik ken het namelijk nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
COD4 is het wel waard om te kopen.
Crysis wordt HET spel van het jaar
gaat mij om de gameplay, originele UT was geweldig, en deze speelt weer lekker, met wat leuke uitbreidingenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat gephotoshopte spel, nee bedankt
ja doet me wel denken aan ut99 iddquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
gaat mij om de gameplay, originele UT was geweldig, en deze speelt weer lekker, met wat leuke uitbreidingen
WL dat ziet er @$#%^%#$@ goed uit. Je hebt zeker een dikke viedeokaartquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ziet het er bij mij uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind het realisme wel belangrijk dat met in toekomst gerichte futurischtische shit vind ik niet echt leukquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
gaat mij om de gameplay, originele UT was geweldig, en deze speelt weer lekker, met wat leuke uitbreidingen
ja zoiets heb ik dus ook. het zijn nog steeds dezelfde wapens ook , is niet echt verniewend.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:39 schreef DavyE het volgende:
[..]
vind het realisme wel belangrijk dat met in toekomst gerichte futurischtische shit vind ik niet echt leuk![]()
ik heb 04 niet gespeeld, dat scheelt. maar ik heb het niet zo op al die nieuwe shooters, de één nog mooier dan de ander, UT99 voelde gewoon goed en de UT3 demo ook, meer heb je niet nodigquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zoiets heb ik dus ook. het zijn nog steeds dezelfde wapens ook , is niet echt verniewend.
het lijken wel de maps van ut99 , en de wapens en voertuigen uit ut2004
nee maar soms ben je er echt op uitgekeken, zoals bij counterstrike source worden de mappen eentonig niet echt een uitbreiding.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik heb 04 niet gespeeld, dat scheelt. maar ik heb het niet zo op al die nieuwe shooters, de één nog mooier dan de ander, UT99 voelde gewoon goed en de UT3 demo ook, meer heb je niet nodig![]()
en idd die map met dat springen de hele tijd, en maar rockets knallenheerlijk
Van mij mag het allemaal kapot blijven even, ik ga namelijk lekker door weer en wind lopen, trammen, fietsen, boodschappen doen en weer fietsenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:23 schreef diertjuh het volgende:
Ik speel ook UT. De eerste en UT 2003. Alleen vindt ik de eerste toch het leukst
. Misschien zometeen maar gaan spelen.
Niet alleen fok! is stuk afentoe. Msn is momenteel ook stuk.
klinkt spannendquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Van mij mag het allemaal kapot blijven even, ik ga namelijk lekker door weer en wind lopen, trammen, fietsen, boodschappen doen en weer fietsen![]()
misschien bestaan die er met een rubberen hoes ofzoiets, zoals bij een telefoonquote:Op maandag 12 november 2007 09:24 schreef lynda het volgende:
Nou een wekker die al een paar jaar mee gaat en gemiddeld 6 ochtenden per week op de grond valt (lees word geslagen door mij) gaat blijkbaar een keer stuk
Nu vanmiddag dus maar ergens een nieuwe scoren anders slaap ik morgen om 1uur 's middags nog
Ik wil ook zo'n weekend WL.. ruilen aankomend weekend?![]()
laten we dat maar niet doen ehquote:Op maandag 12 november 2007 09:34 schreef lynda het volgende:
Nee jij in de horeca werken, ik vrijdagnacht + zaterdagnacht lekker vrij en ik dan wel zelf naar me eigen voetbalwedstrijd
nee, heb je tot woensdag ?quote:
gehackedquote:Op maandag 12 november 2007 09:55 schreef lynda het volgende:
Altijd handig hier werken waar ik werk.. Moet via een bepaalde website inloggen en van alles bewerken maar het is IP gerelateerd en me IP word niet geaccepteerd
morge WL excuusquote:Op maandag 12 november 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
morge 70s
ik dacht al dat je met de noorderzon vertrokken wasquote:Op maandag 12 november 2007 10:06 schreef DavyE het volgende:
[..]
morge WL excuusdat ik vrijdag jouw niet meer kon spreken. fok gaf aan database servers hadden het te druk en het was 16.55 dus ik ging alweer naar huis
En systeembeheer ligt nog te maffenquote:Op maandag 12 november 2007 09:55 schreef lynda het volgende:
Altijd handig hier werken waar ik werk.. Moet via een bepaalde website inloggen en van alles bewerken maar het is IP gerelateerd en me IP word niet geaccepteerd
ja dank uquote:Op maandag 12 november 2007 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht al dat je met de noorderzon vertrokken was
maar mogge! koffie ?
maar WL ik heb call of duty 4 gekocht zaterdag. Ik wil spelen krijg ik me toch een probleem met directx 9.0c november laatste versie. Elke keer als ik online wil spelen na 10 min start m`n pc opnieuw op. geen idee waaraan dit kan liggen had ergens gelezen dat je COD4 ook zonder directx 9 kan spelenquote:Op maandag 12 november 2007 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht al dat je met de noorderzon vertrokken was
maar mogge! koffie ?
download direcx laatste versie van microsoft websitequote:Op maandag 12 november 2007 10:18 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar WL ik heb call of duty 4 gekocht zaterdag. Ik wil spelen krijg ik me toch een probleem met directx 9.0c november laatste versie. Elke keer als ik online wil spelen na 10 min start m`n pc opnieuw op. geen idee waaraan dit kan liggen had ergens gelezen dat je COD4 ook zonder directx 9 kan spelen
Weet jij hier iets meer vanaf snap er echt niks van. Ik heb de nieuwste bios nieuwste videokaart drivers. Ik heb een sapphire 1950X pro met ati 7.10 drivers
Vooruitquote:Op maandag 12 november 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, heb je tot woensdag ?
Dat heb ik ook allemaal gedaan. Ik zit nu net een linkje te lezen op tweakers over de ati tool. die direct x drivers van cod4 die is gaar, daar kan je nog niet eens 1 minuut spelenquote:Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
download direcx laatste versie van microsoft website
istalleer moederbord drivers
installeer laatste video drivers
zou moeten werken dan.
ik heb dat weleens vaker, dat je je moederbord drivers en video drivers opnieuw moet installeren, geen idee waarom.
ik zelf heb een probleem met crysis, op highest settings slaat ie vast
rot drivers van nvidia zijn daarvan de oorzaak
dan wordt het mangotheequote:Op maandag 12 november 2007 10:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vooruit
Ze moeten sterkere koffie maken bij jou op de zaak!
quote:Op maandag 12 november 2007 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
draait de single player wel goed ?
xfire doet idd moeilijk met sommige spellen. fraps trrouwens ook mocht je dat gebruikenquote:Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef DavyE het volgende:
[..]
die heb ik niet getest, vond de multiplayer zo tof dat ik daar niet eens naar gekeken heb. maar ik connect gewoon via de online browser van COD 4 dat gaat allemaal wel goed, dus geen xfire troep of wat dan ook.
ik ga denk ik dat nog uitproberen met die ati tool uit te zetten.
nee fraps ken ik niet alleen xfire of hlsw, en geen van de twee heb ik geinstalleerdquote:Op maandag 12 november 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
xfire doet idd moeilijk met sommige spellen. fraps trrouwens ook mocht je dat gebruiken
cod2 kan je ook met directx7 spelen. dit doe je in het graphics menu van het spel zelfquote:Op maandag 12 november 2007 10:34 schreef DavyE het volgende:
ik las namelijk ook zoiets van COD 4 zonder directx 9.0 spelen das toch vaagdat kan volgens mij niet althans als ik geen directx 9 installeer en ik start hem op dan zegt dit kan 3x9x.dll niet vinden
ik gebruik ze alle 2quote:Op maandag 12 november 2007 10:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
nee fraps ken ik niet alleen xfire of hlsw, en geen van de twee heb ik geinstalleerd
nou dan ben ik zeker niet voor vrijdag wakkerquote:
Ik ken namelijk de hele COD reeks niet. Ik heb dus alleen COD 4. ik heb het graphics menu in COD 4 gekeken, maar dit optie heb ik helaas niet kunnen vindenquote:Op maandag 12 november 2007 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
cod2 kan je ook met directx7 spelen. dit doe je in het graphics menu van het spel zelf![]()
misschien dat dat ook hier het geval is :S
Alsof leven in een droomwereld zo onaardig is. Ik zou ervoor tekenenquote:Op maandag 12 november 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan ben ik zeker niet voor vrijdag wakker
ik zal vanavond thuis s voor je zoeken. hier is alles geblocked nlquote:Op maandag 12 november 2007 10:45 schreef DavyE het volgende:
[..]
Ik ken namelijk de hele COD reeks niet. Ik heb dus alleen COD 4. ik heb het graphics menu in COD 4 gekeken, maar dit optie heb ik helaas niet kunnen vinden![]()
denk alleen niet dat je dan de taken uit kan voeren , die je normaal wel uitvoertquote:Op maandag 12 november 2007 10:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Alsof leven in een droomwereld zo onaardig is. Ik zou ervoor tekenen
en heeft die gast nog leuke filmpjes op zn computer staan ?? das het eerste waar je naar moet gaan zoekenquote:Op maandag 12 november 2007 10:52 schreef lynda het volgende:
Nee WL niet gehackedPersoon die er over gaat heeft verkeerde IP ingevoerd en die is nu fijn een week op vakantie
Tijdelijk opgelost met dat ik nu op zijn computer werk maarja hij heeft mij ook niet genoeg rechten gegeven dus kan niets verwijderen of nieuwe dingen toevoegen :| Dat WAS een week werk.. nu nog geen 1 dag
:D
Ik ruik een paar vrije dagen
Jullie gaan te snel!!!Rooktijd
En dan theetijd
en dan nog eventjes werken en en en en en.. dan zie ik het wel weer
hier is alles geblocked nlquote:Op maandag 12 november 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal vanavond thuis s voor je zoeken. hier is alles geblocked nl
ach uiteindelijk zal het wel werken hoor. het ligt meestal aan de video drivers zelfquote:Op maandag 12 november 2007 11:13 schreef DavyE het volgende:
[..]
hier is alles geblocked nl
Ja ik snap het probleem![]()
als je hulp kan bieden heel graag, want anders heb ik denk ik ¤ 52,99 voor niks uitgegeven
![]()
* WhiteLightning schenkt een halve liter in voor smokezquote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's werkelijk het slapste excuus allertijden
quote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's werkelijk het slapste excuus allertijden
Het is maandag! Laat me eens rustig wakker wordenquote:Op maandag 12 november 2007 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk alleen niet dat je dan de taken uit kan voeren , die je normaal wel uitvoert
Dankquote:Op maandag 12 november 2007 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning schenkt een halve liter in voor smokez
zuipen jij!
helaas wel, anders was ik echt mangothee verslaafd geweestquote:Op maandag 12 november 2007 11:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is maandag! Laat me eens rustig wakker worden![]()
(Je hebt wel gelijk)
Nog aan het ontwaken, als ze op mij lijken.quote:
ja je gaat het nu voelen hequote:Op maandag 12 november 2007 12:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nog aan het ontwaken, als ze op mij lijken.
Had ook eerder naar bed moeten gaan gisteren
GELUNCHT!!!quote:Op maandag 12 november 2007 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben nog wel steeds bezig te ontwaken, en heb net gelucht.
beetje van allebei dus
binnen in koud jouw baas heeft toch wel de energie rekeniing betaald hequote:
Altijd de volgende dagquote:
ja alleen stond de verwarming nog uitquote:Op maandag 12 november 2007 12:47 schreef DavyE het volgende:
[..]
binnen in koud jouw baas heeft toch wel de energie rekeniing betaald he![]()
Ik liep net buiten in de zon is het best wel warm![]()
![]()
![]()
Hier hetzelfde, beetje te weinig geslapen... van 1 tot 5quote:Op maandag 12 november 2007 13:05 schreef lynda het volgende:
wat een SCHEIT dag.. zo dat moest ik even kwijt
zo kolere , je hebt aardige doorgewerktquote:Op maandag 12 november 2007 13:05 schreef lynda het volgende:
wat een SCHEIT dag.. zo dat moest ik even kwijt
Klus waar ik een week voor had duurt nog half uurtje, nu eerst ff pauzeDus fokken!!
Zonnetje schijnt!!Stelletje koukleumen
oh die met dat groene spul erop, en tis geen kaasquote:Op maandag 12 november 2007 13:08 schreef Sirmixalot het volgende:
ken iemand die sandwiches van het tankstation? die driehoek boterhammen?
die zijn echt geweldig lekker...net 4 van gehaald (ideaal kijk hier uit het raam direct naar een tankstation)
tip voor lunch
* Sm0keZ gooit de bar open, zet wat glaasjes Jägermeister neer en neemt er zelf ook eenquote:Op maandag 12 november 2007 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand de bar ff opengooien, wil een beetje jagermeister
mensen geniet ervan !quote:Op maandag 12 november 2007 13:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit de bar open, zet wat glaasjes Jägermeister neer en neemt er zelf ook een
Neehoor, was ff rokenquote:Op maandag 12 november 2007 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
zo iedereen lunchen ???
hoe komt?quote:Op maandag 12 november 2007 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
**zucht** ik zit echt in een dipje![]()
ja zit gewoon niet lekker in mn vel vandaagquote:
14.00 klaar omg das wel heel erg snelquote:Op maandag 12 november 2007 13:54 schreef lynda het volgende:
Zelfde dip als die van ons allemaal WL?
Ik ben klaarJa lyn daar ben je wel zeker 4 dagen zoet mee.. Yeah right maandagmiddag 14.00 uur euhm ik ben KLAAR :| Alles staat er toch echt in.. dus tja.. nu ga ik maar euh :| I don't know
mja maandagochtendziekte. alhoewel tis al middag heh ?quote:Op maandag 12 november 2007 13:54 schreef lynda het volgende:
Ik ben klaarJa lyn daar ben je wel zeker 4 dagen zoet mee.. Yeah right maandagmiddag 14.00 uur euhm ik ben KLAAR :| Alles staat er toch echt in.. dus tja.. nu ga ik maar euh :| I don't know
je hebt gewoon zin om te gamenquote:Op maandag 12 november 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zit gewoon niet lekker in mn vel vandaag![]()
ik werk mezelf gewoon tegen vandaag, en irriteer mezelf gewoon. bah
o ja je was met je verslag bezig. Je zou ook een refentie naar dit topic kunnen maken. van In moeilijke tijden maakte ik gebruik van dit topic, om inspiratie op te doen Met dank aan ... ..... ...quote:Op maandag 12 november 2007 13:54 schreef lynda het volgende:
nou dat zou idd niet verkeerd wezen. crysis staat thuis op me te wachten hehequote:Op maandag 12 november 2007 13:58 schreef DavyE het volgende:
[..]
je hebt gewoon zin om te gamen. Ik voel het
![]()
wat doe je dan voor nachtwerk danquote:Op maandag 12 november 2007 14:09 schreef Sirmixalot het volgende:
als ik straks thuis ben kan ik een uur later weer gaan werken
dat allemaal op de maandag
je bent wel lekker bezig alleen eentonig en saai werk lijkt het mequote:Op maandag 12 november 2007 14:21 schreef Sirmixalot het volgende:
vakkenvullen![]()
![]()
is maar tot 22.00 uur denk ik vandaag...dus nog net geen nacht
lekker zuipen en daarna vakken vullen. gaat de tijd ook wat snellerquote:Op maandag 12 november 2007 14:21 schreef Sirmixalot het volgende:
vakkenvullen![]()
![]()
is maar tot 22.00 uur denk ik vandaag...dus nog net geen nacht
zeg jou moeten ze dus nooit aannemen, met je openscheuren enzo hahaquote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef DavyE het volgende:
[..]
je bent wel lekker bezig alleen eentonig en saai werk lijkt het me
Alleen dollen met je collega`s en af en toe een zak snoep openscheuren als je een vreet kick hebt![]()
![]()
Maandagochtend ziekte ken ik nietquote:Op maandag 12 november 2007 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja maandagochtendziekte. alhoewel tis al middag heh ?
dat wordt lynda de hele week in dit topic![]()
![]()
maar idd vervelend dat je niets meer te doen hebt. kan je niets aan je verslag doen ?
Vandaag geen verslag werkquote:Op maandag 12 november 2007 14:01 schreef DavyE het volgende:
[..]
o ja je was met je verslag bezig. Je zou ook een refentie naar dit topic kunnen maken. van In moeilijke tijden maakte ik gebruik van dit topic, om inspiratie op te doen Met dank aan ... ..... ...![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg jou moeten ze dus nooit aannemen, met je openscheuren enzo hahavoor je het weet lig je laveloos met opengescheurde zakken chips op de grond
[..]quote:Op maandag 12 november 2007 14:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Maandagochtend ziekte ken ik nietlag denk meer aan het feit dat ik op een andere computer moest werken en zo gauw mogelijk het hok uit wou
![]()
En ik heb nog genoeg te doen hoor voor school, nu bezig met reflectieverslagen aan het schrijven van 4, 3, 2, 1 week geledenWerd ook een keertje tijd hehe.
en Koffie/thee? HALLO!! het is 2 uur geweest
het hok uit wou ?? zit er een kerel die stinkt dan ? hahaquote:Op maandag 12 november 2007 14:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Maandagochtend ziekte ken ik nietlag denk meer aan het feit dat ik op een andere computer moest werken en zo gauw mogelijk het hok uit wou
![]()
En ik heb nog genoeg te doen hoor voor school, nu bezig met reflectieverslagen aan het schrijven van 4, 3, 2, 1 week geledenWerd ook een keertje tijd hehe.
[..]
Vandaag geen verslag werkEn als ik een referentie naar dit topic zou maken dan denk ik dat ik me spullen mag pakken en een onvoldoende krijg
Al is het wel een idee.. Voorwoord: mijn dank gaat uit naar alle personen in de virtuele wereld die mijn dagen iets minder erg maakten
en Koffie/thee? HALLO!! het is 2 uur geweest
Ik pleit voor een tweedaagse werkweek!quote:
Hij was chagerijnig en is zo'n typie wat continu op je scherm mee kijkt.. en dat vind ik ZO irritant, maakt me niets uit waar ik mee bezig ben :pquote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het hok uit wou ?? zit er een kerel die stinkt dan ? haha
we maken graag deel uit van jou virtuele wereld Lyn![]()
wil je een virtueel biertje ?
waar kan ik me inschrijven ?quote:Op maandag 12 november 2007 14:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik pleit voor een tweedaagse werkweek!
Vijf dagen vrij, en natuurlijk blijft het loon gelijk aan een fulltime week. 10 weken vakantie en toestemming om vrij te surfen tijdens werktijd
*Ideale wereld*
en de warme chocoquote:Op maandag 12 november 2007 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar kan ik me inschrijven ?
en je vergeet koffie/thee drinken trouwens
ah das ook irritant. das hetzelfde als in de trein zitten met een krant. en degene naast je kijkt continue mee.quote:Op maandag 12 november 2007 14:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Hij was chagerijnig en is zo'n typie wat continu op je scherm mee kijkt.. en dat vind ik ZO irritant, maakt me niets uit waar ik mee bezig ben :p
En doe mij maar een virtueel biertjeHij smaakte gister ook perfect alleen was deze dan echt :p
ja sorry, idd de warme choco, en jagermeisterquote:
Oopsiequote:Op maandag 12 november 2007 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar kan ik me inschrijven ?
en je vergeet koffie/thee drinken trouwens
gast ik speel op 1440x900quote:Op maandag 12 november 2007 15:05 schreef DavyE het volgende:
WL OMG volgens mij heb ik het antwoordt gevonden.
waarom COD4 crasht OMG wat een instelling
https://activision.custhelp.com/cgi-bin/activision.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=19319&p_created=1193688976&p_sid=gY4zsyQi&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MjQ1NywyNDU3JnBfcHJvZHM9MCZwX2NhdHM9JnBfcHY9JnBfY3Y9JnBfc2VhcmNoX3R5cGU9YW5zd2Vycy5zZWFyY2hfbmwmcF9wYWdlPTMmcF9zZWFyY2hfdGV4dD1jYWxsIG9mIGR1dHkgNCBkaXJlY3R4&p_li=&p_topview=1
heb je een 20 inch breedbeeld 1680 x 1050
moet je je resolutie op 800 x 600 dat is toch gaar man anders klapt COD4 eruit.
![]()
ja zie jequote:Op maandag 12 november 2007 15:06 schreef lynda het volgende:
WL![]()
Zulke mensen werken je gewoon op je zenuwen.. zit nu weer lekker met 1 ander persoon in me eigen kantoor en kunnen beide niet op elkaars beeld kijken en het boeit ons ook gewoon niets
Nog 45 minuten besef ik me opeens :| Dag gaat snel
Vier uur is een mooie tijd om vrij te zijnquote:Op maandag 12 november 2007 15:06 schreef lynda het volgende:
WL![]()
Zulke mensen werken je gewoon op je zenuwen.. zit nu weer lekker met 1 ander persoon in me eigen kantoor en kunnen beide niet op elkaars beeld kijken en het boeit ons ook gewoon niets
Nog 45 minuten besef ik me opeens :| Dag gaat snel
dat bedoel ik maarquote:Op maandag 12 november 2007 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast ik speel op 1440x900
met 32xaa en 16xaf , maar je kan het proberen
de thee begint uit te werken :squote:
Jaquote:Op maandag 12 november 2007 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de thee begint uit te werken :s
Me! Me! Me!quote:
Ik was om 9 uur begonnen en dan tot uurtje of half 4 a 4.. Vaak afhankelijk van hoeveel ik ook nog te doen heb.quote:Op maandag 12 november 2007 15:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vier uur is een mooie tijd om vrij te zijn
Hoelaat ben je begonnen?
Al was ik om 2 uur al vrij
* WhiteLightning doet er 10 in een doosje , en stuurt die per express naar Seventeesquote:
Tot morgen Lynda, wel op tijd komen hehquote:Op maandag 12 november 2007 15:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik was om 9 uur begonnen en dan tot uurtje of half 4 a 4.. Vaak afhankelijk van hoeveel ik ook nog te doen heb.
Ik gaat hier dus afsluiten en een nieuwe wekker kopen![]()
Voor die, die nog moeten, werk ze nog even
En tot morgen!
Ik zal ze met mijn leven bewaken (tegen collega's) en met mijn kiezen vermalenquote:Op maandag 12 november 2007 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning doet er 10 in een doosje , en stuurt die per express naar Seventees
tot morgenquote:Op maandag 12 november 2007 15:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik was om 9 uur begonnen en dan tot uurtje of half 4 a 4.. Vaak afhankelijk van hoeveel ik ook nog te doen heb.
Ik gaat hier dus afsluiten en een nieuwe wekker kopen![]()
Voor die, die nog moeten, werk ze nog even
En tot morgen!
haha, ja ziet er goed uit als je trek hebt heh ?!?quote:Op maandag 12 november 2007 15:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik zal ze met mijn leven bewaken (tegen collega's) en met mijn kiezen vermalen
ik nog 2quote:Op maandag 12 november 2007 15:32 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
tot morgen
ik moet nog een uur
Ik lik nog net mijn scherm niet afquote:Op maandag 12 november 2007 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja ziet er goed uit als je trek hebt heh ?!?
ik nog 1quote:Op maandag 12 november 2007 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik nog 2
en das echt 2 uur nixen. althans nixen. ik heb jullie nog
*aai over bol en een pindakoekje geeft*quote:Op maandag 12 november 2007 16:06 schreef Lynx666 het volgende:
Hele dag druk, en in het laatste uur geen flikker meer te doen.
ik net andersomquote:Op maandag 12 november 2007 16:06 schreef Lynx666 het volgende:
Hele dag druk, en in het laatste uur geen flikker meer te doen.
Ik ben allergisch voor pinda'squote:Op maandag 12 november 2007 16:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
*aai over bol en een pindakoekje geeft*
*wijst en lacht*quote:Op maandag 12 november 2007 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik net andersom [afbeelding]
* WhiteLightning wenst lynx heel veel pindas toequote:Op maandag 12 november 2007 16:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor pinda's
[..]
*wijst en lacht*
Ha-ha!
slaat en lachtquote:Op maandag 12 november 2007 16:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor pinda's
[..]
*wijst en lacht*
Ha-ha!
Wat krijg je er van?quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* ]WhiteLightning wenst lynx heel veel pindas toe [afbeelding
Paniek om m'n bed heen als ik het midden in de nacht uitschreeuw van de pijnquote:Op maandag 12 november 2007 16:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat krijg je er van? [afbeelding]
lynx na 1 pinda!quote:Op maandag 12 november 2007 16:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat krijg je er van?
*pindakoek zelf op vreet*
Je zal het naast je bed hebben staanquote:Op maandag 12 november 2007 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lynx na 1 pinda!
[ afbeelding ]
is dat de scouting uitvoering , met je fund raiser ?quote:
jahquote:Op maandag 12 november 2007 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat de scouting uitvoering , met je fund raiser ?
jezusquote:Op maandag 12 november 2007 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lynx na 1 pinda!
[ afbeelding ]
of gewoon niet zeg maarquote:Op maandag 12 november 2007 16:20 schreef Lynx666 het volgende:
Maar met zo'n zak pinda-M&M's heb ik weer geen moeite
(zo'n zware allergie is het nou ook weer niet)
spekjes danquote:Op maandag 12 november 2007 16:20 schreef Lynx666 het volgende:
ja als je van cult films houdt, moet je deze gezien hebben. The Toxic Avengerquote:
zeg uhm nu heb ik dus echt trek in spekjesquote:
zal kijken of ik er iets over kan vinden(de film zelf dusquote:Op maandag 12 november 2007 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja als je van cult films houdt, moet je deze gezien hebben. The Toxic Avenger
film slaat echt helmaal nergens op ,maar je lacht je echt rot af en toe
http://www.imdb.com/title/tt0090190/quote:Op maandag 12 november 2007 16:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zal kijken of ik er iets over kan vinden(de film zelf dus)
ja dat kan je toch lekker in de avond etenquote:Op maandag 12 november 2007 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg uhm nu heb ik dus echt trek in spekjes
das heel wat anders dan mn zuurkoolschotel zo meteen.
en wanneer denk je dat ik thuis kom ?quote:Op maandag 12 november 2007 16:26 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja dat kan je toch lekker in de avond eten![]()
Selectief allergisch.quote:Op maandag 12 november 2007 16:20 schreef Lynx666 het volgende:
iets meer info dit zijn alleen de spelersquote:Op maandag 12 november 2007 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0090190/
je zei over 2 uurquote:Op maandag 12 november 2007 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wanneer denk je dat ik thuis kom ?
quote:
nou ben benieuwd en niet misselijk worden hequote:Op maandag 12 november 2007 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik was over 2 uur klaar met werken. nu inmiddels nog iets minder dan een uur.
en als ik thuis kom ga ik eerst de jagermeister openen. geen idee of dat lekker is met spekkies ?
drop,spekkies , shanghai noten,tum tummetjes,chocola,kaas salsa koekjes, allemaal lekker gewoonquote:
als het maar zoet is johquote:Op maandag 12 november 2007 16:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
drop koekjes en chocola door elkaar![]()
* Seventees kijkt verlekkerdquote:
maar mensen ik ga ervan door Iedreen een fijne avond en hopelijk tot morgen.quote:Op maandag 12 november 2007 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind het wel de verkeerde spekkies trouwens.
deze zijn veel lekkerder
spekkies met suiker!!
[ afbeelding ]
WL echt gister verschillende mogelijkheden geprobeerd.quote:Op maandag 12 november 2007 19:38 schreef WhiteLightning het volgende:
kan je 7.6 driver eens proberen DavyE ?
Dan wil ik hem wel kopen van je!quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:55 schreef DavyE het volgende:
maar ati 7.6 zou dat helpen dan
ik zit er al om te denken om COD4 te verkopen aan iemand in de buurt hier![]()
vind het maar een schijtzooi anno een game van 2007![]()
Morgequote:Op dinsdag 13 november 2007 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik heb gelezen dat dat soms wil helpe
ik heb hetzelfde bij crysis , die hangt ook om de zoveel tijd voor mij. maar dit weerhoudt me niet te spelen
ik heb nvidiaquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:13 schreef DavyE het volgende:
[..]
Morgeati 7.6 hoezo draait die driver beter
ik begrijp dat nieuw niet altijd beter is, maar de 7.10 zou toch ook de vernieuwing hebben van 7.6
WL gebruik jij nu dan ook ati 7.6?
zo dat klinkt als ene leuk feestje met je 27 uur wakkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Na een lang weekend, inclusief LAN party, en 27 uur wakker geweest, daarna 16 uur geslapen .. en vandaag weer aanwezig .. en ik heb nu al geen zin meer!
Dr.Droxz als dat met ati 7.6 niet gaat lukken, dan mag je een bod brengen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan wil ik hem wel kopen van je!![]()
jammer dat we geen fok forum clan kunnen beginnenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Na een lang weekend, inclusief LAN party, en 27 uur wakker geweest, daarna 16 uur geslapen .. en vandaag weer aanwezig .. en ik heb nu al geen zin meer!
ach ik ben de hele tijd al aan het emmeren met drivers.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
ah oke maar moest je dan ook downgraden naar een oudere driver ?
bijna alleen maar COD4 gespeelt op die LAN ... buiten dat, altijdquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dat klinkt als ene leuk feestje met je 27 uur wakker
komop , bijna weekendquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
Was ik weer, of het beter gaat? Neuh dat niet.
Slechter dan? Ja dat wel... Majah, niks aan te doen he
ik zou binnen 3 uur dronken op de vloer liggenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
bijna alleen maar COD4 gespeelt op die LAN ... buiten dat, altijd
leuk om die mensen van die LAN weer eens te zien!
je speelt toch niet css hequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
bijna alleen maar COD4 gespeelt op die LAN ... buiten dat, altijd
leuk om die mensen van die LAN weer eens te zien!
als ik me niet vergis heeft FOK! een COD4 serverquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:20 schreef DavyE het volgende:
[..]
jammer dat we geen fok forum clan kunnen beginnentenministe als we geen reet te doen hebben.
maar ja alles is begrenst op het werk![]()
Op deze LAN niet, normaal gesproken speel ik eigenlijk niets anders dan cssquote:
Ja dat is ook zo, maar dat zou ook betekenen dat ik voor het eerst in twee jaar, dit weekend niet bij mijn vriendin kan/mag zijn.quote:
ik ken iemand die droxz heet in cssquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op deze LAN niet, normaal gesproken speel ik eigenlijk niets anders dan css![]()
Ik heb zelf een geforce en heb nergens problemen mee moet ik zeggen. (Geforce 8800 gt).quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:18 schreef DavyE het volgende:
[..]
Dr.Droxz als dat met ati 7.6 niet gaat lukken, dan mag je een bod brengen.
Ik ga dat nog als laatste proberen![]()
uh .. dat ben ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ken iemand die droxz heet in css(niet in het echt alleen zijn nick)
jah ken jij muppets serv ook toevalligquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh .. dat ben ik![]()
Speel jij toevallig veel css gungame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |