ja dat kan je toch lekker in de avond etenquote:Op maandag 12 november 2007 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg uhm nu heb ik dus echt trek in spekjes
das heel wat anders dan mn zuurkoolschotel zo meteen.
en wanneer denk je dat ik thuis kom ?quote:Op maandag 12 november 2007 16:26 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja dat kan je toch lekker in de avond eten![]()
Selectief allergisch.quote:Op maandag 12 november 2007 16:20 schreef Lynx666 het volgende:
Maar met zo'n zak pinda-M&M's heb ik weer geen moeite
(zo'n zware allergie is het nou ook weer niet)
iets meer info dit zijn alleen de spelersquote:Op maandag 12 november 2007 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0090190/
je zei over 2 uurquote:Op maandag 12 november 2007 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wanneer denk je dat ik thuis kom ?
quote:
nou ben benieuwd en niet misselijk worden hequote:Op maandag 12 november 2007 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik was over 2 uur klaar met werken. nu inmiddels nog iets minder dan een uur.
en als ik thuis kom ga ik eerst de jagermeister openen. geen idee of dat lekker is met spekkies ?
drop,spekkies , shanghai noten,tum tummetjes,chocola,kaas salsa koekjes, allemaal lekker gewoonquote:
als het maar zoet is johquote:Op maandag 12 november 2007 16:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
drop koekjes en chocola door elkaar![]()
* Seventees kijkt verlekkerdquote:
maar mensen ik ga ervan door Iedreen een fijne avond en hopelijk tot morgen.quote:Op maandag 12 november 2007 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind het wel de verkeerde spekkies trouwens.
deze zijn veel lekkerder
spekkies met suiker!!
[ afbeelding ]
WL echt gister verschillende mogelijkheden geprobeerd.quote:Op maandag 12 november 2007 19:38 schreef WhiteLightning het volgende:
kan je 7.6 driver eens proberen DavyE ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |