Dan wil ik hem wel kopen van je!quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:55 schreef DavyE het volgende:
maar ati 7.6 zou dat helpen dan
ik zit er al om te denken om COD4 te verkopen aan iemand in de buurt hier![]()
vind het maar een schijtzooi anno een game van 2007![]()
Morgequote:Op dinsdag 13 november 2007 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik heb gelezen dat dat soms wil helpe
ik heb hetzelfde bij crysis , die hangt ook om de zoveel tijd voor mij. maar dit weerhoudt me niet te spelen
ik heb nvidiaquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:13 schreef DavyE het volgende:
[..]
Morgeati 7.6 hoezo draait die driver beter
ik begrijp dat nieuw niet altijd beter is, maar de 7.10 zou toch ook de vernieuwing hebben van 7.6
WL gebruik jij nu dan ook ati 7.6?
zo dat klinkt als ene leuk feestje met je 27 uur wakkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Na een lang weekend, inclusief LAN party, en 27 uur wakker geweest, daarna 16 uur geslapen .. en vandaag weer aanwezig .. en ik heb nu al geen zin meer!
Dr.Droxz als dat met ati 7.6 niet gaat lukken, dan mag je een bod brengen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan wil ik hem wel kopen van je!![]()
jammer dat we geen fok forum clan kunnen beginnenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Na een lang weekend, inclusief LAN party, en 27 uur wakker geweest, daarna 16 uur geslapen .. en vandaag weer aanwezig .. en ik heb nu al geen zin meer!
ach ik ben de hele tijd al aan het emmeren met drivers.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
ah oke maar moest je dan ook downgraden naar een oudere driver ?
bijna alleen maar COD4 gespeelt op die LAN ... buiten dat, altijdquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dat klinkt als ene leuk feestje met je 27 uur wakker
komop , bijna weekendquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
Was ik weer, of het beter gaat? Neuh dat niet.
Slechter dan? Ja dat wel... Majah, niks aan te doen he
ik zou binnen 3 uur dronken op de vloer liggenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
bijna alleen maar COD4 gespeelt op die LAN ... buiten dat, altijd
leuk om die mensen van die LAN weer eens te zien!
je speelt toch niet css hequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
bijna alleen maar COD4 gespeelt op die LAN ... buiten dat, altijd
leuk om die mensen van die LAN weer eens te zien!
als ik me niet vergis heeft FOK! een COD4 serverquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:20 schreef DavyE het volgende:
[..]
jammer dat we geen fok forum clan kunnen beginnentenministe als we geen reet te doen hebben.
maar ja alles is begrenst op het werk![]()
Op deze LAN niet, normaal gesproken speel ik eigenlijk niets anders dan cssquote:
Ja dat is ook zo, maar dat zou ook betekenen dat ik voor het eerst in twee jaar, dit weekend niet bij mijn vriendin kan/mag zijn.quote:
ik ken iemand die droxz heet in cssquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op deze LAN niet, normaal gesproken speel ik eigenlijk niets anders dan css![]()
Ik heb zelf een geforce en heb nergens problemen mee moet ik zeggen. (Geforce 8800 gt).quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:18 schreef DavyE het volgende:
[..]
Dr.Droxz als dat met ati 7.6 niet gaat lukken, dan mag je een bod brengen.
Ik ga dat nog als laatste proberen![]()
uh .. dat ben ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ken iemand die droxz heet in css(niet in het echt alleen zijn nick)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |