ik wachtte op jou.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
Dat duurde potdomme lang zeg
Dat is er net éénquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
laten we maarbeginnen met een foto van 2 eenden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd, net een noob het 1 en ander 3 keer uitgelegt .. ik stond op hun punt mijn trein te gaan halen ...
zegt ie gewoon vrolijk, ik SNAP HET NIET, KAN JE HET NOG 1 KEER UITLEGGEN ?!
GVD NU MIS IK MIJN TREIN ...
NIET TE GELOVEN HIJ BELD WEER TERUG, MOET IK HET WEER UITLEGGEN!!!!!!!!!!!
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRg
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:13 schreef DavyE het volgende:
als dit je buurmeisjes waren wat zou je doen dan?
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Adem in, en nu weer rustig uit.. neem je tijd.. er komt wel weer een nieuwe trein.. er is geen grotere voldoening dan iemand te kunnen helpen, waarna jullie allebei tevreden naar huis kunnen, gelukzalig het weekend in.
Nadat ik die gozer een minderwaardigheidscomplex heb aangepraat wel jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En, gekalmeerd? Of hadden de 3 buurmeisjes een rustgevender effect
Ja nou voelt ie zich lullig. Zal je zien dat ie zich straks voor een trein gooit, nu is gewezen is op zijn onbeleefdheid bovenop z'n onkunde.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nadat ik die gozer een minderwaardigheidscomplex heb aangepraat wel ja![]()
Ik heel droog:
ik: Zo, dus ik moet het nog een keertje uitleggen? ... ik heb nou toch al mijn trein gemist,
dus we kunnen er nu een half uur over doen![]()
klant: uh ... echt waar?
ik: helaas maar waar, ja, echt waar!
ik: Waar waren we gebleven ...![]()
Dat valt vast wel mee, onkunde is het zeker!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja nou voelt ie zich lullig. Zal je zien dat ie zich straks voor een trein gooit, nu is gewezen is op zijn onbeleefdheid bovenop z'n onkunde.
Doe rustig aan, je trein heeft vast vertraging door die gast die eronderligtquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt vast wel mee, onkunde is het zeker!
Maarja, zijn probleem is opgelost dus eind goed, al goed![]()
p.s
Ik ben nu wel mijn trein halen! Iedereen een prettig weekend !!!!!!!!
omg die rage heb je fotootje of nie Dylanesquequote:Op vrijdag 9 november 2007 15:51 schreef Dylanesque het volgende:
Nieuwe rage: met je zatte kop op internet
stageverslag, gewoon een beetje ouwehoeren en dan kom je er welquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:00 schreef lynda het volgende:
Oja WL: ik woon niet in de gouden kooiLas even terug in het vorige topic
Ouders werken beide FT en tja ze zijn gewoon aso
![]()
Ik heb zowaar TWEE hele uren aan me stageverslag gewerkt![]()
Twintig pagina eis haal ik neverMAAAAAAAAAR ik ben weer een stukje verder
![]()
Nu ga ik toch echt eens de drank + etenslucht van het werken van gisteravond van me af douchen en maar eens aankleden (word wel eens tijd)
ah, ja voor je het weet begint de schoonmaakster aan je te knabbelenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:00 schreef lynda het volgende:
Oja WL: ik woon niet in de gouden kooiLas even terug in het vorige topic
Ouders werken beide FT en tja ze zijn gewoon aso
![]()
Ik heb zowaar TWEE hele uren aan me stageverslag gewerkt![]()
Twintig pagina eis haal ik neverMAAAAAAAAAR ik ben weer een stukje verder
![]()
Nu ga ik toch echt eens de drank + etenslucht van het werken van gisteravond van me af douchen en maar eens aankleden (word wel eens tijd)
Doei WL fijn weekend !!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, ja voor je het weet begint de schoonmaakster aan je te knabbelen
sorry, maar tis weekend voor me![]()
![]()
![]()
Prettig Weekend allemaal, Succes met je clubje zondag lynda
He ik dacht dat je al naar huis wasquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
aaacross the 110th street....
sorry liet me ff gaan
Je gaat me toch niet vertellen dat er een topic moet komen Geen Reet te doen thuis hequote:Op vrijdag 9 november 2007 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zit nu thuis
ik heb hier toevallig ook internet
mag ik eigelijk hier niet meer posten heh ?
ik heb er al een paar missies opzittenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef DavyE het volgende:
Ik hoop dit weekend namelijk een beetje call of duty 4 te kunnen spelen![]()
Mwa is helaas net iets andersquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]stageverslag, gewoon een beetje ouwehoeren en dan kom je er wel
ik zit hier ff te rommelen achter mn pc, wat sites bezoeken, downloaden je kent het wel. ik heb even rust totdat ik aan mn eten kan beginnenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat er een topic moet komen Geen Reet te doen thuis he![]()
waar gaan we naatoe lynda ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Mwa is helaas net iets andersEventjes een kwaliteitshandboek opstellen.. processen ellende is ALS je ze uiteindelijk weet inderdaad slap lullen maarja moet je ze wel 1st weten
Ik ga nu officieel nog genieten van me vrije dag.. en ik sleep WL mee uit het topic!
tot maaaaaandag
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ga nu officieel nog genieten van me vrije dag.. en ik sleep WL mee uit het topic!
tot maaaaaandag
jij hebt hem al in huis. Man ik moet denk ik morgen naar dynabyte had hem daar pre ordered besteld.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er al een paar missies opzitten
moet snel zijn voordat crysis volgende week komt
whaha, een werkster, en een taxichauffeur. zo te horen heb je het goed voor mekaar ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:27 schreef lynda het volgende:
WL je hebt weekend.. niet meer aan het werk denken![]()
Er moet eigenlijk een topic komen ala:
Ik val de hele dag de mensen lastig in het geen reet te doen op je werk topic en na mijn werk wil ik daar nog zitten topic (zo mooie zin)
Ik gaat vriendlief maar eens blij maken en daar de avond doorbrengen (met de hoop dat hij mij vanacht om 4 uur met de auto komt halen)
tja een 20Mbit verbinding is eenmaal sneller dan de postquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
jij hebt hem al in huis. Man ik moet denk ik morgen naar dynabyte had hem daar pre ordered besteld.
EIgenlijk vanmiddag al moeten halen maar ja geen halve dag werk vandaag![]()
maar speelt call of duty 4 wel een beetje chill online of nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit hier ff te rommelen achter mn pc, wat sites bezoeken, downloaden je kent het wel. ik heb even rust totdat ik aan mn eten kan beginnen
geen ideequote:Op vrijdag 9 november 2007 16:28 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar speelt call of duty 4 wel een beetje chill online of niet![]()
nee, nog niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
je hebt toch wel een originele versie he![]()
oh oke het is namelijk mijn eerste call of duty 4 versie. Ik wilde ooit call of duty 2 kopen of 3, maar heb daar gewoon mee gewachtquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, nog niet.
eerst downloaden , testen, leuk = kopen, anders delete
dat gephotoshopte spel, nee bedanktquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:32 schreef Dylanesque het volgende:
Doe mij maar UT3
raar dat ik het zeg ik krijg daar gewoon hoofdpijn van net als quakequote:Op vrijdag 9 november 2007 16:32 schreef Dylanesque het volgende:
Doe mij maar UT3
COD4 is het wel waard om te kopen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:31 schreef DavyE het volgende:
Het spel lijkt me vetter dan cs s of is dat niet zo online
ben cs s eigenlijk wel een beetje zat![]()
Crysis ik moet ff kijken wat voor spel dat is ik ken het namelijk nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
COD4 is het wel waard om te kopen.
Crysis wordt HET spel van het jaar
gaat mij om de gameplay, originele UT was geweldig, en deze speelt weer lekker, met wat leuke uitbreidingenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat gephotoshopte spel, nee bedankt
ja doet me wel denken aan ut99 iddquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
gaat mij om de gameplay, originele UT was geweldig, en deze speelt weer lekker, met wat leuke uitbreidingen
WL dat ziet er @$#%^%#$@ goed uit. Je hebt zeker een dikke viedeokaartquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ziet het er bij mij uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind het realisme wel belangrijk dat met in toekomst gerichte futurischtische shit vind ik niet echt leukquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
gaat mij om de gameplay, originele UT was geweldig, en deze speelt weer lekker, met wat leuke uitbreidingen
ja zoiets heb ik dus ook. het zijn nog steeds dezelfde wapens ook , is niet echt verniewend.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:39 schreef DavyE het volgende:
[..]
vind het realisme wel belangrijk dat met in toekomst gerichte futurischtische shit vind ik niet echt leuk![]()
ik heb 04 niet gespeeld, dat scheelt. maar ik heb het niet zo op al die nieuwe shooters, de één nog mooier dan de ander, UT99 voelde gewoon goed en de UT3 demo ook, meer heb je niet nodigquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zoiets heb ik dus ook. het zijn nog steeds dezelfde wapens ook , is niet echt verniewend.
het lijken wel de maps van ut99 , en de wapens en voertuigen uit ut2004
nee maar soms ben je er echt op uitgekeken, zoals bij counterstrike source worden de mappen eentonig niet echt een uitbreiding.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik heb 04 niet gespeeld, dat scheelt. maar ik heb het niet zo op al die nieuwe shooters, de één nog mooier dan de ander, UT99 voelde gewoon goed en de UT3 demo ook, meer heb je niet nodig![]()
en idd die map met dat springen de hele tijd, en maar rockets knallenheerlijk
Van mij mag het allemaal kapot blijven even, ik ga namelijk lekker door weer en wind lopen, trammen, fietsen, boodschappen doen en weer fietsenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:23 schreef diertjuh het volgende:
Ik speel ook UT. De eerste en UT 2003. Alleen vindt ik de eerste toch het leukst
. Misschien zometeen maar gaan spelen.
Niet alleen fok! is stuk afentoe. Msn is momenteel ook stuk.
klinkt spannendquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Van mij mag het allemaal kapot blijven even, ik ga namelijk lekker door weer en wind lopen, trammen, fietsen, boodschappen doen en weer fietsen![]()
misschien bestaan die er met een rubberen hoes ofzoiets, zoals bij een telefoonquote:Op maandag 12 november 2007 09:24 schreef lynda het volgende:
Nou een wekker die al een paar jaar mee gaat en gemiddeld 6 ochtenden per week op de grond valt (lees word geslagen door mij) gaat blijkbaar een keer stuk
Nu vanmiddag dus maar ergens een nieuwe scoren anders slaap ik morgen om 1uur 's middags nog
Ik wil ook zo'n weekend WL.. ruilen aankomend weekend?![]()
laten we dat maar niet doen ehquote:Op maandag 12 november 2007 09:34 schreef lynda het volgende:
Nee jij in de horeca werken, ik vrijdagnacht + zaterdagnacht lekker vrij en ik dan wel zelf naar me eigen voetbalwedstrijd
nee, heb je tot woensdag ?quote:
gehackedquote:Op maandag 12 november 2007 09:55 schreef lynda het volgende:
Altijd handig hier werken waar ik werk.. Moet via een bepaalde website inloggen en van alles bewerken maar het is IP gerelateerd en me IP word niet geaccepteerd
morge WL excuusquote:Op maandag 12 november 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
morge 70s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |