ik dacht al dat je met de noorderzon vertrokken wasquote:Op maandag 12 november 2007 10:06 schreef DavyE het volgende:
[..]
morge WL excuusdat ik vrijdag jouw niet meer kon spreken. fok gaf aan database servers hadden het te druk en het was 16.55 dus ik ging alweer naar huis
En systeembeheer ligt nog te maffenquote:Op maandag 12 november 2007 09:55 schreef lynda het volgende:
Altijd handig hier werken waar ik werk.. Moet via een bepaalde website inloggen en van alles bewerken maar het is IP gerelateerd en me IP word niet geaccepteerd
ja dank uquote:Op maandag 12 november 2007 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht al dat je met de noorderzon vertrokken was
maar mogge! koffie ?
maar WL ik heb call of duty 4 gekocht zaterdag. Ik wil spelen krijg ik me toch een probleem met directx 9.0c november laatste versie. Elke keer als ik online wil spelen na 10 min start m`n pc opnieuw op. geen idee waaraan dit kan liggen had ergens gelezen dat je COD4 ook zonder directx 9 kan spelenquote:Op maandag 12 november 2007 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht al dat je met de noorderzon vertrokken was
maar mogge! koffie ?
download direcx laatste versie van microsoft websitequote:Op maandag 12 november 2007 10:18 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar WL ik heb call of duty 4 gekocht zaterdag. Ik wil spelen krijg ik me toch een probleem met directx 9.0c november laatste versie. Elke keer als ik online wil spelen na 10 min start m`n pc opnieuw op. geen idee waaraan dit kan liggen had ergens gelezen dat je COD4 ook zonder directx 9 kan spelen
Weet jij hier iets meer vanaf snap er echt niks van. Ik heb de nieuwste bios nieuwste videokaart drivers. Ik heb een sapphire 1950X pro met ati 7.10 drivers
Vooruitquote:Op maandag 12 november 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, heb je tot woensdag ?
Dat heb ik ook allemaal gedaan. Ik zit nu net een linkje te lezen op tweakers over de ati tool. die direct x drivers van cod4 die is gaar, daar kan je nog niet eens 1 minuut spelenquote:Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
download direcx laatste versie van microsoft website
istalleer moederbord drivers
installeer laatste video drivers
zou moeten werken dan.
ik heb dat weleens vaker, dat je je moederbord drivers en video drivers opnieuw moet installeren, geen idee waarom.
ik zelf heb een probleem met crysis, op highest settings slaat ie vast
rot drivers van nvidia zijn daarvan de oorzaak
dan wordt het mangotheequote:Op maandag 12 november 2007 10:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vooruit
Ze moeten sterkere koffie maken bij jou op de zaak!
quote:Op maandag 12 november 2007 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
draait de single player wel goed ?
xfire doet idd moeilijk met sommige spellen. fraps trrouwens ook mocht je dat gebruikenquote:Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef DavyE het volgende:
[..]
die heb ik niet getest, vond de multiplayer zo tof dat ik daar niet eens naar gekeken heb. maar ik connect gewoon via de online browser van COD 4 dat gaat allemaal wel goed, dus geen xfire troep of wat dan ook.
ik ga denk ik dat nog uitproberen met die ati tool uit te zetten.
nee fraps ken ik niet alleen xfire of hlsw, en geen van de twee heb ik geinstalleerdquote:Op maandag 12 november 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
xfire doet idd moeilijk met sommige spellen. fraps trrouwens ook mocht je dat gebruiken
cod2 kan je ook met directx7 spelen. dit doe je in het graphics menu van het spel zelfquote:Op maandag 12 november 2007 10:34 schreef DavyE het volgende:
ik las namelijk ook zoiets van COD 4 zonder directx 9.0 spelen das toch vaagdat kan volgens mij niet althans als ik geen directx 9 installeer en ik start hem op dan zegt dit kan 3x9x.dll niet vinden
ik gebruik ze alle 2quote:Op maandag 12 november 2007 10:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
nee fraps ken ik niet alleen xfire of hlsw, en geen van de twee heb ik geinstalleerd
nou dan ben ik zeker niet voor vrijdag wakkerquote:
Ik ken namelijk de hele COD reeks niet. Ik heb dus alleen COD 4. ik heb het graphics menu in COD 4 gekeken, maar dit optie heb ik helaas niet kunnen vindenquote:Op maandag 12 november 2007 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
cod2 kan je ook met directx7 spelen. dit doe je in het graphics menu van het spel zelf![]()
misschien dat dat ook hier het geval is :S
Alsof leven in een droomwereld zo onaardig is. Ik zou ervoor tekenenquote:Op maandag 12 november 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan ben ik zeker niet voor vrijdag wakker
ik zal vanavond thuis s voor je zoeken. hier is alles geblocked nlquote:Op maandag 12 november 2007 10:45 schreef DavyE het volgende:
[..]
Ik ken namelijk de hele COD reeks niet. Ik heb dus alleen COD 4. ik heb het graphics menu in COD 4 gekeken, maar dit optie heb ik helaas niet kunnen vinden![]()
denk alleen niet dat je dan de taken uit kan voeren , die je normaal wel uitvoertquote:Op maandag 12 november 2007 10:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Alsof leven in een droomwereld zo onaardig is. Ik zou ervoor tekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |