moet je toch beter kijkenquote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Mirel het volgende:
En toch zie ik alleen maar Nike en soms Adidas in de foto's voorbij komen. Kom op, wat is er nou zo geweldig aan die schoenen? De Nike schoenen die ik zie hebben allemaal dezelfde vorm maar een andere opdruk. :\
Ten eerste, ik ben je vriend nietquote:Op zondag 4 november 2007 15:52 schreef Chrishop het volgende:
@ Mirel: ben ik met je eens maar de kleuren lopen zo uiteen dat elke schoen weer een ander iets heeft ofzo
@ Logitik: wat wil je nou goedkope stappers of exclusieve schoenen? Bedoel in de OP staan weet ik hoeveel links naar winkels die wel wat anders verkopen dan standaard meuk. Het is maar net wat jij wilt vriend.
Hou dan gewoon je mond.quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Mirel het volgende:
En toch zie ik alleen maar Nike en soms Adidas in de foto's voorbij komen. Kom op, wat is er nou zo geweldig aan die schoenen? De Nike schoenen die ik zie hebben allemaal dezelfde vorm maar een andere opdruk. :\
Dan ben je dus geen sneakerfreak als je dat niet begrijptquote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Mirel het volgende:
Vriendquote:Op zondag 4 november 2007 16:53 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ten eerste, ik ben je vriend nietIk ken je niet eens! Ten tweede: dit is voor het eerst dat ik die linkjes zie. Ten derde: ik ga geen schoenen online kopen omdat ik ze eerst wil passen omdat:
- er verschillende maten zijn;
- de ene schoen een andere pasvom heeft dan de ander;
- in het echt er toch anders uit zien dan op èèn foto
Nice van noddie tochquote:Op zondag 4 november 2007 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
TVP met laatste aanwinst.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2007 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja klopt, dit is het eerste paar die hij had.quote:Op zondag 4 november 2007 20:22 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Nice van noddie tochhij had 2 paar gekkewerk
![]()
maja jij had die C&K voor hem gehaald![]()
nice.quote:Op zondag 4 november 2007 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dikquote:Op zondag 4 november 2007 23:07 schreef Fashion4life het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
REEBOK VOLTRON PACK, 2 paar gympen uit de serie van 5, LIMITED AS HELL!!
[ afbeelding ]
Greetz...
id gekkenwerkquote:Op zondag 4 november 2007 23:27 schreef Fashion4life het volgende:
Ik vond het iets te gek om ze alle 5 te kopen, maar dit zijn de meest draagbare, de overige zijn rather extreem
Greetz...
Beter lees je je een beetje in ipv lukraak wat onzin te typen dus, vriend.quote:Op zondag 4 november 2007 16:53 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ten eerste, ik ben je vriend nietIk ken je niet eens! Ten tweede: dit is voor het eerst dat ik die linkjes zie. Ten derde: ik ga geen schoenen online kopen omdat ik ze eerst wil passen omdat:
gast doe ni zo bijdehandquote:Op zondag 4 november 2007 16:53 schreef Logitik het volgende:
[..]
changedquote:Op maandag 5 november 2007 17:58 schreef ireallylovejazz het volgende:
ik zie alleen een gele kikkert. en ik weet niet waar je die kan halen.
AF1's sakura uenos zijn et, dingen staan voor 1650$ op flightclubla.comquote:Op maandag 5 november 2007 17:55 schreef Becks23 het volgende:
Eerste post en meteen een vraag; weet iemand waar en hoe ik bovenstaande sneakers kan krijgen? Of iets dat er erg op lijkt natuurlijk
nah, ik wil wat rustigere schoenen.. niet teveel verschillende kleuren.quote:Op maandag 5 november 2007 18:17 schreef Shortzz het volgende:
[..]
AF1's sakura uenos zijn et, dingen staan voor 1650$ op flightclubla.com
Misschien dit leuk ter vervanging?
[ afbeelding ]
quote:The latest member of adidas' ZX family is the ZX 123. This new lifestyle sneaker takes cues from a familiar ZX running silhouette. Three different colorways are available each incorporating a gradient style color change from the front to the back of the sneaker. Little star shaped cut outs can be seen on the front bumper as well as on the top lace hole. No word yet on a release date but these three colorways are an Offspring exclusive in the United Kingdom.
Ja, I know. Maar die onderste lacehole is echt fucking shit. Is bijna onmogelijk om daar een veter doorheen te krijgen. Ik had ze net half gelaced, maar niet goed vond ik zelf, dus alles er weer uitgehaald. Doe andere keer wel.quote:Op maandag 5 november 2007 21:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
die blauwe zijn zo fucking pimp. MAar doe eens veters erin en aan de voet foto posten. Overal pics zonder veters, dat doet de schoen echt geen recht
hmm dat zou kut zijn, hoe zit dat precies? krijg je een rekening ofzo? en hoeveel zal dat dan zijn op een bedrag van 180 dollar?quote:Op maandag 5 november 2007 21:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Kans is redelijk groot vanuit japan
mmmh niet zo slim om niet als gift te laten versturen. Dan pakken ze je pakketje bij douna daarvan gaan ze de waarde schatten zijn ze helaas vrij goed inquote:Op maandag 5 november 2007 21:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
hmm dat zou kut zijn, hoe zit dat precies? krijg je een rekening ofzo? en hoeveel zal dat dan zijn op een bedrag van 180 dollar?
Kan best vanuit usa zolang je het maar als gift laat versturen probleem officieele winkels doen dit nietquote:Op maandag 5 november 2007 22:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
beetje offtopic maar:
weet iemand waar je binnen europa deze cap kan krijgen?
[ afbeelding ]
Mishka Bears Don't Cry Era dus.
zit niet echt te wachten op de douane.
allebei retailprijs (alleen i.c.m. shipping waren ze iets duurder)quote:Op maandag 5 november 2007 22:12 schreef NITR0 het volgende:
Shoooto, wat heb jij gelapt voor die laser blue's en infrareds als ik vragen mag..
10.5 kan ik goed aan. Ik wil ze wel hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:00 schreef SHOOOTO het volgende:
^^welke maat heb je ook alweer? Iemand op kicksexchange verkoopt een DS paartje 10.5 voor 140 euro, shipped binnen de EU.
Die blauwe is sexyquote:Op maandag 5 november 2007 21:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
andere CW's
BRON: Hypebeast
Waar heb jij ze gehaald ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:42 schreef Jeltos het volgende:
Reebok courty victory glow in the dark![]()
[ afbeelding ]
Schandalige prijzen voor schoenen die in lage loon landen worden gemaakt, werkelijk waar!quote:Op maandag 5 november 2007 21:29 schreef En_ieka het volgende:
Infra's worden steeds duurder, dus ¤150 - ¤165 kan ook nog wel.. Aangezien veel mensen toch veel betalen voor de Infrared.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:21 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
gister eindelijk gevonden in mijn maatze lopen heerlijk
Dat is echt met álles zo, get over itquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:04 schreef Logitik het volgende:
[..]
Schandalige prijzen voor schoenen die in lage loon landen worden gemaakt, werkelijk waar!![]()
Bij mijn weten in een van de weinige plaatsen in Nederland waar je ze kunt halen, namelijk 'Concrete' op de Spuistraat in Amsterdam.quote:
True ik heb ze ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:50 schreef Risce het volgende:
[..]
Bij mijn weten in een van de weinige plaatsen in Nederland waar je ze kunt halen, namelijk 'Concrete' op de Spuistraat in Amsterdam.
Want?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:00 schreef Luie-princes het volgende:
Die Reebok victory pump "glow in the dark" kon je op patta.nl halen, en purchaze.nl, sole.de.
Ik heb ze zelf ook maar ik heb ze alweer op Marktplaats staan.
Het is niet mijn kinda kicks.quote:
Hahaha dat was je reden naja ik vind ze ook dope maar koop ze nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:19 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Het is niet mijn kinda kicks.
Ze zijn fucking dope maar ik kan m'n broek niet goed achter de lip doen.![]()
Ahh koop de mijne, voor je wifey ofzo. :pquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:23 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Hahaha dat was je reden naja ik vind ze ook dope maar koop ze niet
Want heb al die nike dunk glow in the dark
maar ik vind deze veel mooier eigelijk![]()
Die wil ze welquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:26 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ahh koop de mijne, voor je wifey ofzo. :p
Nee dat was een zogenaamd grapje van een vriend van mij.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:29 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Die wil ze welmaja die heeft net nieuwe dunkies gekocht en nu wil ze die adidas ZX 123 heb haar aangestoken denk
en moet ik eerst die gozer van 150 overbieden op MP gekkenwerk dat je ze nog niet heb verkocht joh 150 euro
![]()
![]()
Ik weets, ik heb ze zelf bij Woei gehaald..quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:50 schreef Risce het volgende:
[..]
Bij mijn weten in een van de weinige plaatsen in Nederland waar je ze kunt halen, namelijk 'Concrete' op de Spuistraat in Amsterdam.
Dat snap ik. Het gaat mij meer om in welke mate dit gebeurd!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dat is echt met álles zo, get over it
Vett!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:21 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
gister eindelijk gevonden in mijn maatze lopen heerlijk
quote:The limited edition adidas Consortium series recently saw the release of the ZX500 Weaved. Based on a vintage running model, this ZX500 has been given an update with a cool and clean white/purple colorway. Select parts of the sneaker are covered in woven patent materials such as the toebox and side-panels. Available now at the UK's Hanon Shop.
Heh, dat witte is best gaafquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:58 schreef Risce het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas blijkt wederom dat Wit niet echt mijn kleur is. Misschien dat een beetje Cif nog helpt, maar het zijn vrij bruine monsters nu..
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:24 schreef SHOOOTO het volgende:
adidas Consortium ZX500 Weaved
[..]
[ afbeelding ]
niet slecht
BRON: Hypebeast
quote:
He shit, het is niet meer hip.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:01 schreef De_Brandweer het volgende:
En serieus het was 2 jaar geleden hip onder de gays maar nu niet
Met alle respect dit zijn toch geen sneakers? Over smaak valt niet te twisten jadie jadie ja, maar dit zijn toch gewoon casual schoenen heeft niks met sneakers te maken of vergis ik mij nou dermate?quote:
Die is heel mooi inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Het kan in elk geval niet erger dan dat dom lomp en famous shirt van jou![]()
NO WAYquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:52 schreef De_Brandweer het volgende:
noel gallagher is dom lomp en famous![]()
![]()
![]()
NAUWquote:Op woensdag 7 november 2007 21:28 schreef Mextor het volgende:
[ afbeelding ]
LoL weet iemand nog een winkel waar ze deze verkopen? =P
een meesterlijk bodquote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef Mextor het volgende:
alleen us 12 xD
lekker groot dus
Verkoop jij ze?![]()
quote:word moeilijk ik heb zelf 1 paartje gekocht wel 150 euro mocht je ze ooit willen vinden ebay zou ik zegge
quote:alleen us 12 xD
lekker groot dus
Als je had gelezen zag je dat ik daar al heb gekekenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:04 schreef Noddie het volgende:
op ebay staat n US12
Azure 90 bij Footlocker, 130 euro.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:00 schreef thebeat het volgende:
Ik ben op zoek naar dope nike max 90's.
Wie heeft er een goed advies?
liefst onder de 200 E.
hahaha ff te snel gelezen, dacht dat je n US12 nodig had.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:11 schreef Mextor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je had gelezen zag je dat ik daar al heb gekeken![]()
Maar toch bedankt voor je hulp
Hoe dan ook een nice collectiequote:Op donderdag 8 november 2007 09:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ok mijn collectie, niet zo heel groot maar ok, ben ook niet rijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dank uquote:
Ik heb ook een paartje en ze lopen idd heerlijk, alleen vind ik die van jou best wel niet mooi om het zo maar te zeggen.quote:Ze lopen heerlijk![]()
Zijn die laatste paar op de foto C-Mon & Kypski's?!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:08 schreef deadbeat het volgende:
Hieronder mijn kleine collectie shoes..
[ afbeelding ]
Ik wil graag nog een beetje uitbreiden met deze bv
[ afbeelding ]
Als iemand weet waar ik die nog kan krijgen in maatje 11....
jaquote:Op donderdag 8 november 2007 15:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Zijn die laatste paar op de foto C-Mon & Kypski's?!
Ben min of meer nog steeds een beetje op zoek naar die schoenen in maat 9,5quote:
ja dat zijn c-mon & kypski's. Maar ik had ze al in februari. Dus ik ben bang dat ze nep zijnquote:Op donderdag 8 november 2007 15:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Zijn die laatste paar op de foto C-Mon & Kypski's?!
miss heb je samples?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:01 schreef deadbeat het volgende:
[..]
ja dat zijn c-mon & kypski's. Maar ik had ze al in februari. Dus ik ben bang dat ze nep zijn
haha, je weet tochquote:Op donderdag 8 november 2007 18:28 schreef De_Brandweer het volgende:
ik vind die tandeborstels echt hondslelijk. alleen in SHOOTO zn pic zien ze der kankergeil uit maar dat heeft ie gefotoshopt :p
Thanks , koste maar 50 euro ben er super blij mee,zijn nu ook nergens meer te krijgenquote:Op donderdag 8 november 2007 15:54 schreef SHOOOTO het volgende:
UnderTheWingsOfLove: je Newspaper Dunk zijn dope!
deadbeat: mooie rijtje, wel een teringzooi daar achter![]()
(en je plaatje werkt niet, welke schoen zoek je?)
UPS heeft 'm eindelijk bezorgd: nr. 203
[ afbeelding ]
welke maat heb je?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:01 schreef deadbeat het volgende:
[..]
ja dat zijn c-mon & kypski's. Maar ik had ze al in februari. Dus ik ben bang dat ze nep zijn
De schoenen die ik nog zoek zijn de Nike Air Stab's " uit de air u breathe pack...![]()
welke zijn dat die rood/wit/blauwe?quote:
Dope.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:34 schreef Jeltos het volgende:
GOD VERDOMME D&OS)YAP(*SDF![]()
![]()
Laat ik iets als een gift versturen is de VALUE niet verlaagd![]()
Hier de rekening
Recht bij invoer: 11,93 euro
BTW Bij invoer: 17,48 euro
Inklaringskosten: 16,75 euro
Totaal 46,16 euro
achjaah hierbij dus mijn reebok reverse jam mid![]()
[ afbeelding ]
true ik vind er geen bal aanquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:11 schreef jovink het volgende:
van alle 100000 mario dingetjes en fratsen maken ze zooooooon lelijke schoen snap ik echt niet.
das gemeenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
welke maat heb je?ik heb ze met het bijpassende windjack
je hebt best wel gelijk. vroeger toen niemand nog wist wat patta was, toen was het vet. maar tegenwoordig shopt zelfs de kempi fanclub bij patta edquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:27 schreef Elwood1802 het volgende:
joa, niet echt hip meer. Ik loop er nu liever netter bij. Is beter voor me werk en school.
Edit: en ik ergerde me steeds meer aan het volk wat op dat soort schoenen loopt. Wil er niet graag mee geassocieerd worden jeweets.
Misschien koop ik nog wel eens een paar alleen dan voor vrije tijd.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:27 schreef Elwood1802 het volgende:
joa, niet echt hip meer. Ik loop er nu liever netter bij. Is beter voor me werk en school.
Edit: en ik ergerde me steeds meer aan het volk wat op dat soort schoenen loopt. Wil er niet graag mee geassocieerd worden jeweets.
Misschien koop ik nog wel eens een paar alleen dan voor vrije tijd.
Homegrownsquote:
Samples in maat 11quote:Op donderdag 8 november 2007 19:05 schreef Noddie het volgende:
[..]
miss heb je samples?
--
oja en dood aan bikkembergs!!
die zijn zeker dope net zoals dezequote:Op zaterdag 10 november 2007 23:29 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga morgen wss deze bestellen
Met de vooraf aangekondige laceflipquote:Op zondag 11 november 2007 14:04 schreef Cloud_SB het volgende:
Pick-up van een tijdje terug:
[ afbeelding ]
Wats met jou man, iedereen loopt nu op sneakers. Jij bent ook zo'n typje dat ineens tof doet met 4-5 paar schoenen.quote:
naja hype is vooral air maxquote:Op zondag 11 november 2007 18:04 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Wats met jou man, iedereen loopt nu op sneakers. Jij bent ook zo'n typje dat ineens tof doet met 4-5 paar schoenen.
Verder moet ik nu toch nette schoenen dragen voor me werk en op school
Totdat je een belachelijk bedrag invoer moet betalenquote:Op maandag 12 november 2007 15:21 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn onderweg. Omgerekend 86 euro, ex shipping. Laagstaande dollar.
slet!quote:Op maandag 12 november 2007 16:54 schreef Broezer het volgende:
idd, je kan ze net zo goed bij de nike store ofzo halen.
was weer payday voor mij vandaag, dus nieuwe kicks gehaald.
[ afbeelding ]
Toevallig was henkbenzinetank op dat moment ook in lijfstijl en haten dat ie deed...
Haha echt waar?quote:Op maandag 12 november 2007 19:14 schreef Broezer het volgende:
Ajoo, dat is fucking lang geleden, maar idd ik zat daar op ja.
Wie was jij dan :p ?
Dat risico neem ik maar. Je moet zo nu en dan een gokje wagenquote:Op maandag 12 november 2007 15:50 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Totdat je een belachelijk bedrag invoer moet betalen.
Ik voel een liefde opkomenquote:Op maandag 12 november 2007 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha echt waar?.
Ik was DBMaster, Leon uit Apeldoorn.
hehehehequote:Op maandag 12 november 2007 15:50 schreef Chrishop het volgende:
[..]
nog nooit problemen mee gehad met sneakers vanuit amerika zelfs als ze niet als gift waren verzonden.quote:Op maandag 12 november 2007 15:50 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je wilt niet wete hoe innig onze liefde toen als was, die zal alleen maar zijn gegroeid over de jaren heenquote:Op maandag 12 november 2007 20:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik voel een liefde opkomen
Heb gehoord dat met de lage dollar er veel strenger gecontroleerd werd maar hé misschien heb je gelukquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:07 schreef irencus het volgende:
[..]
nog nooit problemen mee gehad met sneakers vanuit amerika zelfs als ze niet als gift waren verzonden.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:01 schreef HAL9000S het volgende:
Gisteren bij UNDEFEATED nieuw binnengekomen SB Lows 'Team editions' gekocht voor 76 dollar. Ze zijn erg mooi, hebben wel wat weg van de Denims aangezien er ook spijkerstof op zit.
Subtiele vent ben je ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:50 schreef thaWarhead het volgende:
Die zijn echt fucking lelijk. De originele samples waren 100 keer beter.
Damn ga beter the UNDFTD 35H Consortiums halen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:01 schreef HAL9000S het volgende:
Gisteren bij UNDEFEATED nieuw binnengekomen SB Lows 'Team editions' gekocht voor 76 dollar. Ze zijn erg mooi, hebben wel wat weg van de Denims aangezien er ook spijkerstof op zit.
Duidelijk moest vorige week nog 46 euro bij betalen bij mijn reebok reverse jamsquote:Op woensdag 14 november 2007 13:17 schreef Mindstate het volgende:
Ik denk dat er binnen de douane wel een afdeling met Sneakers ligt![]()
vandaag gebeld met inklaringsdienst en je kan ze gewoon ophalen bij het distributiecentrum. Je kan daar ook gewoon de btw enz pinnen. Wel kut, nu worden ze dus zon 50 euro duurderquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:33 schreef thaWarhead het volgende:
Nope, zul je aan je postbode moeten betalen nadat de douane klaar is met taxeren.
De bapes iig nietquote:Op donderdag 15 november 2007 10:43 schreef Noddie het volgende:
bij dr. jays in o'hout liggen (lagen) ook bapes, vraag me dus af of deze wel echt zijn.....
oef, 70 euro is echt veel. (wat had je ook alweer gehaald?)quote:Op donderdag 15 november 2007 16:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nou dat was de laatste keer schoenen uit buitenland halen, moest fuckin 70 euro extra betalen![]()
![]()
bedankt douane...
deze:quote:Op donderdag 15 november 2007 17:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
oef, 70 euro is echt veel. (wat had je ook alweer gehaald?)
hey jovink, pickup foto graag lekker puntig![]()
kan wel, maar zo vaak heb ik die Stussy's niet aan.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:48 schreef seto het volgende:
Wtf shoooto je zit ook op de HHS
Normaal zie ik bijna nooit heat rondlopen, zag wel een keer een Aziatische dude met Stussy's, was jij dat?
Wat is daarmeequote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef Hiiddee het volgende:
Adidas Sneakers!
tss ze niet mooi vindenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef jovink het volgende:
gekkewerk jelots ik vind ze alleen niet mooi
toch niet ebay us heje weet wat daar van komt
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:28 schreef Jeltos het volgende:
[..]
tss ze niet mooi vinden![]()
nee no way USAna die 46 euro van onze douane vrienden
![]()
een duidelijke usa stop verloopig![]()
mwa leyp is nooit de moeite waard..quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ow wat beter nieuws trouwens, leijp heeft een winkel geopend in samenwerking met lijfstijl. Ook de moeite om keer langs te gaan
Gewoon die groene eires van nike sb?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:02 schreef Noddie het volgende:
fok fok fok kwacht nog steeds op mn eires uit Canada, zulle wel bij de douane liggen ook![]()
deze komen dr ook aan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
mwa leyp is nooit de moeite waard..
quote:Op zondag 18 november 2007 15:49 schreef jovink het volgende:
ik vind die lage de la souls toch ook wel zooo lelijk de cheapheid straalt dr van af, alleen om dat ie "gehypt" is is he t een interessante schoen, schraap dan 10 eu meer bij elkaar en koop de hoge.
mijne zijn een jaartje oud en meuren als de nete. En ze zijn redelijk kapot door het voetballenquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:16 schreef Noddie het volgende:
@ shoooto: jup zijn vintage adidasjes, adidas cross court
@ elwood: idd die nike SB eires
dat vroeg ie nietquote:Op zondag 18 november 2007 15:49 schreef jovink het volgende:
ik vind die lage de la souls toch ook wel zooo lelijk de cheapheid straalt dr van af, alleen om dat ie "gehypt" is is he t een interessante schoen, schraap dan 10 eu meer bij elkaar en koop de hoge.
voetballen met dunksquote:Op zondag 18 november 2007 18:08 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
mijne zijn een jaartje oud en meuren als de nete. En ze zijn redelijk kapot door het voetballen
Ik heb er oranje veters in![]()
Gast zei 7 tot 10 dagen shippingquote:Op maandag 19 november 2007 16:17 schreef SHOOOTO het volgende:
^^ja, op maandag wordt er ook bezorgd. Heb je die kutschoenen nou nog steeds niet?![]()
importkosten (DUH!)quote:Op maandag 19 november 2007 19:45 schreef Mextor het volgende:
Ik heb op ebay sneakers gevonden maar ze zijn in japan. Wat voor kosten krijg ik dan extra naast de verzendkosten?
Ik heb Vans Era Joel Tudor van Freshcotton.nl gehaald, waren best goedkoop eigenlijkquote:Op maandag 19 november 2007 18:24 schreef Fezie het volgende:
Iemand Vans authentics/era's in maatje 10 in de aanbieding?
Italianen doen alles rustig aan, dus reken maar 10 dagen. (hij is legit ja..je hebt toch wel met paypal betaald?quote:Op maandag 19 november 2007 17:05 schreef deadbeat het volgende:
[..]
Gast zei 7 tot 10 dagen shippinghij is toch wel legit
![]()
.
[/chrishop]
Niet mijn laptop sorry hé.
You gotta be kidding me.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:09 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Woei! ff achter laten leggen door ome tom!
Me dunkt. 10 dagen houd in morgen binnen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Italianen doen alles rustig aan, dus reken maar 10 dagen. (hij is legit ja..je hebt toch wel met paypal betaald?)
Vergis ik mij nou, of zijn dat gewoon ordinaire tennisschoenen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:37 schreef Noddie het volgende:
adidas cross court binnen![]()
[ afbeelding ]
Props voor mij dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:58 schreef KneusTeun het volgende:
idd zijn vette schoentjes! de bamboo van chrishop beviel mij ook beter toen ik ze aan een voet zag bevestigd.
Doe ik nooit. Mensen hoeven niet te weten wie ik in irl benquote:Op woensdag 21 november 2007 14:04 schreef thaWarhead het volgende:
Chrishop zit wel bij veel Fokkers op de computer...
Ik wed om een paar sb`s dat ie een paar minuten heeft gewacht om op dat tijdstip te postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |