quote:The latest member of adidas' ZX family is the ZX 123. This new lifestyle sneaker takes cues from a familiar ZX running silhouette. Three different colorways are available each incorporating a gradient style color change from the front to the back of the sneaker. Little star shaped cut outs can be seen on the front bumper as well as on the top lace hole. No word yet on a release date but these three colorways are an Offspring exclusive in the United Kingdom.
Ja, I know. Maar die onderste lacehole is echt fucking shit. Is bijna onmogelijk om daar een veter doorheen te krijgen. Ik had ze net half gelaced, maar niet goed vond ik zelf, dus alles er weer uitgehaald. Doe andere keer wel.quote:Op maandag 5 november 2007 21:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
die blauwe zijn zo fucking pimp. MAar doe eens veters erin en aan de voet foto posten. Overal pics zonder veters, dat doet de schoen echt geen recht
hmm dat zou kut zijn, hoe zit dat precies? krijg je een rekening ofzo? en hoeveel zal dat dan zijn op een bedrag van 180 dollar?quote:Op maandag 5 november 2007 21:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Kans is redelijk groot vanuit japan
mmmh niet zo slim om niet als gift te laten versturen. Dan pakken ze je pakketje bij douna daarvan gaan ze de waarde schatten zijn ze helaas vrij goed inquote:Op maandag 5 november 2007 21:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
hmm dat zou kut zijn, hoe zit dat precies? krijg je een rekening ofzo? en hoeveel zal dat dan zijn op een bedrag van 180 dollar?
Kan best vanuit usa zolang je het maar als gift laat versturen probleem officieele winkels doen dit nietquote:Op maandag 5 november 2007 22:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
beetje offtopic maar:
weet iemand waar je binnen europa deze cap kan krijgen?
[ afbeelding ]
Mishka Bears Don't Cry Era dus.
zit niet echt te wachten op de douane.
allebei retailprijs (alleen i.c.m. shipping waren ze iets duurder)quote:Op maandag 5 november 2007 22:12 schreef NITR0 het volgende:
Shoooto, wat heb jij gelapt voor die laser blue's en infrareds als ik vragen mag..
10.5 kan ik goed aan. Ik wil ze wel hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:00 schreef SHOOOTO het volgende:
^^welke maat heb je ook alweer? Iemand op kicksexchange verkoopt een DS paartje 10.5 voor 140 euro, shipped binnen de EU.
Die blauwe is sexyquote:Op maandag 5 november 2007 21:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
andere CW's
BRON: Hypebeast
Waar heb jij ze gehaald ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:42 schreef Jeltos het volgende:
Reebok courty victory glow in the dark![]()
[ afbeelding ]
Schandalige prijzen voor schoenen die in lage loon landen worden gemaakt, werkelijk waar!quote:Op maandag 5 november 2007 21:29 schreef En_ieka het volgende:
Infra's worden steeds duurder, dus ¤150 - ¤165 kan ook nog wel.. Aangezien veel mensen toch veel betalen voor de Infrared.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:21 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
gister eindelijk gevonden in mijn maatze lopen heerlijk
Dat is echt met álles zo, get over itquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:04 schreef Logitik het volgende:
[..]
Schandalige prijzen voor schoenen die in lage loon landen worden gemaakt, werkelijk waar!![]()
Bij mijn weten in een van de weinige plaatsen in Nederland waar je ze kunt halen, namelijk 'Concrete' op de Spuistraat in Amsterdam.quote:
True ik heb ze ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:50 schreef Risce het volgende:
[..]
Bij mijn weten in een van de weinige plaatsen in Nederland waar je ze kunt halen, namelijk 'Concrete' op de Spuistraat in Amsterdam.
Want?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:00 schreef Luie-princes het volgende:
Die Reebok victory pump "glow in the dark" kon je op patta.nl halen, en purchaze.nl, sole.de.
Ik heb ze zelf ook maar ik heb ze alweer op Marktplaats staan.
Het is niet mijn kinda kicks.quote:
Hahaha dat was je reden naja ik vind ze ook dope maar koop ze nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:19 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Het is niet mijn kinda kicks.
Ze zijn fucking dope maar ik kan m'n broek niet goed achter de lip doen.![]()
Ahh koop de mijne, voor je wifey ofzo. :pquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:23 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Hahaha dat was je reden naja ik vind ze ook dope maar koop ze niet
Want heb al die nike dunk glow in the dark
maar ik vind deze veel mooier eigelijk![]()
Die wil ze welquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:26 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ahh koop de mijne, voor je wifey ofzo. :p
Nee dat was een zogenaamd grapje van een vriend van mij.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:29 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Die wil ze welmaja die heeft net nieuwe dunkies gekocht en nu wil ze die adidas ZX 123 heb haar aangestoken denk
en moet ik eerst die gozer van 150 overbieden op MP gekkenwerk dat je ze nog niet heb verkocht joh 150 euro
![]()
![]()
Ik weets, ik heb ze zelf bij Woei gehaald..quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:50 schreef Risce het volgende:
[..]
Bij mijn weten in een van de weinige plaatsen in Nederland waar je ze kunt halen, namelijk 'Concrete' op de Spuistraat in Amsterdam.
Dat snap ik. Het gaat mij meer om in welke mate dit gebeurd!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dat is echt met álles zo, get over it
Vett!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:21 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
gister eindelijk gevonden in mijn maatze lopen heerlijk
quote:The limited edition adidas Consortium series recently saw the release of the ZX500 Weaved. Based on a vintage running model, this ZX500 has been given an update with a cool and clean white/purple colorway. Select parts of the sneaker are covered in woven patent materials such as the toebox and side-panels. Available now at the UK's Hanon Shop.
Heh, dat witte is best gaafquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:58 schreef Risce het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas blijkt wederom dat Wit niet echt mijn kleur is. Misschien dat een beetje Cif nog helpt, maar het zijn vrij bruine monsters nu..
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:24 schreef SHOOOTO het volgende:
adidas Consortium ZX500 Weaved
[..]
[ afbeelding ]
niet slecht
BRON: Hypebeast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |