Ik heb Vans Era Joel Tudor van Freshcotton.nl gehaald, waren best goedkoop eigenlijkquote:Op maandag 19 november 2007 18:24 schreef Fezie het volgende:
Iemand Vans authentics/era's in maatje 10 in de aanbieding?
Italianen doen alles rustig aan, dus reken maar 10 dagen. (hij is legit ja..je hebt toch wel met paypal betaald?quote:Op maandag 19 november 2007 17:05 schreef deadbeat het volgende:
[..]
Gast zei 7 tot 10 dagen shippinghij is toch wel legit
![]()
.
[/chrishop]
Niet mijn laptop sorry hé.
You gotta be kidding me.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:09 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Woei! ff achter laten leggen door ome tom!
Me dunkt. 10 dagen houd in morgen binnen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Italianen doen alles rustig aan, dus reken maar 10 dagen. (hij is legit ja..je hebt toch wel met paypal betaald?)
Vergis ik mij nou, of zijn dat gewoon ordinaire tennisschoenen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:37 schreef Noddie het volgende:
adidas cross court binnen![]()
[ afbeelding ]
Props voor mij dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:58 schreef KneusTeun het volgende:
idd zijn vette schoentjes! de bamboo van chrishop beviel mij ook beter toen ik ze aan een voet zag bevestigd.
Doe ik nooit. Mensen hoeven niet te weten wie ik in irl benquote:Op woensdag 21 november 2007 14:04 schreef thaWarhead het volgende:
Chrishop zit wel bij veel Fokkers op de computer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |