mwa leyp is nooit de moeite waard..quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ow wat beter nieuws trouwens, leijp heeft een winkel geopend in samenwerking met lijfstijl. Ook de moeite om keer langs te gaan
Gewoon die groene eires van nike sb?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:02 schreef Noddie het volgende:
fok fok fok kwacht nog steeds op mn eires uit Canada, zulle wel bij de douane liggen ook![]()
deze komen dr ook aan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
mwa leyp is nooit de moeite waard..
quote:Op zondag 18 november 2007 15:49 schreef jovink het volgende:
ik vind die lage de la souls toch ook wel zooo lelijk de cheapheid straalt dr van af, alleen om dat ie "gehypt" is is he t een interessante schoen, schraap dan 10 eu meer bij elkaar en koop de hoge.
mijne zijn een jaartje oud en meuren als de nete. En ze zijn redelijk kapot door het voetballenquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:16 schreef Noddie het volgende:
@ shoooto: jup zijn vintage adidasjes, adidas cross court
@ elwood: idd die nike SB eires
dat vroeg ie nietquote:Op zondag 18 november 2007 15:49 schreef jovink het volgende:
ik vind die lage de la souls toch ook wel zooo lelijk de cheapheid straalt dr van af, alleen om dat ie "gehypt" is is he t een interessante schoen, schraap dan 10 eu meer bij elkaar en koop de hoge.
voetballen met dunksquote:Op zondag 18 november 2007 18:08 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
mijne zijn een jaartje oud en meuren als de nete. En ze zijn redelijk kapot door het voetballen
Ik heb er oranje veters in![]()
Gast zei 7 tot 10 dagen shippingquote:Op maandag 19 november 2007 16:17 schreef SHOOOTO het volgende:
^^ja, op maandag wordt er ook bezorgd. Heb je die kutschoenen nou nog steeds niet?![]()
importkosten (DUH!)quote:Op maandag 19 november 2007 19:45 schreef Mextor het volgende:
Ik heb op ebay sneakers gevonden maar ze zijn in japan. Wat voor kosten krijg ik dan extra naast de verzendkosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |