quote:word moeilijk ik heb zelf 1 paartje gekocht wel 150 euro mocht je ze ooit willen vinden ebay zou ik zegge
quote:alleen us 12 xD
lekker groot dus
Als je had gelezen zag je dat ik daar al heb gekekenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:04 schreef Noddie het volgende:
op ebay staat n US12
Azure 90 bij Footlocker, 130 euro.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:00 schreef thebeat het volgende:
Ik ben op zoek naar dope nike max 90's.
Wie heeft er een goed advies?
liefst onder de 200 E.
hahaha ff te snel gelezen, dacht dat je n US12 nodig had.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:11 schreef Mextor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je had gelezen zag je dat ik daar al heb gekeken![]()
Maar toch bedankt voor je hulp
Hoe dan ook een nice collectiequote:Op donderdag 8 november 2007 09:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ok mijn collectie, niet zo heel groot maar ok, ben ook niet rijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dank uquote:
Ik heb ook een paartje en ze lopen idd heerlijk, alleen vind ik die van jou best wel niet mooi om het zo maar te zeggen.quote:Ze lopen heerlijk![]()
Zijn die laatste paar op de foto C-Mon & Kypski's?!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:08 schreef deadbeat het volgende:
Hieronder mijn kleine collectie shoes..
[ afbeelding ]
Ik wil graag nog een beetje uitbreiden met deze bv
[ afbeelding ]
Als iemand weet waar ik die nog kan krijgen in maatje 11....
jaquote:Op donderdag 8 november 2007 15:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Zijn die laatste paar op de foto C-Mon & Kypski's?!
Ben min of meer nog steeds een beetje op zoek naar die schoenen in maat 9,5quote:
ja dat zijn c-mon & kypski's. Maar ik had ze al in februari. Dus ik ben bang dat ze nep zijnquote:Op donderdag 8 november 2007 15:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Zijn die laatste paar op de foto C-Mon & Kypski's?!
miss heb je samples?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:01 schreef deadbeat het volgende:
[..]
ja dat zijn c-mon & kypski's. Maar ik had ze al in februari. Dus ik ben bang dat ze nep zijn
haha, je weet tochquote:Op donderdag 8 november 2007 18:28 schreef De_Brandweer het volgende:
ik vind die tandeborstels echt hondslelijk. alleen in SHOOTO zn pic zien ze der kankergeil uit maar dat heeft ie gefotoshopt :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |