Thanks , koste maar 50 euro ben er super blij mee,zijn nu ook nergens meer te krijgenquote:Op donderdag 8 november 2007 15:54 schreef SHOOOTO het volgende:
UnderTheWingsOfLove: je Newspaper Dunk zijn dope!
deadbeat: mooie rijtje, wel een teringzooi daar achter![]()
(en je plaatje werkt niet, welke schoen zoek je?)
UPS heeft 'm eindelijk bezorgd: nr. 203
[ afbeelding ]
welke maat heb je?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:01 schreef deadbeat het volgende:
[..]
ja dat zijn c-mon & kypski's. Maar ik had ze al in februari. Dus ik ben bang dat ze nep zijn
De schoenen die ik nog zoek zijn de Nike Air Stab's " uit de air u breathe pack...![]()
welke zijn dat die rood/wit/blauwe?quote:
Dope.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:34 schreef Jeltos het volgende:
GOD VERDOMME D&OS)YAP(*SDF![]()
![]()
Laat ik iets als een gift versturen is de VALUE niet verlaagd![]()
Hier de rekening
Recht bij invoer: 11,93 euro
BTW Bij invoer: 17,48 euro
Inklaringskosten: 16,75 euro
Totaal 46,16 euro
achjaah hierbij dus mijn reebok reverse jam mid![]()
[ afbeelding ]
true ik vind er geen bal aanquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:11 schreef jovink het volgende:
van alle 100000 mario dingetjes en fratsen maken ze zooooooon lelijke schoen snap ik echt niet.
das gemeenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
welke maat heb je?ik heb ze met het bijpassende windjack
je hebt best wel gelijk. vroeger toen niemand nog wist wat patta was, toen was het vet. maar tegenwoordig shopt zelfs de kempi fanclub bij patta edquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:27 schreef Elwood1802 het volgende:
joa, niet echt hip meer. Ik loop er nu liever netter bij. Is beter voor me werk en school.
Edit: en ik ergerde me steeds meer aan het volk wat op dat soort schoenen loopt. Wil er niet graag mee geassocieerd worden jeweets.
Misschien koop ik nog wel eens een paar alleen dan voor vrije tijd.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:27 schreef Elwood1802 het volgende:
joa, niet echt hip meer. Ik loop er nu liever netter bij. Is beter voor me werk en school.
Edit: en ik ergerde me steeds meer aan het volk wat op dat soort schoenen loopt. Wil er niet graag mee geassocieerd worden jeweets.
Misschien koop ik nog wel eens een paar alleen dan voor vrije tijd.
Homegrownsquote:
Samples in maat 11quote:Op donderdag 8 november 2007 19:05 schreef Noddie het volgende:
[..]
miss heb je samples?
--
oja en dood aan bikkembergs!!
die zijn zeker dope net zoals dezequote:Op zaterdag 10 november 2007 23:29 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga morgen wss deze bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |