Dikquote:Op zondag 4 november 2007 23:07 schreef Fashion4life het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
REEBOK VOLTRON PACK, 2 paar gympen uit de serie van 5, LIMITED AS HELL!!
[ afbeelding ]
Greetz...
id gekkenwerkquote:Op zondag 4 november 2007 23:27 schreef Fashion4life het volgende:
Ik vond het iets te gek om ze alle 5 te kopen, maar dit zijn de meest draagbare, de overige zijn rather extreem
Greetz...
Beter lees je je een beetje in ipv lukraak wat onzin te typen dus, vriend.quote:Op zondag 4 november 2007 16:53 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ten eerste, ik ben je vriend nietIk ken je niet eens! Ten tweede: dit is voor het eerst dat ik die linkjes zie. Ten derde: ik ga geen schoenen online kopen omdat ik ze eerst wil passen omdat:
- er verschillende maten zijn;
- de ene schoen een andere pasvom heeft dan de ander;
- in het echt er toch anders uit zien dan op èèn foto
gast doe ni zo bijdehandquote:Op zondag 4 november 2007 16:53 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ten eerste, ik ben je vriend nietIk ken je niet eens! Ten tweede: dit is voor het eerst dat ik die linkjes zie. Ten derde: ik ga geen schoenen online kopen omdat ik ze eerst wil passen omdat:
- er verschillende maten zijn;
- de ene schoen een andere pasvom heeft dan de ander;
- in het echt er toch anders uit zien dan op èèn foto
changedquote:Op maandag 5 november 2007 17:58 schreef ireallylovejazz het volgende:
ik zie alleen een gele kikkert. en ik weet niet waar je die kan halen.
AF1's sakura uenos zijn et, dingen staan voor 1650$ op flightclubla.comquote:Op maandag 5 november 2007 17:55 schreef Becks23 het volgende:
Eerste post en meteen een vraag; weet iemand waar en hoe ik bovenstaande sneakers kan krijgen? Of iets dat er erg op lijkt natuurlijk
nah, ik wil wat rustigere schoenen.. niet teveel verschillende kleuren.quote:Op maandag 5 november 2007 18:17 schreef Shortzz het volgende:
[..]
AF1's sakura uenos zijn et, dingen staan voor 1650$ op flightclubla.com
Misschien dit leuk ter vervanging?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |