Amateurquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee dvd!Ik ben nog maar bij seizoen 3
Ik kijk sinds deze zomer en heb seizoen 1 en 2 al gehad. Ik doe lekker allesquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
Amateur![]()
Seizoen 4 op net 5, ff doorkijken je springt er zo in
Natuurlijk is daar onderscheid tussenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is daar onderscheid tussen?![]()
Aiden is mooi, sexy en lekker.![]()
Geef eens een duidelijk voorbeeldquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk is daar onderscheid tussen
De vraag had ik al verwachtquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geef eens een duidelijk voorbeeld
Verrassendquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag had ik al verwacht
Ik ben reeds op zoek naar voorbeelden.
Van vrouwen trouwens
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:54 schreef Soempie het volgende:
Van vrouwen kan ik ook nog wel voorbeelden bedenken.
Maar bij mannen gaat het bij mij allemaal onder een noemer:![]()
Maar die suffe jongens die vind ik dan ook niet mooi.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ben het er niet helemaal mee eens trouwens... jongens kunnen wel mooi zijn maar zo suf als wat, en ik kan kerels die geen schoonheidsprijs zouden krijgen toch ergvinden
Namen dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
Zal je net zien dat ik geen goede fotos kan vinden
Nee, we bedoelen hetzelfdequote:Op maandag 29 oktober 2007 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar die suffe jongens die vind ik dan ook niet mooi.Ik kan wel zien dat anderen ze mooi vinden, maar mij doet het dan niks. Als ik iemand
vind dan gaat dat automatisch samen met
en andersom.
En zoals die kerel uit die douchescene, ik snap dat PS hemvindt, maar persoonlijk vind ik hem helemaal niet lekker of sexy.
Warrig verhaal.![]()
Zie mijn disclaimerquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:14 schreef Soempie het volgende:
Nou, dat hangt er ook maar vanaf hoe ze erbij liggen en welke blik ze opzetten.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Heel veel vrouwen worden meteen zo ordinair als het sexy moet zijn
Ja, die vrouw op foto 2. Wat een arrogante rotkop.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Heel veel vrouwen worden meteen zo ordinair als het sexy moet zijn
Nem, wat praat je opeens warrig Nederlandsquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Daarbij is vind ik veel vrouwen op film veel sexier of mooier dan op de film.
Afschuwelijk inderdaad. Maar Keira staat gewoon nooit mooi op de foto.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:20 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht ik zoek een foto van een sexy/ lekkere Keira, maar..
[ afbeelding ]
![]()
Mijn l33t multi-tasking skills laten mij in de steekquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nem, wat praat je opeens warrig Nederlands
Dat vind ik geen arrogante kop eigenlijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, die vrouw op foto 2. Wat een arrogante rotkop.![]()
![]()
Juist. De eerste 2 fotos die ik van haar postte staat ze dus mooi op. Maar dat was wel even zoeken hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:30 schreef Mikkie het volgende:
Keire Knightley kan best mooi op foto's staan, maar over het algemeen is het haast weerzinwekkend..
Maar dat mag want die zijn even oudquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:32 schreef Nesle het volgende:
Hayden Pannettiere is fapbaar zeggen de jongens dan bij mij in de klas![]()
Die van mij ook. Ik heb nog een half uur om te leren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn l33t multi-tasking skills laten mij in de steek
Wegwezen danquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die van mij ook. Ik heb nog een half uur om te leren.![]()
Ik heb gewoon een rotbui.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik geen arrogante kop eigenlijk
Post daar eens foto's van dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, dit is trouwens geen natuurgetrouwen afspiegeling van mijn smaak
Dan zal ik even de straat op moeten denk ikquote:
Ik ga het zo op de gok doen. Volgens mij zijn het open vragen, dus dat wordt mooi uit m'n duim zuigen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wegwezen dan
Want je moet wel scoren straks
Toepasbaar op ongeveer 99% van alle discussiesquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:53 schreef Soempie het volgende:
Zo waar:
'.. gedoemd elkaar verkeerd te begrijpen omdat ze geen inzicht hebben in wat de ander denkt; of liever gezegd, ze denken dat ze dat inzicht wel hebben, wat nog veel gevaarlijker is.'
Niet dat ik je echt kan horen, maar dit klinkt heel overtuigend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
Je zou toch serieus verwachten dat er een piemel in die broek zit
"Ooooh Kelly!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk liever naar ER of voor de grappige noot naar Scrubs.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij ziet liever lelijke artsen en artsinnetjes saaie wachtdiensten draaien. Beetje koffie drinkende, duf voor zich uitstarende, saaie over kinderen hebbende gesprekken met elkaar hebbende figuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
nice jobquote:
En? Hoe ging het?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:10 schreef Soempie het volgende:
Vakantie![]()
En al m'n tentamens gehaald.![]()
quote:
Goed.quote:
checkquote:
heo weet je dat zo snelquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:10 schreef Soempie het volgende:
Vakantie![]()
En al m'n tentamens gehaald.![]()
Hoezé!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed.Met een dosis algemene kennis kom je best ver. Ik heb hem wel gehaald.
![]()
Geen studievertraging.![]()
Vrouwelijke intuïtie, duh!quote:
nauwelijksquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb geen zin om wat nuttigs te doen, valt het op?
Can I join the club?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb geen zin om wat nuttigs te doen, valt het op?
ikookikookikookikookikookikookikook!!!quote:
Wat Tim zegt. En van de meeste tentamens zijn de uitslagen al bekend.quote:
doe je goedquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat Tim zegt. En van de meeste tentamens zijn de uitslagen al bekend.Alleen die van vandaag niet, maar dat ging gewoon wel lekker.
Heb je je verjaardagslijst al af?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef Etcetera het volgende:
oeh
ik ga donderdag muffins maken. en chococake denk ik
Oh ja vergeten te melden: ik heb een tijd terug arretjescake opquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef Etcetera het volgende:
oeh
ik ga donderdag muffins maken. en chococake denk ik
Holland Sportquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
Papagaaiensoep
http://www.de-ooievaar.nl/likeurenoudhollands.php?id=69
Iets met je auto?quote:
Ik vermoed dat je je fiets kwijt bent, klopt dat?quote:
Dacht ik al.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:52 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Nadat er in dit jaar al twee fietsen gejat en twee fietsen gesloopt zijn (hoewel het laatste waarschijnlijk door bezopen stapvolk is gedaan), leek het nu een keer lucratief om m'n autoruit in te slaan en m'n autoradio twv zo'n 150 euro te jatten.
'T is maar goed dat ik 'm niet gezien heb, ik had niet voor mezelf ingestaan
Lijkt me dat zo'n ruit vervangen behoorlijk wat kost helaasquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:55 schreef Mikkie het volgende:
De autoradio wordt sowieso niet gedekt, en met een beetje pech de ruit ook niet.
Gevolg: een schadepost van minimaal ¤ 300,- en misschien zelfs nog veel meer (geen idee hoe duur de ruit + inbouw is). En als de verzekering ervoor opdraait kost het me m'n no-claim, waardoor ik er uiteindelijk nog dik op achteruit ga. En een hoop gezeik. En dat terwijl het die kansloze hufter hooguit een paar tientjes oplevert.
vrij zinloosquote:
quote:
Ja, waarom zou dat zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sterker nog: hij stond hier recht voor de deur. Ik heb om 18.10 de lamellen dicht gedaan omdat het toch buiten donker was en ik er niet op zit te wachten dat iedereen bij me naar binnen kijkt. Toen was er niets aan de hand. Komt om 18.15 een vriendin bij me om te eten, vraagt ze: waarom staat je auto met een raam open en de knipperlichten aan.
Inderdaad, dat bedoelde ik. Hufter.quote:
Het kan niet opquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Onze wegen blijven elkaar puur toevallig kruisen hè![]()
Ik zie een film voor me waarbij jij de lamellen dichtdoet en dan zie je een schaduw. Je doet de lamellen open en er staat een junk met een hamer omhooggeheven naast je auto. Die schrikt. Jij bent nog flabbergasted en doet je lamellen weer dicht. Dan bedenk je je en doe je ze weer open. Vervolgens staat er niemand meerquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Staat ie al. Of naja, vijf meter er vandaan. Vlak bij een drukke vierbaans uitvalsweg, dus er is verkeer genoeg dat langsrijdt. Geheid dat hij de radio al eens gespot had. Nogal opvallend dat dat ding meteen gejat wordt zo gauw m'n lamellen dicht zijn...
Bij voorkeur met minimaal 1 bliksemflitsquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een film voor me waarbij jij de lamellen dichtdoet en dan zie je een schaduw. Je doet de lamellen open en er staat een junk met een hamer omhooggeheven naast je auto. Die schrikt. Jij bent nog flabbergasted en doet je lamellen weer dicht. Dan bedenk je je en doe je ze weer open. Vervolgens staat er niemand meer
Ja, zower was ik ook, maar hoe kan ik een symbol makkelijk bij het registration point beet pakken?quote:NOTE
For best snapping results, drag the symbol by its registration point.
quote:
gaaf!quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, die zijn fantastisch! Het zijn echt heel gedetailleerde steunen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat moet je nou met boeken dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef Soempie het volgende:
Ik ga me de halve winter opsluiten op m'n kamer, met een dekentje, warme chocomelk, een vriendje () en films/ boeken/ series.
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat vond je dan van Eek the cat en The terrible thunderlizards?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op vakantie had ik ook leuke poppetjes gezien voor op de bruidstaart. Dan probeerde de bruidegom te vluchten maar die werd tegengehouden door de bruid
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh yeah, oeh yeah...
*doet Dee Dee dansje
Ik ben het wel eens met de hele top 5quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:47 schreef B.ertha het volgende:
Sarah Jessica Parker minst sexy vrouw
Hehe, iemand met smaak
Aan de hoeveelheid reacties te zien genoegquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Yolanthe en Jan doen 'het' elke dag![]()
![]()
WHO GIVES A FUCK!!
Ze heeft meer buikspieren dan ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:20 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht ik zoek een foto van een sexy/ lekkere Keira, maar..
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja vergeten te melden: ik heb een tijd terug arretjescake op. Man wat is dát zoet, vet en zwaar!
Balenquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:52 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Nadat er in dit jaar al twee fietsen gejat en twee fietsen gesloopt zijn (hoewel het laatste waarschijnlijk door bezopen stapvolk is gedaan), leek het nu een keer lucratief om m'n autoruit in te slaan en m'n autoradio twv zo'n 150 euro te jatten.
'T is maar goed dat ik 'm niet gezien heb, ik had niet voor mezelf ingestaan
Goh, jij leest nog redelijk ver terug en reageert dan ook op postsquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
[..]
gaaf!
[..]
Wat moet je nou met boeken dan?
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Ik ben het wel eens met de hele top 5
[..]
Aan de hoeveelheid reacties te zien genoeg![]()
[..]
Ze heeft meer buikspieren dan ik![]()
[..]
![]()
[..]
Balen![]()
Had je wel het frontje eraf gehaald of kon dit simpelweg niet?
Ja, je moet ietsquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goh, jij leest nog redelijk ver terug en reageert dan ook op posts
Rustig maar, zelfs ik lees wel eens over dingen heenquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
Sterf toch allemaal met die klotefrontjes
Je hebt ook van die handige mensen die hum TomTom in het handschoenenkastje leggen en de zuignap laten zittenquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
Ik zei toch al dat daar handel in is, en als je het frontje eruit hebt dat ze dan regelmatig uit frustratie of vergelding je dashboard slopen of stoelen kapot snijden? Dan liever alleen de radio weg.
Maar voor je verzekering zal het zeker uitmaken of je je frontje nog hebt toch?quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
Ik zei toch al dat daar handel in is, en als je het frontje eruit hebt dat ze dan regelmatig uit frustratie of vergelding je dashboard slopen of stoelen kapot snijden? Dan liever alleen de radio weg.
Helaas is het zo dat steeds meer burgers (je zou ook kunnen zeggen probleemjongeren) het de agenten wel verdomd moeilijk maken om er voor ze te zijn. Niet omdat hun onrecht aangedaan wordt, maar omdat het zogenaamd stoer is om de politie te bashen. Ik zou graag willen dat de verstandhouding tussen politie en de burgers weer hersteld wordt. Maar dat zie ik niet zo gauw gebeuren. Het wordt alleen maar erger.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:20 schreef Mikkie het volgende:
Je bent er voor en door de burgers.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:21 schreef Mikkie het volgende:
Verzekering lijkt trouwens mee te vallen:
Er werd met geen woord gerept over een frontje. Zit wel met eigen risico (maar da's logisch), maar het kost me geen no-claim trede qua korting en als ik de bon opstuur wordt alles boven m'n eigen risico vergoed. Dan nog is het zuur geld, maar valt het alweer mee.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Ik had mn wekker nog niet op wintertijd gezetdus ik werd om half 7 wakker
Hij zit al in de wasmachine.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:16 schreef Etcetera het volgende:
hey soemp
wat betreft je vraag: ik heb geen ideemaar zou het er niet op wagen want staat niet voor niets dat het in de handwas moet
het enige wat ik kan bedenken is of het wel in 2 lagen zit, dus layer sterrenhemel en layer schip. maar het lijkt me dat je daar wel aan gedacht hebtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etcetera misschien weet je dit:
Ik ben nu een animatie aan het maken in Flash. Daarvoor heb ik een sterrenhemel gemaakt en een schip. Nu wil ik met een motion tween het schip een beetje naar achteren laten hellen. Dat lukt, maar dan is de sterrenhemel alleen op beide keyframes zichtbaar, en niet daar tussenin. Weet jij hoe dat te maken is?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij zit al in de wasmachine.![]()
Als het niet kan is het jammer. Ik moet geen trui die ik elke keer op de hand moet wassen.Voortaan maar beter opletten voor ik iets koop. Hij is wel mooi.
getailleerd.
Ik had m'n zwager aan de telefoon en volgens hem kon het.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had m'n zwager aan de telefoon en volgens hem kon het.
Maar ik bedenk net dat hij waarschijnlijk nog nooit de was heeft gedaan.![]()
Wel oke. Ze krijgen als het goed is aan het eind van deze middag te horen of de operatie door gaat en wat de behandelplannen verder zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
hoe is het eigenlijk met je zus?
Het kan best MITS je niet boven die 30C uit komt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had m'n zwager aan de telefoon en volgens hem kon het.
Maar ik bedenk net dat hij waarschijnlijk nog nooit de was heeft gedaan.![]()
Nee, ik had het in een laag, dat vond ik overzichtelijker. Ik dacht dat je dan ook wel alleen een ding zou kunnen bewegen (sterrenhemel verandert niet), maar blijkbaar kan dat dus niet. In twee layers werkt het wel goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het enige wat ik kan bedenken is of het wel in 2 lagen zit, dus layer sterrenhemel en layer schip. maar het lijkt me dat je daar wel aan gedacht hebt
schiet me net te binnen: kan het zijn dat er iets niet klopt met de intance waar de sterrenhemel deel van is? /hoopvol gokje
ik hoop dat goed nieuws wordquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel oke. Ze krijgen als het goed is aan het eind van deze middag te horen of de operatie door gaat en wat de behandelplannen verder zijn.Zou wel fijn zijn als er wat dat betreft eindelijk wat duidelijkheid komt. En ze is alweer thuis en heeft de bestraling achter de rug.
![]()
Ik kom er net achter dat ik nog een movie clip buiten het scherm had staan, misschien dat die de boel verpestte. Oh well, het werkt nu en dat vind ik wel weer genoegquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, ik had het in een laag, dat vond ik overzichtelijker. Ik dacht dat je dan ook wel alleen een ding zou kunnen bewegen (sterrenhemel verandert niet), maar blijkbaar kan dat dus niet. In twee layers werkt het wel goed
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:42 schreef Soempie het volgende:
En ik ga aan het eind van de dag heen.![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, ik had het in een laag, dat vond ik overzichtelijker. Ik dacht dat je dan ook wel alleen een ding zou kunnen bewegen (sterrenhemel verandert niet), maar blijkbaar kan dat dus niet. In twee layers werkt het wel goed
Hij staat op 30C en nu is het: op hoop van zegen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kan best MITS je niet boven die 30C uit komt.
En mocht 'ie nog niet verziekt zijn: was hem de volgende keer in een waszak of een oude kussensloop.
if it isn't broke, don't fix itquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik nog een movie clip buiten het scherm had staan, misschien dat die de boel verpestte. Oh well, het werkt nu en dat vind ik wel weer genoeg
Zo fan ben ik nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:48 schreef Etcetera het volgende:
oh soemp: HOUSE http://dauet.deviantart.com/art/Dr-House-38366300
valt me van je tegenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo fan ben ik nu ook weer niet.
Ik moet er niet aan denken: elke ochtend, net wakker, computer aan, en dan die kop.![]()
het gaat ook primaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:03 schreef Soempie het volgende:
Komt goed.Het gaat toch prima? En Jan is tevreden.
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ieuw, die foto wilde ik ook niet direct 's ochtends zien![]()
Ik denk dat er bij de universiteit van Oxford vooral Middeleeuwse gebouwen te zien zijn, en daarvoor kan je ook naar York. Ik weet niet of Bath echt interessant is. Ik denk dat ik York en Liverpool zou kiezen uit dit lijstjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:16 schreef Soempie het volgende:
Stomme nichtje. Ik moet kiezen wat ik wil doen aankomende 5 dagen, maar ze is echt geen hulp.![]()
York - Middeleeuws centrum
Birmingham - shoppen en moderne architectuur
Manchester - Galerie
Liverpool - twee totaal verschillende kathedralen
Bath - Romeinse baden
Oxford - Universiteit
Birmingham hoef ik niet heen, geen geld om te shoppen.Manchester ook niet, geen zin in een galerie. Maar dan....
![]()
Je hield niet van architectuur toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:16 schreef Soempie het volgende:
Stomme nichtje. Ik moet kiezen wat ik wil doen aankomende 5 dagen, maar ze is echt geen hulp.![]()
Manchester - Galerie
Bath - Romeinse baden
Oxford - Universiteit
Birmingham hoef ik niet heen, geen geld om te shoppen.Manchester ook niet, geen zin in een galerie. Maar dan....
![]()
-muziek te hard?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind m'n huisgenoten weer es vervelend
Op hoog volume zijn beide huisgenoten een filmpje aan het kijken in de kamer hiernaast, zo te horen een nogal amateuristisch gemaakt filmpje met vervelende hoge stemmetjes. En een van de twee vroeg vanochtend nog of m'n deur dicht mocht, want ik had muziek aanstaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
-muziek te hard?
-gebruikte condooms op het aanrecht?
-stinken?
Dan zet jij toch gewoon even heel hard een pornofilmpje op?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op hoog volume zijn beide huisgenoten een filmpje aan het kijken in de kamer hiernaast, zo te horen een nogal amateuristisch gemaakt filmpje met vervelende hoge stemmetjes. En een van de twee vroeg vanochtend nog of m'n deur dicht mocht, want ik had muziek aanstaan
quote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:19 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik snap je punten. Ben het er niet mee eens, maar ik ga geen argumenten meer herhalen... ik vrees dat we hier toch nooit samen uit komenLeuke discussie trouwens, dat wel
Als je nou voor jezelf afspreekt dat je administratie en dat soort dingen in het weekend afhandelt en door de week braaf aan je studie zit, gaat dat werken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik baal van mezelf. Allemaal leuk hoor, achterstallige administratie bijwerken voor mezelf, maar van studeren en opdrachten maken komt weer geen hol terecht
Prima, met mij wat minder, heb denk ik iets verkeerd gegeten gisteren. Een rot manderlijntje of zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hij leeft! Alles goed? En met Davinia en Eli?
Ik zou wel Birmingham kiezen (en dan nu maar eventjes heel snel sparen hoor!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:16 schreef Soempie het volgende:
Manchester - Galerie
Bath - Romeinse baden
Oxford - Universiteit
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:41 schreef Etcetera het volgende:
net ff voorbereidend gesprekje gehad met Jan over m'n stagezij zijn positief, ik ben positief en ik heb al laten doorschemeren dat ik hier best graag m'n afstudeerstage wil doen
quote:
De tweede zal zeker wel kloppen, maar van de eerste weet ik het niet.quote:
allebei nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De tweede zal zeker wel kloppen, maar van de eerste weet ik het niet.![]()
En heb je smakelijk omgekeerd gegetenquote:
Toch handig zo'n quizquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:03 schreef iamredleader het volgende:
Heren!
Nee, Nem, ik heb de BSG filmpjes nog niet gezien. Wel gisteravond twee rondjes meegedaan bij de Sneaky Monkey's, had meteen wat inspiratie voor de quiz van 11 december
En verder werkt het systeem op werk weer wat beter, kan dus dieachterstand nu inhalen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En heb je smakelijk omgekeerd gegeten?
Als je er suiker en melk bij hebt: ja hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:03 schreef wyccie het volgende:
Zou ik met een bekertje slagroom en cacaopoeder chocolademelk kunnen maken?
Misschien dat het met slagroom en water ook wel te doen is maar dat lijkt me toch minder lekkerquote:
Excessief okay zeggen is ook een van de eerste dingen die bij callcenter mensen er uit wordt gemeptquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:29 schreef Etcetera het volgende:dag stagebegeleider
ok maar weer verder tegen iemand anders
kan het woord ok niet meer horen
dan moettie hoognodig daar eens aan het werk gaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Excessief okay zeggen is ook een van de eerste dingen die bij callcenter mensen er uit wordt gemept
quote:The Long and Short of It
One morning a man tells a coworker that her hair smells nice. The woman gets enraged, storms into her supervisor’s office, and declares she’s filing a sexual harassment suit.
“Come on,” says the supervisor. “What’s wrong with a guy telling you your hair smells nice?”
“He’s a fucking midget!”
quote:Three irishmen go out to their favorite pub and proceed to get completely pissed. The next night they return to their favorite watering hole and decide to see who was the drunkest the night before.
The first irishman says believe me fellows I was the drunkest. As soon as I walked in my door I blew chunks.
The second irishman says that's nothing, when I got home I stumbled into the house knocked over half the furniture and passed out on the living room floor.
The third irishman says I was by far the drunkest. I wrapped my car around a tree last night and spent the night in jail.
At this point the first irishman pipes up again. Look guys, I don't think you understand, chunks is my dog.
quote:Nick the Dragon Slayer was an official in King Arthur's court. He had a long-standing obsession to nuzzle the beautiful Queen's voluptuous breasts, but he knew the penalty for this would be death.
One day he revealed his secret desire to his colleague, Horatio the Physician, who was the King's chief doctor. Horatio the Physician exclaimed that he could arrange for Nick the Dragon Slayer to satisfy his desire, but it would cost him 1,000 gold coins to arrange it. Without pause, Nick the Dragon Slayer readily agreed to the scheme.
The next day, Horatio the Physician made a batch of itching powder and poured a little bit into the Queen's brassiere while she bathed. Soon after she dressed, the itching commenced and grew intense. Upon being summoned to the Royal Chambers to address this incident, Horatio the Physician informed the King and Queen that only a special saliva, if applied for four hours, would cure this type of itch, and that tests had shown that only the saliva of Nick the Dragon Slayer would work as the antidote to cure the itch.
The King quickly summoned Nick the Dragon Slayer. Horatio the Physician then slipped Nick the Dragon Slayer the antidote for the itching powder, which he quickly put it into his mouth, and for the next four hours, Nick worked passionately on the Queen's voluptuous and magnificent breasts. The Queen's itching was eventually relieved, and Nick the Dragon Slayer left satisfied
and touted as a hero.
Upon returning to his chamber, Nick the Dragon Slayer found Horatio the Physician demanding his payment of 1,000 gold coins. With his obsession now satisfied, Nick the Dragon Slayer could have cared less, and knowing that Horatio the Physician could never report this matter to the King -- shooed
him away with no payment made.
The next day, Horatio the Physician slipped a massive dose of the same itching powder into the King's loincloth. The King quickly summoned Nick the Dragon Slayer...
MORAL OF THE STORY ....
Pay your bills.
Aber...warum?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Linkje naar een Work in Progress video
Hier ben ik dus (met af en toe een pauze) al een groot deel van de dag mee bezig
Opdracht voor school, we moeten een videoclip maken in Flash van een nummer naar keuze. Dit wordt de mijnequote:
Okay danquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Opdracht voor school, we moeten een videoclip maken in Flash van een nummer naar keuze. Dit wordt de mijne
Ja Pieter Storms. De tekst op dat stuk is "Ein Sturm kommt auf", sturm -> storm -> Pieter Stormsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay dan
Maarre...Pieter Storms?
Dank jequote:Ik vind de boot wel cool
Ah, ik had de tekst niet goed gehoordquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja Pieter Storms. De tekst op dat stuk is "Ein Sturm kommt auf", sturm -> storm -> Pieter Storms
Het containerschipquote:[..]
Dank je. Maar welke bedoel je? Er zitten meerdere boten in
Geluid staat nu op een optie dat het niet helemaal tof klinkt, maar wel zeker weten synchroon loopt. Ik probeer het later nog wel andersquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, ik had de tekst niet goed gehoord
Daar hoopte ik al opquote:[..]
Het containerschip
Er staat zo'n apparaat in onze kantine en ik vind die echte Chocomel heel erg lekker. Maar ik heb melk gekocht en ben nu zelf warme choco aan het maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:23 schreef Mikkie het volgende:
Zo briljant is die chocomel niet hoor, je kunt nog altijd beter zelf opwarmen
Wat ga je (niet) eten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gedver Sheep! Mijn eetlust
Ohja, Hoi
We hebben je veel liever levend hoor Soempquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:42 schreef Soempie het volgende:
En ik ga aan het eind van de dag heen.![]()
Die eet verse vis vanavondquote:
Ham geloof ikquote:
Dat is héél..erg...wowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |