Aber...warum?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Linkje naar een Work in Progress video
Hier ben ik dus (met af en toe een pauze) al een groot deel van de dag mee bezig
Opdracht voor school, we moeten een videoclip maken in Flash van een nummer naar keuze. Dit wordt de mijnequote:
Okay danquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Opdracht voor school, we moeten een videoclip maken in Flash van een nummer naar keuze. Dit wordt de mijne
Ja Pieter Storms. De tekst op dat stuk is "Ein Sturm kommt auf", sturm -> storm -> Pieter Stormsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay dan
Maarre...Pieter Storms?
Dank jequote:Ik vind de boot wel cool
Ah, ik had de tekst niet goed gehoordquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja Pieter Storms. De tekst op dat stuk is "Ein Sturm kommt auf", sturm -> storm -> Pieter Storms
Het containerschipquote:[..]
Dank je. Maar welke bedoel je? Er zitten meerdere boten in
Geluid staat nu op een optie dat het niet helemaal tof klinkt, maar wel zeker weten synchroon loopt. Ik probeer het later nog wel andersquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, ik had de tekst niet goed gehoord
Daar hoopte ik al opquote:[..]
Het containerschip
Er staat zo'n apparaat in onze kantine en ik vind die echte Chocomel heel erg lekker. Maar ik heb melk gekocht en ben nu zelf warme choco aan het maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:23 schreef Mikkie het volgende:
Zo briljant is die chocomel niet hoor, je kunt nog altijd beter zelf opwarmen
Wat ga je (niet) eten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gedver Sheep! Mijn eetlust
Ohja, Hoi
We hebben je veel liever levend hoor Soempquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:42 schreef Soempie het volgende:
En ik ga aan het eind van de dag heen.![]()
Die eet verse vis vanavondquote:
Ham geloof ikquote:
Dat is héél..erg...wowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |