Niet dat ik je echt kan horen, maar dit klinkt heel overtuigend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
Je zou toch serieus verwachten dat er een piemel in die broek zit
"Ooooh Kelly!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk liever naar ER of voor de grappige noot naar Scrubs.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij ziet liever lelijke artsen en artsinnetjes saaie wachtdiensten draaien. Beetje koffie drinkende, duf voor zich uitstarende, saaie over kinderen hebbende gesprekken met elkaar hebbende figuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
nice jobquote:
En? Hoe ging het?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:10 schreef Soempie het volgende:
Vakantie![]()
En al m'n tentamens gehaald.![]()
quote:
Goed.quote:
checkquote:
heo weet je dat zo snelquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:10 schreef Soempie het volgende:
Vakantie![]()
En al m'n tentamens gehaald.![]()
Hoezé!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed.Met een dosis algemene kennis kom je best ver. Ik heb hem wel gehaald.
![]()
Geen studievertraging.![]()
Vrouwelijke intuïtie, duh!quote:
nauwelijksquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb geen zin om wat nuttigs te doen, valt het op?
Can I join the club?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb geen zin om wat nuttigs te doen, valt het op?
ikookikookikookikookikookikookikook!!!quote:
Wat Tim zegt. En van de meeste tentamens zijn de uitslagen al bekend.quote:
doe je goedquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat Tim zegt. En van de meeste tentamens zijn de uitslagen al bekend.Alleen die van vandaag niet, maar dat ging gewoon wel lekker.
Heb je je verjaardagslijst al af?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef Etcetera het volgende:
oeh
ik ga donderdag muffins maken. en chococake denk ik
Oh ja vergeten te melden: ik heb een tijd terug arretjescake opquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef Etcetera het volgende:
oeh
ik ga donderdag muffins maken. en chococake denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |