nou, het zijn geen echte veiligheidsbrillen. want daar kun je nog normaal door kijken, met deze brillen zie je gewoon heel raarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
Dat heet een veiligheidsbril.
Overtoom heeft ze: http://www.overtoom.nl/veiligheidsbril_c_5868.html?PFU=MV&gclid=CP7h87ndmo8CFQE_MAod6UZeVw&WT.mc_id=google
d'r komt geen foboquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vast de eerste foto voor in je aan te maken fobo beschikbaar gesteld.
Maar pas op, zelfs met een zwaar gephotoshopte foto ben je in Thailand niet meer veilig...
Dat laatste betreur ik echter niet...
het was wel leuk hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat sta je er geļnteresseerd bij Etsje
ik was luchenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had nu eigenlijk ook al wel een reactie verwacht van Etcetera zelf
Als je er allebei van eet is er niets aan de hand tochquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:39 schreef Mikkie het volgende:
Plakjes knoflook? Ik krijg vanavond bezoek, dat kan ik 'r niet aan doen
Nee volgens mij is het echt 0900quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:00 schreef Mikkie het volgende:
Is het niet 0800-TUIG?
Als het mag heb ik nog wel een leuk ingewikkeld Flash-spel voor jequote:
Wedden dat ze shoarma met liters knoflooksaus naar binnen heeft gewerkt als ze bij je aankomtquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het mag heb ik nog wel een leuk ingewikkeld Flash-spel voor je
Haricots verts zijn toch gewoon snijbonen, voor de normale mens? Die krengen in een blikjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Haricot verts kopen. Bacon kopen. Knoflook kopen. Roomboter kopen.
Enkele bosje haricot verts in bacon rollen. Boter verhitten. De bosjes bakken totdat de bacon goed is.
Dan plakjes knoflook erbij en nog meer dan 10-15 meebakken. Echt HEEL kort.
Geweldig lekker
ik snap nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:42 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben bijna aanbeland in de laatste week van dit blok en nu zoek ik de laatste 3 hoofdstukken niet meer te lezen. En ik heb het tnt zo braaf bijgehouden
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://www.newgrounds.com/portal/view/404612
Link naar het Flash-spelletje Portal, er is ook een 3d-versie van. Je kan zelf portals maken en daardoor ingewikkelde natuurkunde maken. Als je een gat in de vloer hebt en een in de muur kan je zorgen dat je extra hard uit de muur komt door een grotere val in het gat, wordt snel duidelijk
Nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Haricots verts zijn toch gewoon snijbonen, voor de normale mens? Die krengen in een blikje
Sperziebonen, maar dan iets dunner en een stuk duurderquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Haricots verts zijn toch gewoon snijbonen, voor de normale mens? Die krengen in een blikje
Brabants voor ik heb geen zinquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik snap nietje kunt ze niet vinden?
[..]
ik ben benieuwd
Ja, ik bedoelde dus sperziebonenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee.
Snijbonen(ongesneden):
[ afbeelding ]
Haricot Verts(ofwel: sperziebonen):
[ afbeelding ]
Nu kun je verse sperciebonen kopen maar die passen niet zo heel goed in de bacon.
Beter kun je ze uit pot/blik kopen. Die zijn dunner.
ah okquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Brabants voor ik heb geen zin
[..]
Vanavond koekjes bakken met de kidsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah ok
nog ff doorbijten, en jezelf wat lekkers in het vooruitzicht stellen (werkt bij mij goed)
Tim: leuk spelletje
Ik ben al een tijdje bezig (er zit een save functie inquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah ok
nog ff doorbijten, en jezelf wat lekkers in het vooruitzicht stellen (werkt bij mij goed)
Tim: leuk spelletje
ik zit nu alweer vastquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje bezig (er zit een save functie in) en ben nu bij level 38. Daar is het wel vrij ingewikkeld
Dit helptquote:
als het naar je gevoel goed gaat, zit het meestal wel goed toch? alles ingevuld?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:21 schreef MaJo het volgende:
HeyTentamen overleefd
Volgens mij ging het wel goed maar het kan nog alle kanten op...
Wat leuk een foto van EtcieKan ik een beetje een gezicht bij de naam plaatsen
Maar hoe lang ben je?
Of lijk je heel lang op de foto?
Oh en nem, heb jij toevallig morgenavond al plannen?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:21 schreef MaJo het volgende:
Wat leuk een foto van EtcieKan ik een beetje een gezicht bij de naam plaatsen
Maar hoe lang ben je?
Of lijk je heel lang op de foto?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Level 38 ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Op alle drie de knoppen onderin moet een blok komen te liggen, en dat is vrij lastig voor elkaar te krijgen
1.80 is niet enorm lang maar voor vrouwen toch wel aan de lange kantquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als het naar je gevoel goed gaat, zit het meestal wel goed toch? alles ingevuld?
thanksik ben iets van 1.80 ofzo. valt wel mee toch
vind mezelf niet zo groot. misschien lijk ik wel langer omdat dat mens naast me zo klein is
whahahahahaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, had de foto wat gestreched, dit is de werkelijke verhouding:
[ afbeelding ]
Ik ga morgenavond naar Club Rascal in Club 8, mijn vaste indieavondquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
Nog geen vaste plannen nee. Wieso?
Dan zijn we ongeveer even langquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als het naar je gevoel goed gaat, zit het meestal wel goed toch? alles ingevuld?
thanksik ben iets van 1.80 ofzo. valt wel mee toch
vind mezelf niet zo groot. misschien lijk ik wel langer omdat dat mens naast me zo klein is
Level 8: schiet een portal op de uitschuivende panelen en een op de grond. Zorg dat je zo snel mogelijk in de grondportal valt, dan schiet je uit de portal op een van de panelen en dan kom je hoger op de trapquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zit nu alweer vastlevel 8
[..]
Dit helpt
da's level 7 die had ik vlot doorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Level 8: schiet een portal op de uitschuivende panelen en een op de grond. Zorg dat je zo snel mogelijk in de grondportal valt, dan schiet je uit de portal op een van de panelen en dan kom je hoger op de trap
ik denk nog steeds dat het zo lijktquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zijn we ongeveer even lang(1.82) maar je ziet er heel lang uit op die foto
Ik wil meer foto's zien van iedereen, ben wel benieuwd nu
oh sorry ik zit al in level 9quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's level 7 die had ik vlot door
Je post nu level 9quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
ik vind level 8 al moeilijk
[ afbeelding ]
Als de mensen naast je kleiner zijn geeft dat natuurlijk een vertekenend beeld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat het zo lijkt
kijk wel over m'n moeder heen trouwens
ik had hem doorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je post nu level 9
Het begin wat je hebt is goed, alleen zul je nu blijven vallen. Dat moet je zien te veranderen zodat je een flinke lancering krijgt na een tijdje vallen
Mmmmmmmmkay. Laat even weten of die andere knakker kan of niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond naar Club Rascal in Club 8, mijn vaste indieavondNou ga ik er een artikel over schrijven voor 3voor12 en ik hoor net dat de fotograaf die mee zou gaan niet kan
Dus vroegen ze of ik misschien foto's kan maken. Jaja, met mijn brakke digitale camera in een donkere ruimte
![]()
Dus ik vroeg me af of jij misschien zin had
Alleen, ik heb ook een mailtje rondgestuurt naar alle fotografen en krijg net een mail dat iemand waarschijnlijk wel kan. Dus dan slaat mijn vraag nergens meer opMaar als je sowieso zin hebt om mee te gaan? Is erg leuk
Tofquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mmmmmmmmkay. Laat even weten of die andere knakker kan of niet.
Ik wil best fotos maken anders
Ik moet er even over nadenken of ik sowieso meega. Lijkt me wel gezellig maar er is nog een bandje hier in de buurt waar ik misschien heen zou gaan. Ik ken ze verder niet dus dat is nog niet echt zeker
het geeft bij mezelf ook een vertekend beeld denk ik, want ik ben kleiner dan m'n zus, vader, vriend, andere vrienden een vriendinquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als de mensen naast je kleiner zijn geeft dat natuurlijk een vertekenend beeld.
Ik kijk over mijn vader, moeder, broer én zus uit
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
TofHet is alleen wel vrijwillig moet ik er bijzeggen,
Credits zijn altijd handigquote:maar wel eeuwige faam op de website
Gaarnequote:En Rascal is tof
En ik ben er natuurlijk
Ik laat je nog even weten of ik iets van die gast hoor.
Ben jij familie van Langnek uit de Efteling dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:43 schreef Etcetera het volgende:
het geeft bij mezelf ook een vertekend beeld denk ik, want ik ben kleiner dan m'n zus, vader, vriend, andere vrienden een vriendindus ik vind mezelf gewoon niet zo groot
Dan ben jij gewoon een kleine manquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij familie van Langnek uit de Efteling dan?
Je bent bijna 10cm langer dan ik...![]()
Mijn foto staat overigens in mijn fotoboek...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij familie van Langnek uit de Efteling dan?
Je bent bijna 10cm langer dan ik...![]()
Mijn foto staat overigens in mijn fotoboek...
Die ligt nog steeds in het ziekenhuis... Ze zijn nu aan het onderzoeken of het door een verdikt hartvlies komt en als dat zo is dan moet hij geopereerd worden. Is dus even afwachten nu.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het geeft bij mezelf ook een vertekend beeld denk ik, want ik ben kleiner dan m'n zus, vader, vriend, andere vrienden een vriendindus ik vind mezelf gewoon niet zo groot
hoe is het met je vader trouwens?
Ik overweeg dan ook de aanschaf van het volgende hulpmiddel:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Dan ben jij gewoon een kleine man
Het gemiddelde is 1.81m
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik overweeg dan ook de aanschaf van het volgende hulpmiddel:
[ afbeelding ]
Ben ik dan ook een freeloaderquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
Stelletje freeloaders overal
[..]
Credits zijn altijd handig
[..]
Gaarne
Ik ga dan sowieso misschien wel mee maar dat laat ik dan ook nog wel weten
Ik doelde eigenlijk op 3voor12 als zijnde de freeloadersquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik dan ook een freeloaderMaar ik word nu ook al voor allerlei dingen gratish gevraagd
Maar voor de contacten is het wel goed
Ah ok, ik hoor het wel (en ik laat weten of die dude nog iets laat horen)
Dacht ik al maar je weet het nooitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op 3voor12 als zijnde de freeloaders
Lijkt me erg oncomfortabel zittenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er ook niet zo'n moeite mee. Ik ben het wel gewend en het is leuk om te doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht ik al maar je weet het nooitTja op zich zijn ze het wel maar je mag wel weer gratis naar toffe concerten toe enzo
Hoewel ik niet weet of ik daar bij Biffy Clyro nou zo blij mee moest zijn
Zitten zal niet zo'n probleem zijn denk ik. Vooral staan wordt lastigquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lijkt me erg oncomfortabel zitten
ik hoop dat het meevaltquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ligt nog steeds in het ziekenhuis... Ze zijn nu aan het onderzoeken of het door een verdikt hartvlies komt en als dat zo is dan moet hij geopereerd worden. Is dus even afwachten nu.
auauauauauauauauauauaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pin me er niet op vast...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
We weten in ieder geval wat jij voor je verjaardag wil
Ongetwijfeld. En mocht Wolkers bij Felderhof over de vloer hebben gekwijld dan komt dįt ook vanavondquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:28 schreef MadMaster het volgende:
Dat wordt weer 'Turks Fruit' vanavond dan...
Zijn alle Fokdames nou zo lang?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben de op 1 na grootstequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoe is het met je vader trouwens?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is wel eens een topic geweest met allemaal kinderfoto's van wat usersquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Drupkesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben wel verreweg de langste thuis trouwens, vooral moeders en zus zijn van die drupkes
De gelijkenis was treffendquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kan hier voluit 'nee' op antwoorden. M'n neefjes zijn allemaal minstens 7 ą 8 jaar jonger dan ik en m'n oma's zijn allebei wel ernstig ziek geweest, maar hebben daardoor ook al redelijk wat jaartjes geleden de pijp aan Maarten gegeven
Ik was gisteren in een kledingzaak waar de kortere spijkerbroeken boven de langere hingen... ik vond het maf, maar van de langere werden er meer verkocht dus kon je daar makkelijker bijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:39 schreef Mikkie het volgende:
Lange vrouwen zijn okay! Want: meestal ook lange benen
Oh, dus je achternaam is Janssen en je ik hoef alleen nog maar je pinpas te veroveren? Pincode weet ik toch alquote:
Ik zal maar niet zeggen wat ik las...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef B.ertha het volgende:Ik krijg vanavond bitterkoekjespudding
Bitterkoekjespudding........quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef B.ertha het volgende:Ik krijg vanavond bitterkoekjespudding
Ook omdat de stoelen niet dezelfde kant op kijken, de passagiers zitten gezellig met de rug naar elkaar toequote:
Momenteel wel, misschien. Maar meestal staat daar niet verrekte veel op hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben heel doorsnee. Maar stel je vooral niet teveel voor bij die pinpas. Ik denk dat je aan die van jezelf meer hebt
Pepersteak met pepersaus, zonde van je biefstukquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:53 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb twee heerlijke pepersteaks gehaald.
Daarbij een peperroomsausje en BBQ krieltjes, en mijn smulmaaltijd is compleet.
Begrijp ik nou niet wat hier staat of...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:01 schreef B.ertha het volgende:
Pepersteak met pepersaus, zonde van je biefstuk
Kijk, dat klinkt een stuk logischer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
B. heeft liever biefstuk zonder peper er op of pepersaus er bij
Nee, ze vindt het zonde om een pepersteak te overgieten met een pepersaus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt een stuk logischer.
Want om nou een pepersteak te kopen en de peper er vervolgens weer af te schrapen is je reinste werkverschaffing.
Alhoewel, pepers...![]()
En wat heb je kort geleden allemaal vast gehad?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben erg goed in dingen kwijt raken die ik heel kort daarvoor nog vast heb gehad
Kook en eet jij binnen 27 minuten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
'T was echt heerlijk. Al had ik wel nadorst
voor m'n gevoel gaat het al 3 weken zoquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot, aangezien het gezeik al een week duurt...
Kende ik al maar is inderdaadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In de categoriewil ik deze nomineren:
http://www.youtube.com/watch?v=0YCjjxQbFo4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=pTcZl42Qrloquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga wel mee, gezelligquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:30 schreef MaJo het volgende:
@nem, die fotograaf kan toch niet dus het ziet er naar uit dat ik dus niemand heb. Dus als je mee zou willen zou dat heel tof zijnHet zou kunnen dat er zich nog iemand meldt maar ik ben bang van niet...
Ik ga nu naar het ziekenhuis, tot later
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
B. heeft liever biefstuk zonder peper er op of pepersaus er bij
Ken ik al, maar geniaal!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze had zich iets te laat bedacht dat die knoflooksaus bij de shoarma niet zo handig was en zit nu in de stress uit te stellenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit te wachten op een vriendin van me, we zouden samen The Girl Next Door gaan kijken
Nou vraag ik me wel af of je die film eerder hebt gezien en zo ja, of je nu bewust voor deze film hebt gekozenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit te wachten op een vriendin van me, we zouden samen The Girl Next Door gaan kijken
dan klop ik bij deze even aan bij de poort, na een LANGE, LANGE, dag werkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
badderse dan.
Ik bewaak het fort wel weer
technische dienst computerwinkel... maar is vrijdag koopavond en ivm studie kan ik alleen op vrijdag & zaterdag werken, dus dan moeten de uurtjes gedraaid wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb vanavond echt helemaal nergens zin in. Drukke week gehad.
Het lijkt af en toe net werk
Whiteguy, wat doe je dat je tot net hebt moeten werken?
idd... maar ik ben blij als ik klaar ben met studeren en een echte baan kan zoekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het geld moet ergens vandaan komen(en niet van Plasterk schijnbaar)
tsk.. binnen een uur uit bad...quote:
[Vlaamse slijmer-mode]Awel schatteke, ge zijt toch altijd schoon?[/Vlaamse slijmer-mode]quote:
Ik ben niet zo groot, dus dat gaat snelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
tsk.. binnen een uur uit bad...
als ik nu de mogelijkheid had in bad te gaan liggen zou ik morgenochtend wakker worden waarschijnlijk
Ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan is uiteraard de vervolgvraag die je kunt stellen: Wat is schoon?
Dan zou je huid er zo uitzienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
tsk.. binnen een uur uit bad...
als ik nu de mogelijkheid had in bad te gaan liggen zou ik morgenochtend wakker worden waarschijnlijk
goed idee.... morgen weer vroeg er uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh boy, Fok! is in de vastloop mode vandaag, das nog erger dan er de hele tijd uitgesodemieterd worden. Het is wel weer mooi geweest, tot later![]()
:w
Alsjeblieftquote:
Juist. Jong en er helemaal niet klaar voor. Ze zijn bij elkaar gezet en blijkbaar heeft "paps" flink gelobbyed ofzo. Nu moet ik wel zeggen dat het geluid bij DWDD vaak enorm slecht is. Maar dit was meer dan enkel de geluidsinstallatiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ik heb ze niet gezien bij DWDD, maar ze waren dus niet goed?
Tja, het moet ook wel een enorme act zijn die ze opvoeren.... het zijn echt nog kinderen!
Had het even gevraagd. Has ik je kunnen vertellen. Woon er al een jaar of 15 en het bevalt primaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:30 schreef Nesle het volgende:
Vandaag naar Den Bosch gweest naar een vriendin
Ik wist niet dat DB nog best wel een leuke stad was
Jacques Strakquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:35 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Goedenavond allemaal,
ik heb net even alles nagelezen in de hoop een reactie te krijgen op mijn oproep.
Maar ik zie dat niemand hier heeft meegedaan aan de Mini Playback Show.
Erg jammer.
Jacques
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dag Jacques
Ik heb inderdaad niet meegedaan aan de Mini Playbackshow, misschien iemand anders wel
En waarom heb je dat niet gedaan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wilde wel altijd meedoen met een vriendinnetje samen
Als ik het koud heb maakt mijn vriend altijd een warme kruik voor me en dan kruipen we lekker onder wol.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:49 schreef MaJo het volgende:
Jacques is back
Ik ga alsnog in bad, net geen tijd voor gehadEn ik heb het zo koud
Alleen maar, ze woont in het centrumquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben je nog in het centrum geweest?
Ik heb niet eens iets over m'n bovenlijfquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het steenkoud al de hele avond.... en ik heb geen kruik en geen bad
Dat kan je aan m'n naam alleen niet zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:44 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Maar als ik zo naar je naam kijk ben je niet helemaal vreemd met het concept toch?
Jacques
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik klikte op je rijst-linkje Sheepwat verslavend zeg!!
En ook wel moeilijke woorden soms
Soms gebeurt het ook dat ik het fout heb omdat ik van het woord niet weet wat het is, en dan is het een synoniem voor een ander woord waarvan ik niet weet wat het isquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:07 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soms gebeurt het ook dat ik het fout heb omdat ik van het woord niet weet wat het is, en dan is het een synoniem voor een ander woord waarvan ik niet weet wat het is
Ik ken hetquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soms gebeurt het ook dat ik het fout heb omdat ik van het woord niet weet wat het is, en dan is het een synoniem voor een ander woord waarvan ik niet weet wat het is
Een lynx als huisdier?quote:
Dat gestylede is wel een beetje jammer idd. Dat joch van 12 had een hoed op tijdens het optreden bij DWDDquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. Jong en er helemaal niet klaar voor. Ze zijn bij elkaar gezet en blijkbaar heeft "paps" flink gelobbyed ofzo. Nu moet ik wel zeggen dat het geluid bij DWDD vaak enorm slecht is. Maar dit was meer dan enkel de geluidsinstallatie
Ze zijn compleet gestyled. Dan lijkt het nog wat ofzo. Beetje jammer.
Als ze nou een jaart of 4-5 gewacht hadden dan hadden ze misschien beter geweest.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:57 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5monB4fIzy8![]()
die is echt zo ontzettend geniaalquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:41 schreef MaJo het volgende:Mijn papa mag morgen naar huis
Goed nieuws natuurlijk, maar eigenlijk omdat ze weer niets kunnen vinden en hem daarom maar weer laten gaan...
Nu in bad
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:35 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Goedenavond allemaal,
ik heb net even alles nagelezen in de hoop een reactie te krijgen op mijn oproep.
Maar ik zie dat niemand hier heeft meegedaan aan de Mini Playback Show.
Erg jammer.
Jacques
doet niet hierquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:07 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:15 schreef alwaysthebest het volgende:
JK Rowling is een tour door Amerika aan het maken. Daar heeft ze het volgende verteld:
Did Dumbledore, who believed in the prevailing power of love, ever fall in love himself?
JKR: My truthful answer to you... I always thought of Dumbledore as gay. [ovation.] ... Dumbledore fell in love with Grindelwald, and that that added to his horror when Grindelwald showed himself to be what he was. To an extent, do we say it excused Dumbledore a little more because falling in love can blind us to an extend, but he met someone as brilliant as he was, and rather like Bellatrix he was very drawn to this brilliant person, and horribly, terribly let down by him. Yeah, that's how i always saw Dumbledore. In fact, recently I was in a script read through for the sixth film, and they had Dumbledore saying a line to Harry early in the script saying I knew a girl once, whose hair... [laughter]. I had to write a little note in the margin and slide it along to the scriptwriter, "Dumbledore's gay!" [laughter] "If I'd known it would make you so happy, I would have announced it years ago!"
Bron (met nog wat leuke antwoorden inclusief antwoord op de vraag wat Petunia gezegd zou hebben): The Leaky Cauldron
Hahaquote:
Timquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga schoenen aandoen en daarna wat doen, anders zit ik de hele dag thuis te wachten tot ik stuff krijg van andere mensen. Maar dat spul is er vanavond ook nog wel, dus ik ga lekker iets doen wat ik zelf wil
Uitslapen is echt het bestequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:13 schreef Etcetera het volgende:
ze heeft het echt zelf gezegd![]()
uitslapen is lekkerwas om 10u/half 11 wakker
da's uitslapen als je 6u wekker gewend bent
![]()
rond die tijd heb ik er al een halve dag opzittenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uitslapen is echt het besteVandaag om half 2 wakker
En dat is nog vroeg voor mij, ik slaap zo tot 3 uur/half 4
Maar in het ritme waarin ik nu zit is half 2 ook wel laat...
Is het niet een kruising?quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uitslapen is echt het besteVandaag om half 2 wakker
En dat is nog vroeg voor mij, ik slaap zo tot 3 uur/half 4
Maar in het ritme waarin ik nu zit is half 2 ook wel laat...
ja echt geniaalquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
Een gaye Dumbledore? Nog méér redenen voor de gestresste Bible Belt-mensen om paniekerig HP uit te kotsen
Dan ga ik ook wel om een uur of 6 slapen, anders red ik het ook nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]hoe doe je dat
ik kan dat niet eens
Ik probeer altijd om zo'n tijd wakker te worden maar val gewoon weer in slaapquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:34 schreef Etcetera het volgende:
zelfs als ik om 5u/half 6 in slaap val ben ik om half 2 weer wakker
Bij mij doet 'ie het primaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:43 schreef Etcetera het volgende:
hey Yuri
ik ben nog steeds nieuwsgierig naar dat rijstspelletje van sheepmaar de link doet het niet
Que?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:43 schreef Etcetera het volgende:
ik ben nog steeds nieuwsgierig naar dat rijstspelletje van sheepmaar de link doet het niet
Zin in vanavond?quote:
Jazekerquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:55 schreef Etcetera het volgende:
hmmm apart. ik krijg een 404
site zal er even uit hebben gelegen, nou doettie het wel namelijk
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:08 schreef Etcetera het volgende:
http://freerice.com/index.php is de laatste link van sheeps onderschrift
en ik zou zweren dat ik gepost had dat hij het nu wel doet, maar dat heb ik dus niet gedaananyway: hij doet het nu wel dus
ik denk dat de site eruit heeft gelegen
Jeequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker
Ik moet wel iets meer details hebben trouwens. Tijd, maar ook wįt precies. De partygangers? De DJ? Alles?
Dat is wel handig om te weten.
-edit- en het is wel handig om eventje daarvoor af te spreken
Ik bedoelde eigenlijk zoiets als, 5 minuten van tevoren voor de deurquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
JeeDetails qua foto's: inderdaad dj en de partygangers (niet ik uiteraard
)
Club Rascal heeft twee dj's James en Rebecca die allemaal indieplaatjes draaien. Dit keer komt er in het kader van Amsterdam Dance Event een gast dj en zal de avond ook meer in het teken staan van dance dan anders. Een soort alternatieve dance avond dusHet begint al om 10 uur maar dan is er nog niemand, vanaf half 1/1 uur begint het drukker te worden. Vandaar dat ik er om een uur of 12 wil zijn, net iets eerder
De avond duurt tot 5 uur geloof ik, maar ik weet niet of ik zo lang blijf.
Hoe doe je dat vannacht trouwens? Ik neem een nachttrein naar Utrecht, die rijdt daarna door naar Rotterdam. Je kunt ook wel bij mij crashen trouwens, wat jou het beste uitkomt
Ik ga zo al weg, ik ga eerst eten bij Lienelien. Maar als je eerder wil afspreken kan dat wel, alleen is het dan nog niet zo interessant denk ik
Je zit zeker met die nieuwe lay-out?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
Fok! is echt raar trouwens, ik kan nu niet eens meer snelreageren onderaan de pagina
Oh...ik dacht dat jullie iets cools in elkaar geklust haddenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind mezelf altijd zeer cool als ik een klusdag heb
Ah okquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk zoiets als, 5 minuten van tevoren voor de deur
Ik ga straks sowieso nog even nog wat drinken met iemand anders in Amsterdam.
Er gaat ieder uur een nachttrein van Amsterdam naar Rotterdam(sommige direct, sommigen via Den Haag) en vanuit Rotterdam gaan er enkele nachtbussen. En anders dan maak ik gebruik van je aanbod
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
Een hele oude maar blijft leuk:
[ afbeelding ]
Maar ook het origineel mag er wezenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
Een hele oude maar blijft leuk:
[ afbeelding ]
Maar deze ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar ook het origineel mag er wezen
[ afbeelding ]
quote:
Echt? Ik ben laatst nog gebeten door wat honden die ik dacht te zienquote:
aan wiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vijf kilo rijst gedoneerd.
Lees anders even wat terug.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, en toen? Is geld overmaken niet praktischer?
ik zo'n 2,5 kiloquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vijf kilo rijst gedoneerd.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, en toen? Is geld overmaken niet praktischer?
ik ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Freerice lijkt het weer niet te doen, ik krijg een melding van Apache
Niets nieuws gehoord, ik zou even kunnen bellen maar ja misschien heeft ze net een momentje rustquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:53 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand nog wat van soemp gehoord laatste paar dagen?
videotheekquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verdorie, ik had zin in ijs maar de supermarkt gaat over 5 minuten dicht, dat ga ik niet halen en ik heb geen zin om op te staan
bellen kan ik ook wel, maar ik denk idd dat ze even een weekendje uitrust.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niets nieuws gehoord, ik zou even kunnen bellen maar ja misschien heeft ze net een momentje rust
Ok, 1 makkelijke en 1 moeilijke keuzequote:
dan moet je niet zeurenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is wel een AH XL op fietsafstand en hetzelfde geldt voor een videotheek, maar zoveel zin heb ik ook weer niet
oh verschrikkelijk. daar wordt ik juist pissig vanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die mensen die vinden dat je altijd moet glimlachen als je niet op de rand van een zelfmoordpoging zit zeg! Zat vanmiddag rustig op een bankje met mijn neutrale gezichtsuitdrukking (die is niet overdreven vrolijk, weet ik zelf ook) vroeg er een of andere voorbijganger of ik wel een leuke dag had
Ik heb pas een hekel aan mensen die altijd lachen, die hebben ook iets te verbergenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die mensen die vinden dat je altijd moet glimlachen als je niet op de rand van een zelfmoordpoging zit zeg! Zat vanmiddag rustig op een bankje met mijn neutrale gezichtsuitdrukking (die is niet overdreven vrolijk, weet ik zelf ook) vroeg er een of andere voorbijganger of ik wel een leuke dag had
Maar daar ben ik goed in!quote:
ah dat verandert de zaakquote:
Ja precies, sodemieter op zegquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh verschrikkelijk. daar wordt ik juist pissig van
waar bemoeien mensen zich mee
welke vond je makkelijk?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, 1 makkelijke en 1 moeilijke keuze
Bowie streep ik meestal vrij makkelijk wegquote:
ik kan je de hand schuddenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bowie streep ik meestal vrij makkelijk weg![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Eens. Ik heb voor mezelf even teruggekeken. Aantal stemmen van mij in de eerste 5 ronden:
Child in Time 4
Shine on 5
Heroes 1
Like a Hurricane 5
Lijkt me duidelijk![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:22 schreef Etcetera het volgende:
zitten jullie ook Idols te kijken?
audities zijn leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |