Ideetje voor de volgende keerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die combinatie was niet voorbij gekomen
I knowquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef Soempie het volgende:
...
dan moet ik naar een andere psych. En dan gaan ze beslissen of ze me gaan opnemen of niet.............
dus
Je had 2 uur de tijd om naar de livera te rennenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb niet eens een fatsoenlijke pyjama.![]()
![]()
![]()
Kan ik me voorstellen, maar het komt wel goedquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet het niet. Ik ben bang.
En die luie mormels mogen wel eens uit hun nest komen inderdaad.![]()
En dan kom je terug met een huskypuppy die de neus van een andere pup af bijtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik post toch ook geen foto's van open wonden? Ik kijk zo door zn huid heen
Zo, zoentje erop:
[ afbeelding ]
Als ik iemand wil kussen zet ik ook altijd m'n tanden in haar gezichtquote:
Hehe klinkt tofquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:50 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een vet interessant boek gevonden
En het heet zo:
A Behavioral Decision Theory Approach For Measuring McClelland's Trichotomy of Needs.
Ik moet het eigenlijk scannen, maar ik ben het halve boek aan het lezen
Dan vertelt de auteur als inleiding op een hoofdstuk allemaal wilde verhalen over Mexicanen enzo
Maar goed, beter interessant schoolwerk dan saai schoolwerk, zullen we maar zeggen
That's the way we like itquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik iemand wil kussen zet ik ook altijd m'n tanden in haar gezicht
machiavalli ben ik ook al iets van tegengekomen, ook wel interessant. Dit boek wat ik nu heb, gebruik ik dan wel voor BW, maar het komt uit de bieb van Psychologiequote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe klinkt tof
Het is zeker fijn als de stof je ook echt interesseertZit nu ook allemaal interessante dingen te lezen over het ontstaan van democratieėn, staats/natievorming in europa en de verdeling van macht. Alleen heb ik nu een beetje last van een overkill, het lijkt wel alsof mijn hoofd een soort emmer is die tot de rand vol zit met informatie en er kan niets meer bij
Daarom ga ik nu heel even rondsurfen en daarna weer verder
Ik krijg door mijn studie trouwens ook zin om boeken te gaan lezen van Machiavelli, Dante en Hobbes maar met al dit leeswerk weet ik niet waar ik de tijd vandaan moet halen
Oehquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan hier niet weg want dan wordt mijn plekje meteen ingenomenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
machiavalli ben ik ook al iets van tegengekomen, ook wel interessant. Dit boek wat ik nu heb, gebruik ik dan wel voor BW, maar het komt uit de bieb van Psychologie
Je moet niet gaan surfen trouwens, ga lekker wandelen ofzo! al was het maar 10 minuutjes
La Divina Comediaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:56 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg door mijn studie trouwens ook zin om boeken te gaan lezen van Machiavelli, Dante en Hobbes maar met al dit leeswerk weet ik niet waar ik de tijd vandaan moet halen
Dan kies ik toch eerder voor de nekquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tiepieschhhh gevalletje Tu Quoquequote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan hier niet weg want dan wordt mijn plekje meteen ingenomenMaar ben nu weer bezig met lezen
Suf trouwens, onze docent drong er vanmorgen op aan dat we geen spelfouten moeten maken. Zie ik in zijn boek dingen staan als 'dreigte' en 'ignoreerde'Nou is hij wel duits maar dan moet ie niet tegen ons gaan miepen dat we op spelling moeten letten
![]()
Ik bedoel eigenlijk Monarchiaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
La Divina Comedia
Zware kost. Ik heb hier de Engelse en de Nederlandse versie liggen. Maar het blijft lastig lezen
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent toch niet wezen stage-diven bij Tokyo Hotel, hoop ik?
Die fragiele schoudertjes van het aanwezige publiek kunnen dat natuurlijk niet aan...
Jaja dat hebben we al gehadquote:
Dat Wanadoo-modem is toch gewoon een router? Kun je niet gewoon even de instellingen bij Pitt afkijken en handmatig instellen? Daar heeft een echte nerd toch geen CD voor nodig?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:42 schreef Etcetera het volgende:
ik ben mee geweest met filmpje maken voor DvhN bij de 'Senior Roadshow' hier. was erg grappig, dus wordt vast een tof filmpje
en ik ben bezig met inet aansluiten op m'n kamer maar het wil nietnetwerkkaart doet het (tenminste... bij Pitt deed hij het nog wel) en als ik de wanadoo (
) cd erinstop dan zegt hij uitiendelijk dat de installatie niet lukt wegens fout 2
en nu zit ik in de modemconfig te snuffelen (beneden
) en ik kan het niet vinden
blegh wanadoo
Houden zoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Froukje is een grappig mens
Maar wel een beetje gehyped.
Wilma Nanninga ken ik dan weer niet
mjah mijn idee was: inpluggen en hij doet het. want we hebben wel vaker een laptop hier gehad, en dat wilde prima, maar dat kan ik nu dus shaken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat Wanadoo-modem is toch gewoon een router? Kun je niet gewoon even de instellingen bij Pitt afkijken en handmatig instellen? Daar heeft een echte nerd toch geen CD voor nodig?
Staat 'ie enabled?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah mijn idee was: inpluggen en hij doet het. want we hebben wel vaker een laptop hier gehad, en dat wilde prima, maar dat kan ik nu dus shaken.
en pitt is hier nietheeft geen orange
en hij moet maar ff naar de instellingen kijken
duhquote:
device disconnectedquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
En heb je uberhaupt wel een IP-adres?
Even naar je Network Devices en je connectie enablen ofwel refreshen/repairenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
duh
[..]
device disconnected
maar pitt kijkt straks wel even
* B. haakt afquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even naar je Network Devices en je connectie enablen ofwel refreshen/repairen
Dan zou 'ie het moeten doen
En natuurlijk kijken of je niet een crosslink kabeltje te pakken hebt
Pannenkoeken...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben positief ingesteld
Dadelijk pannenkoeken eten (over van gisteren), hoef ik mooi niet te koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |