idd... maar ik ben blij als ik klaar ben met studeren en een echte baan kan zoekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het geld moet ergens vandaan komen(en niet van Plasterk schijnbaar)
tsk.. binnen een uur uit bad...quote:
[Vlaamse slijmer-mode]Awel schatteke, ge zijt toch altijd schoon?[/Vlaamse slijmer-mode]quote:
Ik ben niet zo groot, dus dat gaat snelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
tsk.. binnen een uur uit bad...
als ik nu de mogelijkheid had in bad te gaan liggen zou ik morgenochtend wakker worden waarschijnlijk
Ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan is uiteraard de vervolgvraag die je kunt stellen: Wat is schoon?
Dan zou je huid er zo uitzienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
tsk.. binnen een uur uit bad...
als ik nu de mogelijkheid had in bad te gaan liggen zou ik morgenochtend wakker worden waarschijnlijk
goed idee.... morgen weer vroeg er uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh boy, Fok! is in de vastloop mode vandaag, das nog erger dan er de hele tijd uitgesodemieterd worden. Het is wel weer mooi geweest, tot later![]()
:w
Alsjeblieftquote:
Juist. Jong en er helemaal niet klaar voor. Ze zijn bij elkaar gezet en blijkbaar heeft "paps" flink gelobbyed ofzo. Nu moet ik wel zeggen dat het geluid bij DWDD vaak enorm slecht is. Maar dit was meer dan enkel de geluidsinstallatiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ik heb ze niet gezien bij DWDD, maar ze waren dus niet goed?
Tja, het moet ook wel een enorme act zijn die ze opvoeren.... het zijn echt nog kinderen!
Had het even gevraagd. Has ik je kunnen vertellen. Woon er al een jaar of 15 en het bevalt primaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:30 schreef Nesle het volgende:
Vandaag naar Den Bosch gweest naar een vriendin
Ik wist niet dat DB nog best wel een leuke stad was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |