Het viel wat dat betreft wel mee dit keerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga 'm nog een keer online kijken want ik viel halverwege binnen en het ging over bier
Nou ja, deels
Even kijken hoeveel ze zelf aan stemmingmakerij doen. Dat doen ze ook nog wel eens. Net als Kassa.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Zit ik een film te kijken...denk ik: "Goh, die is al een tijdje bezig. Best wel moe."
Kijk ik op m'n horloge, is het 23:20. "Valt mee" dacht ik nog
Is de film net afgelopen..is het nog steeds 23:20
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 06:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb echt een gave om altijd later thuis te komen dan vooraf m'n bedoeling was..
.
Combinatie van drank op hebben, en met iemand in bed liggen die ook drank op had en daarvoor een dubbele espresso had gehad en dus niet kon slapenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:32 schreef Etcetera het volgende:
waarom heb jij weinig slaap gehad dan?
Ik heb het van de week toevallig gezien (quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn oppaskindje citeert: 'Avatar is een soort legendarisch groepje mensen (in de tekenfilms gaat het over een kind); en elke keer als er een van hen doodgaat dan gaat de geest naar een andere; dus je hebt altijd een Avatar. En ze zijn allemaal van element, maar de vuurnatie is een oorlog begonnen; hij heeft heel lang in een ijsbol gezeten is nu dus een beetje boos en het is heel leuk om naar te kijken. Dat was het wel zo'n beetje'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |