quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:23 schreef MaJo het volgende:Ben ik ook weer. Kwam mijn zus tegen op het station dus ben daar een hapje mee gaan eten. En nu weer verder met leren, wel fijn dat ik even wat afleiding heb gehad.
Goed om iets te horen van soempie, moet steeds aan haar denken. Goed nieuws dat ze niet opgenomen wordt maar ik hoop wel dat ze geholpen wordt want zo kan het natuurlijk ook niet.
En etcie, waarom noem je je vriendje eigenlijk Pitt? Ik vraag het me al maanden af maar nooit echt durven vragen![]()
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik heb het ooit gevraagd, maar toen werd alleen gezegd dat het niks met Brad van doen had
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar wat is het dan? Etcie?
ik zou zweren dat ik het al eens uitgelegd hadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:58 schreef MaJo het volgende:
Ah zie dat etcie al 2 uur niet meer gepost heeft
Maar genoeg geinternet voor nu, ik ga weer studeren.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
Net Soempie aan de telefoon gehad. Ze wordt niet opgenomen en is thuis
Ze heeft lang gepraat en het gaat iets beter op het moment. Als ze meer kwijt wil dan komt dat vanzelf hier te staan
Ze gaat vanavond lekker vroeg naar bed want het was een lange dag.
Maar hoe komt hij dan bij de nickname Pitt?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ik zou zweren dat ik het al eens uitgelegd hadmaar goed, nog een keertje dan
ik noem Pitt Pitt omdat dat in de 'lanwereld' dus de computerfeestjeswereld, Campzone enzo zijn nickname is. Die gebruikt hij met games en alles. En omdat dat sneller typt dan z'n echte naam, en ik toch nog een beetje op m'n privacy gericht ben, noem ik hem hier Pitt
mijn nickname is trouwens Trouble
Hoeraquote:oh en![]()
![]()
ik zit boven op m'n kamer te internetten
![]()
![]()
de oplossing: kabel weer afknippen, herknippen en zorgen dat het nu wel goed gaat
Ik ookquote:ik ben echt heel blij dat Soempie goed wordt opgevangen![]()
![]()
Alsjeblieftquote:en Tim: bedankt voor de Senseo Choc Review
pitt komt origineel van pittbierquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar hoe komt hij dan bij de nickname Pitt?
[..]
Het kon erger, hij had zich ook Hollandia kunnen noemenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
pitt komt origineel van pittbier![]()
De echte diehards flikkeren dan ook gewoon een reep chocola in een pannetje melkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat klinkt erg omslachtig. Je zou haast denken dat chocomel opwarmen in een pannetje sneller gaat
Als je een liter warm wilt hebben: zeker, en dat is een flink stuk goedkoper ook. Voor een klein beetje weet ik het niet zekerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat klinkt erg omslachtig. Je zou haast denken dat chocomel opwarmen in een pannetje sneller gaat
Viel spaß!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:06 schreef iamredleader het volgende:ik ga afsluiten, morgenochtend heel vroeg opstaan om de huurauto op te halen. Dan door naar werk, halve dag werken, terwijl de hele afdeling in de steigers staat (alle bureau's worden anders neergezet + andere indeling waar iedereen zit etc.etc.etc.). En dan komt m'n lieverdje me ophalen rond 12:15 en gaan we naar Berlijn
Dus tot maandag of zo
maar da's geen goeie gamenicknamequote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kon erger, hij had zich ook Hollandia kunnen noemen
been there done that no succesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=en&rlz=&q=logitech+keyboard+drivers
Het is geen geweldig bier inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar volgens mij de algemene deler van is dat het spul niet te zuipen is
ach, jij vind de ene ranja soort toch ook lekkerder van de andere?quote:
met dit verschil dat ik de goedkoopste ranja echt het lekkerste vindquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ach, jij vind de ene ranja soort toch ook lekkerder van de andere?
Die aflevering heb ik net ook gekeken, vond het wel vermakelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
"Hallo..ik heb een vraag over jullie abdijham"
-"Ja? Wat wilt u weten?"
"Uit welke abdij komt het?"
-"Oh, dat weet ik niet. Maar de ham komt van de dij he?"
"Oh..en wat betekent dat Ab dan?"
-"Tja...dat zal wel de naam zijn van diegene die het gemaakt heeft"
Keuringsdienst van Waarde.
Ik ga 'm nog een keer online kijken want ik viel halverwege binnen en het ging over bierquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik net ook gekeken, vond het wel vermakelijk
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heej nu gaat iedereen weg terwijl ik weer benHoi iedereen die er nog wel is!
Hoe kan ik het zo maken dat het niet bitter is? Want pure cacaopoeder is niet lekker.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
Er is echt niets dat een authentieke kop warme chocolademelk overtreft. En dan heb ik het over een kop gemaakt met cacao
Suikerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe kan ik het zo maken dat het niet bitter is? Want pure cacaopoeder is niet lekker.![]()
...Van achter bij d'r schouders,quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe kan ik het zo maken dat het niet bitter is? Want pure cacaopoeder is niet lekker.![]()
Het viel wat dat betreft wel mee dit keerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga 'm nog een keer online kijken want ik viel halverwege binnen en het ging over bier
Nou ja, deels
Even kijken hoeveel ze zelf aan stemmingmakerij doen. Dat doen ze ook nog wel eens. Net als Kassa.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Zit ik een film te kijken...denk ik: "Goh, die is al een tijdje bezig. Best wel moe."
Kijk ik op m'n horloge, is het 23:20. "Valt mee" dacht ik nog
Is de film net afgelopen..is het nog steeds 23:20
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 06:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb echt een gave om altijd later thuis te komen dan vooraf m'n bedoeling was..
.
Combinatie van drank op hebben, en met iemand in bed liggen die ook drank op had en daarvoor een dubbele espresso had gehad en dus niet kon slapenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:32 schreef Etcetera het volgende:
waarom heb jij weinig slaap gehad dan?
Ik heb het van de week toevallig gezien (quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn oppaskindje citeert: 'Avatar is een soort legendarisch groepje mensen (in de tekenfilms gaat het over een kind); en elke keer als er een van hen doodgaat dan gaat de geest naar een andere; dus je hebt altijd een Avatar. En ze zijn allemaal van element, maar de vuurnatie is een oorlog begonnen; hij heeft heel lang in een ijsbol gezeten is nu dus een beetje boos en het is heel leuk om naar te kijken. Dat was het wel zo'n beetje'
Ik heb vast de eerste foto voor in je aan te maken fobo beschikbaar gesteld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |