Het is geen geweldig bier inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar volgens mij de algemene deler van is dat het spul niet te zuipen is
ach, jij vind de ene ranja soort toch ook lekkerder van de andere?quote:
met dit verschil dat ik de goedkoopste ranja echt het lekkerste vindquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ach, jij vind de ene ranja soort toch ook lekkerder van de andere?
Die aflevering heb ik net ook gekeken, vond het wel vermakelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
"Hallo..ik heb een vraag over jullie abdijham"
-"Ja? Wat wilt u weten?"
"Uit welke abdij komt het?"
-"Oh, dat weet ik niet. Maar de ham komt van de dij he?"
"Oh..en wat betekent dat Ab dan?"
-"Tja...dat zal wel de naam zijn van diegene die het gemaakt heeft"
Keuringsdienst van Waarde.
Ik ga 'm nog een keer online kijken want ik viel halverwege binnen en het ging over bierquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik net ook gekeken, vond het wel vermakelijk
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heej nu gaat iedereen weg terwijl ik weer benHoi iedereen die er nog wel is!
Hoe kan ik het zo maken dat het niet bitter is? Want pure cacaopoeder is niet lekker.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
Er is echt niets dat een authentieke kop warme chocolademelk overtreft. En dan heb ik het over een kop gemaakt met cacao
Suikerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe kan ik het zo maken dat het niet bitter is? Want pure cacaopoeder is niet lekker.![]()
...Van achter bij d'r schouders,quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe kan ik het zo maken dat het niet bitter is? Want pure cacaopoeder is niet lekker.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |