Je zit zeker met die nieuwe lay-out?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
Fok! is echt raar trouwens, ik kan nu niet eens meer snelreageren onderaan de pagina
Oh...ik dacht dat jullie iets cools in elkaar geklust haddenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind mezelf altijd zeer cool als ik een klusdag heb
Ah okquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk zoiets als, 5 minuten van tevoren voor de deur
Ik ga straks sowieso nog even nog wat drinken met iemand anders in Amsterdam.
Er gaat ieder uur een nachttrein van Amsterdam naar Rotterdam(sommige direct, sommigen via Den Haag) en vanuit Rotterdam gaan er enkele nachtbussen. En anders dan maak ik gebruik van je aanbod
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
Een hele oude maar blijft leuk:
[ afbeelding ]
Maar ook het origineel mag er wezenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
Een hele oude maar blijft leuk:
[ afbeelding ]
Maar deze ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar ook het origineel mag er wezen
[ afbeelding ]
quote:
Echt? Ik ben laatst nog gebeten door wat honden die ik dacht te zienquote:
aan wiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vijf kilo rijst gedoneerd.
Lees anders even wat terug.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, en toen? Is geld overmaken niet praktischer?
ik zo'n 2,5 kiloquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vijf kilo rijst gedoneerd.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, en toen? Is geld overmaken niet praktischer?
ik ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Freerice lijkt het weer niet te doen, ik krijg een melding van Apache
Niets nieuws gehoord, ik zou even kunnen bellen maar ja misschien heeft ze net een momentje rustquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:53 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand nog wat van soemp gehoord laatste paar dagen?
videotheekquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verdorie, ik had zin in ijs maar de supermarkt gaat over 5 minuten dicht, dat ga ik niet halen en ik heb geen zin om op te staan
bellen kan ik ook wel, maar ik denk idd dat ze even een weekendje uitrust.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niets nieuws gehoord, ik zou even kunnen bellen maar ja misschien heeft ze net een momentje rust
Ok, 1 makkelijke en 1 moeilijke keuzequote:
dan moet je niet zeurenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is wel een AH XL op fietsafstand en hetzelfde geldt voor een videotheek, maar zoveel zin heb ik ook weer niet
oh verschrikkelijk. daar wordt ik juist pissig vanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die mensen die vinden dat je altijd moet glimlachen als je niet op de rand van een zelfmoordpoging zit zeg! Zat vanmiddag rustig op een bankje met mijn neutrale gezichtsuitdrukking (die is niet overdreven vrolijk, weet ik zelf ook) vroeg er een of andere voorbijganger of ik wel een leuke dag had
Ik heb pas een hekel aan mensen die altijd lachen, die hebben ook iets te verbergenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die mensen die vinden dat je altijd moet glimlachen als je niet op de rand van een zelfmoordpoging zit zeg! Zat vanmiddag rustig op een bankje met mijn neutrale gezichtsuitdrukking (die is niet overdreven vrolijk, weet ik zelf ook) vroeg er een of andere voorbijganger of ik wel een leuke dag had
Maar daar ben ik goed in!quote:
ah dat verandert de zaakquote:
Ja precies, sodemieter op zegquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh verschrikkelijk. daar wordt ik juist pissig van
waar bemoeien mensen zich mee
welke vond je makkelijk?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, 1 makkelijke en 1 moeilijke keuze
Bowie streep ik meestal vrij makkelijk wegquote:
ik kan je de hand schuddenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bowie streep ik meestal vrij makkelijk weg![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Eens. Ik heb voor mezelf even teruggekeken. Aantal stemmen van mij in de eerste 5 ronden:
Child in Time 4
Shine on 5
Heroes 1
Like a Hurricane 5
Lijkt me duidelijk![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:22 schreef Etcetera het volgende:
zitten jullie ook Idols te kijken?
audities zijn leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |