Een lynx als huisdier?quote:
Dat gestylede is wel een beetje jammer idd. Dat joch van 12 had een hoed op tijdens het optreden bij DWDDquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. Jong en er helemaal niet klaar voor. Ze zijn bij elkaar gezet en blijkbaar heeft "paps" flink gelobbyed ofzo. Nu moet ik wel zeggen dat het geluid bij DWDD vaak enorm slecht is. Maar dit was meer dan enkel de geluidsinstallatie
Ze zijn compleet gestyled. Dan lijkt het nog wat ofzo. Beetje jammer.
Als ze nou een jaart of 4-5 gewacht hadden dan hadden ze misschien beter geweest.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:57 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5monB4fIzy8![]()
die is echt zo ontzettend geniaalquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In de categoriewil ik deze nomineren:
http://www.youtube.com/watch?v=0YCjjxQbFo4&NR=1
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:41 schreef MaJo het volgende:Mijn papa mag morgen naar huis
Goed nieuws natuurlijk, maar eigenlijk omdat ze weer niets kunnen vinden en hem daarom maar weer laten gaan...
Nu in bad
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:35 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Goedenavond allemaal,
ik heb net even alles nagelezen in de hoop een reactie te krijgen op mijn oproep.
Maar ik zie dat niemand hier heeft meegedaan aan de Mini Playback Show.
Erg jammer.
Jacques
doet niet hierquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik klikte op je rijst-linkje Sheepwat verslavend zeg!!
En ook wel moeilijke woorden soms
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:15 schreef alwaysthebest het volgende:
JK Rowling is een tour door Amerika aan het maken. Daar heeft ze het volgende verteld:
Did Dumbledore, who believed in the prevailing power of love, ever fall in love himself?
JKR: My truthful answer to you... I always thought of Dumbledore as gay. [ovation.] ... Dumbledore fell in love with Grindelwald, and that that added to his horror when Grindelwald showed himself to be what he was. To an extent, do we say it excused Dumbledore a little more because falling in love can blind us to an extend, but he met someone as brilliant as he was, and rather like Bellatrix he was very drawn to this brilliant person, and horribly, terribly let down by him. Yeah, that's how i always saw Dumbledore. In fact, recently I was in a script read through for the sixth film, and they had Dumbledore saying a line to Harry early in the script saying I knew a girl once, whose hair... [laughter]. I had to write a little note in the margin and slide it along to the scriptwriter, "Dumbledore's gay!" [laughter] "If I'd known it would make you so happy, I would have announced it years ago!"
Bron (met nog wat leuke antwoorden inclusief antwoord op de vraag wat Petunia gezegd zou hebben): The Leaky Cauldron
Hahaquote:
Timquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga schoenen aandoen en daarna wat doen, anders zit ik de hele dag thuis te wachten tot ik stuff krijg van andere mensen. Maar dat spul is er vanavond ook nog wel, dus ik ga lekker iets doen wat ik zelf wil
Uitslapen is echt het bestequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:13 schreef Etcetera het volgende:
ze heeft het echt zelf gezegd![]()
uitslapen is lekkerwas om 10u/half 11 wakker
da's uitslapen als je 6u wekker gewend bent
![]()
rond die tijd heb ik er al een halve dag opzittenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uitslapen is echt het besteVandaag om half 2 wakker
En dat is nog vroeg voor mij, ik slaap zo tot 3 uur/half 4
Maar in het ritme waarin ik nu zit is half 2 ook wel laat...
Is het niet een kruising?quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uitslapen is echt het besteVandaag om half 2 wakker
En dat is nog vroeg voor mij, ik slaap zo tot 3 uur/half 4
Maar in het ritme waarin ik nu zit is half 2 ook wel laat...
ja echt geniaalquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
Een gaye Dumbledore? Nog méér redenen voor de gestresste Bible Belt-mensen om paniekerig HP uit te kotsen
Dan ga ik ook wel om een uur of 6 slapen, anders red ik het ook nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]hoe doe je dat
ik kan dat niet eens
Ik probeer altijd om zo'n tijd wakker te worden maar val gewoon weer in slaapquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:34 schreef Etcetera het volgende:
zelfs als ik om 5u/half 6 in slaap val ben ik om half 2 weer wakker
Bij mij doet 'ie het primaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:43 schreef Etcetera het volgende:
hey Yuri
ik ben nog steeds nieuwsgierig naar dat rijstspelletje van sheepmaar de link doet het niet
Que?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:43 schreef Etcetera het volgende:
ik ben nog steeds nieuwsgierig naar dat rijstspelletje van sheepmaar de link doet het niet
Zin in vanavond?quote:
Jazekerquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:55 schreef Etcetera het volgende:
hmmm apart. ik krijg een 404
site zal er even uit hebben gelegen, nou doettie het wel namelijk
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:08 schreef Etcetera het volgende:
http://freerice.com/index.php is de laatste link van sheeps onderschrift
en ik zou zweren dat ik gepost had dat hij het nu wel doet, maar dat heb ik dus niet gedaananyway: hij doet het nu wel dus
ik denk dat de site eruit heeft gelegen
Jeequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker
Ik moet wel iets meer details hebben trouwens. Tijd, maar ook wįt precies. De partygangers? De DJ? Alles?
Dat is wel handig om te weten.
-edit- en het is wel handig om eventje daarvoor af te spreken
Ik bedoelde eigenlijk zoiets als, 5 minuten van tevoren voor de deurquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
JeeDetails qua foto's: inderdaad dj en de partygangers (niet ik uiteraard
)
Club Rascal heeft twee dj's James en Rebecca die allemaal indieplaatjes draaien. Dit keer komt er in het kader van Amsterdam Dance Event een gast dj en zal de avond ook meer in het teken staan van dance dan anders. Een soort alternatieve dance avond dusHet begint al om 10 uur maar dan is er nog niemand, vanaf half 1/1 uur begint het drukker te worden. Vandaar dat ik er om een uur of 12 wil zijn, net iets eerder
De avond duurt tot 5 uur geloof ik, maar ik weet niet of ik zo lang blijf.
Hoe doe je dat vannacht trouwens? Ik neem een nachttrein naar Utrecht, die rijdt daarna door naar Rotterdam. Je kunt ook wel bij mij crashen trouwens, wat jou het beste uitkomt
Ik ga zo al weg, ik ga eerst eten bij Lienelien. Maar als je eerder wil afspreken kan dat wel, alleen is het dan nog niet zo interessant denk ik
Je zit zeker met die nieuwe lay-out?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
Fok! is echt raar trouwens, ik kan nu niet eens meer snelreageren onderaan de pagina
Oh...ik dacht dat jullie iets cools in elkaar geklust haddenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind mezelf altijd zeer cool als ik een klusdag heb
Ah okquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk zoiets als, 5 minuten van tevoren voor de deur
Ik ga straks sowieso nog even nog wat drinken met iemand anders in Amsterdam.
Er gaat ieder uur een nachttrein van Amsterdam naar Rotterdam(sommige direct, sommigen via Den Haag) en vanuit Rotterdam gaan er enkele nachtbussen. En anders dan maak ik gebruik van je aanbod
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
Een hele oude maar blijft leuk:
[ afbeelding ]
Maar ook het origineel mag er wezenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
Een hele oude maar blijft leuk:
[ afbeelding ]
Maar deze ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar ook het origineel mag er wezen
[ afbeelding ]
quote:
Echt? Ik ben laatst nog gebeten door wat honden die ik dacht te zienquote:
aan wiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vijf kilo rijst gedoneerd.
Lees anders even wat terug.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, en toen? Is geld overmaken niet praktischer?
ik zo'n 2,5 kiloquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vijf kilo rijst gedoneerd.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, en toen? Is geld overmaken niet praktischer?
ik ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Freerice lijkt het weer niet te doen, ik krijg een melding van Apache
Niets nieuws gehoord, ik zou even kunnen bellen maar ja misschien heeft ze net een momentje rustquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:53 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand nog wat van soemp gehoord laatste paar dagen?
videotheekquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verdorie, ik had zin in ijs maar de supermarkt gaat over 5 minuten dicht, dat ga ik niet halen en ik heb geen zin om op te staan
bellen kan ik ook wel, maar ik denk idd dat ze even een weekendje uitrust.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niets nieuws gehoord, ik zou even kunnen bellen maar ja misschien heeft ze net een momentje rust
Ok, 1 makkelijke en 1 moeilijke keuzequote:
dan moet je niet zeurenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is wel een AH XL op fietsafstand en hetzelfde geldt voor een videotheek, maar zoveel zin heb ik ook weer niet
oh verschrikkelijk. daar wordt ik juist pissig vanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die mensen die vinden dat je altijd moet glimlachen als je niet op de rand van een zelfmoordpoging zit zeg! Zat vanmiddag rustig op een bankje met mijn neutrale gezichtsuitdrukking (die is niet overdreven vrolijk, weet ik zelf ook) vroeg er een of andere voorbijganger of ik wel een leuke dag had
Ik heb pas een hekel aan mensen die altijd lachen, die hebben ook iets te verbergenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die mensen die vinden dat je altijd moet glimlachen als je niet op de rand van een zelfmoordpoging zit zeg! Zat vanmiddag rustig op een bankje met mijn neutrale gezichtsuitdrukking (die is niet overdreven vrolijk, weet ik zelf ook) vroeg er een of andere voorbijganger of ik wel een leuke dag had
Maar daar ben ik goed in!quote:
ah dat verandert de zaakquote:
Ja precies, sodemieter op zegquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh verschrikkelijk. daar wordt ik juist pissig van
waar bemoeien mensen zich mee
welke vond je makkelijk?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, 1 makkelijke en 1 moeilijke keuze
Bowie streep ik meestal vrij makkelijk wegquote:
ik kan je de hand schuddenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bowie streep ik meestal vrij makkelijk weg![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Eens. Ik heb voor mezelf even teruggekeken. Aantal stemmen van mij in de eerste 5 ronden:
Child in Time 4
Shine on 5
Heroes 1
Like a Hurricane 5
Lijkt me duidelijk![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:22 schreef Etcetera het volgende:
zitten jullie ook Idols te kijken?
audities zijn leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |