quote:
anijs.quote:
Ik wist het nou niet zeker meerquote:
Dinsdagochtend vrij is beter dan maandagochtendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n rooster voor de volgende periode. Liet het vanavond aan een vriend zien met deze gezichtsuitdrukking erbij:![]()
En hij: mwah, niet zo zeuren, dinsdagochtend ben je vrij.![]()
Oh kijk...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:35 schreef Soempie het volgende:
20.00 uur bedoel ik.! Maargoed, wel tussen 16.00 uur en 18.00 uur vrij.
![]()
Die kriebels in je buik zijn altijd tof bij een koprol.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:25 schreef wyccie het volgende:
Ik had ook een headrush toen ik een koprol op mijn bed deed.![]()
Ja, probeer maar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:55 schreef Nembrionic het volgende:
Kriebels in je buik bij een koprol?![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..mocht je ooit willen testen hoe kietelig ik ben: doe het niet
Ik heb de reflexen van een cheetah op speed met het richtingsgevoel van een blinde spruit.. Je zou zo maar eens met een blauw oog of een half gekneusde rib thuis kunnen komen
Dat klopt. Maar dat is voor je eigen bestwil. Dat geldt voor iedereen die dit leest en ooit denkt een poging te moeten wagen. Mijn ellebogen zijn onverbiddelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Jaja, dat zeg je om te voorkomen dat je gekieteld wordt.![]()
![]()
Ook Breed van Nirvana. Ik zat echt:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:16 schreef Nembrionic het volgende:
The Joker and the Thief
Blijft zo ontzettend vet dat nummer
Herrie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:20 schreef Soempie het volgende:
Heb Breed nu aanstaan. Wat een herrie.![]()
![]()
Doet het altijd ENORM goed op Lowlandsquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doet het altijd ENORM goed op Lowlands
Evenals Bro Hymn
Ik ga zo een poging wagen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
En ben je nu al moe genoeg? Of ga je gewoon door totdat je op je keyboard in slaap valt?
Mwah ik heb het af maar ben er niet echt tevreden over. Maar mijn moeder vond het wel goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:46 schreef Soempie het volgende:
Hee MaJo.![]()
Is het gelukt met je opdracht?
Is toch cute.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
Spinnen hield je toch ook niet van??
[ afbeelding ]
Nou dit is niet grappig, ik ben dus ECHT heel bang voor muizen. Bij het zien van dit plaatje slaat mijn hart serieus een keer over en grijpt het me op de keel. Liever dus niet meer dit soort grapjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
Spinnen hield je toch ook niet van??
Rare griet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:49 schreef MaJo het volgende:
En nee spinnen ben ik totaal niet bang voor, die pak ik zo op![]()
Nee ik vind ze totaal niet cute maar echt mega-eng, ik weet ook niet waaromquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is toch cute.![]()
Alleen ze zijn zo snel, daar schrik je wel even van.![]()
En heb je al muizenvallen en/of gif neergezet dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik vind ze totaal niet cute maar echt mega-eng, ik weet ook niet waaromVooral nadat ik er laatst één in mijn slaapkamer heb gehad. Sindsdien slaap ik thuis niet meer écht goed, bij elk geluidje schrik ik
En soms is het erger dan anders, afgelopen nacht in totaal iets van 4 uur geslapen omdat ik zo bang was, dat ik niet meer in slaap kan komen
Daarom is het een verademing om bij mijn ouders te slapen, daar slaap ik als een blok
![]()
Spinnen zitten gewoon een beetje te chillen op de muur, die kruipen niet omhoog via je broekspak, gaan niet lekker bij je onder de deken liggen enzoquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Spinnen zitten gewoon een beetje te chillen op de muur
Niet? Gekke spinnen hebben jullie daarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Spinnen zitten gewoon een beetje te chillen op de muur,[b] die kruipen niet omhoog via je broekspak, gaan niet lekker bij je onder de deken liggen enzo [/b]Dus nee daar ben ik totaal niet bang voor
Mogen we hier uit afleiden dat jij wel bang bent voor spinnen?quote:
Dat mag niet van mijn mieterige huisgenootjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En heb je al muizenvallen en/of gif neergezet dan?
Je hebt van die graankorrels met gif. Die eten ze en dan worden ze suf en vallen ze in slaap. Uiteindelijk gaan ze vanzelf dood want ze blijven het wel eten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn mieterige huisgenootjesMaar ik heb er nu schoon genoeg van, ik wil gewoon weer normaal kunnen slapen. Dus ik ga het gewoon doen
Wel zijn alle gaten van mijn slaapkamer dichtgeplakt met klei dus ik hoef niet bang te zijn
Maar ik denk dan dat ie snel binnen is gekomen toen ik de deur opendeed ofzo
Whehe lees nu dat ik broekspak heb getikt in plaats van broekspijpquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet? Gekke spinnen hebben jullie daar
Ik ken de verhalen, dat ze ergens verrotten en dan komen er weer maden op af. Of dat je ze hoort knisperen omdat de aderen openspringen. En daarom willen mijn mietjes huisgenoten dus niet dat ik rattengif gebruik, omdat ze bang zijn dat het gaat rotten en dat daar ander ongedierte op af komt of het gaat stinken. Maar je hebt ook spul dat ze uitdroogt maar ze willen er maar niet aan. Pech gehad want ik ga het lekker toch doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt van die graankorrels met gif. Die eten ze en dan worden ze suf en vallen ze in slaap. Uiteindelijk gaan ze vanzelf dood want ze blijven het wel eten.
En voor de rest zeg ik maar niets want daar wordt je bang van
Mehehe moet nog steeds lachen om broekspakquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:58 schreef Nembrionic het volgende:
broekspak had ik niet eens gezien
Wij hebben hier wel eens van die hele grote, zwarte harige huisspinnen. Die zijn goor. Niet echt eng ofzo maar wel icky
Wat zijn DAT nou weer voor een verhalenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen, dat ze ergens verrotten en dan komen er weer maden op af. Of dat je ze hoort knisperen omdat de aderen openspringen. En daarom willen mijn mietjes huisgenoten dus niet dat ik rattengif gebruik, omdat ze bang zijn dat het gaat rotten en dat daar ander ongedierte op af komt of het gaat stinken. Maar je hebt ook spul dat ze uitdroogt maar ze willen er maar niet aan. Pech gehad want ik ga het lekker toch doen![]()
Dan pak je toch de stofzuigerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb bij thuiszorg gewerkt en ook bij een meneer die in een deel van een boerderij woonde. Stond op het takenlijstje: spinnen vangen.![]()
Volgens mij zaten er wel 100.
![]()
Daarna heb ik gevraagd of ik de week erop ergens anders heen mocht.![]()
Zoals een student betaamd! Luie donders..allemaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:01 schreef MaJo het volgende:
Kunnen we het weer over iets anders hebben, anders ga ik er over dromen![]()
Had ik al gezegd dat ik morgen uit kan slapen tot 12 uurHeb er nu al zin in
Had ik ook gepakt. Evengoed...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan pak je toch de stofzuiger
Moet je wel daarna de zak weggooien.
Ik ken ze. Die beschreef ik net. Die hebben wij hier :quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had ik ook gepakt. Evengoed...![]()
En dan heb ik het niet over van die lullige spinnetjes of langpoten, maar van die dikke zwarte die hard rennen.![]()
Slaap ze! En succes morgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:05 schreef Soempie het volgende:
MaJo, ik ben jaloers.![]()
Ik ga snel naar bed.![]()
![]()
Als je dit nou even kan verkondigen aan mijn huisgenootjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zijn DAT nou weer voor een verhalen![]()
Echt onzin. Het enige wat er kan gebeuren is dat zo'n dooie muis ontzettend gaat stinken voor een paar dagen. Maar maden in een dooie muis die ergens in een hoekje ligt, in deze tijd van het jaar...echt niet
En dat knisperen
Broodje aap verhalen
(ik gebruikteveel in deze post)
Mailtje sturenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:07 schreef Nembrionic het volgende:
Bol.com
Zondag iets besteld waarbij staat: op werkdagen vóór 20:00 besteld, volgende dag in huis.
Er staat nog steeds: "Wordt verwerkt". Dat houdt in dat het morgen niet in de bus ligt
Met zulke extremisten valt niet te praten. Dat moet je gewoon in het geniep aanpakkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je dit nou even kan verkondigen aan mijn huisgenootjesStelletje boomknuffelaars
(moet je nagaan, ik ben het meest links bij ons thuis
)
Ja, stond erbij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mailtje sturenAls ze dat zelf op de site zeggen dan zou je het morgen moeten hebben dus dat is vreemd... Stond er ook dat ze het product in huis hadden toen je het bestelde?
Hehe dat denk ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met zulke extremisten valt niet te praten. Dat moet je gewoon in het geniep aanpakken
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:00 schreef Soempie het volgende:
Ik ben zaterdag naar m'n zus geweest. Ze ligt in het ziekenhuis. Nouja, allemaal slecht nieuws over meer plekjes en een ruggewervel die dus 'ingestort' is. Die wordt er uit gehaald. En ze hadden nog een plek gevonden in haar nek.
Maargoed, hele middag daar gezeten. Ze viel in slaap door de morfine. Daarvoor hadden we het eigenlijk nergens over, beetje slap zitten ouwehoeren. Maar nadat ze wakker werd heel lang, goed en heftig gesprek gehad. Vreselijk zitten janken, terwijl zij heel rustig was. Mocht niet knuffelen, omdat ze dan haar rug kon breken.Dus hand vastgehouden, terwijl zij mij zat te troosten, ipv andersom.
![]()
Het is allemaal zo klote.![]()
en al ging het niet is het echt niet erg hoorquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
En zaterdag in de trein op de terugweg. Voelde ik opeens iets in m'n broekspijp kriebelen. Dus ik met m'n been schudden, komt er een staart onderuit m'n broekspijp. Was er een muis omhoog geklauterd.![]()
![]()
Hele coupé in paniek.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik moet studeren, echt geen zin in
o ja, herfstvakantie is voor kneuzen![]()
dat had ik met Nederlands. was wel interessant hoor, maar ik miste een 'kapstok' om het maar zo te noemen. achteraf gezien had ik mss Geschiedenis moeten gaan doen. maar ben nu ook blij met m'n opleidingquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was ik maar een kneus. Ik heb het echt zo erg gehad met de studie op dit moment.![]()
Heb een beetje hetzelfde als MaJo. Het zou interessant kunnen zijn, maar het is allemaal zo vaag dat ik gewoon niet weet wat ik ermee aan moet. En net ook nog eens een verkeerd hoofdstuk gelezen (stond verkeerd aangegeven), ik snapte al helemaal niet waar ik de antwoorden vandaan moest halen.
Blergh.![]()
wordt het dan geen tijd voor een nieuw bed?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet ook af en toeToch zou ik het niet proberen, mijn bed is niet eens lang genoeg om op te liggen
Ik ga ook maar eens richting bed
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:34 schreef Soempie het volgende:
Maandag moet ik van 9.00 uur tot 19.00 uur.![]()
dan nogquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:35 schreef Soempie het volgende:
20.00 uur bedoel ik.! Maargoed, wel tussen 16.00 uur en 18.00 uur vrij.
![]()
ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
Een woordgrapje op TV van de week
"Turkey made it into Chili. Greece can't be far off. This is bad news for Hungary"
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..mocht je ooit willen testen hoe kietelig ik ben: doe het niet
Ik heb de reflexen van een cheetah op speed met het richtingsgevoel van een blinde spruit.. Je zou zo maar eens met een blauw oog of een half gekneusde rib thuis kunnen komen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:45 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net een koprol gemaakt na het lezen van jullie verhalenEn ik kreeg er een headrush van en geen kriebels in mijn buik
En Joker and the Thief is vet
Enne kietel mij ook niet want ik ben ook een soort spartelende vis. Als je te lang doorgaat denk ik echt dat ik er in blijf
Oh en ik zit nog steeds met dat muis verhaal van soemp in mijn hoofd
En ja, ik ben iets te hyper voor het tijdstip
wtfquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou dit is niet grappig, ik ben dus ECHT heel bang voor muizen. Bij het zien van dit plaatje slaat mijn hart serieus een keer over en grijpt het me op de keel. Liever dus niet meer dit soort grapjes![]()
![]()
En nee spinnen ben ik totaal niet bang voor, die pak ik zo op![]()
ik haat spinnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Spinnen zitten gewoon een beetje te chillen op de muur, die kruipen niet omhoog via je broekspak, gaan niet lekker bij je onder de deken liggen enzoDus nee daar ben ik totaal niet bang voor
zondag is ook geen werkdagquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:07 schreef Nembrionic het volgende:
Bol.com
Zondag iets besteld waarbij staat: op werkdagen vóór 20:00 besteld, volgende dag in huis.
Er staat nog steeds: "Wordt verwerkt". Dat houdt in dat het morgen niet in de bus ligt
ah dat had je zelf ook doorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, stond erbij.
Maar ze hebben een loophole
"Op werkdagen voor 20:00 besteld"
Aangezien Zondag geen werkdag is mogen ze er best een dagje langer over doen
Maar even mailen was ik wel van plan ja
klein vraagje: er lopen toch geen huisdieren rond bij jullie? de normale soort dan hequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe dat denk ik ookIk begin gewoon bij mijn kamers en ik breid het langzaam uit, eens kijken of ze het door hebben. En als ze gaan miepen kan ik gewoon zeggen dat ik het al deed en ze toen ook niets doorhadden dus niet moeten zeuren
![]()
Ik ga ookanders heb ik weinig aan dat uitslapen
Truste![]()
oh kinderachtigquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:39 schreef Soempie het volgende:
Ik ga te laat komen.![]()
Aaaaaaargh, als je bij deze docent te laat komt moet je naar voren komen en jezelf voorstellen.![]()
![]()
Lerenquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:39 schreef Soempie het volgende:
Aaaaaaargh, als je bij deze docent te laat komt moet je naar voren komen en jezelf voorstellen.![]()
![]()
Het wás niet Micky Mouse, maar een echte muisquote:
Ik bleef maar scrollen inderdaadquote:nou, da's een hele lap tekst gewordennu maar ff kijken of ik nog wat moet wegpoetsen op de site
ah, maar dat wist ik nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het wás niet Micky Mouse, maar een echte muis
[..]
Ik bleef maar scrollen inderdaad
Je hoeft helemaal geen nieuw dekbed of nieuwe overtrekken te kopen, die kan je prima hetzelfde houden (en ja ik spreek uit ervaring). Je hebt wel een nieuw bed nodig, een nieuw matras en nieuwe hoeslakens en dat kan je tegenwoordig gewoon bij Ikea krijgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, heb dit bed nog niet zo lang. Ik ben zo'n 1.95 - 2.00m... en aangezien je niet met je hoofd helemaal bovenaan tegen de rand van het bed ligt, pas ik er niet in. Lig altijd met mn voeten wat buiten boordAls ik dat niet wil, moet ik een bed van 2.20m kopen. Die zijn duur. En een nieuw matras, nieuw dekbed, nieuwe overtrekken etc. Ik vind het wel prima zo, lig al jaren met m'n voeten buiten en heb er geen last van
Ik was er al hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:20 schreef Etcetera het volgende:
hey B.
hoge piefen hier geloof ik... in pak, stropdasje...
Tjerk deed zojuist verslag. Meesterlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:39 schreef Soempie het volgende:
![]()
quote:
fill us in pleasequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:24 schreef Looter het volgende:
[..]
Tjerk deed zojuist verslag. Meesterlijk.Je bent behoorlijk veranderd wat dat aangaat.
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat je onze afspraak van 11 uur bent vergeten.
Ik zit beneden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:24 schreef Looter het volgende:
[..]
Tjerk deed zojuist verslag. Meesterlijk.Je bent behoorlijk veranderd wat dat aangaat.
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat je onze afspraak van 11 uur bent vergeten.
Hoeft niet, je hebt dan alleen minder of geen overlap tussen dekbed en kussen. Maar dat merk je alleen als je je bed op maakt en dat vind ik onzin, behalve als er bezoek komt of zoiets.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op een groot bed hoort toch ook een groot dekbed? Beetje jammer als op een 2.20 een 1.90 dekbed ligt...
Anyway, ik heb er geen problemen mee dus m'n bed blijft
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:47 schreef Looter het volgende:
Studenten gaan normaal gesproken door de ingang achterin de collegezaal als ze te laat komen. Soempie kwam veel te laat, met een kop koffie, binnenwandelen aan de voorkant. Als ik het goed begrepen heb is ze ook direct naar de docent gelopen en heeft hem de hand geschud. En dat voor een collegezaal met 150 mensen. _o-
Wat onhandig dat de 'preview' - knop er niet meer is. Al die smileys ken ik niet uit m'n hoofd.
Soempiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:47 schreef Looter het volgende:
Studenten gaan normaal gesproken door de ingang achterin de collegezaal als ze te laat komen. Soempie kwam veel te laat, met een kop koffie, binnenwandelen aan de voorkant. Als ik het goed begrepen heb is ze ook direct naar de docent gelopen en heeft hem de hand geschud. En dat voor een collegezaal met 150 mensen.
Wat onhandig dat de 'preview' - knop er niet meer is. Al die smileys ken ik niet uit m'n hoofd.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb niemand om mee te lunchen![]()
Een deel weet ik niet te vinden en de rest is tot vanmiddag naar huis
Allebei een laptopje met webcam erbij, dat staat heerlijk nerdyquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's altijd zo vervelend vind ik... je mag wel met mij meelunchen, maar de afstand is een beetje groot
Ja, toch, ik vind het een beetje zielig staanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In je eentje in de Refter lunchen is helemaal niet vreemd hoor. Boekje of krantje mee
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:02 schreef Mikkie het volgende:
@ TT: Ik val in de categorie studeerders.
ik heb geen webcamquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Allebei een laptopje met webcam erbij, dat staat heerlijk nerdy![]()
[..]
Ja, toch, ik vind het een beetje zielig staan![]()
ik ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:02 schreef Mikkie het volgende:
@ TT: Ik val in de categorie studeerders.
Kijk, ik had de keuze: of binnensneaken, rood hoofd en buiten adem en vlak voordat je zit naar voren worden geroepen...dan volgen 300 ogen je als je naar voren loopt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:47 schreef Looter het volgende:
Studenten gaan normaal gesproken door de ingang achterin de collegezaal als ze te laat komen. Soempie kwam veel te laat, met een kop koffie, binnenwandelen aan de voorkant. Als ik het goed begrepen heb is ze ook direct naar de docent gelopen en heeft hem de hand geschud. En dat voor een collegezaal met 150 mensen. _o-
toch knap hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk, ik had de keuze: of binnensneaken, rood hoofd en buiten adem en vlak voordat je zit naar voren worden geroepen...dan volgen 300 ogen je als je naar voren loopt.![]()
Of rustig binnen komen en me even voorstellen.![]()
De keus was snel gemaakt.
gezellig.quote:
dat magquote:
dat mag ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:07 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik zo op de bank ga liggen.![]()
mjah moet maarquote:
*run-and-hide--emoticon.quote:
Turkey: land + kalkoenquote:
Ja..en ik had dan ook niet verwacht het een maandag te ontvangen, maar vandaag. Maar zelfs nu nog staat het in "verwerking".quote:zondag is ook geen werkdag
[..]
ah dat had je zelf ook door
quote:
die kunnen toch ook zien hoe het met je abo zit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Denk dat BC je toch niet kan helpen, dus zal weinig nut hebben om hen eerst te bellen... je ontkomt er niet aan
ohwquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Turkey: land + kalkoen
Chili: land + chili
Greece: land + vet
Hungary: land + honger
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* vrouwen met open armen ontvangt
[..]
Volgens mij verkopen die alles alleen maar, en houdt Hi bij hoe of wat. Maar goed, het is dus al geregeld
quote:
I should have known heaquote:
Het viel te verwachten, ja.quote:
quote:
Zo ingewikkeld?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:43 schreef Etcetera het volgende:
ik heb maar ff op een memootje gezet hoe ik iemand doorverbind naar de telefoniste
da's niet erg zolang je maar de vakken goed bijhoudtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:52 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ben weer op het punt beland dat ik me totaal geen zorgen maak over m'n tentamens.
Overly Optimistic.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
Vasthouden aan je regime
Het gaat toch ook goed op het moment? Qua resultaten?
Ga je zo lekker naar buiten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik al gezegd dat het gruwelijk lekker weer is?
massagesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
Ik moet ook een goede stoel. Heb elke keer last van m'n nek en schouders.Gister kreeg ik een massage terwijl ik aan het tikken was.
![]()
nee, doe 'squote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik al gezegd dat het gruwelijk lekker weer is?
dat kan niet goed zijn neequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:19 schreef Soempie het volgende:
Als ik met m'n armen zwaai knakt het in m'n schouders.Niet goed.
Ik heb het gemist.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Top Gear van zondag was trouwens GAAAAAAAAAAAAF!
Geen goede bureaustoel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef Etcetera het volgende:
dat kan niet goed zijn nee
wat voor stoel heb je nu dan?
Ik heb ook niet gekeken toen het op tv was, gelukkig was er later een exclusieve herhaling, alleen voor mijn tvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik namelijk ga doen is m'n schoenen aantrekken en naar de schoolbieb om daar wat leeswerk te doen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:36 schreef Soempie het volgende:
Ik kan nog steeds de handstand en dan de kamer door 'lopen'![]()
Baal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gekeken toen het op tv was, gelukkig was er later een exclusieve herhaling, alleen voor mijn tv![]()
Een tijd terug hadden ze amfibievoertuigen gemaakt om een paar kilometer op een soort kanaal te varen. Ze moesten hun idee van toen verder uitwerken (daarbij mochten wel nieuwe auto's gebruikt worden) om weer te gaan varen, alleen was het nu een stukje verder. Meer zeg ik niet
Probeer je dat nu in de UB uit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:36 schreef Soempie het volgende:
Ik kan nog steeds de handstand en dan de kamer door 'lopen'![]()
Als je Top Gear alsnog wil zien moet je me even aanspreken op MSN, dan regelen we watquote:
Ik was bang dat ik m'n eigen gewicht niet zou kunnen dragen.quote:
Ik zit niet meer in de UB natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Probeer je dat nu in de UB uit?
ik wil nog 's proberen of ik nog kan steltenlopenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was bang dat ik m'n eigen gewicht niet zou kunnen dragen.![]()
Laatste keer dat ik het geprobeerd heb was ik een jaar of 16. Niet verleerd.![]()
toch blijft jouw ex best liefquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in de UB natuurlijk.En ook niet thuis, maar bij m'n ex. Hij is er niet en gister kwamen we tot de conclusie dat ik heel snel afgeleid ben als ik thuis aan m'n werk moet. Toen stelde hij voor dat ik hier wel kon zitten, omdat de UB ook heel druk is.
Alleen ik weet mezelf nog steeds af te leiden.![]()
![]()
quote:
Oeh, ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wil nog 's proberen of ik nog kan steltenlopen
Ja.quote:[..]
toch blijft jouw ex best lief
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:50 schreef Etcetera het volgende:
piep
ik heb een geweldige stagebegeleider
dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, ja.ik denk dat je dat wel blijft kunnen.
[..]
Ja.![]()
Al kunnen we ook wel het bloed onder elkaars nagels vandaan halen.![]()
jort (andere stagair) gaat een filmpje maken in stadskanaal. het leek me wel al geinig om een keer mee te gaan met het maken van een filmpje.quote:
lekker flexibel daar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel
ach ja daarom is het ook je ex
[..]
jort (andere stagair) gaat een filmpje maken in stadskanaal. het leek me wel al geinig om een keer mee te gaan met het maken van een filmpje.
'jan, mag ik donderdag met jort mee?'
'ja tuurlijk, geen probleem'
Het is ook niet aan mij besteed.quote:
huhquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:16 schreef Etcetera het volgende:
friezenweten niet wat klare sigaretten zijn, en noemen mot gruis
Je hebt te hoge verwachtingen van de deelnemers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
"Hallo! Geef je antwoord maar!"
-"Hallo? Met wie spreek ik?"
"Huh? Met wie spreek ík?"
-"Met <vul naam in>"
"Oh, hoi! Je mag een woord raden. De hint is: kaas"
-"Oh ja? Wat leuk! Ehm, kaasstengel"
Hoezo "Met wie spreek?"
Je belt toch zelf
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt te hoge verwachtingen van de deelnemers.![]()
wtfquote:
Een vriendin is pas gaan samenwonen. Ze stelde voor dat ik haar tv zou krijgen.quote:
I see.quote:
Toch wel nfs4 dan he ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik had één college en geen zin om daarna te blijven plakken. Zo ff NFS spelen en daarna een opdracht maken, en dan is 't mooi geweest voor vandaag. Ik maak me niet te druk deze week
Ik ook jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi hoi
Ik wordt echt met alles wat ik doe weer van Fok! afgeknikkerd
Veel plezier, ik geef het ook op voor vandaag... vanmiddag...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook ja
Dus ik ga mn tas maar pakken en dan zo naar de sportschool
Waarom werd dat bericht pas gepost toen ik op F5 drukte toen ik weer thuis wasquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom werd dat bericht pas gepost toen ik op F5 drukte toen ik weer thuis was
heb je hem vermanend toegesproken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:47 schreef Supersheep het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd zat er een koolmeesje dat naar binnen was gekomen naar me te kijken
Wat zei ik nou dat je geen vreemde vogels mee naar huis mag nemenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:47 schreef Supersheep het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd zat er een koolmeesje dat naar binnen was gekomen naar me te kijken
Nee, ik heb hem of haar alleen even aangekeken met m'n duffe kop, dat moet ook genoeg zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
heb je hem vermanend toegesproken?
Deze heb ik helemaal niet meegenomen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat zei ik nou dat je geen vreemde vogels mee naar huis mag nemen![]()
jaja smoesjes vogeltjes breken niet inquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Deze heb ik helemaal niet meegenomen!
En de vorige keer telt ook niet want ik had Pino al eerder op tv gezien.![]()
that ain't truequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jaja smoesjes vogeltjes breken niet in![]()
Of hij stond wat te hoogquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
that ain't true
en dat weet ik 100% zeker, nadat we eentje betrapt hadden in de afzuigkapschoorsteenpijp
Was dat niet meer insluipen dan inbreken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
that ain't true
en dat weet ik 100% zeker, nadat we eentje betrapt hadden in de afzuigkapschoorsteenpijp
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:47 schreef Supersheep het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het ziet er toch weer naar uit dat ik naar Las Vegas ga in Januari
Socializen, feesten, netwerken. En heel misschien nog een paar uurtjes werkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:35 schreef LadyBlack het volgende:you lucky bastard! Alweer naar de USA!
Wat ga je doen?
Dit wordt mijn 5e keer maar eerlijk gezegd zijn er veel gavere plekken in de wereldquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Las Vegas
![]()
Één van de gaafste plekken waar ik ben geweest (en wel drie keer)
San Fransisco is ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
Lijkt mij ook jaIk ben in een paar steden in Canada geweest, en ik wil nog wel graag naar New York en San Francisco. Maar eigenlijk ben ik heel erg Europa-gericht
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
SFquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
Lijkt mij ook jaIk ben in een paar steden in Canada geweest, en ik wil nog wel graag naar New York en San Francisco. Maar eigenlijk ben ik heel erg Europa-gericht
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:04 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben nog nooit buiten Europa geweest. Ben ik wel van plan, lijkt me mooi
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mag ik even zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.showoff
![]()
![]()
Agreequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:16 schreef iamredleader het volgende:
Wat doet Fok! trouwens irritant...continu ligt 'ie eruit...
quote:
quote:one day if you go to heaven you will look around and say it aint bad but it aint San Fransisco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |