Dat is gewoon logisch Soempje, het is een zware tijd voor jou en je zusquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef Soempie het volgende:
thnx. Sorrie hoor.het is allemaal zo heftig.
Soms trek ik het even niet.
![]()
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef Soempie het volgende:
thnx. Sorrie hoor.het is allemaal zo heftig.
Soms trek ik het even niet.
![]()
Hoi Soemp. Wat een verdriet allemaalquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:26 schreef Soempie het volgende:
Hoe was jullie weekend? Bll, even wat anders. Hoe was de meet?
Ik ben gister ook nog naar de bios geweest. Shoot 'em Up is echt goed.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
En zaterdag in de trein op de terugweg. Voelde ik opeens iets in m'n broekspijp kriebelen. Dus ik met m'n been schudden, komt er een staart onderuit m'n broekspijp. Was er een muis omhoog geklauterd.![]()
![]()
Hele coupé in paniek.![]()
En zaterdag in de trein op de terugweg. Voelde ik opeens iets in m'n broekspijp kriebelen. Dus ik met m'n been schudden, komt er een staart onderuit m'n broekspijp. Was er een muis omhoog geklauterd.![]()
![]()
Wat hebben jullie gegeten?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoi Soemp. Wat een verdriet allemaal![]()
De meet was gezellig, Red heeft weergekookt
![]()
![]()
![]()
Wat was het menu?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoi Soemp. Wat een verdriet allemaal![]()
De meet was gezellig, Red heeft weergekookt
![]()
Dat moet jou natuurlijk overkomenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ben niet bang voor muizen, maar ze moeten niet in m'n broek kruipen.quote:
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat moet jou natuurlijk overkomen
Dit verhaal had ik dus echt niet moeten lezenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
![]()
ik moet studeren, echt geen zin inquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
Vanaf 11 uur tot een uur of 6.
Maar als de computers allemaal bezet zijn ga ik bij iemand thuis zitten.![]()
Oud en nieuw in Edinburgh is vrij legendarisch, zie ook hierquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:57 schreef Plasterk het volgende:
Het plan is om oud en nieuw in het buitenland te vieren. Iemand suggesties? We zijn aan het kijken of we het budget voor Florida rond kunnen krijgen, tickets zijn goed betaalbaar nu.
Was ik maar een kneus. Ik heb het echt zo erg gehad met de studie op dit moment.quote:
Zodat ik het gevoel heb dat ik iets meer voor de studie doe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Goed om aan je principes vast te houdenWaarom ben je gestopt?
quote:
Ja, ik studeer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
hoorcollege?
achzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op de meeste universiteiten is 'college' een algemene term, maar heb je verschillen tussen hoorcolleges en werkcolleges...
Oh, ik wist niet dat je niet bekend bent met die termen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Ja maar is een hoorcollege its anders dan gewoon college?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |