Te doorsneequote:Op maandag 15 oktober 2007 15:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Londen te doorsnee
En ik mag hier niet roepen wat het wel is, want d'r lopen ook Nijmeegse pedagogen rond op dit forum en de mogelijke bestemmingen moeten voorlopig geheim blijven. We zijn nog op zoek naar een bestemming, we hebben wat ideeën en gaan die nu gedeeltelijk uitwerken... spannend!
lucky bitchquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Valt hier wel mee eigenlijk...gelukkig
Ik vind Edinburgh meer standaard dan Glasgowquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat daar inderdaad veel studiereizen naartoe gaan. Het is juist zo leuk om nèt even een alternatieve stad te zoeken. Twee jaar geleden Edinburgh (en geen Glasgow), afgelopen jaar Turijn (en geen Rome), en dit jaar... who knows? Nog andere tips?
Neequote:Op maandag 15 oktober 2007 18:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is het normaal dat als
Ik word er de hele tijd afgekickt... Ik zat opeens weer op de baggerlayout, en toen begon ik dat bericht en toen was het opeens geplaatst en ik er weer uitquote:
Uhh, jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, Georges Seurat enzo.... niet echt mijn ding.
Musée d'Orsay![]()
![]()
Heb je ook L'origin du monde van Courbet gezien?geniaaaaaaaaal om de uitdrukkingen van mensen die daarvoor staan te bekijken
![]()
Ga je weer naar een gave stad toe?quote:
Ik deze week 1 en volgende week 1, dus dat valt ontzettend meequote:Op maandag 15 oktober 2007 20:15 schreef B.ertha het volgende:
Maar ach, ik heb maar 1 of 2 tentamens, dus daarna ben ik vrij
Dat waarschijnlijk ookquote:
Dan zou ik maar vast boekenquote:Ik heb zin in de kerstvakantie, denk dat ik weer eens richting Londen ga
Is het dan wel verstandig om door te ploeteren?quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik deze week 1 en volgende week 1, dus dat valt ontzettend meeMaar ik wil dit keer eens echt goed mijn best doen, mag ook wel met 3 boeken + een reader met artikelen. Op het hbo leerde ik een dag vantevoren. Met deze studie wil ik er ook echt iets van opsteken
Zit er trouwens best doorheen. Ik moet een opdracht maken en ik snap er helemaal niets vanHet is superinteressant maar het is zo vaag geformuleerd dat ik er echt niets van kan maken
Net uit onmacht een potje gejankt, ben zooo moe dan kan ik dit allemaal niet hebben... Maar goed, maar weer verder
Mja ik moet wel, ik moet het morgen inleveren en als ik dat niet doe dan haal ik het vak nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het dan wel verstandig om door te ploeteren?
Ik ga toch maar eerst dit (trachten) te tikken en daarna een tukkie doen. Ik ben bang dat ik anders pas morgen wakker wordquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja..dan zit er niets anders op. Maar als je zo moe bent, is het dan niet handig een powernap te nemen met 20 backup wekkers?
Soempiequote:Op maandag 15 oktober 2007 20:39 schreef Soempie het volgende:
Hoi.
Vandaar de backup wekkersquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga toch maar eerst dit (trachten) te tikken en daarna een tukkie doen. Ik ben bang dat ik anders pas morgen wakker word
We hebben een S!quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:39 schreef Soempie het volgende:
Hoi.
Was ist los Soemp?quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:49 schreef Soempie het volgende:
Jongens.![]()
![]()
![]()
't Gaat helemaal niet zo goed.![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:50 schreef Soempie het volgende:
Sorrie Nem, je zit met twee sippe dames opgescheept in de SC.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben vrolijk hoor! Dus vreesch niet Nem, daar is Puntenslijpsel
Och, meid tochquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:00 schreef Soempie het volgende:
Ik ben zaterdag naar m'n zus geweest. Ze ligt in het ziekenhuis. Nouja, allemaal slecht nieuws over meer plekjes en een ruggewervel die dus 'ingestort' is. Die wordt er uit gehaald. En ze hadden nog een plek gevonden in haar nek.
Maargoed, hele middag daar gezeten. Ze viel in slaap door de morfine. Daarvoor hadden we het eigenlijk nergens over, beetje slap zitten ouwehoeren. Maar nadat ze wakker werd heel lang, goed en heftig gesprek gehad. Vreselijk zitten janken, terwijl zij heel rustig was. Mocht niet knuffelen, omdat ze dan haar rug kon breken.Dus hand vastgehouden, terwijl zij mij zat te troosten, ipv andersom.
![]()
Het is allemaal zo klote.![]()
Daar zijn ze nu over aan het onderhandelen met het ziekenhuis in Leiden. Ze weten ook nog niet wat ze met de nekwervel moeten. En of ze eerst moeten bestralen of eerst opereren.quote:
Dat is gewoon logisch Soempje, het is een zware tijd voor jou en je zusquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef Soempie het volgende:
thnx. Sorrie hoor.het is allemaal zo heftig.
Soms trek ik het even niet.
![]()
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef Soempie het volgende:
thnx. Sorrie hoor.het is allemaal zo heftig.
Soms trek ik het even niet.
![]()
Hoi Soemp. Wat een verdriet allemaalquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:26 schreef Soempie het volgende:
Hoe was jullie weekend? Bll, even wat anders. Hoe was de meet?
Ik ben gister ook nog naar de bios geweest. Shoot 'em Up is echt goed.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
En zaterdag in de trein op de terugweg. Voelde ik opeens iets in m'n broekspijp kriebelen. Dus ik met m'n been schudden, komt er een staart onderuit m'n broekspijp. Was er een muis omhoog geklauterd.![]()
![]()
Hele coupé in paniek.![]()
En zaterdag in de trein op de terugweg. Voelde ik opeens iets in m'n broekspijp kriebelen. Dus ik met m'n been schudden, komt er een staart onderuit m'n broekspijp. Was er een muis omhoog geklauterd.![]()
![]()
Wat hebben jullie gegeten?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoi Soemp. Wat een verdriet allemaal![]()
De meet was gezellig, Red heeft weergekookt
![]()
![]()
![]()
Wat was het menu?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoi Soemp. Wat een verdriet allemaal![]()
De meet was gezellig, Red heeft weergekookt
![]()
Dat moet jou natuurlijk overkomenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ben niet bang voor muizen, maar ze moeten niet in m'n broek kruipen.quote:
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat moet jou natuurlijk overkomen
Dit verhaal had ik dus echt niet moeten lezenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
![]()
ik moet studeren, echt geen zin inquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
Vanaf 11 uur tot een uur of 6.
Maar als de computers allemaal bezet zijn ga ik bij iemand thuis zitten.![]()
Oud en nieuw in Edinburgh is vrij legendarisch, zie ook hierquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:57 schreef Plasterk het volgende:
Het plan is om oud en nieuw in het buitenland te vieren. Iemand suggesties? We zijn aan het kijken of we het budget voor Florida rond kunnen krijgen, tickets zijn goed betaalbaar nu.
Was ik maar een kneus. Ik heb het echt zo erg gehad met de studie op dit moment.quote:
Zodat ik het gevoel heb dat ik iets meer voor de studie doe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Goed om aan je principes vast te houdenWaarom ben je gestopt?
quote:
Ja, ik studeer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
hoorcollege?
achzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op de meeste universiteiten is 'college' een algemene term, maar heb je verschillen tussen hoorcolleges en werkcolleges...
Oh, ik wist niet dat je niet bekend bent met die termen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Ja maar is een hoorcollege its anders dan gewoon college?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |