Ik deze week 1 en volgende week 1, dus dat valt ontzettend meequote:Op maandag 15 oktober 2007 20:15 schreef B.ertha het volgende:
Maar ach, ik heb maar 1 of 2 tentamens, dus daarna ben ik vrij
Dat waarschijnlijk ookquote:
Dan zou ik maar vast boekenquote:Ik heb zin in de kerstvakantie, denk dat ik weer eens richting Londen ga
Is het dan wel verstandig om door te ploeteren?quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik deze week 1 en volgende week 1, dus dat valt ontzettend meeMaar ik wil dit keer eens echt goed mijn best doen, mag ook wel met 3 boeken + een reader met artikelen. Op het hbo leerde ik een dag vantevoren. Met deze studie wil ik er ook echt iets van opsteken
Zit er trouwens best doorheen. Ik moet een opdracht maken en ik snap er helemaal niets vanHet is superinteressant maar het is zo vaag geformuleerd dat ik er echt niets van kan maken
Net uit onmacht een potje gejankt, ben zooo moe dan kan ik dit allemaal niet hebben... Maar goed, maar weer verder
Mja ik moet wel, ik moet het morgen inleveren en als ik dat niet doe dan haal ik het vak nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het dan wel verstandig om door te ploeteren?
Ik ga toch maar eerst dit (trachten) te tikken en daarna een tukkie doen. Ik ben bang dat ik anders pas morgen wakker wordquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja..dan zit er niets anders op. Maar als je zo moe bent, is het dan niet handig een powernap te nemen met 20 backup wekkers?
Soempiequote:Op maandag 15 oktober 2007 20:39 schreef Soempie het volgende:
Hoi.
Vandaar de backup wekkersquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga toch maar eerst dit (trachten) te tikken en daarna een tukkie doen. Ik ben bang dat ik anders pas morgen wakker word
We hebben een S!quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:39 schreef Soempie het volgende:
Hoi.
Was ist los Soemp?quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:49 schreef Soempie het volgende:
Jongens.![]()
![]()
![]()
't Gaat helemaal niet zo goed.![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:50 schreef Soempie het volgende:
Sorrie Nem, je zit met twee sippe dames opgescheept in de SC.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben vrolijk hoor! Dus vreesch niet Nem, daar is Puntenslijpsel
Och, meid tochquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:00 schreef Soempie het volgende:
Ik ben zaterdag naar m'n zus geweest. Ze ligt in het ziekenhuis. Nouja, allemaal slecht nieuws over meer plekjes en een ruggewervel die dus 'ingestort' is. Die wordt er uit gehaald. En ze hadden nog een plek gevonden in haar nek.
Maargoed, hele middag daar gezeten. Ze viel in slaap door de morfine. Daarvoor hadden we het eigenlijk nergens over, beetje slap zitten ouwehoeren. Maar nadat ze wakker werd heel lang, goed en heftig gesprek gehad. Vreselijk zitten janken, terwijl zij heel rustig was. Mocht niet knuffelen, omdat ze dan haar rug kon breken.Dus hand vastgehouden, terwijl zij mij zat te troosten, ipv andersom.
![]()
Het is allemaal zo klote.![]()
Daar zijn ze nu over aan het onderhandelen met het ziekenhuis in Leiden. Ze weten ook nog niet wat ze met de nekwervel moeten. En of ze eerst moeten bestralen of eerst opereren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |