Als je dit nou even kan verkondigen aan mijn huisgenootjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zijn DAT nou weer voor een verhalen![]()
Echt onzin. Het enige wat er kan gebeuren is dat zo'n dooie muis ontzettend gaat stinken voor een paar dagen. Maar maden in een dooie muis die ergens in een hoekje ligt, in deze tijd van het jaar...echt niet
En dat knisperen
Broodje aap verhalen
(ik gebruikteveel in deze post)
Mailtje sturenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:07 schreef Nembrionic het volgende:
Bol.com
Zondag iets besteld waarbij staat: op werkdagen vóór 20:00 besteld, volgende dag in huis.
Er staat nog steeds: "Wordt verwerkt". Dat houdt in dat het morgen niet in de bus ligt
Met zulke extremisten valt niet te praten. Dat moet je gewoon in het geniep aanpakkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je dit nou even kan verkondigen aan mijn huisgenootjesStelletje boomknuffelaars
(moet je nagaan, ik ben het meest links bij ons thuis
)
Ja, stond erbij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mailtje sturenAls ze dat zelf op de site zeggen dan zou je het morgen moeten hebben dus dat is vreemd... Stond er ook dat ze het product in huis hadden toen je het bestelde?
Hehe dat denk ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met zulke extremisten valt niet te praten. Dat moet je gewoon in het geniep aanpakken
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:00 schreef Soempie het volgende:
Ik ben zaterdag naar m'n zus geweest. Ze ligt in het ziekenhuis. Nouja, allemaal slecht nieuws over meer plekjes en een ruggewervel die dus 'ingestort' is. Die wordt er uit gehaald. En ze hadden nog een plek gevonden in haar nek.
Maargoed, hele middag daar gezeten. Ze viel in slaap door de morfine. Daarvoor hadden we het eigenlijk nergens over, beetje slap zitten ouwehoeren. Maar nadat ze wakker werd heel lang, goed en heftig gesprek gehad. Vreselijk zitten janken, terwijl zij heel rustig was. Mocht niet knuffelen, omdat ze dan haar rug kon breken.Dus hand vastgehouden, terwijl zij mij zat te troosten, ipv andersom.
![]()
Het is allemaal zo klote.![]()
en al ging het niet is het echt niet erg hoorquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
En zaterdag in de trein op de terugweg. Voelde ik opeens iets in m'n broekspijp kriebelen. Dus ik met m'n been schudden, komt er een staart onderuit m'n broekspijp. Was er een muis omhoog geklauterd.![]()
![]()
Hele coupé in paniek.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik moet studeren, echt geen zin in
o ja, herfstvakantie is voor kneuzen![]()
dat had ik met Nederlands. was wel interessant hoor, maar ik miste een 'kapstok' om het maar zo te noemen. achteraf gezien had ik mss Geschiedenis moeten gaan doen. maar ben nu ook blij met m'n opleidingquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was ik maar een kneus. Ik heb het echt zo erg gehad met de studie op dit moment.![]()
Heb een beetje hetzelfde als MaJo. Het zou interessant kunnen zijn, maar het is allemaal zo vaag dat ik gewoon niet weet wat ik ermee aan moet. En net ook nog eens een verkeerd hoofdstuk gelezen (stond verkeerd aangegeven), ik snapte al helemaal niet waar ik de antwoorden vandaan moest halen.
Blergh.![]()
wordt het dan geen tijd voor een nieuw bed?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet ook af en toeToch zou ik het niet proberen, mijn bed is niet eens lang genoeg om op te liggen
Ik ga ook maar eens richting bed
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:34 schreef Soempie het volgende:
Maandag moet ik van 9.00 uur tot 19.00 uur.![]()
dan nogquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:35 schreef Soempie het volgende:
20.00 uur bedoel ik.! Maargoed, wel tussen 16.00 uur en 18.00 uur vrij.
![]()
ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
Een woordgrapje op TV van de week
"Turkey made it into Chili. Greece can't be far off. This is bad news for Hungary"
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..mocht je ooit willen testen hoe kietelig ik ben: doe het niet
Ik heb de reflexen van een cheetah op speed met het richtingsgevoel van een blinde spruit.. Je zou zo maar eens met een blauw oog of een half gekneusde rib thuis kunnen komen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:45 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net een koprol gemaakt na het lezen van jullie verhalenEn ik kreeg er een headrush van en geen kriebels in mijn buik
En Joker and the Thief is vet
Enne kietel mij ook niet want ik ben ook een soort spartelende vis. Als je te lang doorgaat denk ik echt dat ik er in blijf
Oh en ik zit nog steeds met dat muis verhaal van soemp in mijn hoofd
En ja, ik ben iets te hyper voor het tijdstip
wtfquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou dit is niet grappig, ik ben dus ECHT heel bang voor muizen. Bij het zien van dit plaatje slaat mijn hart serieus een keer over en grijpt het me op de keel. Liever dus niet meer dit soort grapjes![]()
![]()
En nee spinnen ben ik totaal niet bang voor, die pak ik zo op![]()
ik haat spinnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Spinnen zitten gewoon een beetje te chillen op de muur, die kruipen niet omhoog via je broekspak, gaan niet lekker bij je onder de deken liggen enzoDus nee daar ben ik totaal niet bang voor
zondag is ook geen werkdagquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:07 schreef Nembrionic het volgende:
Bol.com
Zondag iets besteld waarbij staat: op werkdagen vóór 20:00 besteld, volgende dag in huis.
Er staat nog steeds: "Wordt verwerkt". Dat houdt in dat het morgen niet in de bus ligt
ah dat had je zelf ook doorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, stond erbij.
Maar ze hebben een loophole
"Op werkdagen voor 20:00 besteld"
Aangezien Zondag geen werkdag is mogen ze er best een dagje langer over doen
Maar even mailen was ik wel van plan ja
klein vraagje: er lopen toch geen huisdieren rond bij jullie? de normale soort dan hequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe dat denk ik ookIk begin gewoon bij mijn kamers en ik breid het langzaam uit, eens kijken of ze het door hebben. En als ze gaan miepen kan ik gewoon zeggen dat ik het al deed en ze toen ook niets doorhadden dus niet moeten zeuren
![]()
Ik ga ookanders heb ik weinig aan dat uitslapen
Truste![]()
oh kinderachtigquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:39 schreef Soempie het volgende:
Ik ga te laat komen.![]()
Aaaaaaargh, als je bij deze docent te laat komt moet je naar voren komen en jezelf voorstellen.![]()
![]()
Lerenquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:39 schreef Soempie het volgende:
Aaaaaaargh, als je bij deze docent te laat komt moet je naar voren komen en jezelf voorstellen.![]()
![]()
Het wás niet Micky Mouse, maar een echte muisquote:
Ik bleef maar scrollen inderdaadquote:nou, da's een hele lap tekst gewordennu maar ff kijken of ik nog wat moet wegpoetsen op de site
ah, maar dat wist ik nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het wás niet Micky Mouse, maar een echte muis
[..]
Ik bleef maar scrollen inderdaad
Je hoeft helemaal geen nieuw dekbed of nieuwe overtrekken te kopen, die kan je prima hetzelfde houden (en ja ik spreek uit ervaring). Je hebt wel een nieuw bed nodig, een nieuw matras en nieuwe hoeslakens en dat kan je tegenwoordig gewoon bij Ikea krijgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, heb dit bed nog niet zo lang. Ik ben zo'n 1.95 - 2.00m... en aangezien je niet met je hoofd helemaal bovenaan tegen de rand van het bed ligt, pas ik er niet in. Lig altijd met mn voeten wat buiten boordAls ik dat niet wil, moet ik een bed van 2.20m kopen. Die zijn duur. En een nieuw matras, nieuw dekbed, nieuwe overtrekken etc. Ik vind het wel prima zo, lig al jaren met m'n voeten buiten en heb er geen last van
Ik was er al hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:20 schreef Etcetera het volgende:
hey B.
hoge piefen hier geloof ik... in pak, stropdasje...
Tjerk deed zojuist verslag. Meesterlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:39 schreef Soempie het volgende:
![]()
quote:
fill us in pleasequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:24 schreef Looter het volgende:
[..]
Tjerk deed zojuist verslag. Meesterlijk.Je bent behoorlijk veranderd wat dat aangaat.
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat je onze afspraak van 11 uur bent vergeten.
Ik zit beneden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:24 schreef Looter het volgende:
[..]
Tjerk deed zojuist verslag. Meesterlijk.Je bent behoorlijk veranderd wat dat aangaat.
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat je onze afspraak van 11 uur bent vergeten.
Hoeft niet, je hebt dan alleen minder of geen overlap tussen dekbed en kussen. Maar dat merk je alleen als je je bed op maakt en dat vind ik onzin, behalve als er bezoek komt of zoiets.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op een groot bed hoort toch ook een groot dekbed? Beetje jammer als op een 2.20 een 1.90 dekbed ligt...
Anyway, ik heb er geen problemen mee dus m'n bed blijft
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:47 schreef Looter het volgende:
Studenten gaan normaal gesproken door de ingang achterin de collegezaal als ze te laat komen. Soempie kwam veel te laat, met een kop koffie, binnenwandelen aan de voorkant. Als ik het goed begrepen heb is ze ook direct naar de docent gelopen en heeft hem de hand geschud. En dat voor een collegezaal met 150 mensen. _o-
Wat onhandig dat de 'preview' - knop er niet meer is. Al die smileys ken ik niet uit m'n hoofd.
Soempiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:47 schreef Looter het volgende:
Studenten gaan normaal gesproken door de ingang achterin de collegezaal als ze te laat komen. Soempie kwam veel te laat, met een kop koffie, binnenwandelen aan de voorkant. Als ik het goed begrepen heb is ze ook direct naar de docent gelopen en heeft hem de hand geschud. En dat voor een collegezaal met 150 mensen.
Wat onhandig dat de 'preview' - knop er niet meer is. Al die smileys ken ik niet uit m'n hoofd.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb niemand om mee te lunchen![]()
Een deel weet ik niet te vinden en de rest is tot vanmiddag naar huis
Allebei een laptopje met webcam erbij, dat staat heerlijk nerdyquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's altijd zo vervelend vind ik... je mag wel met mij meelunchen, maar de afstand is een beetje groot
Ja, toch, ik vind het een beetje zielig staanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In je eentje in de Refter lunchen is helemaal niet vreemd hoor. Boekje of krantje mee
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:02 schreef Mikkie het volgende:
@ TT: Ik val in de categorie studeerders.
ik heb geen webcamquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Allebei een laptopje met webcam erbij, dat staat heerlijk nerdy![]()
[..]
Ja, toch, ik vind het een beetje zielig staan![]()
ik ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:02 schreef Mikkie het volgende:
@ TT: Ik val in de categorie studeerders.
Kijk, ik had de keuze: of binnensneaken, rood hoofd en buiten adem en vlak voordat je zit naar voren worden geroepen...dan volgen 300 ogen je als je naar voren loopt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:47 schreef Looter het volgende:
Studenten gaan normaal gesproken door de ingang achterin de collegezaal als ze te laat komen. Soempie kwam veel te laat, met een kop koffie, binnenwandelen aan de voorkant. Als ik het goed begrepen heb is ze ook direct naar de docent gelopen en heeft hem de hand geschud. En dat voor een collegezaal met 150 mensen. _o-
toch knap hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk, ik had de keuze: of binnensneaken, rood hoofd en buiten adem en vlak voordat je zit naar voren worden geroepen...dan volgen 300 ogen je als je naar voren loopt.![]()
Of rustig binnen komen en me even voorstellen.![]()
De keus was snel gemaakt.
gezellig.quote:
dat magquote:
dat mag ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:07 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik zo op de bank ga liggen.![]()
mjah moet maarquote:
*run-and-hide--emoticon.quote:
Turkey: land + kalkoenquote:
Ja..en ik had dan ook niet verwacht het een maandag te ontvangen, maar vandaag. Maar zelfs nu nog staat het in "verwerking".quote:zondag is ook geen werkdag
[..]
ah dat had je zelf ook door
quote:
die kunnen toch ook zien hoe het met je abo zit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Denk dat BC je toch niet kan helpen, dus zal weinig nut hebben om hen eerst te bellen... je ontkomt er niet aan
ohwquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Turkey: land + kalkoen
Chili: land + chili
Greece: land + vet
Hungary: land + honger
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* vrouwen met open armen ontvangt
[..]
Volgens mij verkopen die alles alleen maar, en houdt Hi bij hoe of wat. Maar goed, het is dus al geregeld
quote:
I should have known heaquote:
Het viel te verwachten, ja.quote:
quote:
Zo ingewikkeld?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:43 schreef Etcetera het volgende:
ik heb maar ff op een memootje gezet hoe ik iemand doorverbind naar de telefoniste
da's niet erg zolang je maar de vakken goed bijhoudtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:52 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ben weer op het punt beland dat ik me totaal geen zorgen maak over m'n tentamens.
Overly Optimistic.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
Vasthouden aan je regime
Het gaat toch ook goed op het moment? Qua resultaten?
Ga je zo lekker naar buiten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik al gezegd dat het gruwelijk lekker weer is?
massagesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
Ik moet ook een goede stoel. Heb elke keer last van m'n nek en schouders.Gister kreeg ik een massage terwijl ik aan het tikken was.
![]()
nee, doe 'squote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik al gezegd dat het gruwelijk lekker weer is?
dat kan niet goed zijn neequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:19 schreef Soempie het volgende:
Als ik met m'n armen zwaai knakt het in m'n schouders.Niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |