Kijk, ik had de keuze: of binnensneaken, rood hoofd en buiten adem en vlak voordat je zit naar voren worden geroepen...dan volgen 300 ogen je als je naar voren loopt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:47 schreef Looter het volgende:
Studenten gaan normaal gesproken door de ingang achterin de collegezaal als ze te laat komen. Soempie kwam veel te laat, met een kop koffie, binnenwandelen aan de voorkant. Als ik het goed begrepen heb is ze ook direct naar de docent gelopen en heeft hem de hand geschud. En dat voor een collegezaal met 150 mensen. _o-
Wat onhandig dat de 'preview' - knop er niet meer is. Al die smileys ken ik niet uit m'n hoofd.
toch knap hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk, ik had de keuze: of binnensneaken, rood hoofd en buiten adem en vlak voordat je zit naar voren worden geroepen...dan volgen 300 ogen je als je naar voren loopt.![]()
Of rustig binnen komen en me even voorstellen.![]()
De keus was snel gemaakt.
gezellig.quote:
dat magquote:
dat mag ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:07 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik zo op de bank ga liggen.![]()
mjah moet maarquote:
*run-and-hide--emoticon.quote:
Turkey: land + kalkoenquote:
Ja..en ik had dan ook niet verwacht het een maandag te ontvangen, maar vandaag. Maar zelfs nu nog staat het in "verwerking".quote:zondag is ook geen werkdag
[..]
ah dat had je zelf ook door
quote:
die kunnen toch ook zien hoe het met je abo zit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Denk dat BC je toch niet kan helpen, dus zal weinig nut hebben om hen eerst te bellen... je ontkomt er niet aan
ohwquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Turkey: land + kalkoen
Chili: land + chili
Greece: land + vet
Hungary: land + honger
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* vrouwen met open armen ontvangt
[..]
Volgens mij verkopen die alles alleen maar, en houdt Hi bij hoe of wat. Maar goed, het is dus al geregeld
quote:
I should have known heaquote:
Het viel te verwachten, ja.quote:
quote:
Zo ingewikkeld?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:43 schreef Etcetera het volgende:
ik heb maar ff op een memootje gezet hoe ik iemand doorverbind naar de telefoniste
da's niet erg zolang je maar de vakken goed bijhoudtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:52 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ben weer op het punt beland dat ik me totaal geen zorgen maak over m'n tentamens.
Overly Optimistic.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
Vasthouden aan je regime
Het gaat toch ook goed op het moment? Qua resultaten?
Ga je zo lekker naar buiten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik al gezegd dat het gruwelijk lekker weer is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |