quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:00 schreef Soempie het volgende:Ik ben zaterdag naar m'n zus geweest. Ze ligt in het ziekenhuis. Nouja, allemaal slecht nieuws over meer plekjes en een ruggewervel die dus 'ingestort' is. Die wordt er uit gehaald. En ze hadden nog een plek gevonden in haar nek.
Maargoed, hele middag daar gezeten. Ze viel in slaap door de morfine. Daarvoor hadden we het eigenlijk nergens over, beetje slap zitten ouwehoeren. Maar nadat ze wakker werd heel lang, goed en heftig gesprek gehad. Vreselijk zitten janken, terwijl zij heel rustig was. Mocht niet knuffelen, omdat ze dan haar rug kon breken.
![]()
Dus hand vastgehouden, terwijl zij mij zat te troosten, ipv andersom.
Het is allemaal zo klote.
![]()
ik vind het zo erg voor je soemp
quote:
en al ging het niet is het echt niet erg hoor
![]()
hier mag je alles, janken vloeken schelden interesseert ons niks, als jij je daar wat beter door voelt moet je dat gewoon doen
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:En zaterdag in de trein op de terugweg. Voelde ik opeens iets in m'n broekspijp kriebelen. Dus ik met m'n been schudden, komt er een staart onderuit m'n broekspijp. Was er een muis omhoog geklauterd.
Hele coupé in paniek.
![]()
quote:
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 23:14 schreef wyccie het volgende:[..]
Was ik maar een kneus. Ik heb het echt zo erg gehad met de studie op dit moment.
Heb een beetje hetzelfde als MaJo. Het zou interessant kunnen zijn, maar het is allemaal zo vaag dat ik gewoon niet weet wat ik ermee aan moet. En net ook nog eens een verkeerd hoofdstuk gelezen (stond verkeerd aangegeven), ik snapte al helemaal niet waar ik de antwoorden vandaan moest halen.
Blergh.
dat had ik met Nederlands. was wel interessant hoor, maar ik miste een 'kapstok' om het maar zo te noemen. achteraf gezien had ik mss Geschiedenis moeten gaan doen. maar ben nu ook blij met m'n opleiding
![]()
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 01:05 schreef Mikkie het volgende:[..]
Dat moet ook af en toe
![]()
Toch zou ik het niet proberen, mijn bed is niet eens lang genoeg om op te liggen
![]()
Ik ga ook maar eens richting bed
![]()
![]()
wordt het dan geen tijd voor een nieuw bed?
quote:
![]()
quote:
quote:
dan nog
![]()
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:09 schreef Nembrionic het volgende:Een woordgrapje op TV van de week
![]()
"Turkey made it into Chili. Greece can't be far off. This is bad news for Hungary"
ik snap 'm niet
![]()
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:15 schreef Nembrionic het volgende:Ohja..mocht je ooit willen testen hoe kietelig ik ben: doe het niet
![]()
Ik heb de reflexen van een cheetah op speed met het richtingsgevoel van een blinde spruit.. Je zou zo maar eens met een blauw oog of een half gekneusde rib thuis kunnen komen
![]()
![]()
ik zie het voor me
![]()
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:45 schreef MaJo het volgende:![]()
Ik heb net een koprol gemaakt na het lezen van jullie verhalen
![]()
En ik kreeg er een headrush van en geen kriebels in mijn buik
![]()
En Joker and the Thief is vet
![]()
Enne kietel mij ook niet want ik ben ook een soort spartelende vis. Als je te lang doorgaat denk ik echt dat ik er in blijf
![]()
Oh en ik zit nog steeds met dat muis verhaal van soemp in mijn hoofd
![]()
En ja, ik ben iets te hyper voor het tijdstip
![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:49 schreef MaJo het volgende:[..]
Nou dit is niet grappig, ik ben dus ECHT heel bang voor muizen. Bij het zien van dit plaatje slaat mijn hart serieus een keer over en grijpt het me op de keel. Liever dus niet meer dit soort grapjes
En nee spinnen ben ik totaal niet bang voor, die pak ik zo op
wtf
![]()
het is Mickey Mouse
![]()
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:53 schreef MaJo het volgende:[..]
Spinnen zitten gewoon een beetje te chillen op de muur, die kruipen niet omhoog via je broekspak, gaan niet lekker bij je onder de deken liggen enzo
![]()
Dus nee daar ben ik totaal niet bang voor
![]()
ik haat spinnen
![]()
ik ben laatst 's avonds toch weer m'n bed uitgekropen om de stofzuiger te halen want er zat een sin boven m'n bed
![]()
en nee die pak ik niet op. ik zuig ze wel weg. en dan een stofdoek in de buis, nergens last van. ik heb 1x gehad dat een spin over m'n gezicht heen liep in m'n slaap. en ik werd wakker. voelde wat kriebelen, veegde het weg, hoorde en plofje en deed toen het licht aan. kruipt er een spin over de vloer
![]()
kutbeesten.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:07 schreef Nembrionic het volgende:Bol.com
![]()
Zondag iets besteld waarbij staat: op werkdagen vóór 20:00 besteld, volgende dag in huis.
Er staat nog steeds: "Wordt verwerkt". Dat houdt in dat het morgen niet in de bus ligt
![]()
zondag is ook geen werkdag
![]()
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:11 schreef Nembrionic het volgende:[..]
Ja, stond erbij.
Maar ze hebben een loophole
![]()
"Op werkdagen voor 20:00 besteld"
Aangezien Zondag geen werkdag is mogen ze er best een dagje langer over doen
![]()
Maar even mailen was ik wel van plan ja
![]()
ah dat had je zelf ook door
![]()
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:12 schreef MaJo het volgende:[..]
Hehe dat denk ik ook
![]()
Ik begin gewoon bij mijn kamers en ik breid het langzaam uit, eens kijken of ze het door hebben. En als ze gaan miepen kan ik gewoon zeggen dat ik het al deed en ze toen ook niets doorhadden dus niet moeten zeuren
Ik ga ook
![]()
anders heb ik weinig aan dat uitslapen
![]()
Truste
![]()
klein vraagje: er lopen toch geen huisdieren rond bij jullie? de normale soort dan he
![]()
katten enzo?
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:39 schreef Soempie het volgende:Ik ga te laat komen.
Aaaaaaargh, als je bij deze docent te laat komt moet je naar voren komen en jezelf voorstellen.
oh kinderachtig
![]()
nou, da's een hele lap tekst geworden
![]()
nu maar ff kijken of ik nog wat moet wegpoetsen op de site