Alleen niet-jengelende baby's.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met baby's
Ik ga een racespel doen
Vanwaar deze opmerkingquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met baby's
Ik ga een racespel doen
Vanwege een link in een van de laatste posts van het vorige topic. Die klikte ik aan en kreeg een of ander kind te zien. En eerder vond een studiegenootje een baby echt grappig, ik vond er niks aan (nu vind ik dat studiegenootje sowieso wel een beetje een domme gans, maar goed)quote:
Vergelijk je mij met een domme gans?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En eerder vond een studiegenootje een baby echt grappig, ik vond er niks aan (nu vind ik dat studiegenootje sowieso wel een beetje een domme gans, maar goed)
Zo irritant dat mensen daar op gaan letten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Guttegut, er waren weer es 299 posts in een AKQ deel en niemand die post 300 maakt
Nee, met andere vrouwen. En sommige andere vrouwen zijn domme gansjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vergelijk je mij met een domme gans?
Ik wil overigens géén kinderen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds wanneer iseigenlijk voor nieuwe mensen en niet meer
Oh, ik snap nu pas wat je bedoelt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, met andere vrouwen. En sommige andere vrouwen zijn domme gansjes
Niet zo gek als je meer dan een half uur moet wachten op een vraagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:Yuri, stiekemerd die eerder op de avond geen vraag stelde!
Dat lijstje was een tijdje geleden ookal weggehaald en de smileys werden toen ook niet meer gebruikt. Heb ze er toen opnieuw ingezet toen ik een topic opende.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds wanneer iseigenlijk voor nieuwe mensen en niet meer
Oh nee, absoluut niet. Maar toch, als dan niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet zo gek als je meer dan een half uur moet wachten op een vraag
Die mag best weg jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En er was een relletje in de AKQ waardoor nu de eerste nieuwe post in een week in het MEN feedback topic staat
Dat heb ik besloten sinds ik met mijn nieuwe studie bezig ben. Het kost me teveel tijd, te verslavend. En na deel 1000 is het makkelijker om Cold Turkey te stoppen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:06 schreef Supersheep het volgende:
wyccie, waarom doe je eigenlijk niet meer mee in de AKQ?
Van Michael Jackson naar Radiohead?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:05 schreef MaJo het volgende:
Wow de AKQ, bestaat dat ook nog
Bad was heerlijk, nu weer verder met Radiohead
Welterustenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Naar figuur die AtheistArmy. Enniewee, ik ga naar bed. Ben moe, vandaar
Hehequote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Van Michael Jackson naar Radiohead?![]()
Ik heb ook wel hongerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:13 schreef MaJo het volgende:
Is het trouwens heel erg dat ik nu alweer aan de nachos zit?Ik heb echt honger als een stier de laatste paar dagen
En aankomen ho maar
![]()
Best logisch, hebben er wel meer gedaan volgens mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb ik besloten sinds ik met mijn nieuwe studie bezig ben. Het kost me teveel tijd, te verslavend. En na deel 1000 is het makkelijker om Cold Turkey te stoppen.
Ik denk dat er verder juist zo weinig mensen komen omdat het een beetje een mattiemeet isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe
Bedankt wyc dat je me in de OP hebt gezetAlleen nog wel even de vraag of er nog meer mensen naar de meet komen? Aangezien Tim de enige is die geen mattie van me is in het echt wordt het voor mij een beetje een schrale fokmeet
Uhuhquote:
Maar dat vind ik juist jammer... Voor mij zelfs een reden om niet te gaan, er is anders weinig fok meet aanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik denk dat er verder juist zo weinig mensen komen omdat het een beetje een mattiemeet is
Vriendenbijeenkomst danquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat vind ik juist jammer... Voor mij zelfs een reden om niet te gaan, er is anders weinig fok meet aan
http://youtube.com/watch?v=cTuTc_liKS4quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
De AKQ-liedjes doen het niet meer.
Volgens mij was dat dit http://www.youtube.com/watch?v=_j9bb7UdQREquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:31 schreef wyccie het volgende:
En die andere?
Altijd leuk, maar wie zei het?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
"Goed gekreun"
Politieman Crabtree uit 'Allo 'Alloquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Altijd leuk, maar wie zei het?
Groetjes aan je moeder.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:42 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even socializen met mijn moeder. Beetje schraal om speciaal voor haar mee naar huis te gaan en dan de hele avond te internetten
Ik zit nu op de computer beneden waar mijn moeder ook zitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
Moest jij niet socializen?
Ohja, dat is wel een mooi excuusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit nu op de computer beneden waar mijn moeder ook zit![]()
But in my defence: zij is zelf ook bezig met dingen. Overigens kunnen wij als vrouwen heel goed kletsen en andere dingen tegelijk doen
![]()
Nu een lekker warm kopjeen dan ga ik zo
Thee, ik drink geen koffie. En het is rooibos dus ik slaap als een roos zometeenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel een mooi excuus
Is dat thee of koffie? Ik zou het allebei niet doen als ik zou willen slapen
Ah...rooibos is inderdaad geen theequote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thee, ik drink geen koffie. En het is rooibos dus ik slaap als een roos zometeen![]()
![]()
Dus je kookkkunsten vielen inderdaad in de smaak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 05:41 schreef Mikkie het volgende:
Tip: sluit geen weddenschappen af als je gedronken hebt. Ik heb halverwege de avond afgesproken dat ik morgenochtend bij college ben. Gewed om een etentje. Gevolg: ik ben net thuis, moet nog naar bed, en over twee uur gaat de wekker
Dat zég je toch niet tegen mensen die nog géén 40 zijnquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 05:41 schreef Mikkie het volgende:
Tip: sluit geen weddenschappen af als je gedronken hebt. Ik heb halverwege de avond afgesproken dat ik morgenochtend bij college ben. Gewed om een etentje. Gevolg: ik ben net thuis, moet nog naar bed, en over twee uur gaat de wekker
Dus zelfs Eli is meer mattie dan ik?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe
Bedankt wyc dat je me in de OP hebt gezetAlleen nog wel even de vraag of er nog meer mensen naar de meet komen? Aangezien Tim de enige is die geen mattie van me is in het echt wordt het voor mij een beetje een schrale fokmeet
De AKQ of de AKQ SC? De liedjes in de SC doen het namelijk ook nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
De AKQ-liedjes doen het niet meer.
Dus je bent van plan om niet te gaan als er alleen maar mensen komen die je al wel kent?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat vind ik juist jammer... Voor mij zelfs een reden om niet te gaan, er is anders weinig fok meet aan
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De leukste audities!
Ik ben genoemd... nu mondje dicht houden dat ik hier zit he
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 05:40 schreef Mikkie het volgende:
Topic om eens terug te kijken. Die Tim was echt briljant
quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben ik de enige die die danseres niet kan laten draaien?
Nee, ik voel me prima. Net ook nog gezwommen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Ben je niet ontzettend brak?
Ik zit nog thuis. Wilde nog even een broodje eten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ga eens aan je practicum beginnen
respectquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik voel me prima. Net ook nog gezwommen.![]()
[..]
Ik zit nog thuis. Wilde nog even een broodje eten.![]()
Nu ga ik wel.![]()
Tuurlijk. Dat practicum doe ik er wel terloops naast.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
respect
kom je nog online dan![]()
![]()
oh en succes met je practicum
Welke virtuele beesten mag je dit keer martelen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat practicum doe ik er wel terloops naast.![]()
ik had geen zin meer in dat hoofd iigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ach als Bauer maar niet meer de topstory is is het in orde, toch?
en dat gaat net zo goed werken als met die ratten van jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat practicum doe ik er wel terloops naast.![]()
Dit keer geen beesten maar sociale dilemma's. En een stuk over "mental disorders'', maar daar ben ik nog niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke virtuele beesten mag je dit keer martelen?
Daar had ik wel alle punten voor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:58 schreef Etcetera het volgende:
en dat gaat net zo goed werken als met die ratten van je![]()
Ga de straatmuzikant uit hangen: leg je tas voor de UB, ga zingen en maak dat je wegkomt voor de politie er isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit keer geen beesten maar sociale dilemma's. En een stuk over "mental disorders'', maar daar ben ik nog niet.
Ik ben m'n portemonnee vergeten.Ik wilde koffie halen.
![]()
maar ze zwollen wel opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar had ik wel alle punten voor.![]()
![]()
Vandaag kan ik weer 6 punten halen. In totaal mag je er 10 missen en ik heb er 2 gemist in die weken. Ik heb het dus sowieso gehaald.![]()
succesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga koffie halen en mezelf naar een soort college slepen. Daarna vergadering van projectgroep... project moet over anderhalve week af zijn, we moeten nog 2 bedrijfsbezoeken doen en de persoon die dat hoort te regelen heeft het weer niet gedaan
Zo, dat had ik echt niet verwacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik was er
Zij niet, dus nu een etentje op haar kosten verdiend
Ben overigens wel in de pauze weer genokt... college ging echt nergens over en had stiekem niet zoveel zin. Nu even wat praktische dingen fixen en dan om half elf weer een afspraak.
Voel me wel enigszins moe, na die twee uur slaap en enorme hoeveelheid bier
Wij verbazen ons er juist over dat het überhaupt nog wist.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik zo'n weddenschap aanga, dan zal ik 'm verdomme ook winnen ook. Zo vastbesloten ben ik dan ook wel weer
Gelukkig. Anders was ik wel erg teleurgesteld geweest in je.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik zo'n weddenschap aanga, dan zal ik 'm verdomme ook winnen ook. Zo vastbesloten ben ik dan ook wel weer
dat had ik dus ook met Jacquesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit er wel over te denken. Heb nu al een inkakmoment en ik moet nog tot 5 uur.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar ze zwollen wel op![]()
wel goed hoorkun je niet ff teruggaan voor je portemonnee?
Ja, eigenlijk ben ik - in dit geval- sowieso teleurgesteld in je, maar anders was er nog een schepje bovenop gegaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Teleurgesteld omdat ik zo slim was om normaal te gaan slapen? Ik ben haast teleurgesteld in mezelf dat ik vaak voor college m'n bed niet uit wil, maar dat ik voor een weddenschap m'n complete nachtrust opgeef
ahja koffie. Goed idee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:23 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik ga weer richting uni. Heb een bak koffie op, kan er weer even tegen. Op naar de afspraak!
Ten eerste is het al niet slim om tot zo laat 's nachts op te blijven als je de volgende ochtend belangrijkere dingen te doen hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Teleurgesteld omdat ik zo slim was om normaal te gaan slapen?
That's it. Ik ga m'n portemonnee halen.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ten eerste is het al niet slim om tot zo laat 's nachts op te blijven als je de volgende ochtend belangrijkere dingen te doen hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aaaaaach... ik heb nog wel een bak over hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
That's it. Ik ga m'n portemonnee halen.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef Soempie het volgende:
Zie je wel!
Een of andere &&*(#%&*(# had m'n computer uitgelogd en m'n practicum niet opgeslagen. Ik was geen half uur weg.![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Gejat bij de muziektrivia.
[ afbeelding ]
![]()
Zo ging het ook echt.quote:
Ik heb daar ook altijd een hekel aan.. kom je de computer ruimte.. staan er overal computers ingelogd zonder gebruiker in de buurt. En dan echt vlak voorat ie automatisch uitlogt na 30 seconden komt er iemand even 1 tel de muis bewegen en gaat vervolgens weer weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef Soempie het volgende:
Zie je wel!
Een of andere &&*(#%&*(# had m'n computer uitgelogd en m'n practicum niet opgeslagen. Ik was geen half uur weg.![]()
![]()
hahahaha ik wist hetquote:
Zo ben ik niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb daar ook altijd een hekel aan.. kom je de computer ruimte.. staan er overal computers ingelogd zonder gebruiker in de buurt. En dan echt vlak voorat ie automatisch uitlogt na 30 seconden komt er iemand even 1 tel de muis bewegen en gaat vervolgens weer weg.
En ik maar doorzoeken naar een vrije computer![]()
Hm.. ik neem tegenwoordig mn eigen maar mee. Werkt prettiger ook achteraf, alleen dat sjouwen is wel schraal.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo ben ik niet.Ik was 20 minuten weg. Normaal voel ik me al bezwaard als ik koffie ga drinken.
![]()
En er waren nog computers vrij. Op een rotplek, maar wel vrij.![]()
Dat is wel ideaal eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hm.. ik neem tegenwoordig mn eigen maar mee. Werkt prettiger ook achteraf, alleen dat sjouwen is wel schraal.
Sheepiequote:
hij staat bovenin andersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:37 schreef Supersheep het volgende:
Blijkbaar vinden ze de search zo brak dat ze 'm maar niet hebben meegenomen in de nieuwe layout en het linkje hebben weggehaald
Inderdaad.quote:
In de AKQ was ie ook na 20 seconden verdwenenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik had z'n username aangeklikt en kon daarna de AKQ in het rijtje al niet meer vinden.
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:00 schreef Supersheep het volgende:
Janetje is 'm aan het volgen volgens mij
Nou ja zeg! Iemand meteen een stoornis opplakken als er niks aan de hand isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef Soempie het volgende:
You classified Stefan as having cyclothymic disorder.
Although Stefan’s behavior seems "moody," his happy times and sad times appear to be appropriate reactions to life events, and thus would likely be classified as normal mood swings.
Shit. Ik ben hier wel heel slecht in.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Iemand meteen een stoornis opplakken als er niks aan de hand is
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:04 schreef Supersheep het volgende:
Is het meerkeuze Soemp?
Dat staat dan weer uitgelegd in het boek.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Met info erbij of moet je ook echt weten wat een cyclothyme stoornis inhoudt?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
AtheistArmy snapt niet dat je ook echt moet kappen met de bagger, als een mod je waarschuwt. Hij verneukt spelletjes in MEN, wij verneuken zijn postrechten. 48 uur.
Het lijkt allemaal wel op elkaar, dat is het lastige. Sowieso is het natuurlijk niet juist om iemand een label op te plakken als je maar zo weinig informatie hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:04 schreef Supersheep het volgende:
Is het meerkeuze Soemp?
Nee, maar het zal waarschijnlijk genoeg gebeuren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal wel op elkaar, dat is het lastige. Sowieso is het natuurlijk niet juist om iemand een label op te plakken als je maar zo weinig informatie hebt.![]()
Ik heb nu het idee dat er wat gaat gebeurenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
succeskun je ze niet ff flink schoppen? of je Idols stem opzetten
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, maar het zal waarschijnlijk genoeg gebeuren.
quote:
ach, je had het disorder gedeelte goedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:59 schreef Soempie het volgende:
You classified Cheryl as having dysthymic disorder.
Because Cheryl has experienced two serious major depressive episodes with no evidence of a manic episode, she would be classified as having major depressive disorder
Mja, maar goed dat ik geen therapeut wil worden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef Soempie het volgende:
You classified Stefan as having cyclothymic disorder.
Although Stefan’s behavior seems "moody," his happy times and sad times appear to be appropriate reactions to life events, and thus would likely be classified as normal mood swings.
Shit. Ik ben hier wel heel slecht in.![]()
oh die sukkel van gister zeker?quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nu het idee dat er wat gaat gebeuren
Omdat er nu beter besproken is wie wat gaat doen en op wat voor manierquote:
Voor een test zijn mijn brainwaves ook een keer gemeten, en daarop was te zien dat ik me zat te vervelenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:02 schreef Soempie het volgende:
Hersenactiviteit en disorders, interessant.![]()
Het gaat over de hersenactiviteit van psychopaten/ antisociale mensen en 'normale mensen'.
Ze laten de twee groepen neutrale woorden lezen en woorden met een emotionele lading. Bij een normaal persoon zijn er verschillen in hersenactiviteit te zien. Er is veel activiteit in het voorste gedeelte van de hersenen, als ze een emotioneel geladen woord lezen, dit duidt er op dat ze ook de emotie voelen/ associeren met de emotie.
Bij een psychopaat is er amper/ geen verschil in hersenactiviteit.![]()
Psychologie is zo'n leuke studie.![]()
k had wat spectaculairders verwachtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat er nu beter besproken is wie wat gaat doen en op wat voor manier
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor een test zijn mijn brainwaves ook een keer gemeten, en daarop was te zien dat ik me zat te vervelen
Wat voor test?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor een test zijn mijn brainwaves ook een keer gemeten, en daarop was te zien dat ik me zat te vervelen
wat word je met psychologie? Dat vind ik bijvoorbeeld ook heel interessant, maar om nou psycholoog te worden, neequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:02 schreef Soempie het volgende:
Hersenactiviteit en disorders, interessant.![]()
Het gaat over de hersenactiviteit van psychopaten/ antisociale mensen en 'normale mensen'.
Ze laten de twee groepen neutrale woorden lezen en woorden met een emotionele lading. Bij een normaal persoon zijn er verschillen in hersenactiviteit te zien. Er is veel activiteit in het voorste gedeelte van de hersenen, als ze een emotioneel geladen woord lezen, dit duidt er op dat ze ook de emotie voelen/ associeren met de emotie.
Bij een psychopaat is er amper/ geen verschil in hersenactiviteit.![]()
Psychologie is zo'n leuke studie.![]()
Ja, doe eens.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:07 schreef Etcetera het volgende:
zal ik eindelijk mijn Plan van Aanpak voor m'n stage eens maken![]()
jamajamaquote:
jawel hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:14 schreef B.ertha het volgende:
Oh, ik mag hier helemaal niet zijn
* snel weer verderwerkt
Ik denk dat de meeste mensen aan therapeut denken, maar je kunt zo ontzettend veel kanten op met psychologie.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:11 schreef B.ertha het volgende:
wat word je met psychologie? Dat vind ik bijvoorbeeld ook heel interessant, maar om nou psycholoog te worden, nee
Mijn zusje wil het trouwens wel worden, die analyseert iedereen
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen aan een therapeut denken, maar je kunt zo ontzettend veel kanten op met psychologie.
Dit is neuropsychologie![]()
![]()
Je kunt ook kiezen voor de richting: sociale psychologie, klinische psychologie, ontwikkelingspsychologie en arbeids-, organisatie- en personeelspsychologie.
En dan kun je ontzettend veel onderzoeken bedenken en uitvoeren of toepassingen van uitkomsten van onderzoek voor de praktijk. Jeetje, je kunt het zo gek niet bedenken.
Afstudeerproject van een huisgenoot (in Enschede was dat nog). Ik werd in een soort tandartsstoel gelegd, kreeg een mutsje op, m'n haar werd volgespoten met gel en er werden allemaal elektrodes gemonteerd. Ik kreeg ook een elektrode op m'n linkerarm, die werd gebruikt om een zenuw te stimuleren. Af en toe kreeg ik een prikkel van de armelektrode en moest dan aangeven hoe hard het prikte en hoe scherp. Met beide op maximaal voelt het alsof er redelijk snel een speld in je arm wordt geprikt, als ze lager staan was het meer alsof er een tandenstoker tegenaan duwde. Het gebeurde ook wel eens dat ik niet zeker wist of iets een prikkel was of gewoon een spiersamentrekking van mijn kant.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat voor test?![]()
Mijn brainwaves zijn gemeten toen ik 2 was.Zou best mee willen doen met zulke tests.
![]()
Wat tof.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Afstudeerproject van een huisgenoot (in Enschede was dat nog). Ik werd in een soort tandartsstoel gelegd, kreeg een mutsje op, m'n haar werd volgespoten met gel en er werden allemaal elektrodes gemonteerd. Ik kreeg ook een elektrode op m'n linkerarm, die werd gebruikt om een zenuw te stimuleren. Af en toe kreeg ik een prikkel van de armelektrode en moest dan aangeven hoe hard het prikte en hoe scherp. Met beide op maximaal voelt het alsof er redelijk snel een speld in je arm wordt geprikt, als ze lager staan was het meer alsof er een tandenstoker tegenaan duwde. Het gebeurde ook wel eens dat ik niet zeker wist of iets een prikkel was of gewoon een spiersamentrekking van mijn kant.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:34 schreef Soempie het volgende:
Toen ik twee was lukte het niet zo goed met het aanbrengen van de elektrodes.Niet alleen omdat ik niet goed meewerkte, maar ook door de stomheid van degene die ze aanbracht.
M'n zwager heeft een aantal jaar in een psychiatrisch ziekenhuis gewerkt en daar nogal wat EEG's afgenomen, dus bij de zoveelste poging had hij zoiets van: ja, laat mij maar even.![]()
En die arts kijken:
![]()
Vind het nog steeds een tof verhaal.![]()
Dat had te maken met alfa-golven (of zoiets), die waren redelijk aanwezig. Vlak na een schok waren ze weg, om daarna weer terug te komen tot de volgende schok (een schok elke 20 seconden ongeveer), en daar was uit op te maken dat ik me verveelde want die alfa-golven zijn ook goed zichtbaar als iemand aan het dromen is. Zoiets was het, maar als het goed is hoor jij het beter te begrijpen dan ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat tof.Hoe konden ze zien dat je je zat te vervelen?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:46 schreef Mikkie het volgende:
Dan heb ik vandaag een nogal alfagolvige dag
Spannend!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:51 schreef MaJo het volgende:
Zometeen mijn screentestVind het nu toch wel eng
![]()
Smakelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, stelde niet zoveel voor. Daarna nog geholpen met kleine dingetjes en nog even koffie gedronken met een paar vriendinnen.
Nu even lunchen, en eigenlijk wil ik daarna Behandelingsmethodiek gaan voorbereiden voor morgen, maar ik heb zo'n vermoeden dat daar niet zoveel van terecht gaat komen
whehehequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:55 schreef Soempie het volgende:
Unfortunately for science, the more bizarre and mysterious the treatment, the greater the strength of the placebo effect.
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:42 schreef Soempie het volgende:
Oja, Alfa golven is als je wakker bent en niet oplet.![]()
Zie je wel dat jij het beter snapt dan ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:46 schreef Soempie het volgende:
En in je REM-slaap heb je meestal dromen. In elk geval dromen die heel echt lijken. En dan zijn beta-golven te zien. Die lijken op de wakker toestand als je wel oplet.![]()
Huisvergadering, enig! Ik heb er nooit een gehad omdat mensen daar fel op tegen waren. In plaats van te overleggen of het wc papier met het velletje tegen de muur aan moet of juist niet kan je ook gewoon niet zo moeilijk doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:02 schreef Mikkie het volgende:
En dan dacht ik: zondagavond lekker vrij; willen ze ineens huisvergadering. En maandagochtend 8.45 college.
Ik moet beter leren plannen..
Nouja, in elk geval ben je heel begin volgende week weinig waard.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit met een vergelijkbaar probleem. Heel hard geroepen dat we vanavond ook willen gaan. Morgen werkgroep om 10.45, daarna 3 uur rijden naar Friesland en vervolgens een weekendje Ameland, wat ook neerkomt op twee keer stappen en twee dagen kansloos bier drinken. En dan dacht ik: zondagavond lekker vrij; willen ze ineens huisvergadering. En maandagochtend 8.45 college.
Ik moet beter leren plannen..
Een frisse afwisseling op "quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
En de psychopaten?
Je hebt me er niet mee hoor.quote:
De AKQ SC. Ik wist niet dat er in de AKQ OP ook liedjes staan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De AKQ of de AKQ SC? De liedjes in de SC doen het namelijk ook niet
Op dat moment zat ik in de kantine een opdracht te maken.quote:
Dat weet ik ondertussen ook wel. Maar ik ben te lui om mijn sig aan te passenquote:
Opzich niet heel sneu als je je mond erover houdtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet eens of ik volgende week wel college heb.![]()
En hoe sneu is het als ik een afspraak een half uur verzet, ivm House.![]()
![]()
zolang het niet altijd gebeurdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet eens of ik volgende week wel college heb.![]()
En hoe sneu is het als ik een afspraak een half uur verzet, ivm House.![]()
![]()
Surequote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:38 schreef Mikkie het volgende:
Je realiseert je dat je je sociale leven gaat inrichten naar de tv-planning?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had een vriendin die doordeweeks niet samen wilde eten tenzij het heel vroeg of heel laat was, zodat ze DWDD kon kijken
succesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:46 schreef Soempie het volgende:
Klaar met m'n practicum en opdrachten voor andere vakken.![]()
Werkgroepbijeenkomst.![]()
Zo ver ga ik niet hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had een vriendin die doordeweeks niet samen wilde eten tenzij het heel vroeg of heel laat was, zodat ze DWDD kon kijken
Wat de hel is heel vroeg? DWDD begint om 19:30quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik eet nooit om 6 uurquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat de hel is heel vroeg? DWDD begint om 19:30De gemiddeld eettijd in Nederland is 18:00.
nee als in van Chocomelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor bekers?Als in van Friesche Vlag?
Ze hadden ook even aan kunnen bellen ..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh die ja, die ken ik van de reclame
Een of andere lompe hork van de gemeente heeft mijn fiets verneukt!Ik zet m altijd vast aan de lantaarnpaal tegenover mn huis, en die MOEST vanochtend blijkbaar perse geverfd worden
Ipv beetje voorzichtig te doen is mn hele fiets ondergespetterd, ze hebben de kwast zo ongeveer afgeveegd aan mn slot en mn zadel zat ook onder de verf
Toen ik naar mn werk moest was de hele zooi nog nat ook
Ohja, en het stomste is dat ze blijkbaar niet goed bij 1 stukje konden, dus dat hebben ze maar overgeslagen
![]()
Sla dan die hele paal over
![]()
Percentage van de Nederlandse bevolking dat op maandagen in 2005 op een bepaald tijdstip aan het eten was:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat de hel is heel vroeg? DWDD begint om 19:30De gemiddeld eettijd in Nederland is 18:00.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
zeker een chagerijnig gemeentewerker die jaloers is omdat jij wel kunt studeren
ik denk dat LaBla dat ook wel snapt, maar er zit een verschil in eromheen verven en erdoorheen willen verven. ze hadden in elk geval niet de fiets een kleurtje hoeven geven lijkt mijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Zit ik hier in de Twilight Zone ofzo?
Fietsen horen niet aan lantaarnpalen. Later terugkomen? .')
Zie je zelf nou echt niet in dat je het niet bij het rechte eind hebt?
Ze hebben de straat nog niet klaar dus ze moeten sowieso nog terugkomenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Zit ik hier in de Twilight Zone ofzo?
Fietsen horen niet aan lantaarnpalen. Later terugkomen? .')
Zie je zelf nou echt niet in dat je het niet bij het rechte eind hebt?
Feestquote:
*proest*quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verveel me echt ENORM. Ik heb AL mijn broeken in de was gedaan dus ik kan niet naar buiten
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verveel me echt ENORM. Ik heb AL mijn broeken in de was gedaan dus ik kan niet naar buiten
Nog één van de andere kandidaten gezien?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef MaJo het volgende:Screentest ging wel goed volgens mij
Degene die me had uitgenodigd was in ieder geval helemaal fan van me
Nu ken ik hem ook dus dat scheelt
Als het goed is hoor ik het over 1,5 week
Je gaat ook veels te laat naar bed natuurlijkquote:Verder vandaag weer college geskippedIk ben zo moe de laatste tijd, ik kán gewoon niet opstaan
Maar het was het laatste college voor het tentamen volgende week, dus echt slim is het niet
Nou..ik heb een korte broek aangetrokken. En enorm koud is het niet. Maar het is gewoon behoorlijk suf om er nu mee de straat op te gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
*proest*
Dan ga je toch in een rokje?
Mooi van de screentest! Wat moest je doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef MaJo het volgende:Screentest ging wel goed volgens mij
Degene die me had uitgenodigd was in ieder geval helemaal fan van me
Nu ken ik hem ook dus dat scheelt
Als het goed is hoor ik het over 1,5 week
Verder vandaag weer college geskippedIk ben zo moe de laatste tijd, ik kán gewoon niet opstaan
Maar het was het laatste college voor het tentamen volgende week, dus echt slim is het niet
Nope, maar die man die ik ken heeft er wel wat over verteld. Hij vond dat ik het moest wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog één van de andere kandidaten gezien?
[..]
quote:Je gaat ook veels te laat naar bed natuurlijk
Als er iets is waar ik duf van word...quote:
Niet als je 's ochtends een college hebtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, maar die man die ik ken heeft er wel wat over verteld. Hij vond dat ik het moest wordenAlleen is hij niet de enige die erover beslist... Bovendien gaan ze misschien meer mensen uitnodigen.
[..]Vannacht was het 2 uur, dat valt best mee
Eerst een lopende presentatietekst, daarna een interviewtje met iemand en daarna zittend een presentatietekst in de camera. Bij beide presentatieteksten moest ik het eerst van papier doen en daarna improviseren. Vet lastig!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mooi van de screentest! Wat moest je doen?
En met dat tentamen komt het vast wel goed. Staat de powerpoint niet op internet?![]()
Ik volg van 2 vakken helemaal geen colleges, omdat ze tegelijk zijn met andere colleges of werkgroepen.Denk dat dat ook wel goed komt.
![]()
Heb je nou die 8-bit stopdas nog gekocht?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is NFS:MW toch heerlijk qua eerlijk spel. Heb vandaag een quick race gedaan, met een Ford GT 300 km/u gereden en ik kwam geen centimeter dichterbij de Fiat Punto die voor me reed
Nee nog niet, heb eigenlijk nooit een stropdas nodig. En voor die 20 dollar heb je em nog niet in huis, daar komen ook nog kosten overheen. Ik hou het wel bij mijn schitterende oranje dasquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nou die 8-bit stopdas nog gekocht?
Dat is wel veel beterquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:53 schreef Soempie het volgende:
Vorig jaar had ik elke week wel van die powernaps. Nu slaap ik eindelijk weer gewoon een uur of 7/ 8 per nacht.![]()
![]()
Je hebt wel van die opnamen van mensen die denken dat dat allemaal heel makkelijk is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerst een lopende presentatietekst, daarna een interviewtje met iemand en daarna zittend een presentatietekst in de camera. Bij beide presentatieteksten moest ik het eerst van papier doen en daarna improviseren. Vet lastig!
Vast wel.quote:Wat het college betreft, dit is nou net van een docent die de sheets niet online zetMaar hij volgt wel redelijk de inhoud van de boeken dus alleen daarmee red ik het denk ik ook wel...
Je moet het inderdaad niet onderschatten, is echt lastigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt wel van die opnamen van mensen die denken dat dat allemaal heel makkelijk is.
En dan proberen ze het zelf...![]()
[..]
Vast wel.![]()
Jij zomaar?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:13 schreef Soempie het volgende:
ahhh neeeee.![]()
Net 2 uur zitten pennen. Ben ik m'n blaadjes vergeten in m'n tas te stoppen.![]()
![]()
[img]https://www.wildties.com/vimages/ties/GN888026L.jpg[/img]quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:12 schreef MaJo het volgende:
Hehe @tim. Wat een verschrikkelijke stropdassen
Heb je er "Eigendom van Soempiequote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je er "Eigendom van Soempie" in geschreven?
Hoe zie jij dat het een vent is?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:36 schreef Soempie het volgende:
Welke vent neemt er nou zo'n lelijke navelpiercing.sowieso, een navelpiercing.
![]()
Maar morgen is dat gebouw weer open toch? Dan kun je dat boek toch terugkrijgen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:37 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.![]()
Dat boek is 65 euro.![]()
Ik ben morgen de eerste die er op de stoep staat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar morgen is dat gebouw weer open toch? Dan kun je dat boek toch terugkrijgen?
Het is wel vervelend dat je het nu niet hebt natuurlijk
Dat is toch geen criterium?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:41 schreef Soempie het volgende:
Daar ging ik van uit. Stropdassen worden vooral door mannen gedragen.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:41 schreef Soempie het volgende:
Daar ging ik van uit. Stropdassen worden vooral door mannen gedragen.![]()
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:50 schreef Whiteguy het volgende:
't is een vent.. of een vrouw zonder tetters
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
Het is toch bedoeld dat het net is alsof je zijn blote buik en schaamhaar ziet? Dat dacht ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |