Wij verbazen ons er juist over dat het überhaupt nog wist.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik zo'n weddenschap aanga, dan zal ik 'm verdomme ook winnen ook. Zo vastbesloten ben ik dan ook wel weer
Gelukkig. Anders was ik wel erg teleurgesteld geweest in je.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik zo'n weddenschap aanga, dan zal ik 'm verdomme ook winnen ook. Zo vastbesloten ben ik dan ook wel weer
dat had ik dus ook met Jacquesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit er wel over te denken. Heb nu al een inkakmoment en ik moet nog tot 5 uur.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar ze zwollen wel op![]()
wel goed hoorkun je niet ff teruggaan voor je portemonnee?
Ja, eigenlijk ben ik - in dit geval- sowieso teleurgesteld in je, maar anders was er nog een schepje bovenop gegaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Teleurgesteld omdat ik zo slim was om normaal te gaan slapen? Ik ben haast teleurgesteld in mezelf dat ik vaak voor college m'n bed niet uit wil, maar dat ik voor een weddenschap m'n complete nachtrust opgeef
ahja koffie. Goed idee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:23 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik ga weer richting uni. Heb een bak koffie op, kan er weer even tegen. Op naar de afspraak!
Ten eerste is het al niet slim om tot zo laat 's nachts op te blijven als je de volgende ochtend belangrijkere dingen te doen hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Teleurgesteld omdat ik zo slim was om normaal te gaan slapen?
That's it. Ik ga m'n portemonnee halen.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ten eerste is het al niet slim om tot zo laat 's nachts op te blijven als je de volgende ochtend belangrijkere dingen te doen hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aaaaaach... ik heb nog wel een bak over hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
That's it. Ik ga m'n portemonnee halen.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef Soempie het volgende:
Zie je wel!
Een of andere &&*(#%&*(# had m'n computer uitgelogd en m'n practicum niet opgeslagen. Ik was geen half uur weg.![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Gejat bij de muziektrivia.
[ afbeelding ]
![]()
Zo ging het ook echt.quote:
Ik heb daar ook altijd een hekel aan.. kom je de computer ruimte.. staan er overal computers ingelogd zonder gebruiker in de buurt. En dan echt vlak voorat ie automatisch uitlogt na 30 seconden komt er iemand even 1 tel de muis bewegen en gaat vervolgens weer weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef Soempie het volgende:
Zie je wel!
Een of andere &&*(#%&*(# had m'n computer uitgelogd en m'n practicum niet opgeslagen. Ik was geen half uur weg.![]()
![]()
hahahaha ik wist hetquote:
Zo ben ik niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb daar ook altijd een hekel aan.. kom je de computer ruimte.. staan er overal computers ingelogd zonder gebruiker in de buurt. En dan echt vlak voorat ie automatisch uitlogt na 30 seconden komt er iemand even 1 tel de muis bewegen en gaat vervolgens weer weg.
En ik maar doorzoeken naar een vrije computer![]()
Hm.. ik neem tegenwoordig mn eigen maar mee. Werkt prettiger ook achteraf, alleen dat sjouwen is wel schraal.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo ben ik niet.Ik was 20 minuten weg. Normaal voel ik me al bezwaard als ik koffie ga drinken.
![]()
En er waren nog computers vrij. Op een rotplek, maar wel vrij.![]()
Dat is wel ideaal eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hm.. ik neem tegenwoordig mn eigen maar mee. Werkt prettiger ook achteraf, alleen dat sjouwen is wel schraal.
Sheepiequote:
hij staat bovenin andersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:37 schreef Supersheep het volgende:
Blijkbaar vinden ze de search zo brak dat ze 'm maar niet hebben meegenomen in de nieuwe layout en het linkje hebben weggehaald
Inderdaad.quote:
In de AKQ was ie ook na 20 seconden verdwenenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik had z'n username aangeklikt en kon daarna de AKQ in het rijtje al niet meer vinden.
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:00 schreef Supersheep het volgende:
Janetje is 'm aan het volgen volgens mij
Nou ja zeg! Iemand meteen een stoornis opplakken als er niks aan de hand isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef Soempie het volgende:
You classified Stefan as having cyclothymic disorder.
Although Stefan’s behavior seems "moody," his happy times and sad times appear to be appropriate reactions to life events, and thus would likely be classified as normal mood swings.
Shit. Ik ben hier wel heel slecht in.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |