Alleen niet-jengelende baby's.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met baby's
Ik ga een racespel doen
Vanwaar deze opmerkingquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met baby's
Ik ga een racespel doen
Vanwege een link in een van de laatste posts van het vorige topic. Die klikte ik aan en kreeg een of ander kind te zien. En eerder vond een studiegenootje een baby echt grappig, ik vond er niks aan (nu vind ik dat studiegenootje sowieso wel een beetje een domme gans, maar goed)quote:
Vergelijk je mij met een domme gans?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En eerder vond een studiegenootje een baby echt grappig, ik vond er niks aan (nu vind ik dat studiegenootje sowieso wel een beetje een domme gans, maar goed)
Zo irritant dat mensen daar op gaan letten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Guttegut, er waren weer es 299 posts in een AKQ deel en niemand die post 300 maakt
Nee, met andere vrouwen. En sommige andere vrouwen zijn domme gansjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vergelijk je mij met een domme gans?
Ik wil overigens géén kinderen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds wanneer iseigenlijk voor nieuwe mensen en niet meer
Oh, ik snap nu pas wat je bedoelt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, met andere vrouwen. En sommige andere vrouwen zijn domme gansjes
Niet zo gek als je meer dan een half uur moet wachten op een vraagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:Yuri, stiekemerd die eerder op de avond geen vraag stelde!
Dat lijstje was een tijdje geleden ookal weggehaald en de smileys werden toen ook niet meer gebruikt. Heb ze er toen opnieuw ingezet toen ik een topic opende.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds wanneer iseigenlijk voor nieuwe mensen en niet meer
Oh nee, absoluut niet. Maar toch, als dan niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet zo gek als je meer dan een half uur moet wachten op een vraag
Die mag best weg jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En er was een relletje in de AKQ waardoor nu de eerste nieuwe post in een week in het MEN feedback topic staat
Dat heb ik besloten sinds ik met mijn nieuwe studie bezig ben. Het kost me teveel tijd, te verslavend. En na deel 1000 is het makkelijker om Cold Turkey te stoppen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:06 schreef Supersheep het volgende:
wyccie, waarom doe je eigenlijk niet meer mee in de AKQ?
Van Michael Jackson naar Radiohead?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:05 schreef MaJo het volgende:
Wow de AKQ, bestaat dat ook nog
Bad was heerlijk, nu weer verder met Radiohead
Welterustenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Naar figuur die AtheistArmy. Enniewee, ik ga naar bed. Ben moe, vandaar
Hehequote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Van Michael Jackson naar Radiohead?![]()
Ik heb ook wel hongerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:13 schreef MaJo het volgende:
Is het trouwens heel erg dat ik nu alweer aan de nachos zit?Ik heb echt honger als een stier de laatste paar dagen
En aankomen ho maar
![]()
Best logisch, hebben er wel meer gedaan volgens mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb ik besloten sinds ik met mijn nieuwe studie bezig ben. Het kost me teveel tijd, te verslavend. En na deel 1000 is het makkelijker om Cold Turkey te stoppen.
Ik denk dat er verder juist zo weinig mensen komen omdat het een beetje een mattiemeet isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe
Bedankt wyc dat je me in de OP hebt gezetAlleen nog wel even de vraag of er nog meer mensen naar de meet komen? Aangezien Tim de enige is die geen mattie van me is in het echt wordt het voor mij een beetje een schrale fokmeet
Uhuhquote:
Maar dat vind ik juist jammer... Voor mij zelfs een reden om niet te gaan, er is anders weinig fok meet aanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik denk dat er verder juist zo weinig mensen komen omdat het een beetje een mattiemeet is
Vriendenbijeenkomst danquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat vind ik juist jammer... Voor mij zelfs een reden om niet te gaan, er is anders weinig fok meet aan
http://youtube.com/watch?v=cTuTc_liKS4quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
De AKQ-liedjes doen het niet meer.
Volgens mij was dat dit http://www.youtube.com/watch?v=_j9bb7UdQREquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:31 schreef wyccie het volgende:
En die andere?
Altijd leuk, maar wie zei het?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
"Goed gekreun"
Politieman Crabtree uit 'Allo 'Alloquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Altijd leuk, maar wie zei het?
Groetjes aan je moeder.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:42 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even socializen met mijn moeder. Beetje schraal om speciaal voor haar mee naar huis te gaan en dan de hele avond te internetten
Ik zit nu op de computer beneden waar mijn moeder ook zitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
Moest jij niet socializen?
Ohja, dat is wel een mooi excuusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit nu op de computer beneden waar mijn moeder ook zit![]()
But in my defence: zij is zelf ook bezig met dingen. Overigens kunnen wij als vrouwen heel goed kletsen en andere dingen tegelijk doen
![]()
Nu een lekker warm kopjeen dan ga ik zo
Thee, ik drink geen koffie. En het is rooibos dus ik slaap als een roos zometeenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel een mooi excuus
Is dat thee of koffie? Ik zou het allebei niet doen als ik zou willen slapen
Ah...rooibos is inderdaad geen theequote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thee, ik drink geen koffie. En het is rooibos dus ik slaap als een roos zometeen![]()
![]()
Dus je kookkkunsten vielen inderdaad in de smaak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 05:41 schreef Mikkie het volgende:
Tip: sluit geen weddenschappen af als je gedronken hebt. Ik heb halverwege de avond afgesproken dat ik morgenochtend bij college ben. Gewed om een etentje. Gevolg: ik ben net thuis, moet nog naar bed, en over twee uur gaat de wekker
Dat zég je toch niet tegen mensen die nog géén 40 zijnquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 05:41 schreef Mikkie het volgende:
Tip: sluit geen weddenschappen af als je gedronken hebt. Ik heb halverwege de avond afgesproken dat ik morgenochtend bij college ben. Gewed om een etentje. Gevolg: ik ben net thuis, moet nog naar bed, en over twee uur gaat de wekker
Dus zelfs Eli is meer mattie dan ik?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe
Bedankt wyc dat je me in de OP hebt gezetAlleen nog wel even de vraag of er nog meer mensen naar de meet komen? Aangezien Tim de enige is die geen mattie van me is in het echt wordt het voor mij een beetje een schrale fokmeet
De AKQ of de AKQ SC? De liedjes in de SC doen het namelijk ook nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
De AKQ-liedjes doen het niet meer.
Dus je bent van plan om niet te gaan als er alleen maar mensen komen die je al wel kent?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat vind ik juist jammer... Voor mij zelfs een reden om niet te gaan, er is anders weinig fok meet aan
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De leukste audities!
Ik ben genoemd... nu mondje dicht houden dat ik hier zit he
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 05:40 schreef Mikkie het volgende:
Topic om eens terug te kijken. Die Tim was echt briljant
quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben ik de enige die die danseres niet kan laten draaien?
Nee, ik voel me prima. Net ook nog gezwommen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Ben je niet ontzettend brak?
Ik zit nog thuis. Wilde nog even een broodje eten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ga eens aan je practicum beginnen
respectquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik voel me prima. Net ook nog gezwommen.![]()
[..]
Ik zit nog thuis. Wilde nog even een broodje eten.![]()
Nu ga ik wel.![]()
Tuurlijk. Dat practicum doe ik er wel terloops naast.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
respect
kom je nog online dan![]()
![]()
oh en succes met je practicum
Welke virtuele beesten mag je dit keer martelen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat practicum doe ik er wel terloops naast.![]()
ik had geen zin meer in dat hoofd iigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ach als Bauer maar niet meer de topstory is is het in orde, toch?
en dat gaat net zo goed werken als met die ratten van jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat practicum doe ik er wel terloops naast.![]()
Dit keer geen beesten maar sociale dilemma's. En een stuk over "mental disorders'', maar daar ben ik nog niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke virtuele beesten mag je dit keer martelen?
Daar had ik wel alle punten voor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:58 schreef Etcetera het volgende:
en dat gaat net zo goed werken als met die ratten van je![]()
Ga de straatmuzikant uit hangen: leg je tas voor de UB, ga zingen en maak dat je wegkomt voor de politie er isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit keer geen beesten maar sociale dilemma's. En een stuk over "mental disorders'', maar daar ben ik nog niet.
Ik ben m'n portemonnee vergeten.Ik wilde koffie halen.
![]()
maar ze zwollen wel opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar had ik wel alle punten voor.![]()
![]()
Vandaag kan ik weer 6 punten halen. In totaal mag je er 10 missen en ik heb er 2 gemist in die weken. Ik heb het dus sowieso gehaald.![]()
succesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga koffie halen en mezelf naar een soort college slepen. Daarna vergadering van projectgroep... project moet over anderhalve week af zijn, we moeten nog 2 bedrijfsbezoeken doen en de persoon die dat hoort te regelen heeft het weer niet gedaan
Zo, dat had ik echt niet verwacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik was er
Zij niet, dus nu een etentje op haar kosten verdiend
Ben overigens wel in de pauze weer genokt... college ging echt nergens over en had stiekem niet zoveel zin. Nu even wat praktische dingen fixen en dan om half elf weer een afspraak.
Voel me wel enigszins moe, na die twee uur slaap en enorme hoeveelheid bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |