Een frisse afwisseling op "quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
En de psychopaten?
Je hebt me er niet mee hoor.quote:
De AKQ SC. Ik wist niet dat er in de AKQ OP ook liedjes staan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De AKQ of de AKQ SC? De liedjes in de SC doen het namelijk ook niet
Op dat moment zat ik in de kantine een opdracht te maken.quote:
Dat weet ik ondertussen ook wel. Maar ik ben te lui om mijn sig aan te passenquote:
Opzich niet heel sneu als je je mond erover houdtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet eens of ik volgende week wel college heb.![]()
En hoe sneu is het als ik een afspraak een half uur verzet, ivm House.![]()
![]()
zolang het niet altijd gebeurdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet eens of ik volgende week wel college heb.![]()
En hoe sneu is het als ik een afspraak een half uur verzet, ivm House.![]()
![]()
Surequote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:38 schreef Mikkie het volgende:
Je realiseert je dat je je sociale leven gaat inrichten naar de tv-planning?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had een vriendin die doordeweeks niet samen wilde eten tenzij het heel vroeg of heel laat was, zodat ze DWDD kon kijken
succesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:46 schreef Soempie het volgende:
Klaar met m'n practicum en opdrachten voor andere vakken.![]()
Werkgroepbijeenkomst.![]()
Zo ver ga ik niet hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had een vriendin die doordeweeks niet samen wilde eten tenzij het heel vroeg of heel laat was, zodat ze DWDD kon kijken
Wat de hel is heel vroeg? DWDD begint om 19:30quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik eet nooit om 6 uurquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat de hel is heel vroeg? DWDD begint om 19:30De gemiddeld eettijd in Nederland is 18:00.
nee als in van Chocomelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor bekers?Als in van Friesche Vlag?
Ze hadden ook even aan kunnen bellen ..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh die ja, die ken ik van de reclame
Een of andere lompe hork van de gemeente heeft mijn fiets verneukt!Ik zet m altijd vast aan de lantaarnpaal tegenover mn huis, en die MOEST vanochtend blijkbaar perse geverfd worden
Ipv beetje voorzichtig te doen is mn hele fiets ondergespetterd, ze hebben de kwast zo ongeveer afgeveegd aan mn slot en mn zadel zat ook onder de verf
Toen ik naar mn werk moest was de hele zooi nog nat ook
Ohja, en het stomste is dat ze blijkbaar niet goed bij 1 stukje konden, dus dat hebben ze maar overgeslagen
![]()
Sla dan die hele paal over
![]()
Percentage van de Nederlandse bevolking dat op maandagen in 2005 op een bepaald tijdstip aan het eten was:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat de hel is heel vroeg? DWDD begint om 19:30De gemiddeld eettijd in Nederland is 18:00.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
zeker een chagerijnig gemeentewerker die jaloers is omdat jij wel kunt studeren
ik denk dat LaBla dat ook wel snapt, maar er zit een verschil in eromheen verven en erdoorheen willen verven. ze hadden in elk geval niet de fiets een kleurtje hoeven geven lijkt mijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Zit ik hier in de Twilight Zone ofzo?
Fietsen horen niet aan lantaarnpalen. Later terugkomen? .')
Zie je zelf nou echt niet in dat je het niet bij het rechte eind hebt?
Ze hebben de straat nog niet klaar dus ze moeten sowieso nog terugkomenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Zit ik hier in de Twilight Zone ofzo?
Fietsen horen niet aan lantaarnpalen. Later terugkomen? .')
Zie je zelf nou echt niet in dat je het niet bij het rechte eind hebt?
Feestquote:
*proest*quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verveel me echt ENORM. Ik heb AL mijn broeken in de was gedaan dus ik kan niet naar buiten
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verveel me echt ENORM. Ik heb AL mijn broeken in de was gedaan dus ik kan niet naar buiten
Nog één van de andere kandidaten gezien?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef MaJo het volgende:Screentest ging wel goed volgens mij
Degene die me had uitgenodigd was in ieder geval helemaal fan van me
Nu ken ik hem ook dus dat scheelt
Als het goed is hoor ik het over 1,5 week
Je gaat ook veels te laat naar bed natuurlijkquote:Verder vandaag weer college geskippedIk ben zo moe de laatste tijd, ik kán gewoon niet opstaan
Maar het was het laatste college voor het tentamen volgende week, dus echt slim is het niet
Nou..ik heb een korte broek aangetrokken. En enorm koud is het niet. Maar het is gewoon behoorlijk suf om er nu mee de straat op te gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
*proest*
Dan ga je toch in een rokje?
Mooi van de screentest! Wat moest je doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef MaJo het volgende:Screentest ging wel goed volgens mij
Degene die me had uitgenodigd was in ieder geval helemaal fan van me
Nu ken ik hem ook dus dat scheelt
Als het goed is hoor ik het over 1,5 week
Verder vandaag weer college geskippedIk ben zo moe de laatste tijd, ik kán gewoon niet opstaan
Maar het was het laatste college voor het tentamen volgende week, dus echt slim is het niet
Nope, maar die man die ik ken heeft er wel wat over verteld. Hij vond dat ik het moest wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog één van de andere kandidaten gezien?
[..]
quote:Je gaat ook veels te laat naar bed natuurlijk
Als er iets is waar ik duf van word...quote:
Niet als je 's ochtends een college hebtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, maar die man die ik ken heeft er wel wat over verteld. Hij vond dat ik het moest wordenAlleen is hij niet de enige die erover beslist... Bovendien gaan ze misschien meer mensen uitnodigen.
[..]Vannacht was het 2 uur, dat valt best mee
Eerst een lopende presentatietekst, daarna een interviewtje met iemand en daarna zittend een presentatietekst in de camera. Bij beide presentatieteksten moest ik het eerst van papier doen en daarna improviseren. Vet lastig!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mooi van de screentest! Wat moest je doen?
En met dat tentamen komt het vast wel goed. Staat de powerpoint niet op internet?![]()
Ik volg van 2 vakken helemaal geen colleges, omdat ze tegelijk zijn met andere colleges of werkgroepen.Denk dat dat ook wel goed komt.
![]()
Heb je nou die 8-bit stopdas nog gekocht?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is NFS:MW toch heerlijk qua eerlijk spel. Heb vandaag een quick race gedaan, met een Ford GT 300 km/u gereden en ik kwam geen centimeter dichterbij de Fiat Punto die voor me reed
Nee nog niet, heb eigenlijk nooit een stropdas nodig. En voor die 20 dollar heb je em nog niet in huis, daar komen ook nog kosten overheen. Ik hou het wel bij mijn schitterende oranje dasquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nou die 8-bit stopdas nog gekocht?
Dat is wel veel beterquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:53 schreef Soempie het volgende:
Vorig jaar had ik elke week wel van die powernaps. Nu slaap ik eindelijk weer gewoon een uur of 7/ 8 per nacht.![]()
![]()
Je hebt wel van die opnamen van mensen die denken dat dat allemaal heel makkelijk is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerst een lopende presentatietekst, daarna een interviewtje met iemand en daarna zittend een presentatietekst in de camera. Bij beide presentatieteksten moest ik het eerst van papier doen en daarna improviseren. Vet lastig!
Vast wel.quote:Wat het college betreft, dit is nou net van een docent die de sheets niet online zetMaar hij volgt wel redelijk de inhoud van de boeken dus alleen daarmee red ik het denk ik ook wel...
Je moet het inderdaad niet onderschatten, is echt lastigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt wel van die opnamen van mensen die denken dat dat allemaal heel makkelijk is.
En dan proberen ze het zelf...![]()
[..]
Vast wel.![]()
Jij zomaar?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:13 schreef Soempie het volgende:
ahhh neeeee.![]()
Net 2 uur zitten pennen. Ben ik m'n blaadjes vergeten in m'n tas te stoppen.![]()
![]()
[img]https://www.wildties.com/vimages/ties/GN888026L.jpg[/img]quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:12 schreef MaJo het volgende:
Hehe @tim. Wat een verschrikkelijke stropdassen
Heb je er "Eigendom van Soempiequote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je er "Eigendom van Soempie" in geschreven?
Hoe zie jij dat het een vent is?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:36 schreef Soempie het volgende:
Welke vent neemt er nou zo'n lelijke navelpiercing.sowieso, een navelpiercing.
![]()
Maar morgen is dat gebouw weer open toch? Dan kun je dat boek toch terugkrijgen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:37 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.![]()
Dat boek is 65 euro.![]()
Ik ben morgen de eerste die er op de stoep staat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar morgen is dat gebouw weer open toch? Dan kun je dat boek toch terugkrijgen?
Het is wel vervelend dat je het nu niet hebt natuurlijk
Dat is toch geen criterium?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:41 schreef Soempie het volgende:
Daar ging ik van uit. Stropdassen worden vooral door mannen gedragen.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:41 schreef Soempie het volgende:
Daar ging ik van uit. Stropdassen worden vooral door mannen gedragen.![]()
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:50 schreef Whiteguy het volgende:
't is een vent.. of een vrouw zonder tetters
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
Het is toch bedoeld dat het net is alsof je zijn blote buik en schaamhaar ziet? Dat dacht ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |