quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwja, Ruzbeh, over die OP van het vorige topic, in de OP op Wikipedia, van Fok! daar staat die ouwe nog, vandaar dat ik die oude had gepost n het vorige topicIs dat nu wel gefixt?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:34 schreef depax het volgende:
op is leuk maar die specs haal die weg.
Niemand weet of ze kloppen
quote:So Kuju have really taken advantage of the Wii’s graphical power. Screenshots really don’t do the game justice, sure they look ok in the stills, but its nothing compared to what it will look like in motion. The game runs at a solid 30 Frames Per Second with literally hundreds of bullets flying through the air and with explosions constantly going off; its none stop stuff. Also character expression has been improved over the previous game, for example taking your men into a patch of flowers will cause them to start sneezing and wipe their nose or when you’re reversing in a recon unit, your character will look behind them to see where they are going. Although small, the details add a lot of personality to the characters and despite the cartoony graphics build a more realistic effect.
quote:Last but not least is the inclusion of the Co-Op mode. This can be done with either 2 players playing through on one Nintendo Wii console or it can be done wirelessly through the Nintendo Wifi Connection. This is a fantastic addition to the game since it will be the first time players can control battalions with a friend on all 15 co-op missions. Hopefully Nintendo will include full voice chat for the game, since it would seem impossible to do co-op online without any communication as you couldn't discuss tactics or battle plans; perhaps this is why the game is taking so long.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:33 schreef depax het volgende:
tomasso!
battelion wars 2 preview (kuju does it again)
http://www.nintencast.com/preview.php?subaction=showfull&id=1191605720&archive=&start_from=&ucat=4&
[..]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Hopefully Nintendo will include full voice chat for the game
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:53 schreef athlonkmf het volgende:
wat kan je eigenlik doen moet de wii en een DS?
Ik ben wel blij dat je save-games met de SD-kaart kan overzetten. Even snel alle minigames unlocken van games zoals mario party, rayman en wii play. Als sologames zijn ze nogal saai, maar de minigames met een groep mensen spelen is een ander verhaal
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bij een Co-op game heb je wel voice chat nodig
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:08 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk weten? Je begint over wii en DS, dan heb je het over SD kaartjes, vervolgens over het unlocken van minigames in partygames en als laatste dat de games solo nogal saai zijn.Wat wil je weten?
Die worden pas eind oktober verzondenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef Devolution het volgende:
Heeft iemand die gratis hoesjes al binnen?
Op dit moment kunnen wij er nog niets mee. In december komt Pokémon Battle Revolution uit die je kan verbinden met de NDS versies van Pokémon via de NDS. Verder zou er een NDS demo service komen (waren iig geruchten over) en die zou je dan via je Wii moeten downloaden om ze dan naar je NDS te streamen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:54 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
De SD-kaartjes is een extra verhaaltje. Vraag is nog steeds wat je met een DS kan icm de WII
Dit gaat naast SMG ook een verkoophit worden. Het ziet er nog steeds zo gaaf uitquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:33 schreef depax het volgende:
tomasso!
battelion wars 2 preview (kuju does it again)
http://www.nintencast.com/preview.php?subaction=showfull&id=1191605720&archive=&start_from=&ucat=4&
Gaat toch niet gebeuren...quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:42 schreef Pronk het volgende:
Is er eigenlijk al weer eens wat nieuws 'gelekt' over de nieuwe website van Nintendo.
Ik wil toch eindelijk mijn sterren wel eens inwisselen voor Nintendo Points.![]()
Nee, het zal wel net zo ondergewaardeerd worden als het eerste deel. Enige minpuntje over het eerste deel is dat het geen multiplayer had, verder zijn de controls, graphics en het speelplezier perfect uitgewerkt. Snap ook echt niet dat er zoveel gebitsjd is over de controlsquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:35 schreef donderopman het volgende:
[..]
Dit gaat naast SMG ook een verkoophit worden. Het ziet er nog steeds zo gaaf uit
quote:Nieuwe Wii-versie verwacht tegen kerstperiode
Door Tom Rosens, maandag 8 oktober 2007 10:35, views: 10.038
Nintendo heeft een nieuw model van zijn populaire Wii-spelcomputer ontwikkeld. Naar verluidt kunnen er op de nieuwe telg ook dvd's worden afgespeeld en is de console voorzien van een nieuw kleurtje.
Nintendo heeft voor het nieuwe model een nieuwe zogenoemde universele productcode aangevraagd in de Verenigde Staten. Het feit dat de fabrikant een nieuwe code aanvraagt, betekent dat het nieuwe model enkele nieuwe eigenschappen heeft, zo meldt Codename Revolution. Volgens de gamesite zou het mogelijk zijn dat de nieuwe Wii dvd-films kan af spelen. Het oude model kan dit in theorie wel, maar ontbreekt een licentie om gebruik te kunnen maken van deze functionaliteit. Deze keuze is bewust gemaakt om de prijs laag te houden.
Een nieuwe kleur is ook een mogelijkheid. Al bij de aankondiging van de Wii op de E3 in 2005, werd het apparaat getoond in de kleuren wit, zwart, grijs, rood en groen. Overigens was de Wii toen bekend onder de naam Revolution.
Het is afwachten wat Nintendo deze kerst voor verrassingen in petto heeft. Een bundel met het spel Mario Galaxy, dat op 16 november uitkomt op de Wii, is ook een mogelijkheid.
Mischien moet je even op nintendo.nl kijken. Daar staat de lijst van VC games die er hier zijnquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:15 schreef JDude het volgende:
SNES-games downloaden? Dat ga ik thuis proberen. Staat Donkey Kong daar bij?
Donkey Kong Country 1 en 2 zijn nu beschikbaar, 3 later ongetwijfeld ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:15 schreef JDude het volgende:
Ik heb Donkey Kong Country op VC.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:15 schreef JDude het volgende:
Waarschijnlijk als die uitkomt!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:45 schreef _Flea_ het volgende:
Wanneer komt Mario Bros. 3 voor de VC?
Als ze dat gaan doen dan wil ik stiekem wel een firmware update voor de huidige Wii zodat deze dat ook kan.quote:
Moet in principe kunnen. De huidige Wii's zijn hardwarematig gezien prima in staat DVD's af te spelen, maar de software ervoor zit er niet op.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen dan wil ik stiekem wel een firmware update voor de huidige Wii zodat deze dat ook kan.
Ben na 2 uur gestopt met eerste deel, die controls waren echt verkeerd. Sowieso haalde het spel het niet met wat ik toen op de Advance had gespeeld. 3D zuigt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, het zal wel net zo ondergewaardeerd worden als het eerste deel. Enige minpuntje over het eerste deel is dat het geen multiplayer had, verder zijn de controls, graphics en het speelplezier perfect uitgewerkt. Snap ook echt niet dat er zoveel gebitsjd is over de controls.
BWii staat bij mij trouwens op nr 1 op m'n most-wanted list. SMG komt op nr 2.
Ja, blaat Ralph, je hebt het eerste deel nooit gespeeld aapquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:03 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ben na 2 uur gestopt met eerste deel, die controls waren echt verkeerd. Sowieso haalde het spel het niet met wat ik toen op de Advance had gespeeld. 3D zuigt.
Maar toch!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, blaat Ralph, je hebt het eerste deel nooit gespeeld aap
Duck hunt heb je in wii play. En een goede onrails vinnik Rayman. Die rabbidshooters zijn m'n favoriete minigamesquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:14 schreef Dutch_Nelson het volgende:
nee man ,de wii ois perfect voor een on rails shooter,
Ik wens echt duck hunt en die andere arcade shit uit de arcade hallen.
Dat shit in Wii Play is geen Duck Hunt. Het lijkt niet eens op Duck Hunt omdat er zelfs UFOs in voorkomen. WTF.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:55 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Duck hunt heb je in wii play. En een goede onrails vinnik Rayman. Die rabbidshooters zijn m'n favoriete minigames![]()
En een vervolg daarop is ghost squad en komt over een paar maandjes hier uitquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Nee man virtual cop ofzow
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
En een vervolg daarop is ghost squad en komt over een paar maandjes hier uit
mediamarkt. Ebayquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:37 schreef super-muffin het volgende:
Zijn die Wiimotes nou al ergens te krijgen. Alleen tennissen is niet zo leuk.
Ga dan wii Bowlen in training modequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:37 schreef super-muffin het volgende:
Zijn die Wiimotes nou al ergens te krijgen. Alleen tennissen is niet zo leuk.
Yeps, de boxart ziet er idd goed uit. Ben bang dat de game echter een tijdje moet wachten. Teveel titels die uitkomen deze herfst/winter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:17 schreef Oksel het volgende:
Vette boxart. Volledig nieuw spel he? Wii exclusief?
Leuk, ik kende de trainingmode niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga dan wii Bowlen in training modeDan moet je de 2e hebben waarbij er steeds meer kegels bijkomen
Alleen niet geschikt voor mensen die een drang hebben om steeds hun highscore te verbeteren![]()
* Maraca heeft spierpijn
26-10: Metroid Prime 3quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:10 schreef Fnx2 het volgende:
God wat is het saai op de Wii op dit moment zeg :S
Speel op het moment elke dag op de 360, maar de games op de wii vind ik tot nu toe kwalitatief niet top genoeg. RE was wel tof, Zelda ook, maar daar blijf het wel een beetje bij.. Enige waar ik nu naar uitkijk is Mario Galaxy.
Like. In komende oktober kunnen we beter met onse pik spelen dan met de wii. Er komt een gehele game uit genaamd metroid prime. Maar verder.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
er zijn volop spellen die het spelen absoluut waard zijn. maar het zijn niet allemaal van die supertoppers zoals zelda. maar dat maakt ze nog niet slecht
Ze kunnen echt geen enkele persconferentie meer houden zonder Wii fit geneuzel he..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:09 schreef depax het volgende:
nintendo heeft conferentie in japan atm:
wiifit geshowed
wiimusic geshowed
mario baseball geshowed
aantal geweldige wiiware channels
monster hunter 3 wii aangekondigd
smash bros delayed naar januari in japan
online vechten en coop
sonic zit in brawl!
engels live blog
http://wii.ign.com/articles/826/826130p1.html
Coming to WiiWare
- Dr Mario
- Star Soldier R
- Pokemon Ranch
- Final Fantasy Crystal Chronicles - The Little King and the Country of Promise
- DS Station Channel (DS demo download)
Wii stuff
- Exhanced Wii Voting Channel - recommend games. Search based on recommendation.
- Wii Fit release date = 2007/12/1. 8800yen.
- Sonic in Super Smash Bros Brawl confirmed. Japan release date = 2008/1/24 (=
delayed) Possible online co-op mode (unconfirmed - blog's information was not very clear).
- MONSTER HUNTER 3 WII
- Mario Kart Wii - Spring 2008. Motorbikes in Mario Kart Wii confirmed.
quote:Last Updated: 10-October-2007 10:48:55
TOKYO (Thomson Financial) - Nintendo Co Ltd, the world's largest maker of portable game consoles, on Wednesday won an exclusive deal in which major game developer Capcom Co Ltd will supply its blockbuster Monster Hunter 3 action game title for its Wii home-use, stand-alone game machines.
The Osaka-based Capcom had previously said it was developing Monster Hunter 3 for Sony Computer Entertainment Inc's PlayStation 3 game console. The company's Monster Hunter 1 and 2 games were exclusively offered on PlayStation 2 consoles.
Capcom's Monster Hunter series have accumulated global sales of 4.5 million copies.
"Due to high development cost of titles for PS3, we have decided to switch the platform to which we release our Monster Hunster 3 title," Capcom managing corporate officer Katsuhiko Ichii said. Nintendo has a rich title line-up for children but has few strong titles that can appeal to core game players or adults.
The announcement comes as Sony is struggling to recover its once-mighty position in the global video game market where competition has heated up since Microsoft Corp launched the Xbox 360 in 2005 and Nintendo Co introduced its Wii last November.
Sony said Tuesday it will cut the price of its new generation video game console sold in Japan to prop up sluggish sales of high-end game machines ahead of the approaching Christmas season.
Sony will cut the price of the most powerful version of the Playstation 3 (PS3) with a 60-gigabyte hard disk drive to 54,980 yen from around 59,800 yen offered by retailers on Oct 17.
In unveiling the exclusive deal with the influential game developer, Nintendo president Satoru Iwata said that the company is now "entering the third phase of its strategy, aimed at expanding the game player population." "With the release of the Nintendo DS portable game console and Wii stand-alone game machine, we managed to lure those who have never played games or those who have stopped playing games to play them," Iwata said.
"I understand that some experts argue that our success is short-lived and temporary. So, we now need to make efforts to constantly expand the player base by offering services and titles that can appeal not only to those who have never played games but also to those who play them hard," he said.
Analysts think the deal could strike another blow to the Sony camp, which is losing support from game developers.
In late 2006, Square Enix Co Ltd, a developer of computer games, decided to release its latest DragonQuest IX game exclusively for use in Nintendo Co Ltd's Nintendo DS portable game console.
Square Enix hadn't published a main version of DragonQuest for use on a Nintendo game platform since 1995.
"Wii has so far been successful, but it lacks a strong player base among teenagers, while Monster Hunter is highly popular in this age group," said Hirokazu Hamamura, president of Enterbrain, the publisher of influential entertainment magazines.
"So, the transfer of the platform is a positive surprise for Nintendo and negative news for Sony," he said.
Hamamura also said the decision by Capcom, which has a reputation for creating high-grade graphics, may also help encourage more third-party game developers to enter the Wii business, because it was thought that Wii would not be able to cope with such titles as Monster Hunter that requires strong graphical chip power.
Meanwhile, Nintendo also announced a plan to ally with NTT East and NTT West, the regional fixed phone service unit of Nippon Telegraph and Telephone Corp. The partners will offer a one-stop service for Internet-ready Wii, covering select Internet service providers and setting up an Internet connection.
Nintendo offers the so-called "Virtual Console" service which allows Wii users to download legacy games and play on Wii.
To enrich its Internet-ready features, Nintendo said it will also introduce a new service called Wiiware, which allows game developer to sell not only legacy games but also newly-developed games directly via the Internet.
"With the launch of this new service, game developers can set prices on new games more flexibly and cut the risk of holding inventories," Nintendo's Iwata said.
Geen idee, maar het waren flinke systemsellers voor de PSP in Japan, dus dit valt echt zwaar voor Sonyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
nog nooit van monster hunter gehoord. wat voor soort games waren dat?
Ziet er wel vet uit, nu ff op youtube zoeken naar wat voor spel het eigenlijk isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:31 schreef King_of_cubes het volgende:
Logo en eerste screenshot Monster Hunter 3 Wii:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja. Van de afgelopen 20 sonic games die er zijn zijn er twee speelbaar. Dus sega zoekt naar zat punten om met sonic een keer wel winst te maken. Sonic zit nog steeds vast in het 16bit tijdperk en hoort daar te blijven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:32 schreef depax het volgende:
wie had dit kunnrn dromen paar maanden geleden
Dat ziet er best goed uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:31 schreef King_of_cubes het volgende:
Logo en eerste screenshot Monster Hunter 3 Wii:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het officieel deze keer dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
die usb keyboard update is wel tof. zo wordt de wiibrowser tenminste een stuk makkelijker internet alternatief voor als er eens geen computer vrij is.
Het is nog lelijker dan Double Dashquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef __Saviour__ het volgende:
die look hoort gewoon bij mario kart.
Nee. Die grondtexturesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ah volgende keer beter, dan wacht ik er met smacht op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een fucking megatons vandaag. En ik had niet eens de tijd om het te hypen!!
De look van lelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef __Saviour__ het volgende:
De prijs... Eng.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:09 schreef Koning-Afwas het volgende:
Ik denk dat ik maar mijn Wii ga verkopen.
Sinds ik een 360 heb gebruik ik em helemaal niet meer en als ik de releaselijst van beide consoles naast mekaar leg denk ik niet dat ik de Wii nog aan ga raken.
Iemand geinteresseerd?
Wii, 1 controller
Ethernet adapter
7 spellen + 2 VC games
Games: Zelda, Red Steel, DBZ: BT2, RE4: Wii Edition, Tony Hawk's Downhill, Super Mario Strikers en uiteraard Wii Sports.
VC games: Donkey Kong Country (SNES), Super Mario 2 (NES)
Leuk pakketje dus.
Prijs: 400 euro
Tja, je zou eigelijk niks anders verwachten van iemand die verliefd is op Kristel van K3.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De look van lelijkSlecht excuus
Hey!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tja, je zou eigelijk niks anders verwachten van iemand die verliefd is op Kristel van K3.
Niet als je bedenkt dat dit pakketje me in totaal ongeveer 600 euro heeft gekost en dat alles nog steeds dezelfde prijs is als met de launch.quote:
Bekijk die disaster screens nog maar eens goed. I'll take mario kart any day..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
WowWat een nieuws vandaag zeg
Had ik niet verwacht. Motors in Mario Kart Wii, leuk idee, maar de screens zien er echt niet uit
Disaster ziet er daarin tegen veel beter uit
Mariokart is meer een "disaster"
Wii music lijkt me trouwens ook tof
Ik voel me niet aangesproken op de term graphics fanboy omdat je van een game op een nieuw platform vind ik toch minstens mag verwachten dat hij er beter uitziet dat zijn voorganger op een ouder platform.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:41 schreef djkoelkast het volgende:
Speel maar eens een paar weken Kartrider (http://kart.nexon.net) dat is zooo gaaf maar zooo niet mooi, lekker belangrijk, het gaat om de gameplay.
Alsof jullie vroeger Wolfenstein uitlachten omdat het er niet uit zag. Kom op zeg. Graphics fanboys moeten lekker een xbox/ps3 kopen.
Ik hou niet zo van FF maar wat ik daar het meest interessante van vind is wat de filegrootte gaat worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Die downloadable Final Fantasy game lijkt me wel interessant.
Vanavond VS tijd of vanavond Nederlandse tijd?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:18 schreef depax het volgende:
begrijp niet dat je je wii nog wilt verkopen nu naar al dit nieuws.
en vanavond is us conference er wordt gezegd dat nintendo daar red steel 2 laat zien.
idd, er zit nog al een verschil tussen een wii game waar je 50 euro, en een gratis internet spelletjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken op de term graphics fanboy omdat je van een game op een nieuw platform vind ik toch minstens mag verwachten dat hij er beter uitziet dat zijn voorganger op een ouder platform.
[..]
Ik hou niet zo van FF maar wat ik daar het meest interessante van vind is wat de filegrootte gaat worden.
idd, maar ik verwacht dat ze deze game nog wel even oppoetsen, voordat tie uit gaat komenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:54 schreef Tomasso het volgende:
Beetje jammer dat ze de textures van de DS versie hebben gebruikt, alleen wat lichteffecten erbij hebben gedaan.
Lijkt mij echt super gaaf en toch twijfel ik dan wel weer.. ik weet nog niet wat de bedoeling van het spel is maar het ziet er gewoon gaaf uit!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:16 schreef gamefreek het volgende:
Endless Ocean
Mooie game voor tussendoor![]()
Voornamelijk het verkennen van de oceaan en dan zul je wel opdrachten moeten uitvoeren zoals het fotograferen van een bepaalde vis of koraalsoort.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:28 schreef donderopman het volgende:
[..]
Lijkt mij echt super gaaf en toch twijfel ik dan wel weer.. ik weet nog niet wat de bedoeling van het spel is maar het ziet er gewoon gaaf uit!
Ik kan DD!! tegenwoordig niet meer leuk vinden. Dat terwijl ik het spel bij het begin heel erg leuk vond. Zelfde met Mariokart DS. Alleen kwam dat door de snakers.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
iets mis met double dash dan?
ik vind die erg leuk, stukken beter dan het enorm overgewaardeerde N64 deel.
Gaat het spel zo heten?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:45 schreef BMH het volgende:
Ik ben aangenaam verrast. En ook blij dat Band Brothers eindelijk weer een vervolg krijgt (wii music). Mario kart tricky gaat Double Dash!! hopelijk snel doen vergeten.
Ik snap je probleem, sinds ik de 360 heb zit ik nooit meer op de Wii. Maar ik denk dat daar met mario galaxy, mario kart en metroid prime wel verandering in komt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:09 schreef Koning-Afwas het volgende:
Ik denk dat ik maar mijn Wii ga verkopen.
Sinds ik een 360 heb gebruik ik em helemaal niet meer en als ik de releaselijst van beide consoles naast mekaar leg denk ik niet dat ik de Wii nog aan ga raken.
Met een spel overleeft de 360 het even min als de wiiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:33 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
Ik snap je probleem, sinds ik de 360 heb zit ik nooit meer op de Wii. Maar ik denk dat daar met mario galaxy, mario kart en metroid prime wel verandering in komt.
Het ziet er echt niet uitquote:Ligt het aan die screens of ziet Mario Kart er gewoon echt niet uit? Ziet er allemaal een beetje saai uit![]()
hoe bedoel je dat.. met een spel?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Met een spel overleeft de 360 het even min als de wii
Ik bedoel een spel. één spel. Ik jouw post kon ik 1 (een) spel vinden die ik waardig vond aan leuk zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:42 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat.. met een spel?
toch lijkt me het leuker als mario kart er wat beter uitzag, maargoed we moeten maar wachten totdat hij uit is...
Er word niets aangekondigt en ik vraag me eigenlijk af waar jij die stoom vind. Enige wat er nu aan gaat komen zijn een paar games die bij launch er al moesten zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:08 schreef MaHawK het volgende:
Het ziet er naar uit dat de Wii eindelijk op stoom begint te komen. Ben benieuwd wat er vandaag nog allemaal aangekondigd gaat worden.
Wat doe je dan in het Wii topic?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
Enige nieuws waar ik warm van werd was Fire Emblem DS.
Hier ben ik het dan wel mee eens.. Feit dat Nintendo de devkits zo laat verstuurde heeft er niet aan bijgedragen dat er eigenlijk maar 1 console waardige launchgame was. (Zelda)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er word niets aangekondigt en ik vraag me eigenlijk af waar jij die stoom vind. Enige wat er nu aan gaat komen zijn een paar games die bij launch er al moesten zijn
aaah, ik kon het ook al niet vinden op nieuwssites...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:36 schreef BMH het volgende:
[..]
In mijn ogen is het SSX tricky meets Mariokart. Dus vandaar
Ik vind het zo raar dat niemand dat voorspeld zou hebben. Ik dacht dat de Wii veruit het best zou lopen. Ding kost bijna niks, het is makkelijk te besturen en iedereen was helemaal lyrisch over de nieuwe controls.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel mee eens.. Feit dat Nintendo de devkits zo laat verstuurde heeft er niet aan bijgedragen dat er eigenlijk maar 1 console waardige launchgame was. (Zelda)
Aan de andere kant, de analisten zaten er ook weer eens naast.. Hadden er wat meer positieve analisten (Positief gestemd in het voordeel van Nintendo dan..) rondgelopen, dan hadden developers misschien de console ook niet afgeschreven nog voordat deze uberhaubt gelaunched was..
![]()
Er was immers niemand die had kunnen durven voorspellen dat die gekke console met zijn "gimmicky" besturing het bijna beter zou gaan doen dan de eerder gelanchte XBX360 en de overhypte, veelste dure PS3.
MII WAAAAAAAANT BWIIIIIII!
Eigenlijk best logisch dat bijna geen enkele analist dit verwacht had. Nintendo had met de N64 en Gamecube veel aanhang verloren, "Nintendoën" werd "Playstationen" en qua marketing was Nintendo altijd ruk. Tel daarbij op dat de graphics van de Wii helemaal niet meekunnen met die van de 360 en PS3 en het risico om van de vertrouwde weg te stappen door een compleet nieuwe controller als standaard te gebruiken en je hebt lage verwachtingen van een console.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat niemand dat voorspeld zou hebben. Ik dacht dat de Wii veruit het best zou lopen. Ding kost bijna niks, het is makkelijk te besturen en iedereen was helemaal lyrisch over de nieuwe controls.
Ach, dat was bij Apple ook zo. Dat stelde ook geen ruk meer voor, terwijl het imago nu topnotch is. Wii heeft eigenlijk dezelfde gimmickmarketing van Apple overgenomen. En dat de PS3 het goed zou doen wegens de naam had gekund, maar is natuurlijk lang niet zeker. Het kan nog veranderen natuurlijk, maar dat ding is nu gewoon veel te duur voor de gemiddelde gamer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:33 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch dat bijna geen enkele analist dit verwacht had. Nintendo had met de N64 en Gamecube veel aanhang verloren, "Nintendoën" werd "Playstationen" en qua marketing was Nintendo altijd ruk. Tel daarbij op dat de graphics van de Wii helemaal niet meekunnen met die van de 360 en PS3 en het risico om van de vertrouwde weg te stappen door een compleet nieuwe controller als standaard te gebruiken en je hebt lage verwachtingen van een console.
Denk dat Reggie en Iwata goed werk hebben geleverd de laatste jaren![]()
Er was al een Zelda bij de launch, een jaar later komt Mario en het jaar daarop Mario Kart. Tussendoor Mario Party, Paper Mario, RE4, Excite Truck en nog een aantal andere redelijke games. Het kan altijd beter, maar je moet niet je AAA titels allemaal in hetzelfde jaar uitbrengen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er word niets aangekondigt en ik vraag me eigenlijk af waar jij die stoom vind. Enige wat er nu aan gaat komen zijn een paar games die bij launch er al moesten zijn
Bij Apple kwam dat ook pas toen er een nieuwe wind door het bedrijf ging blazen (Steve Jobbs die weer aan het roer kwam). Op een bepaald moment moet in mijn ogen een bedrijf een andere richting ingaan om te overleven. Apple heeft dat gedaan door de MP3 spelers, Nintendo heeft dat nu gedaan met de NDS en Wii en persoonlijk denk ik dat Ken Katarugi te lang aan het roer van de Playstationdivisie heeft gestaan en dat merken ze nu.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ach, dat was bij Apple ook zo. Dat stelde ook geen ruk meer voor, terwijl het imago nu topnotch is. Wii heeft eigenlijk dezelfde gimmickmarketing van Apple overgenomen. En dat de PS3 het goed zou doen wegens de naam had gekund, maar is natuurlijk lang niet zeker. Het kan nog veranderen natuurlijk, maar dat ding is nu gewoon veel te duur voor de gemiddelde gamer.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Heeft iemand de volledige release lijst voor oktober, november en december?
quote:Oct. 1: MLB Power Pros from 2K Sports
Oct. 1: Dragon Blade: Wrath of Fire from D3Publisher of America
Oct. 2: Crash of the Titans from Sierra Entertainment, Inc.
Oct. 5: Balls of Fury from DSI Games
Oct. 8: Donkey Kong: Barrel Blast from Nintendo
Oct. 9: FIFA 08 from Electronic Arts
Oct. 9: Bleach: Shattered Blade from SEGA
Oct. 9: LOONEY TUNES: ACME ARSENAL from WB Games
Oct. 10: Arctic Tale from DSI Games
Oct. 15: Sea Monsters from DSI Games
Oct. 16: Thrillville: Off the Rails from LucasArts
Oct. 22: EA PLAYGROUND from Electronic Arts
Oct. 23: Backyard Football from Atari, Inc.
Oct. 23: The Sims 2 Castaway from Electronic Arts
Oct. 23: Rockstar Games Presents Table Tennis from Rockstar Games
Oct. 23: The Legend of Spyro: The Eternal Night from Sierra Entertainment, Inc.
Oct. 23: NARUTO: Clash of Ninja Revolution from TOMY Corporation
Oct. 25: M&M'S Kart Racing from DSI Games
Oct. 28: Guitar Hero III: Legends of Rock from Activision
Oct. 29: Battalion Wars 2 from Nintendo
Oct. 30: Ben 10: Protector of Earth from D3Publisher of America
Oct. 30: Showtime Championship Boxing from DSI Games
Oct. 30: NEED FOR SPEED PROSTREET from Electronic Arts
Oct. 30: THE SIMPSONS from Electronic Arts
Oct. 31: Manhunt 2 from Rockstar Games
October: Spider-Man: Friend or Foe from Activision
October: Bee Movie Game from Activision
October: Tony Hawk's Proving Ground from Activision
October: Ultimate Duck Hunting from Detn8 Games Ltd.
October: Mercury Meltdown Revolution from Ignition Entertainment
October: Namco Museum Remix from NAMCO BANDAI Games America
October: Code Lyoko: Quest for Infinity from The Game Factory
October: Avatar: The Last Airbender - The Burning Earth from THQ
October: Bratz: The Movie from THQ
October: Cars: Mater-National from THQ
October: Nicktoons: Attack of the Toybots from THQ
October: SpongeBob's Atlantis SquarePantis from THQ
Nov. 5: Fire Emblem: Radiant Dawn from Nintendo
Nov. 6: DanceDanceRevolution Hottest Party from Konami Digital Entertainment, Inc.
Nov. 6: LEGO Star Wars: The Complete Saga from LucasArts
Nov. 6: Mario & Sonic at the Olympic Games from SEGA
Nov. 12: Super Mario Galaxy from Nintendo
Nov. 13: Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 3 from Atari, Inc.
Nov. 13: Godzilla Unleashed from Atari, Inc.
Nov. 13: Lara Croft Tomb Raider: Anniversary from Eidos, Inc.
Nov. 13: BLOCKS from Electronic Arts
Nov. 13: MEDAL OF HONOR HEROES 2 from Electronic Arts
Nov. 13: LUXOR: Pharaoh's Challenge from MumboJumbo
Nov. 13: Geometry Wars: Galaxies from Sierra Entertainment, Inc.
Nov. 19: Link's Crossbow Training (packaged with Wii Zapper ) from Nintendo
Nov. 19: SMARTY PANTS from Electronic Arts
Nov. 20: Jenga World Tour from Atari, Inc.
Nov. 20: Puzzle Quest: Challenge of the Warlords from D3Publisher of America
November: Trauma Center: New Blood from Atlus USA
November: Star Trek: Conquest from Bethesda Softworks
November: Disney Princess: Enchanted Journey from Disney Interactive Studios
November: Hannah Montana: Spotlight World Tour from Disney Interactive Studios
November: High School Musical: Sing It from Disney Interactive Studios
November: Garfield Gets Real from DSI Games
November: Furu Furu Park from Majesco Entertainment
November: AMF Bowling: Pinbusters! from Mud Duck Games
November: Ghost Squad from SEGA
November: WWE SmackDown vs. Raw 2008 from THQ
November: Brothers in Arms: Road to Hill 30 from Ubisoft
November: CSI: Hard Evidence from Ubisoft
November: My Word Coach from Ubisoft
November: Petz: Catz 2 (name not final) from Ubisoft
November: Petz: Dogz 2 (name not final) from Ubisoft
November: Petz: Horsez 2 (name not final) from Ubisoft
November: Rayman Raving Rabbids 2 from Ubisoft
Dec. 4: Alvin and the Chipmunks from Brash Entertainment
Dec. 4: The Golden Compass from SEGA
December: MX vs. ATV Untamed from THQ
December: Super Swing Golf Season 2 from Tecmo, Inc.
December: Rygar: The Battle of Argus from Tecmo, Inc.
December: Cranium: Kabookii from Ubisoft
December: Nitrobike from Ubisoft
Wanneer komt batallion wars hier ook alweer ?quote:Oct. 29: Battalion Wars 2 from Nintendo
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:24 schreef EvilMarc het volgende:
wtf? wii fit channel ?
quote:Nintendo voorziet de Wii-spelcomputer ook van drie nieuwe Wii-kanalen. Het gaat om het Nintendo Channel for All, het Mii Contest Channel en het Wii Fit Channel. In het Nintendo Channel for All kunnen trailers van aankomende Wii- en DS-spellen bekeken worden en bovendien zijn er demo's voor de Nintendo DS te downloaden. Gebruikers kunnen inzien hoe vaak een spel verkocht is en hoeveel tijd andere gebruikers aan een spel besteden.
Het Wii Fit Channel wordt samen met de gelijknamige softwaretitel uitgebracht. De titel Wii Fit combineert een gezonde workout met spelelementen. De game wordt geleverd met de 'Wii Balance Board', een soort combinatie van een steps-plank en een weegschaal. In het bijbehorende kanaal kunnen gebruikers hun voortgang bijhouden zonder Wii Fit te moeten opstarten. Ook kan via internet een 'afvalrace' met andere gebruikers worden gehouden.
Het Mii Contest Channel is ten slotte een soort Idols voor de Wii-avatars, waarmee Mii's beoordeeld en gedownload kunnen worden. Het is niet bekend gemaakt wanneer de nieuwe kanalen naar Europa komen. In Japan is Wii Fit vanaf 1 december te koop voor omgerekend 75 euro. In Nederland zal het spel pas in 2008 in de winkels liggen.
Voor zover ik weet nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:36 schreef Jimbo het volgende:
hey wii mensjes hier ff een snel vraagje, kan ik de WII ook via een VGA / DVI port aansluiten op mn monitor (met veloopkabel oid) ?
Er is nog maar 1 pakket en daar zit een Wii, Wiimote en nunchuck, composietkabel met scartblokje, voeding en de game Wii Sports in. Bij Bart Smit kun je wel online Mario Party erbij aanschaffen met korting (20 euro korting dacht ik)quote:en wat zit er allemaal in een wii pakket ? en welke paketten hebben ze ?
Geen dankquote:alvast bedankt !
.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet
[..]
Er is nog maar 1 pakket en daar zit een Wii, Wiimote en nunchuck, composietkabel met scartblokje, voeding en de game Wii Sports in. Bij Bart Smit kun je wel online Mario Party erbij aanschaffen met korting (20 euro korting dacht ik)
[..]
Geen dank![]()
Deze is goedkoopquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:36 schreef Jimbo het volgende:
XCM V-Box schijnt hetgeen te zijn dati k moet hebben , nu nog vinden waar ze voor een normale prijs te kopop zijn :/ iemand zn goede en goedkoope WII koopjeskelder site ?
Metroid Prime 1 vind ik wel een leuk spel, heb de game laatst weer opgepakt en moet zeggen dat het toch lekker wegspeelt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik speel nu Super Metroid, best gaaf. Zo te zien veel gameplayer voor een 2D game.
En die cubedelen, Metroid Prime en Metroid Prime 2 Echoes. Zijn die ook een beetje tof genoeg om te spelen?
One word.. Creditcard..!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:17 schreef Jesse_ het volgende:
verdomme heb nog 700 punten
moet ik weer een nieuwe kaart halen
Als je prime wilt moet je ff pm`en. Die ligt bij mij nog stof te happen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik speel nu Super Metroid, best gaaf. Zo te zien veel gameplay voor een 2D game.
En die cubedelen, Metroid Prime en Metroid Prime 2 Echoes. Zijn die ook een beetje tof genoeg om te spelen?
Creditcard kost geld johquote:
Paar euro per jaar.. Paar keer naar de stad op en neer rijden om zo'n kaartje te scoren en je hebt het geld er al uit..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Creditcard kost geld joh
en voor cc fraude ben ik te laf![]()
Fiets is gratisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Paar euro per jaar.. Paar keer naar de stad op en neer rijden om zo'n kaartje te scoren en je hebt het geld er al uit..![]()
En ik ben nog nooit gefraudeerd..
wel gechanteerd, maar da's wat anders..![]()
![]()
Ja met een video naar VGA converter, echter is dat beperkt tot Composite signalen, is minder mooi dan via een component kabel op je lcd/plasma tv!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:36 schreef Jimbo het volgende:
hey wii mensjes hier ff een snel vraagje, kan ik de WII ook via een VGA / DVI port aansluiten op mn monitor (met veloopkabel oid) ?
Wat een brilliante besturing zegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:38 schreef Konijnenjager het volgende:
Zo te zien gaat PES echt geweldig worden op de WIi (beter dan op elke andere console) ALS het idd werkt zoals het in dit filmpje werkt.
http://www.youtube.com/watch?v=Afoh-Clwbiw
Inderdaad, erg gaaf om te zien, ze hebben optimaal gebruik gemaakt van de technische mogelijkheden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat een brilliante besturing zegIk ben benieuwd of het gaat werken
nog maar een maandje geduld, dan heb je geen tijd meer om al die games te spelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
De Wii heeft echt meer games nodig. WTF zitten de third parties lekker te slapen. Ook Nintendo mag wat meer games uitbrengen.
Endless ocean, Zack & Wiki, RE:UC, Dewy's Adventure en dan nog een paar 3rd party titels als Lego Star Wars en Guitar Hero 3.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Over twee weken komt Metroid Prime 3 (![]()
![]()
), over 6 weken Super Mario Galaxy. En dan?
Ik zie het niet zitten, TBH.
30 novemberquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Komt Umbrella Chronicles dit jaar nog uit in Europa dan?
RE en GSquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Dan maar hopen dat het een beetje fatsoenlijke game wordt.
Ik wil namelijk veel zin in een on-rails game.![]()
Zover k heb gelezen gaat dat wel de bedoeling zijn ja..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Gaat dat plastic opzetstukje voor umbrella chronicles ook los te koop zijn?
Klinkt aardig. Hoe kom je aan die info btw?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:47 schreef BMH het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat er wel wat aardige wii ware games aan zitten te komen. In Nederland worden er al heel wat ontwikkeld.
Helaas zijn een deel van deze games geporte browser games (van die 3d race games etc). Maar als ik het zo hoor komt er ook wel wat origineels uit
Ik studeer Game Design en kep gisteren even meegekeken bij de stage presentaties van 3e jaars studenten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:16 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Klinkt aardig. Hoe kom je aan die info btw?
Breda..?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik studeer Game Design en kep gisteren even meegekeken bij de stage presentaties van 3e jaars studenten.![]()
echt zeker een toffe game ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:15 schreef Jesse_ het volgende:
super metroid is best wel tof, alleen af en toe wel moeilijk![]()
Zeiknicht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij bent echt een te erge hypehoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Aanstellerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij bent echt een te erge hypehoer.
Niet iedereen. Ik zit er niet op te wachten hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Aansteller![]()
Volgens mij zit iedereen te wachten op Mario Galaxy hoor. Moet wmb de eerste leuke Wii-game worden. Zelfs de PS3 doet het beter qua games.
Vraag me wel af of die viimotes compatable zijn met de wii. Als het zo is, dan is het wel interessant natuurlijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Meer over de Vii http://cn.engadget.com/20(...)me-first-live-video/
Hoezo schaamteloos
Denk het niet. Er ontbreken wat knoppen (de + en - bijv.) en volgens mij zitten er knoppen op die de Wiimote juist weer niet heeft.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:38 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Vraag me wel af of die viimotes compatable zijn met de wii. Als het zo is, dan is het wel interessant natuurlijk
We misten trouwens inderdaad nog darten en dobbelen op wii sports![]()
Dat vond ik juist enorm saai.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:05 schreef Enchanter het volgende:
Nu moet ik nog uitspelen met dat vrouwtje![]()
no shitquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:43 schreef Kill_em_all het volgende:
Het is geeneens een echte wii, dit is gewoon zo'n tellsell achtig ding waar standaard een paar games op staan en je voor de rest niks mee kan. Ze hebben het alleen in een wii jasje gedaan en dan de controller een beetje geripped maar er is niks wii aan voor de rest.
Spam?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.consoleshop.nl(...)ario-galaxy-wii.html
![]()
Waarom zo cheapquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vind je
http://www.zuiderpark-gam(...)p?products_id=244650 :
Anders wordt de schil blauwquote:
Dus als ik opnieuw begin , behoud ik gewoon m'n geld en wapensquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat vond ik juist enorm saai.
Resident Evil 4 moet je nog een keer spelen zodat je al je wapens maximaal kan tunen.
Of gewoon sparen voor de Infinite Rocket Launcher.![]()
Klopt. Dat is dan een "new round".quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:37 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dus als ik opnieuw begin , behoud ik gewoon m'n geld en wapens
Klopt, alle Wii games van Nintendo zelf zijn 50 euroquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom zo cheap![]()
De adviesprijs zal dan wel 49,99 euro zijn denk ik![]()
Jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Rayman, heb jij WarioWare?
Weet ik nietquote:Zo ja wat is je Can Shooter high score?
Misschien als er een Wii Ware variant komt op die gamequote:Op maandag 15 oktober 2007 09:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben volgens mijzelf echt ENORM goed in Can Shooter.Maar ik wil dus met andere mensen vergelijken. Erg jammer dat er geen online ranking ofzo is voor dit soort shit.
quote:Capcom onthult Umbrella Chronicles Expert Pack
Een pakket van het exclusieve Resident Evil: The Umbrella Chronicles voor de Wii dat mooie dingen voor de echte verzamelaar zal bevatten.
Resident Evil: The Umbrella Chronicles zal een on-rail shooter worden waardoor Nintendo volop haar Wii Zapper aan het promoten is in combinatie met dit spel van Capcom. In Japan zal er een zogenaamd Expert Pack uitkomen op 16 november. Voor omgerekend ¤51 wordt je eigenaar van het pakket waarin het volgende zit:
# Resident Evil: The Umbrella Chronicles
# Wii Zapper
# Klein boekje
# Stickervel m.b.t. het personage Wesker.
quote:Een pakket van het exclusieve Resident Evil: The Umbrella Chronicles voor de Wii dat mooie dingen voor de echte verzamelaar zal bevatten.
Woohooquote:# Klein boekje
# Stickervel m.b.t. het personage Wesker.
Vooral dat stickervel doet het hemquote:
Alleen jammer dan de Makro in Best nooit de games heeft die ik wil hebben, grijp er altijd naastquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Galaxy gaat bij de Makro 33 euro ex BTW kosten.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Galaxy gaat bij de Makro 33 euro ex BTW kosten.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vier toppers voor de Wii:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85405
Yeah!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.ds-gamer.nl/thomas/wormsk.wmv
Worms![]()
Heel erg leuk spel om samen met een vriendin te spelen, Wii Play en Sports ook trouwensquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja hoor ik heb ook een wiiIk heb Need for speed carbon erbij.. maar daar doe ik denk ik niks mee dus als iemand wil ruilen?
Wat zijn verder leuke spellen om samen met de vriendin te doen? Brain academy misschien? Of is dat niks?
Mwah, een combo van beiden is toh nooit weg. Beter een game met goede gameplay en goede graphics dan een game met goede gameplay en crappy graphs..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
dat gejank over graphics, koop een PS3!
Gameplay, DIE moet goed zijn!
Niks gek aangezien de meeste spellen er knap beroerd uit zienquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Moet dat graphicsgezever nou elk topic gaan terugkomen.
Dat Wii Fit leek me eerst niet zoveel te boeien maar alleen al door deze foto lijkt het me alweer gaaf!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Screen van Wii Fit:
[ afbeelding ]
Dat ziet er erg mooi uit.
Dezelfde team dat aan Mario Kart Wii werkt is dus bezig met Wii Fit. Wie weet komt het helemaal goed met de graphics van Mario Kart.
En dat ligt dus echt weer aan die lamzakken van een 3rd party developers, want de Wii kan het wel als je kijkt naar Mario Galaxy en SSBB.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Niks gek aangezien de meeste spellen er knap beroerd uit zien
Nou ga dan maar lekker Super Mario op de SNES spelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
dat gejank over graphics, koop een PS3!
Gameplay, DIE moet goed zijn!
quote:The Capcom has just revealed, in an event in London, some new delicious that our special envoy, Ricardo Esteves, just tell us on the phone.
To begin with we have the confirmation of Okami in Wii. This pearl (neglected, let it be said) the PS2 seems gain new life using the Wiimote. As in the original 128 bits of Sony, promised to bring moments of true genius for the Nintendo machine.
Het is nog niet bevestigt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had toch echt verwacht dat het nieuws dat een van de betere PS2 games de overstap naar de Wii zal maken hier ook werd gepost...Godskolere he
[..]
1 december in Japan, andere regios zijn nog niet bekend maar dus zeker niet voor 2008.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:52 schreef linebear het volgende:
Wanneer komt Wii Fit uit !?
Er staat toch confirmed door Capcom?quote:
Zit dat ook zo in het spel?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:20 schreef Xrenity het volgende:
http://wii.com/jp/article(...)ml#id=cv_mg-3-02-egg
Orchestrale Mario track
Volgens Nintendo zelf wordt het spel op 7 december uitgebracht, en aangezien Nintendo het spel zelf uitgeeft in Europa zal het ook wel kloppen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:38 schreef speknek het volgende:
Iemand enig idee wanneer Zack & Wiki trouwens uitkomt? Volgens IGN is het 26 oktober, maar volgens tothegame 7 december..
Wow! Heeft ergens ook wel wat weg van Zeldaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:20 schreef Xrenity het volgende:
http://wii.com/jp/article(...)ml#id=cv_mg-3-02-egg
Orchestrale Mario track
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |