Het is nog lelijker dan Double Dashquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef __Saviour__ het volgende:
die look hoort gewoon bij mario kart.
Nee. Die grondtexturesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ah volgende keer beter, dan wacht ik er met smacht op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een fucking megatons vandaag. En ik had niet eens de tijd om het te hypen!!
De look van lelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef __Saviour__ het volgende:
De prijs... Eng.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:09 schreef Koning-Afwas het volgende:
Ik denk dat ik maar mijn Wii ga verkopen.
Sinds ik een 360 heb gebruik ik em helemaal niet meer en als ik de releaselijst van beide consoles naast mekaar leg denk ik niet dat ik de Wii nog aan ga raken.
Iemand geinteresseerd?
Wii, 1 controller
Ethernet adapter
7 spellen + 2 VC games
Games: Zelda, Red Steel, DBZ: BT2, RE4: Wii Edition, Tony Hawk's Downhill, Super Mario Strikers en uiteraard Wii Sports.
VC games: Donkey Kong Country (SNES), Super Mario 2 (NES)
Leuk pakketje dus.
Prijs: 400 euro
Tja, je zou eigelijk niks anders verwachten van iemand die verliefd is op Kristel van K3.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De look van lelijkSlecht excuus
Hey!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tja, je zou eigelijk niks anders verwachten van iemand die verliefd is op Kristel van K3.
Niet als je bedenkt dat dit pakketje me in totaal ongeveer 600 euro heeft gekost en dat alles nog steeds dezelfde prijs is als met de launch.quote:
Bekijk die disaster screens nog maar eens goed. I'll take mario kart any day..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
WowWat een nieuws vandaag zeg
Had ik niet verwacht. Motors in Mario Kart Wii, leuk idee, maar de screens zien er echt niet uit
Disaster ziet er daarin tegen veel beter uit
Mariokart is meer een "disaster"
Wii music lijkt me trouwens ook tof
Ik voel me niet aangesproken op de term graphics fanboy omdat je van een game op een nieuw platform vind ik toch minstens mag verwachten dat hij er beter uitziet dat zijn voorganger op een ouder platform.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:41 schreef djkoelkast het volgende:
Speel maar eens een paar weken Kartrider (http://kart.nexon.net) dat is zooo gaaf maar zooo niet mooi, lekker belangrijk, het gaat om de gameplay.
Alsof jullie vroeger Wolfenstein uitlachten omdat het er niet uit zag. Kom op zeg. Graphics fanboys moeten lekker een xbox/ps3 kopen.
Ik hou niet zo van FF maar wat ik daar het meest interessante van vind is wat de filegrootte gaat worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Die downloadable Final Fantasy game lijkt me wel interessant.
Vanavond VS tijd of vanavond Nederlandse tijd?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:18 schreef depax het volgende:
begrijp niet dat je je wii nog wilt verkopen nu naar al dit nieuws.
en vanavond is us conference er wordt gezegd dat nintendo daar red steel 2 laat zien.
idd, er zit nog al een verschil tussen een wii game waar je 50 euro, en een gratis internet spelletjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken op de term graphics fanboy omdat je van een game op een nieuw platform vind ik toch minstens mag verwachten dat hij er beter uitziet dat zijn voorganger op een ouder platform.
[..]
Ik hou niet zo van FF maar wat ik daar het meest interessante van vind is wat de filegrootte gaat worden.
idd, maar ik verwacht dat ze deze game nog wel even oppoetsen, voordat tie uit gaat komenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:54 schreef Tomasso het volgende:
Beetje jammer dat ze de textures van de DS versie hebben gebruikt, alleen wat lichteffecten erbij hebben gedaan.
Lijkt mij echt super gaaf en toch twijfel ik dan wel weer.. ik weet nog niet wat de bedoeling van het spel is maar het ziet er gewoon gaaf uit!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:16 schreef gamefreek het volgende:
Endless Ocean
Mooie game voor tussendoor![]()
Voornamelijk het verkennen van de oceaan en dan zul je wel opdrachten moeten uitvoeren zoals het fotograferen van een bepaalde vis of koraalsoort.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:28 schreef donderopman het volgende:
[..]
Lijkt mij echt super gaaf en toch twijfel ik dan wel weer.. ik weet nog niet wat de bedoeling van het spel is maar het ziet er gewoon gaaf uit!
Ik kan DD!! tegenwoordig niet meer leuk vinden. Dat terwijl ik het spel bij het begin heel erg leuk vond. Zelfde met Mariokart DS. Alleen kwam dat door de snakers.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
iets mis met double dash dan?
ik vind die erg leuk, stukken beter dan het enorm overgewaardeerde N64 deel.
Gaat het spel zo heten?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:45 schreef BMH het volgende:
Ik ben aangenaam verrast. En ook blij dat Band Brothers eindelijk weer een vervolg krijgt (wii music). Mario kart tricky gaat Double Dash!! hopelijk snel doen vergeten.
Ik snap je probleem, sinds ik de 360 heb zit ik nooit meer op de Wii. Maar ik denk dat daar met mario galaxy, mario kart en metroid prime wel verandering in komt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:09 schreef Koning-Afwas het volgende:
Ik denk dat ik maar mijn Wii ga verkopen.
Sinds ik een 360 heb gebruik ik em helemaal niet meer en als ik de releaselijst van beide consoles naast mekaar leg denk ik niet dat ik de Wii nog aan ga raken.
Met een spel overleeft de 360 het even min als de wiiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:33 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
Ik snap je probleem, sinds ik de 360 heb zit ik nooit meer op de Wii. Maar ik denk dat daar met mario galaxy, mario kart en metroid prime wel verandering in komt.
Het ziet er echt niet uitquote:Ligt het aan die screens of ziet Mario Kart er gewoon echt niet uit? Ziet er allemaal een beetje saai uit![]()
hoe bedoel je dat.. met een spel?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Met een spel overleeft de 360 het even min als de wii
Ik bedoel een spel. één spel. Ik jouw post kon ik 1 (een) spel vinden die ik waardig vond aan leuk zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:42 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat.. met een spel?
toch lijkt me het leuker als mario kart er wat beter uitzag, maargoed we moeten maar wachten totdat hij uit is...
Er word niets aangekondigt en ik vraag me eigenlijk af waar jij die stoom vind. Enige wat er nu aan gaat komen zijn een paar games die bij launch er al moesten zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:08 schreef MaHawK het volgende:
Het ziet er naar uit dat de Wii eindelijk op stoom begint te komen. Ben benieuwd wat er vandaag nog allemaal aangekondigd gaat worden.
Wat doe je dan in het Wii topic?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
Enige nieuws waar ik warm van werd was Fire Emblem DS.
Hier ben ik het dan wel mee eens.. Feit dat Nintendo de devkits zo laat verstuurde heeft er niet aan bijgedragen dat er eigenlijk maar 1 console waardige launchgame was. (Zelda)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er word niets aangekondigt en ik vraag me eigenlijk af waar jij die stoom vind. Enige wat er nu aan gaat komen zijn een paar games die bij launch er al moesten zijn
aaah, ik kon het ook al niet vinden op nieuwssites...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:36 schreef BMH het volgende:
[..]
In mijn ogen is het SSX tricky meets Mariokart. Dus vandaar
Ik vind het zo raar dat niemand dat voorspeld zou hebben. Ik dacht dat de Wii veruit het best zou lopen. Ding kost bijna niks, het is makkelijk te besturen en iedereen was helemaal lyrisch over de nieuwe controls.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel mee eens.. Feit dat Nintendo de devkits zo laat verstuurde heeft er niet aan bijgedragen dat er eigenlijk maar 1 console waardige launchgame was. (Zelda)
Aan de andere kant, de analisten zaten er ook weer eens naast.. Hadden er wat meer positieve analisten (Positief gestemd in het voordeel van Nintendo dan..) rondgelopen, dan hadden developers misschien de console ook niet afgeschreven nog voordat deze uberhaubt gelaunched was..
![]()
Er was immers niemand die had kunnen durven voorspellen dat die gekke console met zijn "gimmicky" besturing het bijna beter zou gaan doen dan de eerder gelanchte XBX360 en de overhypte, veelste dure PS3.
MII WAAAAAAAANT BWIIIIIII!
Eigenlijk best logisch dat bijna geen enkele analist dit verwacht had. Nintendo had met de N64 en Gamecube veel aanhang verloren, "Nintendoën" werd "Playstationen" en qua marketing was Nintendo altijd ruk. Tel daarbij op dat de graphics van de Wii helemaal niet meekunnen met die van de 360 en PS3 en het risico om van de vertrouwde weg te stappen door een compleet nieuwe controller als standaard te gebruiken en je hebt lage verwachtingen van een console.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat niemand dat voorspeld zou hebben. Ik dacht dat de Wii veruit het best zou lopen. Ding kost bijna niks, het is makkelijk te besturen en iedereen was helemaal lyrisch over de nieuwe controls.
Ach, dat was bij Apple ook zo. Dat stelde ook geen ruk meer voor, terwijl het imago nu topnotch is. Wii heeft eigenlijk dezelfde gimmickmarketing van Apple overgenomen. En dat de PS3 het goed zou doen wegens de naam had gekund, maar is natuurlijk lang niet zeker. Het kan nog veranderen natuurlijk, maar dat ding is nu gewoon veel te duur voor de gemiddelde gamer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:33 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch dat bijna geen enkele analist dit verwacht had. Nintendo had met de N64 en Gamecube veel aanhang verloren, "Nintendoën" werd "Playstationen" en qua marketing was Nintendo altijd ruk. Tel daarbij op dat de graphics van de Wii helemaal niet meekunnen met die van de 360 en PS3 en het risico om van de vertrouwde weg te stappen door een compleet nieuwe controller als standaard te gebruiken en je hebt lage verwachtingen van een console.
Denk dat Reggie en Iwata goed werk hebben geleverd de laatste jaren![]()
Er was al een Zelda bij de launch, een jaar later komt Mario en het jaar daarop Mario Kart. Tussendoor Mario Party, Paper Mario, RE4, Excite Truck en nog een aantal andere redelijke games. Het kan altijd beter, maar je moet niet je AAA titels allemaal in hetzelfde jaar uitbrengen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er word niets aangekondigt en ik vraag me eigenlijk af waar jij die stoom vind. Enige wat er nu aan gaat komen zijn een paar games die bij launch er al moesten zijn
Bij Apple kwam dat ook pas toen er een nieuwe wind door het bedrijf ging blazen (Steve Jobbs die weer aan het roer kwam). Op een bepaald moment moet in mijn ogen een bedrijf een andere richting ingaan om te overleven. Apple heeft dat gedaan door de MP3 spelers, Nintendo heeft dat nu gedaan met de NDS en Wii en persoonlijk denk ik dat Ken Katarugi te lang aan het roer van de Playstationdivisie heeft gestaan en dat merken ze nu.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ach, dat was bij Apple ook zo. Dat stelde ook geen ruk meer voor, terwijl het imago nu topnotch is. Wii heeft eigenlijk dezelfde gimmickmarketing van Apple overgenomen. En dat de PS3 het goed zou doen wegens de naam had gekund, maar is natuurlijk lang niet zeker. Het kan nog veranderen natuurlijk, maar dat ding is nu gewoon veel te duur voor de gemiddelde gamer.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Heeft iemand de volledige release lijst voor oktober, november en december?
quote:Oct. 1: MLB Power Pros from 2K Sports
Oct. 1: Dragon Blade: Wrath of Fire from D3Publisher of America
Oct. 2: Crash of the Titans from Sierra Entertainment, Inc.
Oct. 5: Balls of Fury from DSI Games
Oct. 8: Donkey Kong: Barrel Blast from Nintendo
Oct. 9: FIFA 08 from Electronic Arts
Oct. 9: Bleach: Shattered Blade from SEGA
Oct. 9: LOONEY TUNES: ACME ARSENAL from WB Games
Oct. 10: Arctic Tale from DSI Games
Oct. 15: Sea Monsters from DSI Games
Oct. 16: Thrillville: Off the Rails from LucasArts
Oct. 22: EA PLAYGROUND from Electronic Arts
Oct. 23: Backyard Football from Atari, Inc.
Oct. 23: The Sims 2 Castaway from Electronic Arts
Oct. 23: Rockstar Games Presents Table Tennis from Rockstar Games
Oct. 23: The Legend of Spyro: The Eternal Night from Sierra Entertainment, Inc.
Oct. 23: NARUTO: Clash of Ninja Revolution from TOMY Corporation
Oct. 25: M&M'S Kart Racing from DSI Games
Oct. 28: Guitar Hero III: Legends of Rock from Activision
Oct. 29: Battalion Wars 2 from Nintendo
Oct. 30: Ben 10: Protector of Earth from D3Publisher of America
Oct. 30: Showtime Championship Boxing from DSI Games
Oct. 30: NEED FOR SPEED PROSTREET from Electronic Arts
Oct. 30: THE SIMPSONS from Electronic Arts
Oct. 31: Manhunt 2 from Rockstar Games
October: Spider-Man: Friend or Foe from Activision
October: Bee Movie Game from Activision
October: Tony Hawk's Proving Ground from Activision
October: Ultimate Duck Hunting from Detn8 Games Ltd.
October: Mercury Meltdown Revolution from Ignition Entertainment
October: Namco Museum Remix from NAMCO BANDAI Games America
October: Code Lyoko: Quest for Infinity from The Game Factory
October: Avatar: The Last Airbender - The Burning Earth from THQ
October: Bratz: The Movie from THQ
October: Cars: Mater-National from THQ
October: Nicktoons: Attack of the Toybots from THQ
October: SpongeBob's Atlantis SquarePantis from THQ
Nov. 5: Fire Emblem: Radiant Dawn from Nintendo
Nov. 6: DanceDanceRevolution Hottest Party from Konami Digital Entertainment, Inc.
Nov. 6: LEGO Star Wars: The Complete Saga from LucasArts
Nov. 6: Mario & Sonic at the Olympic Games from SEGA
Nov. 12: Super Mario Galaxy from Nintendo
Nov. 13: Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 3 from Atari, Inc.
Nov. 13: Godzilla Unleashed from Atari, Inc.
Nov. 13: Lara Croft Tomb Raider: Anniversary from Eidos, Inc.
Nov. 13: BLOCKS from Electronic Arts
Nov. 13: MEDAL OF HONOR HEROES 2 from Electronic Arts
Nov. 13: LUXOR: Pharaoh's Challenge from MumboJumbo
Nov. 13: Geometry Wars: Galaxies from Sierra Entertainment, Inc.
Nov. 19: Link's Crossbow Training (packaged with Wii Zapper ) from Nintendo
Nov. 19: SMARTY PANTS from Electronic Arts
Nov. 20: Jenga World Tour from Atari, Inc.
Nov. 20: Puzzle Quest: Challenge of the Warlords from D3Publisher of America
November: Trauma Center: New Blood from Atlus USA
November: Star Trek: Conquest from Bethesda Softworks
November: Disney Princess: Enchanted Journey from Disney Interactive Studios
November: Hannah Montana: Spotlight World Tour from Disney Interactive Studios
November: High School Musical: Sing It from Disney Interactive Studios
November: Garfield Gets Real from DSI Games
November: Furu Furu Park from Majesco Entertainment
November: AMF Bowling: Pinbusters! from Mud Duck Games
November: Ghost Squad from SEGA
November: WWE SmackDown vs. Raw 2008 from THQ
November: Brothers in Arms: Road to Hill 30 from Ubisoft
November: CSI: Hard Evidence from Ubisoft
November: My Word Coach from Ubisoft
November: Petz: Catz 2 (name not final) from Ubisoft
November: Petz: Dogz 2 (name not final) from Ubisoft
November: Petz: Horsez 2 (name not final) from Ubisoft
November: Rayman Raving Rabbids 2 from Ubisoft
Dec. 4: Alvin and the Chipmunks from Brash Entertainment
Dec. 4: The Golden Compass from SEGA
December: MX vs. ATV Untamed from THQ
December: Super Swing Golf Season 2 from Tecmo, Inc.
December: Rygar: The Battle of Argus from Tecmo, Inc.
December: Cranium: Kabookii from Ubisoft
December: Nitrobike from Ubisoft
Wanneer komt batallion wars hier ook alweer ?quote:Oct. 29: Battalion Wars 2 from Nintendo
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:24 schreef EvilMarc het volgende:
wtf? wii fit channel ?
quote:Nintendo voorziet de Wii-spelcomputer ook van drie nieuwe Wii-kanalen. Het gaat om het Nintendo Channel for All, het Mii Contest Channel en het Wii Fit Channel. In het Nintendo Channel for All kunnen trailers van aankomende Wii- en DS-spellen bekeken worden en bovendien zijn er demo's voor de Nintendo DS te downloaden. Gebruikers kunnen inzien hoe vaak een spel verkocht is en hoeveel tijd andere gebruikers aan een spel besteden.
Het Wii Fit Channel wordt samen met de gelijknamige softwaretitel uitgebracht. De titel Wii Fit combineert een gezonde workout met spelelementen. De game wordt geleverd met de 'Wii Balance Board', een soort combinatie van een steps-plank en een weegschaal. In het bijbehorende kanaal kunnen gebruikers hun voortgang bijhouden zonder Wii Fit te moeten opstarten. Ook kan via internet een 'afvalrace' met andere gebruikers worden gehouden.
Het Mii Contest Channel is ten slotte een soort Idols voor de Wii-avatars, waarmee Mii's beoordeeld en gedownload kunnen worden. Het is niet bekend gemaakt wanneer de nieuwe kanalen naar Europa komen. In Japan is Wii Fit vanaf 1 december te koop voor omgerekend 75 euro. In Nederland zal het spel pas in 2008 in de winkels liggen.
Voor zover ik weet nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:36 schreef Jimbo het volgende:
hey wii mensjes hier ff een snel vraagje, kan ik de WII ook via een VGA / DVI port aansluiten op mn monitor (met veloopkabel oid) ?
Er is nog maar 1 pakket en daar zit een Wii, Wiimote en nunchuck, composietkabel met scartblokje, voeding en de game Wii Sports in. Bij Bart Smit kun je wel online Mario Party erbij aanschaffen met korting (20 euro korting dacht ik)quote:en wat zit er allemaal in een wii pakket ? en welke paketten hebben ze ?
Geen dankquote:alvast bedankt !
.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet
[..]
Er is nog maar 1 pakket en daar zit een Wii, Wiimote en nunchuck, composietkabel met scartblokje, voeding en de game Wii Sports in. Bij Bart Smit kun je wel online Mario Party erbij aanschaffen met korting (20 euro korting dacht ik)
[..]
Geen dank![]()
Deze is goedkoopquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:36 schreef Jimbo het volgende:
XCM V-Box schijnt hetgeen te zijn dati k moet hebben , nu nog vinden waar ze voor een normale prijs te kopop zijn :/ iemand zn goede en goedkoope WII koopjeskelder site ?
Metroid Prime 1 vind ik wel een leuk spel, heb de game laatst weer opgepakt en moet zeggen dat het toch lekker wegspeelt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik speel nu Super Metroid, best gaaf. Zo te zien veel gameplayer voor een 2D game.
En die cubedelen, Metroid Prime en Metroid Prime 2 Echoes. Zijn die ook een beetje tof genoeg om te spelen?
One word.. Creditcard..!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:17 schreef Jesse_ het volgende:
verdomme heb nog 700 punten
moet ik weer een nieuwe kaart halen
Als je prime wilt moet je ff pm`en. Die ligt bij mij nog stof te happen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik speel nu Super Metroid, best gaaf. Zo te zien veel gameplay voor een 2D game.
En die cubedelen, Metroid Prime en Metroid Prime 2 Echoes. Zijn die ook een beetje tof genoeg om te spelen?
Creditcard kost geld johquote:
Paar euro per jaar.. Paar keer naar de stad op en neer rijden om zo'n kaartje te scoren en je hebt het geld er al uit..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Creditcard kost geld joh
en voor cc fraude ben ik te laf![]()
Fiets is gratisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Paar euro per jaar.. Paar keer naar de stad op en neer rijden om zo'n kaartje te scoren en je hebt het geld er al uit..![]()
En ik ben nog nooit gefraudeerd..
wel gechanteerd, maar da's wat anders..![]()
![]()
Ja met een video naar VGA converter, echter is dat beperkt tot Composite signalen, is minder mooi dan via een component kabel op je lcd/plasma tv!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:36 schreef Jimbo het volgende:
hey wii mensjes hier ff een snel vraagje, kan ik de WII ook via een VGA / DVI port aansluiten op mn monitor (met veloopkabel oid) ?
Wat een brilliante besturing zegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:38 schreef Konijnenjager het volgende:
Zo te zien gaat PES echt geweldig worden op de WIi (beter dan op elke andere console) ALS het idd werkt zoals het in dit filmpje werkt.
http://www.youtube.com/watch?v=Afoh-Clwbiw
Inderdaad, erg gaaf om te zien, ze hebben optimaal gebruik gemaakt van de technische mogelijkheden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat een brilliante besturing zegIk ben benieuwd of het gaat werken
nog maar een maandje geduld, dan heb je geen tijd meer om al die games te spelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
De Wii heeft echt meer games nodig. WTF zitten de third parties lekker te slapen. Ook Nintendo mag wat meer games uitbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |