jij jij jijquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:16 schreef Etcetera het volgende:
weten jullie nog dat er iemand in de AKQ was die stills van videoclips (geloof ik) nam, die bewerkte in photoshop en dan vroeg welke clip/band/nummer whatever was. het zag er erg leuk uit, en ik wil graag weten wie dat was en/of hoe die dat gedaan heeft
en ik weiger om 1000+ akqtopic door te zoeken
En deed je dat met Flash?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:41 schreef Soempie het volgende:
Het was dus om uit te leggen hoe dat in z'n werk ging.![]()
Dus je weet niet meer wie het oorspronkelijk gepost heeft?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
En ik ben een hamster, dus ik wist dat het nog ergens stond op m'n computer.Moest me wel gek zoeken, aangezien ik een chaotische hamster ben.
![]()
dus welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
En ik ben een hamster, dus ik wist dat het nog ergens stond op m'n computer.Moest me wel gek zoeken, aangezien ik een chaotische hamster ben.
![]()
Nope.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus je weet niet meer wie het oorspronkelijk gepost heeft?
Mja, m'n computerbestanden van vorig jaar zijn een chaos.quote:
Je wilt er dingen uit wegknippen ofzo? Of een deel een silhoutte maken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:00 schreef Etcetera het volgende:
ik had een ideetje voor de site van dvhneen soort fotowedstrijd. er word steeds een foto gemaakt van een min of meer bekend punt in groningen, en die wordt zo op de site gezet dat je 'm wel herkend maar toch iets hebt van: ja maar wat was dat ook al weer. en ik zocht een manier om foto's te veranderen dmv een laag ofzo. en toen schoot me dat te binnen wat soemp liet zien maar dat ziet er echt verrot uit
maar photosoep heeft leuke filters, dus het wordt wel wat denk ik
Jawel, maar die kan ik niet meeslepen naar de bieb en zoals nu ben ik bezig in een programma waarbij ik helemaal moet afsluiten voor ik op internet kan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:10 schreef Etcetera het volgende:
is er online geen synoniemenwoordenboek te vinden?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je wilt er dingen uit wegknippen ofzo? Of een deel een silhoutte maken?
Ik zie het al
plaatje of tipquote:
Dat kunnen we ook wel tegen jou zeggenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Noujazeg.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Noujazeg.
foutquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is trouwens de nieuwe fietsenstalling bij het station van groningen
Het kunstwerk dan? Het is in ieder geval het stationquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:![]()
Vanuit dat standpunt had ik het paard nog nooit bekeken.![]()
een knuffelquote:
you're welcomequote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:18 schreef MaJo het volgende:
Kan de TT niet verandert worden? Het is dat etcie zei dat ik ergens anders moest zijn maar anders had ik het niet geweten
Hoe is het nu Soemp?
gaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef MaJo het volgende:
Ik zit met een dilemma... Vanmiddag is er een borrel van een van mijn beste vriendinnen en ik denk dat mijn ex er ook zal zijn. Nu heb ik haar beloofd om te gaan en leek het me ook wel leuk om hem weer te zien. Alleen na het drama van gisteren weet ik niet of het verstandig is. Ik heb namelijk zin om hem in elkaar te meppenIk kan wel mijn best doen om hem te negeren maar weet niet of het lukt
Wat is wijsheid?
Dan moet je deze eens van achteren bekijkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:![]()
Vanuit dat standpunt had ik het paard nog nooit bekeken.![]()
Dat was eigenlijk precies wat ik in gedachte hadquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
you're welcome
[..]
gaanlaat je je hoofd niet gek maken door die zak. luister desnoods de hele middag hiernaar: http://www.youtube.com/watch?v=FGx6YXdv_40
en vanavond doe je vriendelijk tegen hemgewoon beleefd, alsof het je helemaal niks doet (hoeveel moeite dat ook kost)
Vanmorgen naar college geweest en net nog even met m'n nichtje gepraat. Af en toen begin ik opeens te huilen. Tja, het gaat gewoon kut.quote:
Dus welke les kun je hier uit trekken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk precies wat ik in gedachte hadIk kan dit ook wel goed, al veel vaker gedaan. Het enige probleem is de alcohol, als ik daar wat van op heb wil ik nog wel eens rare dingen doen
Daar doe ik het voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
een knuffeleeuwige roem en de titel 'Tofste AKQ SC'er van Oktober 2007'
niet teveel drinken danquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk precies wat ik in gedachte hadIk kan dit ook wel goed, al veel vaker gedaan. Het enige probleem is de alcohol, als ik daar wat van op heb wil ik nog wel eens rare dingen doen
ik kan me wel voorstellen dat mensen niet weten hoe ze moeten reageren en even stilvallenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanmorgen naar college geweest en net nog even met m'n nichtje gepraat. Af en toen begin ik opeens te huilen. Tja, het gaat gewoon kut.![]()
Wel fijn als mensen gewoon reageren/ praten en niet 'op eieren gaan lopen' bij me. Vanmorgen vielen wat mensen stil toen ik er bij kwam zitten. Dat voelde echt waanzinnig klote. Daarna even met een jongen gepraat en na een tijdje ging het gelukkig ook over dingen als...tja, gewoon, andere dingen.Kan me voorstellen dat het bij m'n zus erger is, dat mensen dan helemaal niet meer weten waar ze het over moeten hebben.
![]()
Dus, wel fijn dat je gewoon vraagt hoe het gaat. En ook goed dat mensen gewoon door ouwehoeren.![]()
![]()
dat durfde ik niet neer te zettenquote:
Ik weet precies wat je bedoeld, toen mijn vader vorig jaar ziek was merkte ik ook dat bepaalde onderwerpen vermeden werden. En dat terwijl ik juist ook dingen wilden horen als spannende uitgaansverhalen enzo. Ik heb nog steeds dat ik achter dingen kom die me toen niet verteld zijn, erg vreemd is dat... Maar ik kan me ook wel voorstellen dat mensen denken 'ja wat heeft ze nou aan dit soort futiele verhalen' maar goedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanmorgen naar college geweest en net nog even met m'n nichtje gepraat. Af en toen begin ik opeens te huilen. Tja, het gaat gewoon kut.![]()
Wel fijn als mensen gewoon reageren/ praten en niet 'op eieren gaan lopen' bij me. Vanmorgen vielen wat mensen stil toen ik er bij kwam zitten. Dat voelde echt waanzinnig klote. Daarna even met een jongen gepraat en na een tijdje ging het gelukkig ook over dingen als...tja, gewoon, andere dingen.Kan me voorstellen dat het bij m'n zus erger is, dat mensen dan helemaal niet meer weten waar ze het over moeten hebben.
![]()
Dus, wel fijn dat je gewoon vraagt hoe het gaat. En ook goed dat mensen gewoon door ouwehoeren.![]()
![]()
Hem niet aanspreken als ik gezopen hebquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus welke les kun je hier uit trekken?
*wijst vingertje
Kan het me ook goed voorstellen. Ik zag er ook enorm tegenop om m'n zus te spreken, dus wat dat betreft ben ik net zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
ik kan me wel voorstellen dat mensen niet weten hoe ze moeten reageren en even stilvallenmaar gelukkig kun je nog steeds ouwehoeren
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat durfde ik niet neer te zettener gaat altijd wel 1 mekkeren
maar goedSoempie is bij deze uitverkozen tot Tofste AKQ SC'er van 2007
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb gisteren overigens hartelijk gelachen om een leipe mocro die heel stoer uit de drugs-Mercedes van z'n mattie stapte om al "wolla"-end en grollend weg te lopen. Blijft 'ie grapjes maken naar die dushies, knalt 'ie zo met z'n bakkes tegen een verkeersbord
Je snapt er weer geen drol vanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hem niet aanspreken als ik gezopen hebno way dat ik minder drink
![]()
Dan zijn we het met elkaar eensquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je snapt er weer geen drol van
Je behoort compleet lam te zijn zodat je niet eens meer op kunt staan. Laat staan rare dingen zeggen tegen je ex
Je kon nog MSN-en?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zijn we het met elkaar eensPrecies de tactiek die ik gister gebruikte toen ik hoorde dat hij iets met een ander gedaan had, gewoon vol laten lopen
Erg tof is dat altijd, totdat alles opeens begint te draaien
In dat licht was het misschien ook niet echt handig om terug te praten op msn
nog ff wachtenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:47 schreef Soempie het volgende:
Dankje Lien. En natuurlijk de rest ook.![]()
Ik heb een tentamen en ik moet nog steeds twee papers schrijven voor vrijdag.![]()
Dus ik ga er weer vandoor.![]()
Oja, ik heb bijna een halve kilo chocolade weggewerkt vandaag.![]()
Niet aan te raden.
![]()
Zo erg was het ook weer nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kon nog MSN-en?
De techniek zit er nog niet echt in he?
dan zou ik blij zijn dat je van 'm af bent eerlijk gezegdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer nietMaar wel aangeschoten ja
Ik had niet verwacht dat hij me aan zou spreken, dat had hij al weken niet gedaan en uitgerekend gister deed hij dat wel
Hij was trouwens ook lam maar dat is ie dan ook bijna altijd (meneer is een béétje alcoholist)
Maar echt verstandig is het niet nee...
quote:My finger tips are holding onto the cracks in our foundation,
and I know that I should let go,
but I can't.
And every time we fight I know it's not right,
every time that you're upset and I smile.
I know I should forget, but I can't.
Oeh, het venijn druipt erafquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer nietMaar wel aangeschoten ja
Ik had niet verwacht dat hij me aan zou spreken, dat had hij al weken niet gedaan en uitgerekend gister deed hij dat wel
Hij was trouwens ook lam maar dat is ie dan ook bijna altijd (meneer is een béétje alcoholist)
Maar echt verstandig is het niet nee...
Kate Nash.quote:
quote:
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds af waarom het zo staat. met de kont naar de stad toe
[..]
een knuffeleeuwige roem en de titel 'Tofste AKQ SC'er van Oktober 2007'
* mekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En o wee als er iemand mekkert..JA
![]()
![]()
![]()
Nouquote:
Jawel. En ik moet vanavond werken, dus niet zoveel tijd ook nog.quote:
lief zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat wil ik ookWat moet ik doen?
![]()
[..]
* mekker![]()
![]()
[..]
Nou
succes in elk gevalquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel. En ik moet vanavond werken, dus niet zoveel tijd ook nog.![]()
Maar ik ga nu even iemand helpen met het ophangen van een schilderij, van 2 bij 2 meter.En dan zie ik morgen wel weer of ik nog zin heb om te leren.
Kan ik tegen die tijd ook in paniek raken om die papers.
![]()
quote:
Waarvoor? Wat is het doel? Ik ben vergeten wat je studeertquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet voor morgen een trailer van Minority Report analyseren (nou ja gedeeltelijk dan, want volgens mij is het groepswerk), en dus per shot onder andere camerastandpunt omschrijven en zo. Op zich geen probleem, maar bij Minority Report zijn het er nogal veel
Met een snelle telling kom ik tot 79 shotsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet voor morgen een trailer van Minority Report analyseren (nou ja gedeeltelijk dan, want volgens mij is het groepswerk), en dus per shot onder andere camerastandpunt omschrijven en zo. Op zich geen probleem, maar bij Minority Report zijn het er nogal veel
Ik doe media & entertainmentmanagement, en dan is het wel praktisch als je een beetje weet waar anderen mee bezig zijn. Zinnen die gebruikt worden om dit onderdeel te omschrijven zijn "De audiovisuele grammatica" en "Vertellen in beeld en geluid", en je leert een beetje welk shot waarom wordt gebruikt en hoe het heetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een snelle telling kom ik tot 79 shots
Ik ben nu aan het kijken of ik die trailer niet kan downloaden en dan rustig afspelen, ik had het nu in een Flash-player a la YouTube. En als er in 14 seconden 10 shots voorbij komen is dat niet zo prettig. Andere groepen hebben Amelie, Stuart Little 2 en Possession als onderwerp, en ik ga die trailers niet bekijken want ik wil niet weten of ik het makkelijk heb of (zoals ik eerder verwacht) zwaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gemeen dat je de trailer moet doen
Als er ergens veel shots in gepropt wordt dan is het wel in trailers
Nouja, het zou helemaal raar zijn om hem met z'n kont naar het station te zetten. Het eerste wat je ziet van Groningen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
ik vraag me nog steeds af waarom het zo staat. met de kont naar de stad toe
Heel verstandig. Ik denk ook dat je het zwaarder hebt...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Andere groepen hebben Amelie, Stuart Little 2 en Possession als onderwerp, en ik ga die trailers niet bekijken want ik wil niet weten of ik het makkelijk heb of (zoals ik eerder verwacht) zwaar
Dan zet je 'm toch overdwars?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, het zou helemaal raar zijn om hem met z'n kont naar het station te zetten. Het eerste wat je ziet van Groningen...![]()
He Nem, nu niet zo praktisch gaan nadenkenquote:
De maand is nog lang, dus ik vind dit een voorbarige titelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ojaquote:
Zo, vind jij dat...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De maand is nog lang, dus ik vind dit een voorbarige titel![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:01 schreef Soempie het volgende:
Ik ga werken. Totaal geen zin, maar voor morgen ben ik gelukkig vrij.![]()
Die broccoli is wel lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Visticks broccoli en patatvandaag gingen wij voor de oldschool maaltijd
Precies!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die broccoli is wel lekker![]()
Visstiicks daarentegen![]()
Zlargelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:15 schreef Yurithemaster het volgende:
fxygviu
sugjhir?quote:
Slimquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens vrijdag weer nasi, want dan is moeders niet thuis en heb ik geen zin om te koken
Wat heb je nu weer geplaatst?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Slim![]()
Waaaah stormloop in mn FoBo![]()
Ietokquote:
Niks nieuws.... Heb me niet laten overhalen tot bikinfoto'squote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer geplaatst?
* TM kijken gaat
Wijs, enniewee, ik ga nu trainen, zoals ik net al zeiquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niks nieuws.... Heb me niet laten overhalen tot bikinfoto's
Dat was min of meer de bedoeling denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik snap er de ballen van of is dat juist de bedoeling![]()
trainse TM
Pourquoi?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
* Puntenslijpsel is heeeel gelukkig
zoiets van, hmmm, da's kut.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leve groepswerk! Van mijn twee groepsgenootjes voor die opdracht van morgen is er een ziek naar huis (opgehaald door moeder), en de andere heeft geen computer. En het moet wel morgen het 3e uur af zijn, hiep hiep rahoe!
Het gaat wel redelijk goed dus, zo te lezen. En het huis voor jezelf vind ik juist wel relaxed meestal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had net een stuk getypt maar drukte vorige
In Leeuwarden is het vrij rustig en wordt er gelukkig niet al te veel Fries gepraat, vrij weinig eigenlijk. Studie vind ik vaak interessanter dan m'n vorige studie, dus dat is goed. Maar soms zit je met groepswerk dingen die niet helemaal lekker lopen omdat je groepsgenoten andere ideeėn hebben of zich niet aan afspraken houden (of het niet snappen zodat ik hun werk kan uitleggen)
Soms is het ook een beetje te rustig, ene huisgenoot zit nu geloof ik in Frankrijk en waar de andere is heb ik geen idee van, maar die is ook vaak druk of afwezig. Gelukkig heb ik nu wel een avondprogramma gevonden, in ieder geval voor een paar dagen in de week. Zo doe ik tegenwoordig theatersport en dat vind ik leuk
Als je nog meer wil weten: kom naar de slowchat zodat we niet het hele topic vol wauwelen
HBOquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leve groepswerk! Van mijn twee groepsgenootjes voor die opdracht van morgen is er een ziek naar huis (opgehaald door moeder), en de andere heeft geen computer. En het moet wel morgen het 3e uur af zijn, hiep hiep rahoe!
Bij Koen en Sander?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh jullie lachen me toch uit, maar ik heb net kaartjes gewonnen op 3fm voor een concert
Ik ga wellicht pas lachen als ik weet welk concert het om gaatquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh jullie lachen me toch uit, maar ik heb net kaartjes gewonnen op 3fm voor een concert
Ja, nu net. Hooguit een half uur terug?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee nee was ik niet
Ik was bij Met Michiel
Huis voor jezelf is wel fijn, maar het gebeurt nogal vaak. En dat vind ik af en toe wel vervelend.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het gaat wel redelijk goed dus, zo te lezen. En het huis voor jezelf vind ik juist wel relaxed meestal.
Met mij gaat het ook wel oke. Gisteren en vandaag gestaakt. Dat was ook wel grappig, weet niet of je dat nog hebt gevolgd?
Nee dat niet, maar ze woont nog niet zo lang op zichzelf (1 a 2 weken of zoiets)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zoiets van, hmmm, da's kut.
Wat voor opleiding..... geen computer. Doe je kunstacademie ofzo![]()
Hoe was Mexico?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het gaat wel redelijk goed dus, zo te lezen. En het huis voor jezelf vind ik juist wel relaxed meestal.
Met mij gaat het ook wel oke. Gisteren en vandaag gestaakt. Dat was ook wel grappig, weet niet of je dat nog hebt gevolgd?
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, nu net. Hooguit een half uur terug?
Pssst, Tokio Hotelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga wellicht pas lachen als ik weet welk concert het om gaat
Gefeliciteerd! Waarvan is het concert?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat moest je ervoor doen? Ik lette maar half opquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jaik was verschrikkelijk belachelijk
Ik laat het je weten als er een loonsverhoging komt, ik verwacht het niet eigenlijk. En ik ga nu heel binnenkort op zoek naar ander werk jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huis voor jezelf is wel fijn, maar het gebeurt nogal vaak. En dat vind ik af en toe wel vervelend.
Het staken heb ik een klein beetje gevolgd, bij de vorige berichten had ik nog gemaild met oud-collega's. Toen gebeurde er geloof ik niet zoveel. De eerste actie was al helemaal geweldig, gratis lunch!
Oh ja, kan je me het laten weten als de loonsverhoging er door komt? Misschien kan ik dan nog wat extra geld vangen van uitzendbureau
Bij de weg: je was toch al afgestudeerd, right? Ben je nu ook op zoek naar ander werk?
een codewoord opsturenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wat moest je ervoor doen? Ik lette maar half op
Whahahahaquote:
Jij hebt kaartjes gewonnen, jij bent er blij mee, dan is het toch allemaal prima in orde?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een codewoord opsturen
ik heb het wel twintig keer gedaan ofzo
Het spijt me, alle normale en volwassen mensen hier
Zeer tof. Allerlei ruines gezien, gedoken tussen haaien en schilpadden, biertjes gedronken, ganja gerookt met lokalen, op het strand gelegen, eeh van alles. Mooie vakantie was het.quote:
Waarom, ze is doelgroepquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whahahaha
Ja...dan moet ik ff lachen
Ging het je nou echt om Tokio Hotel?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een codewoord opsturen
ik heb het wel twintig keer gedaan ofzo
Het spijt me, alle normale en volwassen mensen hier
Laatst was er eentje en die moest 6 borden van het mooiste servies kapot gooien. En dat ook gewoon doen dan hequote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:15 schreef Neleos het volgende:
Moest je niet eens in bad met spinnen of je buurvrouw wakker schreeuwen voor die kaartjes dan?
oh, onder de 17, sorryquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee alleen maar het codewoord opsturen...
En ik lig boven de doelgroep, maar ik ben sowieso al een mislukte tiener dus het boeit me niet
Deed ze vast ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Laatst was er eentje en die moest 6 borden van het mooiste servies kapot gooien. En dat ook gewoon doen dan he![]()
Ik zou gewoon 2 mokken stuk gooien, klinkt precies hetzelfde
Dan kan ze goed acterenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Deed ze vast ook
Ik ben weg, ga naar mn beste vriendin die meegaat
Daaaaag![]()
![]()
Die ruines zou ik graag eens willen zienquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeer tof. Allerlei ruines gezien, gedoken tussen haaien en schilpadden, biertjes gedronken, ganja gerookt met lokalen, op het strand gelegen, eeh van alles. Mooie vakantie was het.
kan je niet wat andere zooi van 1 euro kopen bij die verkoper dan ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe, ik had laatst een bod uitgebracht op een item op eBay (een lange jas), en ik krijg nu een mail dat ik de veiling gewonnen heb. De jas is voor mij voor een prijs van 1 euro en verzendkosten van 6,20, wat een afzetters werken er bij de post!
Het is een idee, even kijken wat hij nog meer heeftquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
kan je niet wat andere zooi van 1 euro kopen bij die verkoper dan ?
Het antwoord: helemaal niets!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een idee, even kijken wat hij nog meer heeft
quote:
Wow, wat een diepgang voor een stelletje 17-jarige puistenkoppies met een gemaakt image van heb ik jou daar.quote:Running through the monsoon
Beyond the world
Til' the end of time
Where the rain won't hurt
Shut upquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Wow, wat een diepgang voor een stelletje 17-jarige puistenkoppies met een gemaakt image van heb ik jou daar.
Had ik ook al gezegd dat het Duitsers zijn met een verschrikkelijk accent...
Of, zoals mijn zusje het zegt: "Dude, Tokio Hotel is echt zooo wannabe emoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Wow, wat een diepgang voor een stelletje 17-jarige puistenkoppies met een gemaakt image van heb ik jou daar.
Had ik ook al gezegd dat het Duitsers zijn met een verschrikkelijk accent...
Heb je al iemand om mee te gaan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hou es op
Ik ga niet omdat ik dat imago zo tof vindt (al is het echt een hype om ze kut te vinden) maar omdat ik de (duitse) liedjes tof vindt. Punt. enslijpsel
Ik wil even vooropstellen dat ik dat ook een stomme uitspraak vondquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hou es op
Ik ga niet omdat ik dat imago zo tof vindt (al is het echt een hype om ze kut te vinden) maar omdat ik de (duitse) liedjes tof vindt. Punt. enslijpsel
Ja ik weet ook wel dat ik het later kut vindt, maar soit. Alsof jij niks vet vond, toen je nog jong was, lang geledenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je al iemand om mee te gaan?
Anders ga ik mee en zal ik het tapen. Kan je het later nog eens terug luisteren...![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb sokken aan en toch koude voeten
Uit de categorie "Eigenlijk heb ik niets te klagen maar ik wil het tóch even doen"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb sokken aan en toch koude voeten
Ik vond vroeger frikandellen en kroketten vet, nu niet meer...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik weet ook wel dat ik het later kut vindt, maar soit. Alsof jij niks vet vond, toen je nog jong was, lang geleden
En ik ga met mn beste vriendin![]()
Ik heb toffels in de vorm van drakenvoeten en zag laatst hele gave op internet. Ik ga ze even zoeken en post ze zo hier weerquote:
In het kader van opbiechten:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond vroeger frikandellen en kroketten vet, nu niet meer...![]()
Maar ik zal wat opbiechten:
Ik heb ooit op mijn 15e kaartjes gewonnen via de Hitkrant (wie kent het nog?) voor de KISS-film 'KISS Meets The Phantom Of The Park'. Ik was dolblij, want destijds vond ik KISS geweldig.
De film was echter een absoluut drama, nog nooit zoiets slechts gezien.
Maar ik vond het wel geweldig dat ik bij de Nederlandse premiere aanwezig mocht zijn.
Schaamhaar?quote:
Robbie Williams is nog steeds vetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
In het kader van opbiechten:
Op mijn 10e fan van The Kelly Family![]()
![]()
![]()
Op mijn 12e Westlife![]()
Daarna Robby Williams, Di-Rect en Bon Jovi
( En ja, Bon Jovi is nog steeds goed)
Ik ben vorig jaar zelfs 2 keer naar toe geweest...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Robbie Williams is nog steeds vetBen vorig jaar naar het concert in de arena geweest, was mn eerste concert, dit wordt mn tweede
Vond je dat wel leuk?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar zelfs 2 keer naar toe geweest...
Eén keer als toeschouwer en één keer als taper. Het laatste concert heb ik dus op CD staan...
Maar wat een bagger-shows waren dat ook...
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vond je dat wel leuk?
De shows dus niet. Maar de zanger?
Weet je wat écht een goeie show was? Van Bryan Adams. Wįt een kei in zijn vakquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vond je dat wel leuk?
De shows dus niet. Maar de zanger?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het duurde even, maar ik heb ze weer gevonden:
[afbeelding]
De Monty Python en de Holy Grail Killer Rabbit sloffen!![]()
![]()
Hier te koop
Dacht ik ook, maar ze zijn toch een tikje aan de prijzige kant. Later, als ik groot ben, heb ik het er misschien wel voor overquote:
Ik las: we zijn je verstand aan het bestuderen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:20 schreef RoofingBurner het volgende:
We zijn je van afstand aan het observeren.![]()
En voldoe ik aan het verwachtte gedragsprofiel?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:20 schreef RoofingBurner het volgende:
We zijn je van afstand aan het observeren.![]()
Dan zijn we gauw klaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik las: we zijn je verstand aan het bestuderen.![]()
![]()
Dat ook natuurlijk, Mark.Ik bedoel, die sloffen....
![]()
Vet gaaf cool zijn ze hequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik las: we zijn je verstand aan het bestuderen.![]()
![]()
Dat ook natuurlijk, Mark.Ik bedoel, die sloffen....
![]()
Hou me op de hoogtequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb mijn criminal minds profiel nog niet helemaal klaar, maar een vreemd profiel wordt het, dat zie ik nu al.![]()
Heb je wel eens kleine huisdieren gemarteld voor de lol?quote:
Nouja, ik vraag me toch af wat er nou in iemands hoofd omgaat als hij zulke sloffen uitkiest.quote:
Mikkie heeft ook vreselijke sloffen. Ik gok dat het een aqk-mannen-kwaal is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb Homer Simpsons, ooit eens meegenomen uit USA, bijna nooit aangehad omdat ik er te warme voeten in krijg.
Vind je ze niet mooi dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag me toch af wat er nou in iemands hoofd omgaat als hij zulke sloffen uitkiest.![]()
Nee, alleen een Dobermann bewust pijn gedaan, sindsdien luistert hij wel naar mequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je wel eens kleine huisdieren gemarteld voor de lol?
Hoe legendarisch is de killer rabbit denk jequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag me toch af wat er nou in iemands hoofd omgaat als hij zulke sloffen uitkiest.![]()
Ik heb hier drakenvoeten en bij de familie heb ik adelaars. Mooie sloffen maar minder handig omdat ze tot halverwege m'n schenen komen. Verder heb ik onder andere wrattenzwijnen (met slagtanden) en rendieren (met gewei) gehad. Ik koop ze nooit maar krijg meestal met Sinterklaas een nieuw paar omdat de oude versleten zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mikkie heeft ook vreselijke sloffen. Ik gok dat het een aqk-mannen-kwaal is.![]()
Als jij ze maar mooi vindt, toch?quote:
Ik was niet direct van plan ze te gaan kopen, want ze kosten 45 euro per paar en dat vind ik toch wat veelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als jij ze maar mooi vindt, toch?![]()
En ze zien er wel heel warm uit.![]()
Dat is ook het enige dat mij tegenhoudtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was niet direct van plan ze te gaan kopen, want ze kosten 45 euro per paar en dat vind ik toch wat veel
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:48 schreef Soempie het volgende:
Was m'n pyjama aan het aantrekken en ben tot de conclusie gekomen dat ik m'n mond moet houden over jullie sloffen
Ik weet ook niet wat er in mijn hoofd omgaat als ik pyjama's koop.![]()
Je begrijpt natuurlijk wel dat we nu op z'n minst een omschrijving willen hebben!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:48 schreef Soempie het volgende:
Was m'n pyjama aan het aantrekken en ben tot de conclusie gekomen dat ik m'n mond moet houden over jullie sloffen
Je weet wat nu de volgende vraag is he ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:48 schreef Soempie het volgende:
Of ze valt al in slaap als ze dat ding alleen al zietquote:
Ik hoepel op, is dat ook goed?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
Wie wil er hoepelen?
Tokio Hotelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoepel op, is dat ook goed?
trusten
ik moest pas hard lachen toen ik er achter kwam dat ze een zanger hadden... de keren dat ik die clip had gezien altijd gedacht dat het een vrouw wasquote:
Ja, dat had ik ook en ook haarzijnhet stem zou van een vrouw kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik moest pas hard lachen toen ik er achter kwam dat ze een zanger hadden... de keren dat ik die clip had gezien altijd gedacht dat het een vrouw was
Nee, een kleintje, daaromquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
Welterusten, Mark
[..]
Heb jij zo'n megahoepel dan?
Vind je mij dik?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet je een beetje afvallen.....![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het duurde even, maar ik heb ze weer gevonden:
[afbeelding]
De Monty Python en de Holy Grail Killer Rabbit sloffen!![]()
![]()
Hier te koop
Waarom denk je dat ik normaal nooit de Telegraafsite bezoekquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daarvoor heb je http://www.imdb.com![]()
Ik ken hetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
![]()
EdwardJobhopperquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus je weet niet meer wie het oorspronkelijk gepost heeft?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi wyccie,quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
*Kijkt naar de weegschaal.... weer aangekomen....
Ik hou van eten![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:32 schreef Supersheep het volgende:
Hoi wyccie,
Hoeveel weeg je?
Bedankt.
Groetjes,
Superschaapje
Kolere, ik heb het dubbele gewogenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
54.5 kg
Heb al tijden niet meer gesport en van studeren kom ik dus aan.![]()
Oh, ik zat me al af te vragen of je meer weegt dan ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
54.5 kg
Heb al tijden niet meer gesport en van studeren kom ik dus aan.![]()
Nee, ik ben niet zo groot.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef Supersheep het volgende:
Oh, ik zat me al af te vragen of je meer weegt dan ik
Maar hoe lang ben je dan? 1,6xcm?
Ja, maar ik probeer het te veranderen. En dat lukt, langzaam maar zeker. Ik weet alleen niet hoeveel ik woog toen ik daarmee begon dus heb geen idee hoeveel de precieze vooruitgang is. Gelukkig ben ik ook 1.90 meter, dat valt dan weer een klein beetje meequote:
Ach joh, wat maakt dat nou uit? Ik ga echt niet spastig zitten doen over mijn gewicht. Ik hou me daar niet zo mee bezig, zorg er alleen voor dat ik tussen de 50 en 55 blijf.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:41 schreef Supersheep het volgende:
Ik had trouwens niet een echt antwoord van je verwacht wyc
Hartstikke goedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja, maar ik probeer het te veranderen. En dat lukt, langzaam maar zeker. Ik weet alleen niet hoeveel ik woog toen ik daarmee begon dus heb geen idee hoeveel de precieze vooruitgang is. Gelukkig ben ik ook 1.90 meter, dat valt dan weer een klein beetje mee
Als je maar geen anooirexia krijgtquote:
ooitjesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je maar geen anooirexia krijgt
Neuh, ik fiets naar school en terug maar echt sporten heb ik al een tijdje niet meer gedaan. Zat er laatst wel over te denken om een keer een maandabonnement op het zwembad te nemen. Dat zwembad is hartstikke dichtbij en zo'n abonnement kost maar 15 euroquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hartstikke goed![]()
Sport je ook, naast het theatersporten?
Het tooilet bedoel jequote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ooitjes![]()
* boven de wc gaat hangen
Gewoon doen dus!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Neuh, ik fiets naar school en terug maar echt sporten heb ik al een tijdje niet meer gedaan. Zat er laatst wel over te denken om een keer een maandabonnement op het zwembad te nemen. Dat zwembad is hartstikke dichtbij en zo'n abonnement kost maar 15 euro
Is die fitnesstoko zo ver weg dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon doen dus!
Dan probeer ik weer te gaan fitnessen. Dat moet ik dus echt gaan plannen. Vooruit werken om te kunnen sporten.![]()
Omdat je last hebt van bodemdrift: als er een pak binnen zicht en binnen handbereik ligt moet ie leegquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef Supersheep het volgende:
Die goedkope knabbelnootjes zijn eigenlijk best smerig
Waarom eet ik ze dan nog?![]()
Eén bak per jaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoeveel aftershave gebruikt een schaap in een jaar eigenlijk?
Neuh, nog geen half uur met de fiets. Maar ik ben veel tijd kwijt aan mijn studie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is die fitnesstoko zo ver weg dan?
Gelukkig zie ik niemand in een badpak rondlopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat je last hebt van bodemdrift: als er een pak binnen zicht en binnen handbereik ligt moet ie leeg
Oh, dat heb ik ook altijd. Ik heb geen 'rem'. Ik vreet gewoon echt alles, en heb vaak honger.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef Supersheep het volgende:
Die goedkope knabbelnootjes zijn eigenlijk best smerig
Waarom eet ik ze dan nog?![]()
Snel fietsen naar de fitness en daarna meteen omkerenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neuh, nog geen half uur met de fiets. Maar ik ben veel tijd kwijt aan mijn studie.![]()
Over m'n gewicht hoef ik me ook niet echt zorgen te maken maar het is gewoon niet lekker en toch eet ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook altijd. Ik heb geen 'rem'. Ik vreet gewoon echt alles, en heb vaak honger.
Gelukkig heb ik een redelijk snelle spijsvertering, maar het is wel erg ongezond, want ik eet veel zoete dingen.![]()
Dan ben je gewoon aardig en wil je niet discrimineren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef Supersheep het volgende:
Over m'n gewicht hoef ik me ook niet echt zorgen te maken maar het is gewoon niet lekker en toch eet ik
Ten opzichte van al die andere mensen die zich nu gedwongen voleten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon aardig en wil je niet discrimineren.![]()
Smerige notenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:03 schreef wyccie het volgende:
Nee, je discrimeert geen noten. Of ze nou lekker zijn of niet.
Horen die dingen echt heel vreemd te smaken?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:09 schreef wyccie het volgende:
Ik hou niet zo van noten.
Maar wel van Macadamianoten.![]()
Trustenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga naar bed, tot later
En ik ben van mening dat Soempie's pyjama in de volgende TT hoort terug te komen
Ze smaken heerlijk! Ik heb de echte uit Hawaii gehad. Nog nooit hier in Nederland gekocht, veel te duur.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:17 schreef Supersheep het volgende:
Horen die dingen echt heel vreemd te smaken?
Want die ene keer dat ik ze op had deden ze dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |