jij jij jijquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:16 schreef Etcetera het volgende:
weten jullie nog dat er iemand in de AKQ was die stills van videoclips (geloof ik) nam, die bewerkte in photoshop en dan vroeg welke clip/band/nummer whatever was. het zag er erg leuk uit, en ik wil graag weten wie dat was en/of hoe die dat gedaan heeft
en ik weiger om 1000+ akqtopic door te zoeken
En deed je dat met Flash?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:41 schreef Soempie het volgende:
Het was dus om uit te leggen hoe dat in z'n werk ging.![]()
Dus je weet niet meer wie het oorspronkelijk gepost heeft?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
En ik ben een hamster, dus ik wist dat het nog ergens stond op m'n computer.Moest me wel gek zoeken, aangezien ik een chaotische hamster ben.
![]()
dus welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
En ik ben een hamster, dus ik wist dat het nog ergens stond op m'n computer.Moest me wel gek zoeken, aangezien ik een chaotische hamster ben.
![]()
Nope.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus je weet niet meer wie het oorspronkelijk gepost heeft?
Mja, m'n computerbestanden van vorig jaar zijn een chaos.quote:
Je wilt er dingen uit wegknippen ofzo? Of een deel een silhoutte maken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:00 schreef Etcetera het volgende:
ik had een ideetje voor de site van dvhneen soort fotowedstrijd. er word steeds een foto gemaakt van een min of meer bekend punt in groningen, en die wordt zo op de site gezet dat je 'm wel herkend maar toch iets hebt van: ja maar wat was dat ook al weer. en ik zocht een manier om foto's te veranderen dmv een laag ofzo. en toen schoot me dat te binnen wat soemp liet zien maar dat ziet er echt verrot uit
maar photosoep heeft leuke filters, dus het wordt wel wat denk ik
Jawel, maar die kan ik niet meeslepen naar de bieb en zoals nu ben ik bezig in een programma waarbij ik helemaal moet afsluiten voor ik op internet kan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:10 schreef Etcetera het volgende:
is er online geen synoniemenwoordenboek te vinden?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je wilt er dingen uit wegknippen ofzo? Of een deel een silhoutte maken?
Ik zie het al
plaatje of tipquote:
Dat kunnen we ook wel tegen jou zeggenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Noujazeg.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Noujazeg.
foutquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is trouwens de nieuwe fietsenstalling bij het station van groningen
Het kunstwerk dan? Het is in ieder geval het stationquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |