jij jij jijquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:16 schreef Etcetera het volgende:
weten jullie nog dat er iemand in de AKQ was die stills van videoclips (geloof ik) nam, die bewerkte in photoshop en dan vroeg welke clip/band/nummer whatever was. het zag er erg leuk uit, en ik wil graag weten wie dat was en/of hoe die dat gedaan heeft
en ik weiger om 1000+ akqtopic door te zoeken
En deed je dat met Flash?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:41 schreef Soempie het volgende:
Het was dus om uit te leggen hoe dat in z'n werk ging.![]()
Dus je weet niet meer wie het oorspronkelijk gepost heeft?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
En ik ben een hamster, dus ik wist dat het nog ergens stond op m'n computer.Moest me wel gek zoeken, aangezien ik een chaotische hamster ben.
![]()
dus welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
En ik ben een hamster, dus ik wist dat het nog ergens stond op m'n computer.Moest me wel gek zoeken, aangezien ik een chaotische hamster ben.
![]()
Nope.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus je weet niet meer wie het oorspronkelijk gepost heeft?
Mja, m'n computerbestanden van vorig jaar zijn een chaos.quote:
Je wilt er dingen uit wegknippen ofzo? Of een deel een silhoutte maken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:00 schreef Etcetera het volgende:
ik had een ideetje voor de site van dvhneen soort fotowedstrijd. er word steeds een foto gemaakt van een min of meer bekend punt in groningen, en die wordt zo op de site gezet dat je 'm wel herkend maar toch iets hebt van: ja maar wat was dat ook al weer. en ik zocht een manier om foto's te veranderen dmv een laag ofzo. en toen schoot me dat te binnen wat soemp liet zien maar dat ziet er echt verrot uit
maar photosoep heeft leuke filters, dus het wordt wel wat denk ik
Jawel, maar die kan ik niet meeslepen naar de bieb en zoals nu ben ik bezig in een programma waarbij ik helemaal moet afsluiten voor ik op internet kan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:10 schreef Etcetera het volgende:
is er online geen synoniemenwoordenboek te vinden?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je wilt er dingen uit wegknippen ofzo? Of een deel een silhoutte maken?
Ik zie het al
plaatje of tipquote:
Dat kunnen we ook wel tegen jou zeggenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Noujazeg.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Noujazeg.
foutquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is trouwens de nieuwe fietsenstalling bij het station van groningen
Het kunstwerk dan? Het is in ieder geval het stationquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:![]()
Vanuit dat standpunt had ik het paard nog nooit bekeken.![]()
een knuffelquote:
you're welcomequote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:18 schreef MaJo het volgende:
Kan de TT niet verandert worden? Het is dat etcie zei dat ik ergens anders moest zijn maar anders had ik het niet geweten
Hoe is het nu Soemp?
gaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef MaJo het volgende:
Ik zit met een dilemma... Vanmiddag is er een borrel van een van mijn beste vriendinnen en ik denk dat mijn ex er ook zal zijn. Nu heb ik haar beloofd om te gaan en leek het me ook wel leuk om hem weer te zien. Alleen na het drama van gisteren weet ik niet of het verstandig is. Ik heb namelijk zin om hem in elkaar te meppenIk kan wel mijn best doen om hem te negeren maar weet niet of het lukt
Wat is wijsheid?
Dan moet je deze eens van achteren bekijkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:![]()
Vanuit dat standpunt had ik het paard nog nooit bekeken.![]()
Dat was eigenlijk precies wat ik in gedachte hadquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
you're welcome
[..]
gaanlaat je je hoofd niet gek maken door die zak. luister desnoods de hele middag hiernaar: http://www.youtube.com/watch?v=FGx6YXdv_40
en vanavond doe je vriendelijk tegen hemgewoon beleefd, alsof het je helemaal niks doet (hoeveel moeite dat ook kost)
Vanmorgen naar college geweest en net nog even met m'n nichtje gepraat. Af en toen begin ik opeens te huilen. Tja, het gaat gewoon kut.quote:
Dus welke les kun je hier uit trekken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk precies wat ik in gedachte hadIk kan dit ook wel goed, al veel vaker gedaan. Het enige probleem is de alcohol, als ik daar wat van op heb wil ik nog wel eens rare dingen doen
Daar doe ik het voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
een knuffeleeuwige roem en de titel 'Tofste AKQ SC'er van Oktober 2007'
niet teveel drinken danquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk precies wat ik in gedachte hadIk kan dit ook wel goed, al veel vaker gedaan. Het enige probleem is de alcohol, als ik daar wat van op heb wil ik nog wel eens rare dingen doen
ik kan me wel voorstellen dat mensen niet weten hoe ze moeten reageren en even stilvallenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanmorgen naar college geweest en net nog even met m'n nichtje gepraat. Af en toen begin ik opeens te huilen. Tja, het gaat gewoon kut.![]()
Wel fijn als mensen gewoon reageren/ praten en niet 'op eieren gaan lopen' bij me. Vanmorgen vielen wat mensen stil toen ik er bij kwam zitten. Dat voelde echt waanzinnig klote. Daarna even met een jongen gepraat en na een tijdje ging het gelukkig ook over dingen als...tja, gewoon, andere dingen.Kan me voorstellen dat het bij m'n zus erger is, dat mensen dan helemaal niet meer weten waar ze het over moeten hebben.
![]()
Dus, wel fijn dat je gewoon vraagt hoe het gaat. En ook goed dat mensen gewoon door ouwehoeren.![]()
![]()
dat durfde ik niet neer te zettenquote:
Ik weet precies wat je bedoeld, toen mijn vader vorig jaar ziek was merkte ik ook dat bepaalde onderwerpen vermeden werden. En dat terwijl ik juist ook dingen wilden horen als spannende uitgaansverhalen enzo. Ik heb nog steeds dat ik achter dingen kom die me toen niet verteld zijn, erg vreemd is dat... Maar ik kan me ook wel voorstellen dat mensen denken 'ja wat heeft ze nou aan dit soort futiele verhalen' maar goedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanmorgen naar college geweest en net nog even met m'n nichtje gepraat. Af en toen begin ik opeens te huilen. Tja, het gaat gewoon kut.![]()
Wel fijn als mensen gewoon reageren/ praten en niet 'op eieren gaan lopen' bij me. Vanmorgen vielen wat mensen stil toen ik er bij kwam zitten. Dat voelde echt waanzinnig klote. Daarna even met een jongen gepraat en na een tijdje ging het gelukkig ook over dingen als...tja, gewoon, andere dingen.Kan me voorstellen dat het bij m'n zus erger is, dat mensen dan helemaal niet meer weten waar ze het over moeten hebben.
![]()
Dus, wel fijn dat je gewoon vraagt hoe het gaat. En ook goed dat mensen gewoon door ouwehoeren.![]()
![]()
Hem niet aanspreken als ik gezopen hebquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus welke les kun je hier uit trekken?
*wijst vingertje
Kan het me ook goed voorstellen. Ik zag er ook enorm tegenop om m'n zus te spreken, dus wat dat betreft ben ik net zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
ik kan me wel voorstellen dat mensen niet weten hoe ze moeten reageren en even stilvallenmaar gelukkig kun je nog steeds ouwehoeren
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat durfde ik niet neer te zettener gaat altijd wel 1 mekkeren
maar goedSoempie is bij deze uitverkozen tot Tofste AKQ SC'er van 2007
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb gisteren overigens hartelijk gelachen om een leipe mocro die heel stoer uit de drugs-Mercedes van z'n mattie stapte om al "wolla"-end en grollend weg te lopen. Blijft 'ie grapjes maken naar die dushies, knalt 'ie zo met z'n bakkes tegen een verkeersbord
Je snapt er weer geen drol vanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hem niet aanspreken als ik gezopen hebno way dat ik minder drink
![]()
Dan zijn we het met elkaar eensquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je snapt er weer geen drol van
Je behoort compleet lam te zijn zodat je niet eens meer op kunt staan. Laat staan rare dingen zeggen tegen je ex
Je kon nog MSN-en?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zijn we het met elkaar eensPrecies de tactiek die ik gister gebruikte toen ik hoorde dat hij iets met een ander gedaan had, gewoon vol laten lopen
Erg tof is dat altijd, totdat alles opeens begint te draaien
In dat licht was het misschien ook niet echt handig om terug te praten op msn
nog ff wachtenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:47 schreef Soempie het volgende:
Dankje Lien. En natuurlijk de rest ook.![]()
Ik heb een tentamen en ik moet nog steeds twee papers schrijven voor vrijdag.![]()
Dus ik ga er weer vandoor.![]()
Oja, ik heb bijna een halve kilo chocolade weggewerkt vandaag.![]()
Niet aan te raden.
![]()
Zo erg was het ook weer nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kon nog MSN-en?
De techniek zit er nog niet echt in he?
dan zou ik blij zijn dat je van 'm af bent eerlijk gezegdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer nietMaar wel aangeschoten ja
Ik had niet verwacht dat hij me aan zou spreken, dat had hij al weken niet gedaan en uitgerekend gister deed hij dat wel
Hij was trouwens ook lam maar dat is ie dan ook bijna altijd (meneer is een béétje alcoholist)
Maar echt verstandig is het niet nee...
quote:My finger tips are holding onto the cracks in our foundation,
and I know that I should let go,
but I can't.
And every time we fight I know it's not right,
every time that you're upset and I smile.
I know I should forget, but I can't.
Oeh, het venijn druipt erafquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer nietMaar wel aangeschoten ja
Ik had niet verwacht dat hij me aan zou spreken, dat had hij al weken niet gedaan en uitgerekend gister deed hij dat wel
Hij was trouwens ook lam maar dat is ie dan ook bijna altijd (meneer is een béétje alcoholist)
Maar echt verstandig is het niet nee...
Kate Nash.quote:
quote:
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds af waarom het zo staat. met de kont naar de stad toe
[..]
een knuffeleeuwige roem en de titel 'Tofste AKQ SC'er van Oktober 2007'
* mekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En o wee als er iemand mekkert..JA
![]()
![]()
![]()
Nouquote:
Jawel. En ik moet vanavond werken, dus niet zoveel tijd ook nog.quote:
lief zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat wil ik ookWat moet ik doen?
![]()
[..]
* mekker![]()
![]()
[..]
Nou
succes in elk gevalquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel. En ik moet vanavond werken, dus niet zoveel tijd ook nog.![]()
Maar ik ga nu even iemand helpen met het ophangen van een schilderij, van 2 bij 2 meter.En dan zie ik morgen wel weer of ik nog zin heb om te leren.
Kan ik tegen die tijd ook in paniek raken om die papers.
![]()
quote:
Waarvoor? Wat is het doel? Ik ben vergeten wat je studeertquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet voor morgen een trailer van Minority Report analyseren (nou ja gedeeltelijk dan, want volgens mij is het groepswerk), en dus per shot onder andere camerastandpunt omschrijven en zo. Op zich geen probleem, maar bij Minority Report zijn het er nogal veel
Met een snelle telling kom ik tot 79 shotsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet voor morgen een trailer van Minority Report analyseren (nou ja gedeeltelijk dan, want volgens mij is het groepswerk), en dus per shot onder andere camerastandpunt omschrijven en zo. Op zich geen probleem, maar bij Minority Report zijn het er nogal veel
Ik doe media & entertainmentmanagement, en dan is het wel praktisch als je een beetje weet waar anderen mee bezig zijn. Zinnen die gebruikt worden om dit onderdeel te omschrijven zijn "De audiovisuele grammatica" en "Vertellen in beeld en geluid", en je leert een beetje welk shot waarom wordt gebruikt en hoe het heetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een snelle telling kom ik tot 79 shots
Ik ben nu aan het kijken of ik die trailer niet kan downloaden en dan rustig afspelen, ik had het nu in een Flash-player a la YouTube. En als er in 14 seconden 10 shots voorbij komen is dat niet zo prettig. Andere groepen hebben Amelie, Stuart Little 2 en Possession als onderwerp, en ik ga die trailers niet bekijken want ik wil niet weten of ik het makkelijk heb of (zoals ik eerder verwacht) zwaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gemeen dat je de trailer moet doen
Als er ergens veel shots in gepropt wordt dan is het wel in trailers
Nouja, het zou helemaal raar zijn om hem met z'n kont naar het station te zetten. Het eerste wat je ziet van Groningen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
ik vraag me nog steeds af waarom het zo staat. met de kont naar de stad toe
Heel verstandig. Ik denk ook dat je het zwaarder hebt...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Andere groepen hebben Amelie, Stuart Little 2 en Possession als onderwerp, en ik ga die trailers niet bekijken want ik wil niet weten of ik het makkelijk heb of (zoals ik eerder verwacht) zwaar
Dan zet je 'm toch overdwars?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, het zou helemaal raar zijn om hem met z'n kont naar het station te zetten. Het eerste wat je ziet van Groningen...![]()
He Nem, nu niet zo praktisch gaan nadenkenquote:
De maand is nog lang, dus ik vind dit een voorbarige titelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En o wee als er iemand mekkert..JA
![]()
![]()
![]()
ojaquote:
Zo, vind jij dat...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De maand is nog lang, dus ik vind dit een voorbarige titel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |